Heel leuk en voor iedereen toegankelijk!

Wij vonden het super leuk om bij jullie ons jaarlijks personeelsfeest te houden. De spelletjes waren super leuk en voor iedereen toegankelijk, de sfeer zat er meteen goed in! Ook de service en de ongedwongen sfeer hebben er een topdag van gemaakt.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Fantastische ervaring voor team building/vrijgezellen.

Top begeleiding, super leuke activiteiten (wel redelijk fysiek), lekker eten. Absoluut voor herhaling vatbaar en een zekere aanrader!

Super leuke dag !

Goede organisatie, spelletjes op ieders niveau. Heel goede set up voor de drankjes,

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Topteambuilding dankzij Gitte en Gert

Stromende plensregen. En daar wachtte de gezellige warme schuur met koffie en een warm onthaal. We waren heel blij dat er deels werd overgestapt naar een winterprogramma. Het sas echt een topdag, beetje concurrentie maar niet te veel. De sfeer was goed. De spelen waren uitdagend maar niet TE. Iedereen kon meedoen. De maaltijd was ook lekker en meer dan voldoende.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer warme gastvrije sfeer. De spelbegeleiders wisten waar ze mee bezig waren
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was de oorspronkelijke organisator. Nadien moest er gecommuniceerd worden met de directiesecretaresse en daar liep het wel een beetje mis...
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Op en top verzorgde teambuilding!!

Het was echt supertop geregeld en verzorgt. Zeer leuke spellen gedaan en heel goed begeleid. Het mooie is ook dat je dit echt als team moet doen dus de samenwerking tussen de deelnemers is gewoon geweldig. Hier kan een funfactory of whatever nooit tegenop. Wij hebben er absoluut geen spijt van en ik heb het bij verschillende collega's ook al aanbevolen. Het is altijd afwachten wat je werknemers ervan vinden maar vanaf het moment van binnenkomst wist ik al dat ik niets beters had kunnen kiezen. Er zijn meerdere plekken waar ze teambuilding aanbieden maar op de manier zoals het bij jullie gaat kan niets tegenop.....echt echt supertop!!!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zij paste zich al direct aan ons gezelschap aan en was net zo met ons aan het dollen als wij onder elkaar, super zoals zij zich in de groep inleeft.....echt een topper!!
  • Zijn er verbeterpunten? ja, vooral zo doorgaan, dit moet iedereen een keer mogen ervaren
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, was ik maar ook in het voortraject liep alles op rolletjes.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Zoals ik al zei, vooral doorgaan, kan niet beter!!

DanKOEwel Richard voor de leuke recensie! Dat geeft ons weer energie om er steeds weer voor de volle 100% voor te gaan! Dat je ons met een 1/10 beoordeelde zal wel een vergissing zijn. ;) Maar geen erg hoor! Groetjes van bij de koetjes! Patrick.

Een personeelsdag om nooit meer te vergeten

We hebben een farmtastische personeelsdag gehad. De spellen zijn leuk en variëren van puzzels maken tot je collega tot moes slaan met een zak hooi. Naast de spellen en de enthousiaste begeleiding bevindt FarmFun Essen zich ook op het mooie platteland en zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om te pauzeren, een lekker drankje te drinken of te genieten van een van de lokale producten. Wij genieten nog even na :) Een absolute aanrader! P.S.: De dag werd nog nét ietsje beter door de schattige kittens op de boerderij

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, nee

KOE-tastisch

Het was goed georganiseerd, duidelijk, leuk en zorgde voor een leuke teamspirit en vooral veel grappige momenten! Het hele team heeft zich geamuseerd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? /
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? alles is goed verlopen!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? /

Wauw! Wat een teambuildingactiviteit

De teambuildingactiviteit heeft onze verwachtingen overtroffen! Het zijn niet zomaar wat spelletjes in de wei. Het zijn stuk voor stuk spellen waar iedereen uit een team zich volledig kan geven. Zo heb je doeners en denkers nodig. Wij komen zeker nog eens terug om de titel van ons team te verdedigen ;-)! Haha In de voormiddag hadden we eerst workshops georganiseerd in de vergaderruimte. Hier was ook alles top voorzien, van drank, koffiekoeken, beamer, ...

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen dat over alles goed is nagedacht.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, de organisatie liep zeer vlot. Vragen werden snel beantwoord.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? De vergaderruimte kon niet verduiserd worden, waardoor de projectie van de beamer niet altijd even goed was.

Toffe, leuke ervaring op een speelse manier!

