Filters

10

Zeer leuke teambuilding bij Farmfun in Bocholt

Dit is een boerderij met passie voor dieren en alles is er tot in de puntjes verzorgd. Ook de spelletjes waren verrassend en leuk voor het ganse team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Het was top!

Organisatie was super. Alles goed op elkaar afgestemd, begeleiding van de teams verliep in een relaxte en enthousiaste sfeer. Geen standaard programma afdraaien, maar maatwerk daar waar nodig. Locatie was ook geweldig, heel veel leuke fun details overal op de boerderij te vinden. Verzorging qua eten en drinken ook alleen maar lof, alles smaakvol en ruim voldoende voorzien. Het wordt voor onze activiteitencommissie nog heel moeilijk om deze teamactiviteit te gaan overtreffen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze waren heel enthousiast en hadden er zelf ook zin in!
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Geweldig programma, voor ieder wat wils. Iedereen van het team kon op zijn eigen manier bijdragen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Heel toffe teambuilding

Toffe teambuilding op een mooie locatie. Alles wat top in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Fantastisch

Super leuk om hier een teamdag te plannen. Alles was goed geregeld en verzorgd. Leuke spellen en goede begeleiding. Het is ook speciaal om tussen de dieren activiteiten te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Het enige puntje van verbetering is het leegmaken van de vuilbakken. Deze waren doordat we met een grote groep waren snel vol.
10

Zeer gezellig

Het is echt team versterkend met uitstekend eten in een bijzondere omgeving waar je normaal nooit komt. Kan ook zeer leerzaam zijn voor jongeren en zelf kinderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Positieve houding
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Het was gewoon geweldig

De ontvangst was heel gastvrij, de begeleiding super en meer dan goed en voor de lunch enz. is ook alleen maar lof uit te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
7

Leuke teamactiviteit

Vriendelijke host, leuke spelletjes en fijne omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ja, even navragen of er beperkingen zijn zodat er aangepaste activiteiten voorzien kunnen worden of een stoel
10

Top

Super leuke dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

We hebben ons enorm geamuseerd !

Het was een superleuke dag Proeven die voor iedereen haalbaar waren en het was gwn geweldig Goed gelachen en de begeleiding was top

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Geweldige ervaring

Het was een fijne teambuilding met de nodige uitdagingen en competitie voor ons team. Ik heb er een fijne tijd gehad en raad het zeker aan, aan anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig

Heel fijn en zeker het systeem hoe het werkt. Alleen het laatste spelletje met het parcours uitzoeken was iets minder en zou ik veranderen naar verschillende parcours als ze een juist hebben mogen ze naar het volgende en ipv 1 munt kunnen ze bij 2e parcours er 2 verdienen en zo verder. De rest was super leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Het laatste spelletje anders aanpakken
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Genoten!

Je denkt, een teambuilding zoals er zovele zijn maar daar had ik het mis. Je voelde je welkom, zeer nette omgeving. Elke uitdaging een beetje anders, de tijd vloog. Ik heb jullie al bij twee bedrijven aangeraden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Je voelde u welkom
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Niets op aan te merken
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik kan niet 1 negatief ding zeggen
10

Zeer leuke uitdagende spelletjes, enorm genoten en gelachen! Top!

Goed georganiseerd, netjes en origineel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Top!

Zeer gezellig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Geweldig

De mix van fysieke en denk spelletjes is gewoon zalig. Met als uitkomst een super leuke teambuilding. En een dankjewel aan de spelleider voor de duidelijke uitleg en de hulp tijdens de games.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Het was een dag vol verrassingen en spannende uitdagingen

Vriendelijk onthaal en toffe activiteiten vanaf de 1ste minuut tot de laatste dat we bij jullie waren. Er was voor elk een aanbod zowel voor de denkers als de doeners. En de troffee staat te wachten op wat stof bij ons in het onthaal. Tis geen blinkende troffee maar de gedachten errond gaan nog jaren mee. Top doe zo verder ik hoop nog eens terug te komen het is echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze bleven vriendelijk, zelf enthousiast en de uitleg was duidelijk
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Leuke dag

Een leuke dag met toffe activiteiten en een enthousiaste begeleidster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Tot in de puntjes verzorgd

Super leuke teambuilding gehad. Diverse spellen, voor ieder wat wils. Voldoende hapjes en drankjes, vriendelijk personeel en goed onderhouden accommodatie. Tot in de puntjes verzorgd en ik denk dat een volgende keer weer heel anders zal zijn qua spel. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel, Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Opfris / toilet wellicht splitsen van heren, zodat er ook in de gang ruimte is om om te kleden ivm drukte.
10

Het was superleuk om te doen.

Het was super fijn, enorm goed voorbereid en georganiseerd. We hebben goede uitleg gekregen, begeleiding was top. We hebben veel plezier gehad en gelachen. Er was ook een zekere competitiestrijd wat het juist leuk maakte. Ik.zou het zeer zeker aan anderen aanraden om eens te gaan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Doen hun werk met plezier.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Geen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was niet de organisator
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

perfect

zeer leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? neen
8

Het was een zeer leuke en aangename eerste ervaring

Het was een leuke teambuilding van het werk. Bij jullie was alles goed geregeld en het waren leuke activiteiten. Alles viel goed in elkaar, het was ook leuk dat je de dieren kon aaien en dat de activiteiten tussen de koeien verliep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Verrassend

Fijn om terug zelf eens te kunnen spelen Heel leuke omgeving, tussen de koeien

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig!

Ik vond het een geweldige dag. Het is zeker een aanrader voor andere bedrijven, families, ...

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Zeer leuke activiteit

Zeer leuke en gevarieerde spelletjes

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Lachen, gieren, brullen!

Fantastische ervaring van begin tot einde! De voorbereiding verliep super vlot: heel toegankelijk contact, gemakkelijk online reserveren en bij vragen konden we steeds snel terecht. Dat gaf meteen een gerust gevoel. De teambuilding zelf was top georganiseerd. Het terrein was verzorgd en de spelbegeleider zorgde voor een geweldige sfeer. Heel fijn dat er inspraak was in de spelletjes, bijvoorbeeld of we wel of geen waterspelletjes wilden doen. Ook het pauzemoment met een gratis ijsje was een leuke extra en perfect ingecalculeerd. Een enorme meerwaarde vonden we dat er tijdens de activiteiten foto’s werden gemaakt die achteraf doorgestuurd werden. Zo hebben we ook nadien nog mooie herinneringen aan de dag. Het avondeten was bovendien heerlijk en de hele dag stond in het teken van lachen, gieren en brullen. Absoluut een aanrader voor wie een originele en zorgeloze teambuilding zoekt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Onze spelbegeleidster was absoluut een meerwaarde voor de dag! Ze gaf duidelijke uitleg op een leuke en enthousiaste manier, waardoor iedereen meteen mee was. Zelfs in onze gezellige chaos wist ze al lachend structuur te brengen, wat zorgde voor een ontspannen en leuke sfeer tijdens alle activiteiten. Daarnaast maakte ze ook zeer mooie foto’s, waardoor we achteraf nog kunnen nagenieten van alle leuke momenten. Haar enthousiasme werkte aanstekelijk en maakte de hele ervaring nog beter. Echt top gedaan!
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.