Ook al was het heel warm die dag.Alles was goed goed uit gelegd met heel veel enthousiasme. Super bedankt voor alles.
Super leuke namiddag op een mooie leuke landelijke locatie. Met opdrachten voor elk wat wils. Lekker dessertje. Goede begeleiding en duidelijke uitleg. Was warme namiddag en voldoende pauze voor drankje.
Zeer leuke dag. Aangepaste activiteiten in het teken van de boerderij... Voor mij stak enkel het weer tegen.... Zou het graag nog eens overdoen maar dan op een koelere dag...
Leuke locatie en concept om de teamgeest te bevorderen
Op donderdag 18/06 was onze jaarlijkse teambuilding met Kinepolis Antwerpen. In de voormiddag starten we met een workshop latté art van Yassine, hij gaf een zeer boeiende uitleg en kort daarna mochten we zo vaak proberen als we wouden. De melk van Oh Lait was ook zeer lekker! In de namiddag speelden we de Farm Expert Games voor bedrijven, gevolgd door een heerlijke barbecue. Deze dag heeft ons van begin tot einde gesmaakt. We voelden ons erg in de watten gelegd en welkom. Het wordt moeilijk om de teambuilding volgend jaar te overtreffen :-)
De gehele setting geeft van bij de start de indruk dat het een professionele en unieke belevenis wordt. Dit is gedurende heel de dag op alle vlakken bevestigt. We hebben als team genoten van de verschillende leuke uitdagingen. Daarnaast was er veel ruimte voor de teamleden om met elkaar in een gezellige omgeving tussen de spelen tot rust te komen en bij elkaar te zijn. De aandacht om het geheel gezond te houden in de uitzonderlijke warme omstandigheden werd sterk gewaardeerd. Top van start tot einde.
Ondanks het warme weer, super hard genoten en gelachen. Voldoende pauzes
Heel mooie locatie en super dat we na de activiteit mochten blijven in de bar om na te praten en onze dorst te lessen.
De spelletjes zijn op zich niet moeilijk, doch door de warmte was het puffen geblazen...
De activiteiten waren leuk en gevarieerd. De begeleiding was enthousiast en energiek. De accomodatie was goed. er is een zaaltje voor vergardering/eten/drinken. Als je in de industrie werkt is het fijn om de collega's eens te zien in een landelijke omgeving (contrast met onze werkomgeving). Kortom een fijne teambuilding ervaring.
het was een super leuke namiddag, goed georganiseerd en prachtige locatie
Supertoffe dag met spannende en gevarieerde activiteiten die de teamspirit versterken.
Het was een zeer leuke ervaring. Zelfs met temperaturen boven de 30 graden :-) Na elk spel een drankpauze. Lekker ijsje van eigen makelij. Fijn team van enthousiaste begeleiders. Een erg mooie en verzorgde boerderij, met heel uitgebreide en lekkere bbq achteraf. Een aanrader!
Ondanks het snikhete weer en het oudere deelnemersveld, was dit een meer dan geslaagde activiteit. Wij hadden eerst een lekker broodje gezond gegeten. Nadien waren de proeven aangepast aan het weer en de leeftijd van de deelnemers. Tussendoor kregen wij een ijsje en er stonden steeds waterkannen met ijs klaar om de dorst te lessen. Op het einde hadden wij nog koffiekoeken besteld. Wat zeker fijn was, dat wij leden van de Landelijke Gilde zijn en dat de proeven in dezelfde trend waren.
Was de 2e keer dat ik deze activiteit deed maar met ander team. Was opnieuw een heel leuke ervaring !
Wat een fantastische namiddag hebben wij beleefd in Farm fun. Zeer leuke spelletjes met een toffe groep voor de vrijgezellendag van mijn zus. Ik raad het iedereen aan!!!
een aangename locatie en mooi programma voor een personeelsevent.
Zeer plezant,aangenaamen leuk
Toffe spelletjes
Eigenlijk was alles gewoon heel goed, zat heel goed in elkaar, werd overal rekening mee gehouden, super enthousiaste dames ook. Gewoon geweldig!
Leuke locatie Leuke spelletjes Top team .... Het was een fantastische namiddag en avond!
alles in eenvoud met een subliem resultaat
zalige omgeving
Bedankt voor de fijne avond, de begeleiding & omkadering van de games waren top & origineel. Vriendelijke ontvangst, alles mooi georganiseerd en enthousiast personeel.
Geweldige dag gehad met heel het team, een dag vol plezier en leuke momenten met de collega's!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.