Ik heb FarmFun als leuk ervaren. Wij waren met een grote groep dus uiteraard werk je dan ook samen met collega's waar je anders veel minder contact mee hebt. Je leert iedereen dan ook op een andere manier kennen. Het is vlot, speels, de activiteiten zijn leuk, het werd goed begeleid, kortom: een zeer leuke ervaring!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Groot loungesalon om je in te nestelen tussen de activiteiten door.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Kan ik niet direct bedenken

Een super-namiddag beleefd!

Toffe activiteiten met voor ieder wat wils: van rustig tot heel actief; Iedereen kan de rol spelen waar hij / zij zich goed bij voelt. Wij hadden stralend weer, maar voldoende uitwijkmogelijkheden om je ook beschut te amuseren. Drank aan democratische prijzen; Een topper!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, helemaal niet
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super ervaring om met ons team te doen

De activiteiten waren zeer divers met voor iedereen wel iets waar hij/zij in kon uitblinken. Door de verdeling in verschillende ploegen door lottrekking werden onze eigen teams herverdeeld en kregen we zeer diverse ploegen met collega's die soms niet veel met elkaar moeten samenwerken. Verder verdient de begeleiding en de omkadering een dikke pluim voor de organisatie die zeer vlot verliep

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? gemakkelijke afspraken vooraf

Super leuke teambuilding

Je wordt goed ontvangen. De uitleg is duidelijk. Er worden foto's getrokken wat zeer leuk is om achteraf te herbekijken. Ook echt een origineel concept!! Wij vonden het super geslaagd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer spontaan
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien toch als er 1 of 2 mensen last minute afzeggen door onvoorziene omstandigheden. Niet aanrekenen. Dit is veel geld dat je kwijt bent en voor een ploeg die in de zorg werkt, is dat extra balen aangezien er vaak ingesprongen moet worden last minute.

120 ATF wegenbouwers vatte de koe bij de hoorns

Een maand voor het event overliepen we met Gitte van Farmfun Essen onze wensen. De week voordien stemden we alles nog even af... Al bleek dit overbodig want men wist haarfijn hoe ATF wegenbouw het wou. De dag zelf is samen te vatten in één woord ; FUN! En het was zalig napraten bij de heerlijke BBQ met Farm-ijs als dessert.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het klimmen kan veiliger! (3x ging het hier fout ; een losgekomen bel, losgerukt touw en een val van een werknemer (foute beveiliging?)
  • Zijn er verbeterpunten? BBQ had om 12u klaar mogen staan maar een probleem was het niet
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Super samenwerking met Gitte
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? De hoevemelk was SUPER lekker (vernamen we van de winnaars :-))

De locatie, het weer, de begeleiding, ... alles was fun-tastisch

De locatie, het weer, de begeleiding, ... alles was fun-tastisch

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Afspraken over de prijs worden gemaakt inclusief btw, maar de bereking wordt gedaan exclusief. Daardoor kom je aan prijsverschillen die ik ZELF heb moeten bijleggen. Dat is erg jammer.

Gewoonweg fantastisch

Wij hebben dit gedaan als vrijgezellenfeestje en het was lachen, gieren, brullen!!! In 1 woord echt fantastisch!

Top organisatie

Het was een topdag !!

Wij hebben onze vrijgezelle bij jullie gevierd en het was echt plezant en ontspannend . Leuke spelletjes , leuke omgeving en een goede begeleiding . Iedereen van onze groep vond het heel tof .

KOEtastisch

Farmfun was echt oprecht een geweldige ervaring.. een vrijgezellenuitje met de girls op een unieke locatie in Essen, dicht bij huis.. Het onthaal was super dankzij Gitte en Griet!! Super enthousiast en vriendelijke mensen! We hebben er ook heel lekker gegeten na onze activiteit, netjes verzorgt door de traiteur. Een echte aanrader voor jong en oud...

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super lieve mensen en fijne opdrachten!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een geweldige dag

super leuke namiddag gehad

plezant!

Leuke groepservaring

Wij kwamen naar FarmFun voor een vrijgezellen van onze vriendin. Het was een extreem warme dag, maar met voldoende pauzes en drinken hebben we ons enorm geamuseerd.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Als we mopjes wilde uithalen of gewoon een beetje lollen met de groep werd dit niet hartelijk onthaald door de begeleider. We vullen graag soms zelf dingen in op onze manier en daar kon ze niet mee lachen.

Gezelligheid troef!

Een warm, hartelijk ontvangst. Een vlotte uitleg. Een leuke manier voor de groepsverdeling te doen. Leuk en gevarieerd spel aanbod, met een verfrissend drankje. Een toffe dag met vele leuke momenten!

geweldig

het was een leuke en actieve namiddag.

Super tof!

Gezellig! Lachine! Zweten! Fun! Plezier! Zalig!