Supergoed georganiseerd

Supergoed georganiseerd Leuke locatie Vriendelijke spelbegeleider

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles verliep heel gemakkelijk.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Funtastisch!

We wisten niet 100% wat te verwachten, maar waren zeer verrast en hebben ongelofelijk veel plezier gemaakt. Bij FarmFun Essen kom je in een oase van rust, net wat we nodig hadden na een heftig jaar. We werden warm onthaald en kregen een uitgebreid ontbijt. Na al dat lekkers starten we met de spelletjes. Het was meteen denken en puzzelen en de sfeer zat er al snel in. Het spel waarbij we de letters geblinddoekt moesten zoeken om woorden te maken in de koeienstal was fantastisch. Hard gelachen, mekaar de loef afgestoken, ... Nadien volgde nog een leuke fotoronde waarbij creativiteit nodig was en dienden we ook nog logisch na te denken om iedereen met behulp van plankjes aan de overkant te krijgen. Het slotspel heeft bepaald wie de winnaar werd. Alle collega's hebben ons achteraf bedankt voor deze enorm fijne dag, zelfs de sceptici :-). Iedereen heel enthousiast. Ook de communicatie vooraf en achteraf verliep vlekkeloos. Wij zijn alvast grote fan! Dikke merci FarmFun.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het was de eerste keer dat de spelbegeleider dit spel ging begeleiden en deed dit top!
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep vlekkenloos.

Echte Farm Fun met toffe koelega's

Onze koelega's waren echt koerupt. Een namiddag vol plezier! Top georganiseerd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Iedereen is enthousiast!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

verrassend leuk

de meeste collega's waren zeer tevreden en vonden het een fijne ervaring. sommige hadden gedacht dat er nog meer denk- en strategie spelletjes gingen bij zijn …. Voor de minder mobielen onder ons. De groepen waren niet evenredig verdeeld, maar dat was het lot. bij sommige proeven was er toch wat mankracht vereist.

fantastisch

Kei leuke dag gehad met de collega's

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee

Super tof!

We hebben een hele leuke dag gehad! In de voormiddag konden we gebruik maken van een zaal met beamer etc. Er waren drankjes en versnaperingen voorzien. Alles wat we nodig hadden. De broodjes 's middags waren erg lekker en ruim voldoende! In de namiddag speelden we een zestal spellen. De spellen waren erg origineel en leuk! In de avond genoten we van een hele lekkere barbecue! £ Complete dag zonder zorgen!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ondervonden! Vlotte communicatie.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Top georganiseerd!

Super ervaring voor ons hele team

Wij hebben er met z'n allen een hele fijne dag mogen beleven. Van de vriendelijke ontvangst, over de enthousiaste begeleiding tot en met de lekker BBQ. Bedankt aan heel het team van FarmFun Essen. Deze ervaring is zeker warm aan te bevelen en voor herhaling vatbaar...... Orinso NV

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De dames waren heel enthousiast
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, alles verliep vlot en geen vraag was te veel.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was de plezantste teambuilding ooit!!

We hebben ons beestachtig goed geamuseerd tussen de buien door. Super leuke spelletjes voor iedereen wat wils met keitoffe begeleiding. Na afloop was er een heerlijke BBQ voor ons voorzien. Een zeer geslaagde dag voor ons allemaal!!

Super ervaring!

Een super leuke ervaring, en zeker een aanrader als teambuilding met collega’s. Uitbundige medewerkers en leuke spelen. Een kleedruimte zou een mooie en welgekomen extra zijn om het naar een dikke 10/10 te brengen!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Een kleedruimte voorzien.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ondervonden.

Te Gekke Zotte Zussendag

Hele toffe begeleidster! Geweldige uitdagende spelen! Gegarandeerd op en top getrainde soepele lachspieren! De pret blijft nog lang hangen! Zou een leuke jaarlijkse traditie zijn! De afbeelding waar wij zussen met z n 2-tjes tegelijk in t stro vallen, vind ikzelf de max!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben ons goed geamuseerd.

