Lachen Gieren Brullen!!!

Hallo, Beter laat dan nooit zullen we maar denken….:-) Zondagmiddag 4 juli stond de deur al ver open voor onze familie bij FarmFun Poperinge. Zoals de boerin is, vertrouwd ze haar gasten.  Na een drankje en een korte uitleg roken we de stal al. Bij het zien van de hopen tractorbanden dachten enkele er nog over om er tussenuit te muizen. "Dat een goed begin het halve werk is" dat had nog niet iedereen even goed begrepen…, maar alle begin is moeilijk. :-) De Fun was er zeker. :-) Het volgende escapespel was nog eens een ander paar mouwen en bracht volop leven in de brouwerij met af en toe een doorgestoken kaart. In de hooischuur werden oude vetes recht gezet door elkaar van de balk te meppen waardoor voor sommige alle hoop de grond in werd geslagen...:-) Tijdens het volgende spel vlogen de ballen je letterlijk om de oren, en tijdens het honkbal werd er naar hartelust gesleurd, geduwd en vals gespeeld… Tranen met tuiten hebben we gelachen! :-) Na de patatten en ajuinen zaten we met kruiwagens vol gebakken peren door een ex aequo. Steffi duelleerde met Job, en dan zie je maar weer Met logica kom je van A naar B, met verbeelding overal. :-) Oja…. en Gezelligheid kent geen tijd! Lieve gastvrouwen Bedankt voor het organiseren van deze bijzondere dag met een gouden randje en in het bijzonder voor onze bruidsparen Steffi & Job en Carmen & Angelo Wacht niet op bijzondere momenten maar maak gewone momenten bijzonder! Liefs en een loeiharde groet, Anja & Ton Familie Luijten, Retie

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme en een ontzettend gezellige sfeer
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De spelen zaten erg goed ineen
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ga zo verder!!!

heel leuk

Heel leuke dag op een knappe locatie.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? goed
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

'Farmtastisch' en 'beestig goed amuseren': terecht woordspelingen om mee uit te pakken! Het was één van de mooiste namiddagen van de hele reis.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Superenthousiaste spelbegeleiders
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer uitgebreide en originele spelen

Super tof

Leuke mensen, toffe ervaring.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer vriendelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen aangepast aan doelgroep
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo verder

Het was geweldig

Zeer toffe ervaring. Je kan u volledig uitleven. Mss laten voorzien van reserve kledij zodat ook waterspelen mogelijk zijn.

Supertof

Leuke, originele activiteiten. Fijne omgeving om een teambuilding te doen en tof uitgewerkt concept.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Oog voor details
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Keitoffe proeven
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Kan niet echt iets bedenken

Koeweidehof in Merchtem: de ideale plek voor een fijne teambuilding!

Super fijne namiddag met de collega’s gehad op de boerderij in Merchtem! Ideaal om even alle zorgen van het werk te vergeten. De spelletjes zaten goed in elkaar en gastvrouw Marijke zorgde ervoor dat alles vlot verliep. Ook de broodjeslunch was dik in orde. Een echte aanrader!!!

prachtige dag beleefd

super dag beleefd

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen prima gedaan
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een echte aanrader, super leuke namiddag gehad!

TOP!

De perfecte teambuilding

Ik heb een bijzonder plezante namiddag beleefd met de collega's. Het zijn plezante, toegankelijke doe-en denkspelletjes die de kwaliteiten van elk in de verf zetten en de teamgeest aanwakkeren. Een moderne accommodatie en de perfecte gastvrouw maken het compleet.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Op de website beter toelichten wat er kan verwacht worden en wat extra foto's van de accommodatie.

Teambuilding die ik niet snel zal vergeten!

Eerst hebben we genoten van een lekkere en coronaproof broodjeslunch. We werden hartelijk ontvangen door Marijke en van begin tot einde goed begeleid door haar. De teambuilding zelf was super! Stuk voor stuk leuke opdrachten gedaan, waarbij heel wat werd afgelachen. De boerderij ligt er netjes bij en is zeer goed onderhouden! Ik heb samen met de collega's van begin tot einde genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Marijke!

• Wat vond je van het programma?

Het was een uitstekende moment waar ik er heel veel van genoten heb.

Zeker herhaalbaar voor team.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel goede begeleiding, vriendelijkheid, opvang uitstekend
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeker haalbaar voor iedereen
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? nee,
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

Het was een super-fantastische gezellige dag!!!

Wat heb ik genoten! Super leuke met een heel fijne begeleidster.

• Wat vond je van het programma?

Heel fijne en warme ontvangst, geweldige activiteiten! Foto's worden genomen en zeer snel achteraf bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, zeer tevreden

Schitterend

Super toffe dag gehad met een super omkadering

• Wat vond je van het programma?

Farmtastisch en beestig geamuseerd!

Het was een koezonder toffe ervaring om met de hele familie deze spelen te doen. Elke leeftijd werd optimaal betrokken bij de opdrachten. Oma en opa waren in hun nopjes en de beste teamleiders van hun kinderen en kleinkinderen. Voor alle 20 was het plezant om te spelen, te denken, te strijden en om als 'familieteam' op een andere manier samen te zijn. Wat hebben we véél gelachen! 10 op 10! Voor de locatie, de spelen, de begeleider en zeker voor dit concept. We genoten een ontzettend fijne farmtastische namiddag! Koeleuk!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Alles verliep duidelijk en organisatorisch perfect.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Vooral veel mensen blijven plezieren!

Geweldig uniek!

Fantastische teambuilding, leuke, creatieve en vernieuwende opdrachten gespeeld, vriendelijke ontvangst en begeleiding! Zeker een aanrader!

Mijn ervaring was super.

Mijn ervaring was super goed, zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou het iedereen aanbevelen. Als tip: doe zo verder.

Supertof

Wij hebben een supertoffe teambuilding gehad bij FarmFun Essen! Zeker aan te raden

Fantastische teambuilding!

Het was een enorm plezante namiddag. Mijn collega's en ik hebben er van genoten. Alles was goed geregeld. De spelletjes zaten goed in elkaar en er was een leuke combinatie van doe-en denkspelletjes. De spierpijn achteraf nemen we er graag bij. De locatie is erg verzorgd en de lunch was lekker. De begeleiding enthousiast en goedlachs. Achteraf kunnen douchen. In één woord AANRADER ! Bedankt Marijke.

• Wat vond je van het programma?

Toffe spelletjes en top begeleiding

Toffe spelletjes en top begeleiding;-)

Spectaformidastisch

Heel leuke afwisselende opdrachten, toffe omgeving en een super goedgezind Caroline !

• Wat vond je van het programma?

Gewoon niet te omschrijven subliem

In een unieke omgeving alles geven van je koe-zelf, samen met je team... Fijne organisatie, ontvangst, opvolging,... Dynamische begeleiding die alleen maar mooie koe-glimlachen (la vach qui rit) op de gezichten tovert. Uniek, Charmant, voor alle leeftijden - de koe heeft geen geheimen meer voor onze koe-llega's.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Wat een dynamiek en enthousiasme - iedereen zat in de flow
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer hygiënisch en evenzeer smaakvol !
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Super fijne opvolging
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Team Merchtem is top - boer zijn wordt sexy op deze manier !

Een geweldig leuke teambuilding!

Originele opdrachten, lachen en plezier verzekerd! Vriendelijke en toffe begeleiders! Een top-ervaring voor iedereen!

Fun

Heel veel gelachen!