Het was een gezellige team building, goed georganiseerd en met lekker eten! Collega's waren zeer tevreden en hebben zich goed geamuseerd!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

GEWELDIGE DAG EN SUPER GELACHEN!!!

Super toffe dag met de collega's gehad, de kaken deden pijn van het lachen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

superleuke en afwisselende dag,..

...

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen uitleg kan soms iets duidelijker

Onvergetelijke teambuilding

We hebben met ons team een onvergetelijke teambuilding gehad op de boerderij van Gitte in Essen. Alles was tot in de puntjes verzorgd: de spelletjes waren origineel, het eten was super lekker (en meer dan voldoende!) en de ontvangst heel hartelijk. We kregen van de koelega's alleen maar positieve feedback, iedereen heeft zich kostelijk geamuseerd op de boerderij.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen soms is 1 spelbegeleider niet voldoende om alles te kunnen zien (vb. als er een team vals speelt)
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee, liep allemaal heel vlot
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was een superervaring.

Zowel mijn team als ikzelf hebben echt genoten van de teambuilding. De reacties waren heel lovend. We bekijken zeker en vast naar de andere arrangementen om in de toekomst terug bij jullie te boeken.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Beide teams werden aangemoedigd door de spelbegeleider
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep heel vlot en werd duidelijk toegelicht op de website

Een uitdagend dagje weg!

De ontvangst in Essen was zeer aangenaam en uitnodigend. Wij kozen voor het Farmfun Expert Plus programma en kregen meteen een goed ontbijtje met (warme) dranken, wat de groep meteen aansterkte om aan de dag te beginnen. Eens de maagjes gevuld waren, werden we in groepjes verdeeld door Bella de koe, waarna we per 2 teams aan de eerste spelletjes mochten beginnen. In totaal waren er zo 3 spelmomenten, waarbij we telkens 2 spellen mochten spelen met telkens een ander team. De spellen waren heel uitdagend, zowel mentaal als fysiek. Vanaf het eerste spel werd al meteen duidelijk dat er wel echt een goede samenwerking nodig was om de opdracht tot een goed einde te brengen. De enige bemerking hierbij is dat, ondanks er aangegeven wordt dat Farmfun voor iedereen geschikt is, sommige deelnemers toch moeilijkheden ondervonden. De spellen vereisten met momenten toch wel de nodige fysieke inspanning, wat niet voor iedereen weggelegd was. Tussen de spellen door was er altijd een kort moment om even terug op krachten te komen met een drankje en wat versnaperingen. Op vlak van eten en drinken kwam je zeker niets tekort. Eens alle spellen gespeeld waren en de overwinningstokens bijeengesprokkeld waren, was het tijd voor de prijsuitreiking. Ook dit werd heel netjes verzorgd, met een speciale trofee, een lekker glaasje bubbels en enkele foto's om dit vast te leggen. Ons team had ook de barbecue en dessertenbuffet mee geboekt, waar eveneens niets op aan te merken viel. Bij de barbecue kreeg je op voorhand de keuze om eventueel veggie, halal, ... te gaan. Dit werd mooi opgevolgd en de mensen met bepaalde dieetwensen werden, net zoals de rest, netjes op hun wenken bediend. Aan het einde van onze Farmfun dag kan ik zeggen dat het meteen opviel dat dit onze groep toch weer iets dichter bij elkaar heeft gebracht en we elkaar op andere manieren hebben leren kennen. Over het algemeen kan ik Farmfun dan ook alleen maar aanraden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spelbegeleiders deden er te allen tijde alles aan om iedereen zo goed mogelijk te betrekken en aan te sturen waar nodig.
  • Zijn er verbeterpunten? Met momenten iets te uitdagend voor sommige collega's, maar over het algemeen zeer fijne mix van spellen!

Heel leuke namiddag!

Wij hebben als team een heel fijne namiddag gehad. Gestart met de innerlijke mens te versterken met frietjes om nadien aan de opdrachten te beginnen. De opdrachten waren uitdagend, zowel voor lichaam als geest, maar heel erg leuk. We hebben veel gelachen, en het werd al snel duidelijk wie de echte competitiebeesten van het team waren. Absoluut een aanrader als teambuilding.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Voor een aantal, fysiek iets minder getrainde mensen, waren sommige opdrachten best pittig.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? De voorbereiding verliep vlekkeloos. Zeer snelle en duidelijke communicatie.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zalige teambuilding, met leuke activiteiten! Een klein minputje waar het team het algemeen over eens is, iets te lange wachttijden voor aanvang en tussen activiteiten. Tijdens ons bezoek (met 16 man), waren er nog twee groepen geaccepteerd van 20 en 75 (!) man. Begrijpelijk dat jullie dit willen accepteren maar wij hebben er wel tolerant voor moeten zijn.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen moeilijkheden, alleen waren we te laat om 3 personen af te zeggen waardoor we te veel betaalden.

GE-WEL-DIG

"We hadden een fantastische dag in Essen met alle collega’s! Er was voor iedereen wel een passende activiteit, van het zetten van weipalen tot rijden met kruiwagens. Alles werd perfect gecoördineerd door de begeleiders, waardoor het evenement vlekkeloos verliep. Bedankt voor deze topnamiddag, het was een geweldige teambuilding ervaring!"

Superleuk en gevarieerd!

Het was een superleuke namiddag met heel leuk bedachte spelletjes in een fantastische omgeving. Er zat altijd wel een toffe twist in de spelletjes waardoor ze extra plezant waren. Ze waren ook heel gevarieerd, we hebben onze armspieren, hersenen en lachspieren goed gebruikt. De BBQ erna was ook geslaagd en heel lekker. We zullen nog veel terugdenken aan de teambuilding met alleen maar goede herinneringen!

