Fijne activiteiten goede gastvrouw

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer goed
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super leuke en boeiende dag beleefd

Als vrijgezellen activiteit hadden we gekozen om naar Farmfun te gaan. We zijn gesplitst in 2 teams, zo kon de leuke active strijd voor de winst beginnen. Het waren allemaal stuk voor stuk fijne opdrachten. Zeer leuk dat we ook de koeien mochten bewonderen.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden alles is prima verlopen
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel

Fantastisch plezant

Zeer enthousiaste begeleiders die zorgen voor een super leuke middag

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.

SUPERGEWELDIGFANTASTISCH!

Voor een vrijgezellen is dit het ideale tijdverdrijf! In onze groep kenden veel mensen elkaar niet, maar door het programma en de spelen kon je niet anders dan een team vormen om te strijden tegen de anderen. Er was veel variatie in de opdrachten, waardoor het echt helemaal top was. Ik heb jullie de voorbije week al aan zeker drie mensen aangeraden!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Supergoede uitleg van Mathijs, waardoor iedereen goesting had om aan het spel te beginnen en erg competitief was.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We hebben er nog de rest van het vrijgezellenweekend over gesproken!
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Nee

Genoten!

Een heerlijke dag waarbij we zelf nergens aan moesten denken. We werden fijn ontvangen, zijn goed begeleid, zelfs foto’s werden voor ons gemaakt!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Betrokken met het team.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Originele activiteiten!

Fijne boerenspelen

Wij hebben deelgenomen met een Vrijgezellen en hebben ons geweldig goed geamuseerd! Echte leuke teambuilding activiteiten waar we kaakpijn van het lachen aan over hebben gehouden. Er zat veel variatie in de opdrachten, van klimmen op strobalen tot een escape room scenario in een stal...

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk, meegaand, enthousiast, ...
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien een karretje/bolderkar voorzien wat de groep kan meenemen naar de activiteiten voor bepaalde spullen en drinken in mee te nemen. Als je dorst had (en dat kreeg je zeker!) moest je helemaal teruglopen om wat te halen en je spullen moest je ergens op de grond leggen. Dit was iets minder handig.

Een geweldige activiteit!

We kwamen met een groep vrijgezellen-dames en hebben ons rot geamuseerd. De perfecte afwisseling van doe- en denkspelletjes in een supertoffe setting! Ook de begeleiding van de spelletjes gebeurde op een zeer aangename manier!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Geen typische spelletjes, erg origineel
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer fijne communicatie via telefoon en mail.

originele, onvergetelijke middag

Leuke activiteiten in een origineel jasje. plezier verzekerd

Het was gewoon top!

Gewoon een aanrader. Verstand op 0 en gaan

Super toffe ervaring

Heel leuke vrijgezellen gehad op farmfun. Alles is super vlot verlopen en heel vriendelijke begeleiding. Een aanrader!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke ontdekking voor een teambuilding

Ik vond het een geweldige ervaring. Vooraf was ik een beetje sceptisch, maar dit bleek volledig onterecht. Ontbijtformule TOP Farm Games TOP Barbecue TOP Enkel de tocht met de huifkar was voor mij een afknapper, vandaar de 8 ipv 10!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Soms een beetje hectisch om de punten te kunnen volgen.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Gewoon ergens iets van scorebord voor de begeleider want als je zoals onze groep met echte competitiebeesten zit is dit echt wel van belang.

Dag Christof Farmtastisch om te lezen dat jullie een topdag beleefden bij FarmFun! Het doet ons deugd zulke reviews te lezen. Met evenveel interesse nemen we ook aandachts- of verbeterpunten mee om - net zoals onze gewassen op 't veld - te kunnen blijven groeien. We willen heel graag luisteren naar hoe wij de huifkartocht voor jouw kudde nog beter konden maken! :) We nemen even contact met je op via mail. Alvast bedankt voor je eerlijke en waardevolle review over je beleving bij FarmFun! Met plezierige groet Team FarmFun

Een heel leuke gezellige namiddag met leuke opdrachten

Je collega's op een anderen manier in een ongedwongen sfeer leren kennen.

Gewoon geweldig.

Perfect georganiseerd,

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

Farmfun Bocholt was een super ervaring! Zeer toffe spellen, leuke aankleding, vriendelijk personeel! Wij hadden er een vrijgezellen, ondanks het regende en koud was, hebben we ons toch geamuseerd! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ontvangst zou ietsje beter kunnen, hebben eventjes moeten wachten en moeten zoeken naar iemand om ons verder te helpen.

zeer goed

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

geweldige ervaring met veeeeeeel plezier

leuke toffe dag met leuke groepsspelen , veel variatie in de spelen , toffe locatie , en zeer sympathieke mensen .

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? neen alles was goed geregeld

Super toffe dag!

Voor de vrijgezellen hadden we de aller leukste dag dankzij Farm Fun! Warmd ontvangst, toffe activiteiten, foto’s achteraf kwamen gratis in de mailbox als aandenken… top!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Afwisselende opdrachten !
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Goede communicatie

Boerenlol en kindertijd!

Net als in mijn kindertijd! Spelen op de hooizolder, tussen de koeien, kalveren en poezen. Jammer dat we niet in de hooitijd zaten, dan was ik zeker met de tractor het hooi gaan binnen halen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel toegankelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ook heel toegankelijk

Voor de 2de keer bij jullie geweest. Dit keer in een al in formule. Fantastische dag. Top ontbijt, top activiteiten, leuke huifkartocht en een fantastische bbq. Ik hoop dat dat ik nog veel vrijgezellen kan doen en jullie kan aanraden en hopelijk kan ik veel komen.

• Wat vond je van het programma?

De Expert games waren heel gevarieerd en uitdagend. Ik heb mij nog eens goed kunnen uitleven!

Farmtastisch!

Geweldig leuke dag beleefd met een dikke pluim voor de organisatie! Doe zo verder!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een koe tastische ervaring!!

Wij waren een vrouwengroep vrijgezellen! Hebben ons super geamuseerde en de spelletjes waren heel goed bedacht! Denk dat wij nog eens gaan terug komen! Echt koe-tastisch!!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Het was gewoon weg super !

Toffe activiteiten met enthousiaste begeleiding!

Het team van FarmFun zorgde voor toffe activiteiten met een enthousiaste begeleiding. Het hele team was vol lof over deze teambuilding. Zeer fijne ervaring!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Duidelijke en vlotte communicatie.

Plezant

Interessant

• Wat vond je van het programma?

Geweldige ervaring en leuke spellen bedacht!