Namiddag vol plezier en amusement voor iedereen !
actief
Zeer leuke teamnamiddag gehad, waardoor het kuddegevoel nog sterker is geworden.
Ingrid en haar team, alsook haar familie ontvangen je in een mooi kader! De spelletjes zijn héél creatief en leuk... Er is voor iedereen wel een taak, waardoor ook geblesseerde of minder mobiele deelnemers toch samen met de groep kunnen strijden ;). Team rijschool Otto heeft er een super leuke dag gehad en zullen FarmFun Geel zeker aanbevelen! Doe zo verder!
We hebben een hele leuke namiddag gehad met achteraf een lekker hapje. Zeker voor herhaling vatbaar!
We werden er hartelijk ontvangen door de boerin met een korte uitleg. Daarna werden we in 2 teams gedeeld om een beetje competitie te creëren en werden er 6 leuke activiteiten gedaan waar zowel behendigheid, creativiteit en fysieke fitheid naar boven komen maar niet noodzakelijk zijn. Als je in teamverband werkte kwam je er wel uit. Er hangt een heel losse sfeer. Je hebt wel basis regels in de activiteiten maar word heel vrij gelaten in de uitvoering ervan, ze laten veel marge voor creativiteit. Achteraf het eten was er ook top, ik kan de Bbq zeker aanraden
Heel leuke ervaring en toch ook heel benoemenswaardig dat het een heel mooi en verzorgd domein is. Zeker aan te raden.
Leuke originele opdrachten, uitdagend genoeg, maar niet te moeilijk.
Dit is een boerderij met passie voor dieren en alles is er tot in de puntjes verzorgd. Ook de spelletjes waren verrassend en leuk voor het ganse team.
Heel fijne activiteiten voor een divers publiek. Ook het tussendoortje en de BBQ waren lekker en de verse melk was een extra plus. Een aanrader!
Heel leuke ervaring en een super leuke tijd gehad
heel toffe ervaring, das pas teambuilding. mooi verzorgd, proper, een unieke ervaring
Leuke ervaring
Toffe ervaring
hele leuke dag gehad bij jullie ! iedereen van onze groep was enthousiast. goeie begeleiding, lekker eten ! merci
Een absolute aanrader! Het begint al met een fijn selectie spel en een vriendelijk onthaal. De farmgames bieden voor ieder wat wils en zijn fun om te doen. Ze worden eerst goed uitgelegd, en iedere game benadrukt het teamgebeuren en groepsdynamiek. De kers op de taart is zeker de prijsuitreiking en de lekkere (heel verzorgde) BBQ! Doe zo voort! Mvg, Mike
Wij hadden een BEESTIG leuke dag bij FarmFun in Geel en hebben goed geKOEmuniceerd en zijn weer volledig geKOEnecteerd met elkaar. De BBQ was ook zeer lekker en goed voorzien. Bedankt voor alle goede zorgen.
Leuke activiteiten afgewisseld met een drankje en heerlijke BBQ
Propere locatie. Een mooi domein. Gastvrije uitbaters waar niet teveel voor was. Hebben zelf een rondleiding gekregen.
Deze teambuilding was voor ons iets meer boven budget dan wat we normaal uitgeven, maar het was het zeker waard. Leuke variatie aan activiteiten en voor iedereen mogelijk om deel te nemen actief en minder actief. Enkel de communicatie over het verloop van de dag zelf kon misschien iets beter (op de brochure stonden 8 activiteiten en het waren er 6).
We hebben het zeer naar ons zin gehad en collega's vonden het ook allemaal zeer geslaagd.
Leuke omgeving met uitdagende spellen. Het enige wat ik mis is een wat merchandise. Jullie logo is geweldig. Een paar T-shirts zou het goed doen!
een leuk en gevarieerd aanbod van toffe opdrachten in een absoluut aangenaam en zéér verzorgd kader !!!!
Leuke activiteiten waar iedereen aan kan deelnemen ongeacht leeftijd of fysieke beschikbaarheid. Begeleiding was top en vriendelijk. Ondanks het slechte weer was het super geslaagd! Bbq was super lekker! Persoonlijk vond ik het tekort en heb nog interesse in de activiteiten die we niet gedaan hebben.
Organisatie was super. Alles goed op elkaar afgestemd, begeleiding van de teams verliep in een relaxte en enthousiaste sfeer. Geen standaard programma afdraaien, maar maatwerk daar waar nodig. Locatie was ook geweldig, heel veel leuke fun details overal op de boerderij te vinden. Verzorging qua eten en drinken ook alleen maar lof, alles smaakvol en ruim voldoende voorzien. Het wordt voor onze activiteitencommissie nog heel moeilijk om deze teamactiviteit te gaan overtreffen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.