Een beestig toffe topervaring!

Onze 6 teams hebben zich echt enorm geamuseerd, er werd gelachen, samengewerkt, gestreden, tegengewerkt,..... alle activiteiten waren superleuk, de omkadering met kleine kalfjes en stevige koeien midden in het groen gaf ons nog een extra fijn gevoel. Ook onze frietjes achteraf hebben goed gesmaakt. Bij Farmfun gaan ze voor "alles mag en niets moet", je komt er opgeladen buiten met een glimlach op je gezicht. Wij beleefden nadien nog even veel plezier aan het napraten en heb bekijken van de leuke foto's. Het ganse team van Farmfun verdient een dikke pluim!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze stralen fun uit!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Voor ieder wat wils ongeacht leeftijd of sportiviteit:)
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden - het team voor en achter de schermen is gewoon ongelooflijk aangenaam en vlot om mee samen te werken.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Geen verbetering nodig, gewoon zo blijven voortdoen.

Een zeer geslaagde namiddag met het hele bedrijfsteam!

Voor elk wat wils : denken en doen, lachen en nog meer lachen. Een ideale combinatie!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spelregels werden zelfs in het Frans herhaald voor één van de teamleden. Top!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel afwisselend.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.

Origineel !

We hebben al veel teambuildings gedaan, maar deze is zeker in de top 3! Zeer originele activiteiten!

• Wat vond je van het programma?

Super toffe en originele teambuilding met oog voor detail!

De details maken de beleving extra bijzonder :-)

• Wat vond je van het programma?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? een van de twee karren reedt bijzonder slecht. Gevaarlijk voor vingers!

Zeer aangename ervaring die de tijd even deed vergeten...

Een aaneenschakeling van toffe activiteiten die duidelijk het groepsgevoel ten goede komen.

Beestig leuk!

Een fijne tijd gehad op de boerderij met leuke, originele spelen en goede begeleiding.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een Geweldige FARM ervaring!

Het was een geweldige dag, fijne spelletjes en vooral heel veel gelachen! Top organisatie.

Leuke teambuilding

Verschillende leuke teamopdrachten op een mooie locatie

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk en rustig, direct goede klik met de groep

FANTASTISCH

Een mooie omgeving om te vertoeven. Gezellige sfeer, mooi interieur in de zaal. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten. Creatieve mensen die de opdrachten bedacht hebben en ook leuk materiaal om de opdrachten uit te voeren. Ik denk dat hier veel doe-het-zelvers aan te pas zijn gekomen. Het waren echt wel opdrachten waarvoor je moet kunnen rekenen op je team om tot een goed resultaat te komen. Keitof!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijke spelbegeleiders , je ondervind dat deze mensen hun job met hart en ziel doen
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles verliep heel vlot en de tijd was zo om
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? De akoestiek in de zaal kan nog verbeterd worden, teveel lawaai in de zaal, men moest hard roepen om mekaar te kunnen verstaan, dit komt waarschijnlijk omdat er te harde materialen zijn gebruikt in de bouw van de ruimte, zou kunnen verholpen worden met gordijnen te hangen

Superleuke en actieve teambuilding met originele activiteiten in een prachtig kader

We hadden een superleuke teambuilding op Farmfun. Heel leuke, creatieve en actieve activiteiten, waarin iedereen zich volop kon uitleven, volledig geschikt voor het volledige team. Ook de begeleiders waren supersympathiek en legden alles heel vlot en enthousiast uit. Een echte aanrader! Je mag ook de hele activiteit lang genieten van koffie, thee, drankjes enz. De prachtige locatie maakte het volledig af!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Toffe spelletjes in eens een andere omgeving

Mede door het mooie weer was het echt fun. Leuke spellen, goede begeleiding en goede voorziening van drank en eten.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

Leuke uitdagingen grenzen verlegt .Voor herhaling vatbaar

Super fijn

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.

Het was een ongelelofelijk super leuke "Koele" dag!

Het was gewoon top van begin tot einde. Iedereen vond het geweldig. We hebben ons ontzettend geamuseerd! Gelachen van begin tot einde. Spieren gevoeld die we niet wisten zitten. TOP! We komen zeker terug.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden. Goede en snelle service. Antwoorden op alle vragen.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een pittige maar leuke ervaring

Een pittige ervaring

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Supervriendelijke en attente dame
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Nogal pittig voor minder sportieve personen

topervaring!

Zeer enthousiaste medewerkers, gevarieerde en originele spellen. Top voor een teambuilding.

ZALIGE TEAMBUILDING

Super goede ontvangst! Prachtige accommodatie! Aanrader voor met collega’s, vrienden, familie! Heerlijke dag beleefd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super actief, moedigt je aan! Zorgzaam
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Top activiteiten. Niet de “casual” activiteiten. Allemaal nieuwe zaken!
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Super vlotte communicatie! Alles tot in de puntjes geregeld zoals afgesproken!

Supertoffe ervaring!

Heel toffe en uitdagende spelletjes, die het teamgevoel zeker versterken!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

het geheel zat goed in elkaar

een leuke ervaring en het bracht het team wel samen om iets te bereiken. het was ook veilig

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen vlotte begeleidster
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen afwisseling is leuk
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? zowel van de winnende als niet winnende ploeg was de punten telling niet zo duidelijk

Een teamervaring om te KOEsteren!

Wat kunnen we meer zeggen dat de passie van jullie FarmFun ons enthousiast heeft gemaakt. We vertellen het verder zodat jullie verder kunnen groeien in wat mensen bij elkaar brengt. Met dank, Karin

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het besmettelijk enthousiasme
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Op maat & KOEiegoed!
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Tiptop tevreden.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? /

Heerlijke ochtend vol uitdagende spelletjes

Afwisselende uitdagingen. De ochtend is voorbij gevlogen!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Lekker losjes en ontspannen!!

Leuke spelletjes, de grenzen wat verlegd, heel fijn ontvangst en begeleiding!

Je kunnen uitleven

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast, aangenaam
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Uitdagend
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Koe-le middag vol beweging, spanning en veel leute!

Hele fijne middag gehad. We waren al een top kudde, maar zijn nu een met leuke herinneringen.

Een echt fun boerderijbeleving

Zalige spelletjes in een geweldige setting. Ook nadien interessante uitleg gekregen van de boerin over hun melkrobot en hoe ze vandaag werken op de boerderij.