Filters

10

Het was een leuke en heel goed georganiseerd.

Ook al was het heel warm die dag.Alles was goed goed uit gelegd met heel veel enthousiasme. Super bedankt voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort.
10

Top ervaring

Super leuke namiddag op een mooie leuke landelijke locatie. Met opdrachten voor elk wat wils. Lekker dessertje. Goede begeleiding en duidelijke uitleg. Was warme namiddag en voldoende pauze voor drankje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Geweldig

Zeer leuke dag. Aangepaste activiteiten in het teken van de boerderij... Voor mij stak enkel het weer tegen.... Zou het graag nog eens overdoen maar dan op een koelere dag...

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een zeer goede begeleiding...alles netjes uitgelegd...zeer correct...
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
7

Leuke game om de teamgeest te bevorderen

Leuke locatie en concept om de teamgeest te bevorderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spontane begeleiding die de groep weet mee te nemen
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Check of alle game veilig genoeg zijn, bekangrijk voor klanten in de gaven die veiligheid hoog in het vaandel dragen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Een beestendolle dag met collega's!

Op donderdag 18/06 was onze jaarlijkse teambuilding met Kinepolis Antwerpen. In de voormiddag starten we met een workshop latté art van Yassine, hij gaf een zeer boeiende uitleg en kort daarna mochten we zo vaak proberen als we wouden. De melk van Oh Lait was ook zeer lekker! In de namiddag speelden we de Farm Expert Games voor bedrijven, gevolgd door een heerlijke barbecue. Deze dag heeft ons van begin tot einde gesmaakt. We voelden ons erg in de watten gelegd en welkom. Het wordt moeilijk om de teambuilding volgend jaar te overtreffen :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het was warm dus er werden ook voldoende drankpauzes voorzien
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Perfect georganiseerd! Kleine tip voor Yassine: hij was wel moeilijk bereikbaar :-). Misschien kan FarmFun nog fungeren als tussenpersoon. Maar alles was wel tip top in orde de dag zelf!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

We hebben als team genoten van deze unieke beleving die van begin tot het einde top was!

De gehele setting geeft van bij de start de indruk dat het een professionele en unieke belevenis wordt. Dit is gedurende heel de dag op alle vlakken bevestigt. We hebben als team genoten van de verschillende leuke uitdagingen. Daarnaast was er veel ruimte voor de teamleden om met elkaar in een gezellige omgeving tussen de spelen tot rust te komen en bij elkaar te zijn. De aandacht om het geheel gezond te houden in de uitzonderlijke warme omstandigheden werd sterk gewaardeerd. Top van start tot einde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel enthousiast en gericht op elke deelnemer
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? het tegengestelde zelfs, heel veel steun om het goed te organiseren
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Fantastisch

Ondanks het warme weer, super hard genoten en gelachen. Voldoende pauzes

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Zeker niet
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Super dag gehad , veel gelachen en gestreden alsof ons leven ervan afging ;)

Heel mooie locatie en super dat we na de activiteit mochten blijven in de bar om na te praten en onze dorst te lessen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

diverse uitdagende spelletjes

De spelletjes zijn op zich niet moeilijk, doch door de warmte was het puffen geblazen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen lieve dames met kennis van zaken
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Fijne teambuildingervaring in een landelijke omgeving

De activiteiten waren leuk en gevarieerd. De begeleiding was enthousiast en energiek. De accomodatie was goed. er is een zaaltje voor vergardering/eten/drinken. Als je in de industrie werkt is het fijn om de collega's eens te zien in een landelijke omgeving (contrast met onze werkomgeving). Kortom een fijne teambuilding ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? sommige zaken zijn niet 100% veilig. Misschien extra aandacht voor deze zaken tijdens de speluitleg. (belangrijk aspect voor industriële klanten.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee
10

Originele en leuke teambuilding

het was een super leuke namiddag, goed georganiseerd en prachtige locatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Super toffe teambuilding.

Supertoffe dag met spannende en gevarieerde activiteiten die de teamspirit versterken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Zeer mooie locatie, top begeleiding, lekkere catering.

Het was een zeer leuke ervaring. Zelfs met temperaturen boven de 30 graden :-) Na elk spel een drankpauze. Lekker ijsje van eigen makelij. Fijn team van enthousiaste begeleiders. Een erg mooie en verzorgde boerderij, met heel uitgebreide en lekkere bbq achteraf. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Ideale activiteit zeker voor leden van de Landelijke Gilde

Ondanks het snikhete weer en het oudere deelnemersveld, was dit een meer dan geslaagde activiteit. Wij hadden eerst een lekker broodje gezond gegeten. Nadien waren de proeven aangepast aan het weer en de leeftijd van de deelnemers. Tussendoor kregen wij een ijsje en er stonden steeds waterkannen met ijs klaar om de dorst te lessen. Op het einde hadden wij nog koffiekoeken besteld. Wat zeker fijn was, dat wij leden van de Landelijke Gilde zijn en dat de proeven in dezelfde trend waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijke begeleiders
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien ook een korte rondleiding op de boerderij voorzien.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Steeds snel antwoord ontvangen op vragen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Megaleuk !

Was de 2e keer dat ik deze activiteit deed maar met ander team. Was opnieuw een heel leuke ervaring !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Mega toffe ervaring

Wat een fantastische namiddag hebben wij beleefd in Farm fun. Zeer leuke spelletjes met een toffe groep voor de vrijgezellendag van mijn zus. Ik raad het iedereen aan!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

prachtige, aangename locatie om de banden aan te halen met een groep collega'ss

een aangename locatie en mooi programma voor een personeelsevent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Toffe en aangename samenhorigheid

Zeer plezant,aangenaamen leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Leuke ervaring

Toffe spelletjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Top!

Eigenlijk was alles gewoon heel goed, zat heel goed in elkaar, werd overal rekening mee gehouden, super enthousiaste dames ook. Gewoon geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

FANTASTISCH

Leuke locatie Leuke spelletjes Top team .... Het was een fantastische namiddag en avond!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen allemaal enthousiaste begeleiders
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Top locatie, top organisatie, top organisatoren

alles in eenvoud met een subliem resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen het eindeloos enthousiasme
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? niet onmiddellijk
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
8

Leuk

zalige omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Super fijn team event in origineel kader

Bedankt voor de fijne avond, de begeleiding & omkadering van de games waren top & origineel. Vriendelijke ontvangst, alles mooi georganiseerd en enthousiast personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Gepersonaliseerde ontvangst met het welkomsbordje, orignele manier om ploegen in te delen, ...
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Voorschotfactuur pas ontvangen na betaalherinnering
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Mooie variatie aan opdrachten!

Geweldige dag gehad met heel het team, een dag vol plezier en leuke momenten met de collega's!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.