Zeer leuk en gezellig!

Leuk bedachte spelletjes! En sfeer! Zeker een aanrader!

Zeer positieve ervaring

Het waren leuke toegankelijke activiteiten voor een leuke teambuilding.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep vlot, een goede snelle en duidelijke communicatie
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? We vonden het persoonlijk wel wat prijzig. Maar zeer leuk.

Super ervaring!

Het was onze eerste teambuilding en alles collega's waren super enthousiast. We hebben ons enorm geamuseerd en er leuke herinneringen aan overgehouden.

Hartelijk ontvangen en gastvrij

Leuk vrijgezellefeest gehad met als afsluiting een rondleiding

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee

Super leuke middag gehad met FarmFun Essen

Leuke team building gedaan bij FarmFun Essen. Gedreven, enthousiaste mensen bij FarmFun Essen. Zeker de moeite waard om met uw bedrijf FarmFun te bezoeken.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Verrassende leuke & gevarieerde uitdaging!!

We waren als team aangenaam verrast door de leuke spelen, de toffe locatie en de funfactor!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? duidelijke, complete communicatie gekregen!!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? jullie job is top!

Een leuke, gezellige,afwisselende en sportieve dag is het geweest.

De organisatie was geweldig. De spelleidster en eigenaresse waren enthousiast. De spellen waren uitdagend. Het eten was prima verzorgd. Voordat we begonnen waren er een aantal die twijfels hadden om mee te doen. Iedereen heeft gezellig meegedaan. Achteraf kregen we de foto s. Een erg leuk aandenken van een ontzettend leuk teamuitje. Dank jullie wel.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Het escape spel werd als erg moeilijk ervaren. Maar de afwisseling van spellen is leuk.

Toffe Teambuilding ondanks slecht weer

Wij hebben mid juni een hele toffe dag en avond beleefd dankzij Farmfun Essen. De locatie stond goed aangegeven en we werden met open armen ontvangen. De activiteiten waren zeer uiteenlopend en er was zeker voor elk wat wils. Het regende heel erg maar dat is opgelost door enkele activiteiten binnen te orgeniseren en de rest op drogere momenten buiten te laten doorgaan. Het eten was goed verzorgd en voldoende.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Enig minpuntje: er werd ons gevraagd zelf geen foro's te nemen maar de foto's die door de begeleidsters waren genomen waren niet voldoende van kwaliteit om ze echt te gebruiken.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja, geen moeilijkheden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Ondanks het slechte weer hebben we ons super goed geamuseerd!

Zeker een aanrader om met het bedrijf te doen. Wij zijn gestart met koffiekoeken en koffie, onze lunch bestond uit heerlijke belegde luxe broodjes om zo aan de leuke activiteiten te starten. De dag hebben we met een heerlijke BBQ afgesloten. Zonde van het slechte weer, maar toch zeker voor herhaling vatbaar! Dan hopelijk wel met goed weer :-)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ondanks het slechte weer hebben ze dit heel goed georganiseerd
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen enkel probleem ondervonden

Super activiteiten!

We zijn hier met een groep van 11 mannen geweest voor een vrijgezellenfeest. Het programma was leuk en divers. De begeleidster deed het top en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker aan te raden voor een vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje!

Een geweldige ervaring!

Het was een verrassend leuke, verbindende voormiddag. Ons team heeft er enorm van genoten. De organisatie, begeleiding, catering en de activiteiten waren allemaal top! Zeker een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Het ging erg vlot!

Het was gewoon SUPER.

Heel vriendelijke ontvangen Leuke spelletjes lekker eten en genoeg te drinken Gewoon super

Mega!

Geweldige teambuilding dag gehad! Niet verwacht dat ik wat stijf zou zijn achteraf, stijfjes in de buik van het lachen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Begeleiding was top
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fantastische dag die ons nog lang zal bijblijven!

We kwamen met een groep van 23 collega's naar FarmFun in Essen voor onze jaarlijkse teamdag. Het was een actieve dag vol originele spelen die er voor zorgden dat we ons als team volledig hebben kunnen laten gaan en de collega's op een andere manier hebben leren kennen. De begeleiders waren enthousiast wat voor een warme omkadering voor ons zorgde. De broodjeslunch die we op voorhand besteld hadden was helemaal in orde en ook de pudding en het roomijs waren overheerlijke toevoegingen! Het weer was die dag niet stralend, maar dat was geen probleem. Toen de regen er door kwam zijn we aan de activiteiten begonnen die overdekt waren. Alles was voorzien om er een onvergetelijke dag van te maken! Bedankt voor de fantastische ervaring!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste begeleiders die ons goed wisten te motiveren!
  • Zijn er verbeterpunten? Nee, alles was top!
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, ik heb geen moeilijkheden ervaren, integendeel!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Blijf doen wat jullie doen, het is ongelofelijk leuk!

Formidabel! De gelukzaligheid zindert na een week nog na!

Een enorm fijne ervaring. Héél het team heeft ervan genoten. De spelen kenden een grote verscheidenheid zodoende iedereen aan zijn/haar/hun trekken kon komen. Het begeleidend personeel was zeer vriendelijk en wakkerde ons enthousiasme aan! Het was ook enorm prettig om eens los te komen van de dagelijkse werking en van elkaar te mogen genieten op een geheel onbezonnen manier! Het domein was echt uitnodigend. We voelden ons helemaal op een boerderij, maar dan een heel propere. Een echte aanrader voor ieder team!