Het onthaal was hartelijk, de spelen gevarieerd, de zorg voor de inwendige mens dik in orde. We hadden ook een enthousiaste begeleidster bij onze activiteiten. Een geslaagde koembinatie. We kregen veel foto's als herinnering.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze was enthousiast
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Er was veel soepelheid na twee keer uitstellen door corona

Tip top in orde

Goed in elkaar gestoken Fijne omgeving Toffe aktiviteiten Super vriendelijk personeel

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Houdt rekening met iedereen

Grandioos!

Heel toffe ervaring,was zeer tof. Alles was super,spelen,eten,de begeleiding....!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik stuur nog een leuke foto achterna

We hebben ons koe-goed geamuseerd..

Ondanks dat ikzelf net uit ziekteverlof kwam werd ik zowel door mijn collega’s als de begeleiders betrokken bij de activiteiten. Wij als collega’s uit de zorg hebben er een super leuke, gezellige en voor herhaling vatbare middag uit gehaald.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze betrok iedereen bij elke activiteit…
  • Zijn er verbeterpunten? Alles verliep vlot, goed georganiseerd…
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik ben telkens goed geholpen ondanks dat wij vanuit ons hoofdkantoor van datum moesten veranderen…
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles verliep vlot, goed georganiseerd.

uitstekend

Was een heel leuke ervaring, mijn team praat er nog steeds regelmatig over.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja, corona

Unieke ervaring

Unieke ervaring, super begeleiding, heel goed georganiseerd. Veel variatie in de spelletjes, soms fysiek toch wel pittig. Wij hebben dit gedaan als afsluiter van het volleybalseizoen, 2 trainers en 9 meisjes tussen 15 en 17 jaar... We hebben ons super geamuseerd en goed gelachen...

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Door corona lang op deze superleuke dag moeten wachten.

Net voor corona toevallig op jullie site geraakt. Leek mij een leuk idee om te reserveren voor een afsluiting van het schooljaar voor de 80 leerkrachten van mijn school. Twee keer moeten uitstellen maar het was het wachten meer dan waard, op elk vlak: onthaal, spelleiding, omgeving, eten en drinken. Echt een topdag.

Formidabele beestige eevaring

Zeer goed georganiseerd Zeer beestig maar doordacht Top service De kudde heeft henoten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Kleine tip bij de verdeling van kleinere groepen kijken naar het soort personen bv 4 vrouwen samen in een fysieke oroef vs 4 mannen is niet zo fair verder geen bemerkingen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen liep super vlot
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Helemaal tot in de puntjes georganiseerd

Super leuke namiddag beleefd. Lunch + avond eten was heel lekker !

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het bezoek met ons team aan FarmFun was van begin tot einde top!

Met het leerkrachtenteam van onze school hebben wij van bij de aankomst tot ons vertrek echt genoten van de organisatie die tot in de puntjes verzorgd was. Enkel de regen tijdens de BBQ was een kleine spelbreker maar voor de rest: TOP !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het joviale, het spontane, de vrijheid die geboden wordt.

Fantastisch!!!

Super plezant !! Hele toffe bedeleiding!! Een aanrader!!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja.alles correct

Heel leuke namiddag

De activiteiten waren leuk, het ontvangst was hartelijk. Het opdelen van de teams gebeurde op een leuke manier.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen veel pauze tussendoor

Beste teambuilding ooit!!!

Super leuke gevulde namiddag met spelletjes voor alle leeftijden met aansluitend een heerlijke bbq!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een top teambuilding met een goede begeleiding. Zeer verzorgde broodmaaltijd.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee niet ondervonden

Een Farmtastische middag

Wij hebben met z'n allen genoten van een geweldige middag. Genoten, gelachen en heel veel plezier gemaakt.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een heel enthousiast persoon die de groep goed aanvoelde
  • Zijn er verbeterpunten? Een veelzijdig programma, met voor iedereen wat
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Top gecommuniceerd