Filters

9

Zeer leuke namiddag gehad !

Namiddag vol plezier en amusement voor iedereen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

geweldig

actief

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

geweldig

Zeer leuke teamnamiddag gehad, waardoor het kuddegevoel nog sterker is geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen leuke persoonlijkheid
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Enorm leuke ervaring!

Ingrid en haar team, alsook haar familie ontvangen je in een mooi kader! De spelletjes zijn héél creatief en leuk... Er is voor iedereen wel een taak, waardoor ook geblesseerde of minder mobiele deelnemers toch samen met de groep kunnen strijden ;). Team rijschool Otto heeft er een super leuke dag gehad en zullen FarmFun Geel zeker aanbevelen! Doe zo verder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien een kleine tip over het platform met strobalen. Als het platform groter zou zijn, zou iedereen makkelijker de ondersteuning kunnen geven bij het naar boven takelen van de andere deelnemers.
9

Creatieve en sportieve ervaring met veel momenten waar er werd gelachen.

We hebben een hele leuke namiddag gehad met achteraf een lekker hapje. Zeker voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? In de douche ruimte iets voorzien voor je kleding weg te hangen/leggen. Onze tassen stonden op de grond maar die werden nat omdat het water niet goed wegliep in het putje.
10

Leuke losse sfeer met luchtige en uitdagende spelletjes

We werden er hartelijk ontvangen door de boerin met een korte uitleg. Daarna werden we in 2 teams gedeeld om een beetje competitie te creëren en werden er 6 leuke activiteiten gedaan waar zowel behendigheid, creativiteit en fysieke fitheid naar boven komen maar niet noodzakelijk zijn. Als je in teamverband werkte kwam je er wel uit. Er hangt een heel losse sfeer. Je hebt wel basis regels in de activiteiten maar word heel vrij gelaten in de uitvoering ervan, ze laten veel marge voor creativiteit. Achteraf het eten was er ook top, ik kan de Bbq zeker aanraden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zij was streng maar rechtvaardig. Ze ging ook helemaal mee in de groep
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Hier en daar een beetje onderhoud aan de spelletjes (traktor puzzel)
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
8

Voor herhaling vatbaar

Heel leuke ervaring en toch ook heel benoemenswaardig dat het een heel mooi en verzorgd domein is. Zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Superleuke voormiddag met ons team.

Leuke originele opdrachten, uitdagend genoeg, maar niet te moeilijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Zeer leuke teambuilding bij Farmfun in Bocholt

Dit is een boerderij met passie voor dieren en alles is er tot in de puntjes verzorgd. Ook de spelletjes waren verrassend en leuk voor het ganse team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Top

Heel fijne activiteiten voor een divers publiek. Ook het tussendoortje en de BBQ waren lekker en de verse melk was een extra plus. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Veiligheid is belangrijk tijdens de spelactiviteiten
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Een super leuke dag gehad

Heel leuke ervaring en een super leuke tijd gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijke mensen
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee
10

geweldig!!!

heel toffe ervaring, das pas teambuilding. mooi verzorgd, proper, een unieke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Superplezant

Leuke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
8

Toffe ervaring, goed georganiseerd

Toffe ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

TOP

hele leuke dag gehad bij jullie ! iedereen van onze groep was enthousiast. goeie begeleiding, lekker eten ! merci

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Héél leuk en heel goed georganiseerd!

Een absolute aanrader! Het begint al met een fijn selectie spel en een vriendelijk onthaal. De farmgames bieden voor ieder wat wils en zijn fun om te doen. Ze worden eerst goed uitgelegd, en iedere game benadrukt het teamgebeuren en groepsdynamiek. De kers op de taart is zeker de prijsuitreiking en de lekkere (heel verzorgde) BBQ! Doe zo voort! Mvg, Mike

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Beestig leuk!

Wij hadden een BEESTIG leuke dag bij FarmFun in Geel en hebben goed geKOEmuniceerd en zijn weer volledig geKOEnecteerd met elkaar. De BBQ was ook zeer lekker en goed voorzien. Bedankt voor alle goede zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Tof amusement

Leuke activiteiten afgewisseld met een drankje en heerlijke BBQ

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Mooi verzorgde locatie met gastvrije uitbaters!

Propere locatie. Een mooi domein. Gastvrije uitbaters waar niet teveel voor was. Hebben zelf een rondleiding gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Streng maar rechtvaardig :)
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was de organisator. Alles was duidelijk en vragen werden snel beantwoord.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Goede organisatie
9

Superleuke teambuilding

Deze teambuilding was voor ons iets meer boven budget dan wat we normaal uitgeven, maar het was het zeker waard. Leuke variatie aan activiteiten en voor iedereen mogelijk om deel te nemen actief en minder actief. Enkel de communicatie over het verloop van de dag zelf kon misschien iets beter (op de brochure stonden 8 activiteiten en het waren er 6).

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
9

Het voldeed aan alle verwachtingen

We hebben het zeer naar ons zin gehad en collega's vonden het ook allemaal zeer geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? -
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee. Iedereen was zeer bereidwillend
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ga zo door.
10

Leuk voor elkaar!

Leuke omgeving met uitdagende spellen. Het enige wat ik mis is een wat merchandise. Jullie logo is geweldig. Een paar T-shirts zou het goed doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Alleen de merchandise
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

leuk

een leuk en gevarieerd aanbod van toffe opdrachten in een absoluut aangenaam en zéér verzorgd kader !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen netheid
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Top teambuilding!

Leuke activiteiten waar iedereen aan kan deelnemen ongeacht leeftijd of fysieke beschikbaarheid. Begeleiding was top en vriendelijk. Ondanks het slechte weer was het super geslaagd! Bbq was super lekker! Persoonlijk vond ik het tekort en heb nog interesse in de activiteiten die we niet gedaan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Het was top!

Organisatie was super. Alles goed op elkaar afgestemd, begeleiding van de teams verliep in een relaxte en enthousiaste sfeer. Geen standaard programma afdraaien, maar maatwerk daar waar nodig. Locatie was ook geweldig, heel veel leuke fun details overal op de boerderij te vinden. Verzorging qua eten en drinken ook alleen maar lof, alles smaakvol en ruim voldoende voorzien. Het wordt voor onze activiteitencommissie nog heel moeilijk om deze teamactiviteit te gaan overtreffen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze waren heel enthousiast en hadden er zelf ook zin in!
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Geweldig programma, voor ieder wat wils. Iedereen van het team kon op zijn eigen manier bijdragen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.