Topvoormiddag met de leerlingen

Zowel het “theoretische” (bedrijfsbezoek) als het leuke kwam aanbod. Ook de afsluiter met frietjes viel heel erg in de smaak bij onze leerlingen

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Zeker niet

Vree wijs!!!

Vriendelijke ontvangst, nette locatie, parking dichtbij, heerlijke pudding bij ontvangst (heel leuk gepresenteerd), zeer toffe aktiviteiten, enz. We hebben heel veel gelachen, iedereen was super enthousiast achteraf. Heel leuk om 's anderdaags al foto's toegestuurd te krijgen!

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? De spelen zaten heel goed in elkaar, goede afwisseling tussen denken en doen!
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Zeer vlotte communicatie, vlotte aanpassing mogelijk voor collega's die later zouden komen of vroeger moesten vertrekken owv nachtshiften. Vragen werden snel en vlot beantwoord!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Een tip: misschien duidelijk prijzen van dranken communiceren (aan frigo uithangen ofzo) om verrassingen achteraf te vermijden bij groepen die zelf moeten instaan voor de kosten en niet alles gesponsord krijgen door het bedrijf.

super leuk

je kan niet anders dan ervoor gaan en 'fun' hebben

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? tipje van de sluier lichten om keuze inzet joker bewuster te kunnen doen op voorhand

Zeer leuke organisatie

Vriendelijke ontvangst, leuke spellen, mooie locatie

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuke teambuilding op een mooie locatie

Ik had de dag erna pijn aan de buikspieren, en was niet zeker of 't nu van wat fysieke activiteit was of van het meermaals bulderen van 't lachen. :-) We hebben ons heel goed geamuseerd die dag, ook een goeie omkadering (bbq, pauzes, drankjes, ...)

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fun on the Farm zonder aandenken.

Ik vond het super georganiseerd. Jammer dat nadien niet altijd de juiste antwoorden gegeven worden vb spreekwoorden Op het einde meer show om de winnaar bekend te maken. Ipv 1 cadeau, iedereen Iets kleins geven, vb sleutelhanger of stylo ofzo. Nu kregen wij 1 aandenken met 1 stylo in, aan wie moet je dat geven???? Ook superleuk waren de foto's. Zeker voor herhaling vatbaar, ondanks de voorafgaande tegenkantingen van sommigen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Niet altijd nadien de antwoorden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Iedereen een klein aandenken geven ipv 1 groot

Bedankt voor de feedback! Meestal merken we dat de deelnemers weinig belang hechten aan een soort van nabespreking of terugblik op het spel maar kijken ze vooral naar wat komen gaat. Je had het gerust mogen gevraagd hebben aan de spelbegeleider. Maar wel goed dat je het even meldt. We hadden dit nog niet eerder gehoord. Waardevol. Als we vaker geluiden horen in die richting gaan we er zeker consequent mee aan de slag! Wat het aandenken betreft hadden we er bewust voor gekozen om voor de groep iets te voorzien en niet individueel. Zo kunnen we iets waardevoller geven. In de meeste gevallen komt dat dan in het bedrijf te staan, het clublokaal, krijgt de vrijgezel of het feestvarken het mee naar huis. In de meeste gevallen is er een logische oplossing voor. Als familie heb je idd een punt. Tof te horen dat het voor herhaling vatbaar is! :)

Beestig leuke teamactiviteit!

Na een aangename ontvangst en wat uitleg zijn we onmiddellijk in de actieve spelletjes gevlogen. Beestig veel plezier gehad en gelachen. Iedereen wordt betrokken in alle spelletjes en de competitie wordt aangescherpt. Zeer leuke teamactiviteit in een heel mooi kader!

Topervaring!

Day-after reacties als ‘dé beste teambuilding ooit’ spreken voor zich. Alleen maar positieve commentaren. Een leuke combo van denken en doen, van gezonde competitiviteit en ontspanning. Voor elk wat wils. Ontvangst, locatie, spelbegeleiding en bbq… alles was TOP! Bedankt voor de farmtastische dag en rondleiding.

Gewoon SUPER!

Een fantastische dag beleefd samen met mijn collega's

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze doen het met heel veel enthousiasme
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Kan niet beter!

Superleuke teamactiviteit!

Héél leuk!!

Absoluut een aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Het was de max!

Alle spelen waren vernieuwend en een leuke combo van denken en doen. Voor elk wat wils! Gelachen en gebruld, elkaar aangemoedigd en geholpen. Het was echt een super beleving!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Superfijne teambuilding op de boerderij

Alleen maar positieve commentaren van de collega's na onze uitstap naar Merchtem. De ontvangst was super, bij de spelletjes was er voor ieder wat wils en het belangrijkste: we hebben héél goed gelachen! Dikke merci aan Marijke en het ganse Farmfun team voor de fijne dag!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, heel tevreden. Vlotte communicatie met de organisatie.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!

Super,fantastisch,formidabel,fenomenaal,geweldig,buitengewoon,grandioos,kortom DE MAX!!!!!!!!!!! Deze ervaring ga ik niet vlug vergeten!!!

de max

zeer goede en mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar. vriendelijke ontvangst met een lekker en zeer hygiënisch flanneke. verzorgde boerderij en aangename boer en boerin.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen vriendelijk, gedreven, correct in alles
  • Zijn er verbeterpunten? uitgebreid en afwisselende activiteiten die zeer goed uitgedokterd zijn om de samenwerking te stimuleren en de capaciteiten van de collega's te ontdekken.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? gewoon zo verder doen

FANTASTISCH

Genoten van een zeer fijne namiddag ! Alles was top !

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een schitterende dag !

Professioneel , uitstekende locatie , warm onthaal … een aanrader !

Een fantastische teambuilding!

Een hele fijne ervaring op een prachtige locatie! Een leuke mix tussen denkwerk, fysieke uitdaging en ontspanning. Fijne opdrachten, niet te lang en tof om even te kunnen uitblazen met een drankje tussendoor. Echt top!

Beestig goed!

Een echte aanrader voor iedereen!iedereen kan meedoenzowel jong als oud of slank en volslank…De combinatie van denk - en doe-opdrachten is tof.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? De gedrevenheid van sommige deelnemers.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Plezant en in een mooie omgeving.

- goede begeleiding (Tamara) - prachtige omgeving - creatieve opdrachten - lekker eten

Farmtastische dag!

Hele leuke en verrassende dag!

Topdag

Het was een super organisatie. Hele leuke activiteiten in een super omgeving. Heel duidelijk uitgelegd en veilig georganiseerd. Dikke chapeau voor jullie! Ik heb er enorm van genoten

Superformidastisch!

Ik voelde me weer als een kind in de jeugdbeweging,zaaalig!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super veel fun gemaakt met de collega’s

Heel leuke spellen gespeeld zowel mentaal als fysiek uitdagend. Uitstekende ontvangst!!!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Ik heb me geamuseerd alsof ik terug 16 was.

Grensverleggend, top sfeer. Groepsgevoel met humor en veel actie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer goede begeleiding.
  • Zijn er verbeterpunten? uitdagend, plezant.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Een beetje rekening houden met de leeftijd zal misschien ongemakjes voorkomen.