Een Farmtastische middag

Wij hebben met z'n allen genoten van een geweldige middag. Genoten, gelachen en heel veel plezier gemaakt.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een heel enthousiast persoon die de groep goed aanvoelde
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een veelzijdig programma, met voor iedereen wat
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Top gecommuniceerd
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel

Superformat!

Jullie hebben dat echt schitterend gedaan. Ik vind het dan ook echt een aanrader voor teams. Leuke spelletjes, toffe uitdagingen. Je kan er echt voor gaan samen. Het bracht heel wat hilariteit in de groep & achteraf genieten van een verzorgde winter bbq. Fijn! Merci.

• Wat vond je van het programma?

De recatie van de leerlingen en leerkrachten waren in het algemeen positief.

Misschien dat we volgende keer beter even samenzitten om de werkwijze en organisatie beter af te stemmen, specifiek voor onze leerlingen uit 5BSO.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer goede communicatie en vlotte opname van onze teambuildingdag.

Fantastisch!!

Wij zijn met ons team van Ortho-Geriatrie van het Jan Palfijn ziekenhuis naar FarmFun Essen geweest iom daar onze teambuilding te houden. We waren heel nieuwsgierig naar hoe de dag zou lopen, maar waren wel heel enthousiast. Het was boven onze verwachtingen!! We werden heel de tijd heel goed begeleid door de nieuwe spelbegeleider, vooral hééél veel gelachen en plezier gemaakt. We mochten zoveel drinken als we wilden, ook werd er fruit en chocolade voorzien. Héérlijk!! De spelletjes waren goed voor elke generatie, voor ieder wat wils. Een aanrader voor iedereen! Ik ben heb veel brochures meegenomen en ben deze gaan uitdelen aan alle afdelingen hier in het ziekenhuis en iedereen die ik ken!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen ondanks dat ze nog niet zo lang spelbegeleider is, deed ze het heel goed
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? ik was organisator, ben heel tevreden van de organisatie

relax

ideaal na corona jaren en eindelijk één activiteit met hele team

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? prima

Fantastisch!

Vlotte organisatie op een prachtige lokatie. Aangename sfeer. Uitdagende spelen. Voor iedereen toegankelijk en laagdrempelig. Gewoon een fijne ervaring om collega's op een andere manier te leren kennen.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.

Fantastisch!

Vriendelijke en toffe begeleiders, prachtige en ruime omgeving. Grappige en vinnige uitdagingen. Om de lieve kittens niet te vergeten!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spontaan, vrolijk

Toffe speciale teambuilding met enthousiaste begeleiding!

Het was een aaneenschakeling van toffe uitdagingen met voldoende oog voor dorst. De begeleiders waren heel enthousiast. De omgeving was heel gezellig.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk, luisterde en paste aan
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Toffe sfeer en ongekende activiteiten
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Verstand op nul voor deze fijne, energieke teambuilding :-)

Een fijne ervaring, afwisseling in opdrachten, fijne begeleiders, veel lachen :)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Op ons tempo, motiveren, oog voor iedereen en zijn eigen capaciteiten/talenten
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het mochten iets minder opdrachten zijn; het was heel fysiek :)

Farmfun was Superleuk en heel actief!

Het was een heel intensieve, leuke en uitdagende teambuilding. We hebben veel gelachen, gesupporterd en ons helemaal laten gaan.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super toffe, échte TEAMbuilding! :)

Zalig leuke activiteiten waar je echt als team moet werken! Merci Gitte voor de goede zorgen en organisatie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed begeleid en sfeer gebracht
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goede afwisseling tussen denken en doen
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, goed verlopen. Alles duidelijk.

Heerlijke en actieve fun-namiddag

Farm fun heeft ons in de persoon van Marijke zeer goed verwelkomd en heel de namiddag leuk geanimeerd. De activiteiten wisselden elkaar goed af, denk- vs. doewerk, en we kregen genoeg tijd voor een drankpauze of rustmoment. Zeker een fijne ervaring. Top.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Rustige persoon die goed begeleidde
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Afwisselend maar niet altijd haalbaar voor iedereen: één 8-maand zwangere en één minder mobiele 86-jarige…
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Prima
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Factuur misschien prijzen inclusief btw afficheren

voor de hele groep een uitdaging, plezant

fijn onthaal met koffie. de broodjes waren lekker. we hadden allerhande uitdagingen. als we vonden dat het spel ons niet lag, dan was er een andere optie alleen het spel met de autobanden was fysiek nogal zwaar

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? vragen werden direct beantwoord
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

Supertof

Wij hebben een supertoffe teambuilding gehad bij FarmFun Essen! Zeker aan te raden

Keihard genoten!

We hadden een actieve, maar toch ontspannende middag. We waren nadien allemaal moe, maar voldaan!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast, betrokken, vriendelijk, keek niet op van onze slechte conditie of rarigheid ;-)
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Veel afwisseling! Op zich simpele, maar toch uitdagende opdrachten.

Intensief, leuk, grappig

We werden onthaald door een vriendelijke mevrouw die ook de games leidde. We speelden in twee teams tegen elkaar. Telkens speelden we twee spelletjes en dan was er een pauze van ongeveer 20 minuten. De pauze was nodig om te bekomen van de spelletjes. Sommige spelletjes waren intensief en bij andere kon je even op adem komen. Er zat veel variatie in de spelletjes: lopen, denken, spel in stro, ... We deden dit als activiteit op een vrijgezellenfeest en hadden er de perfecte namiddag! Het was een leuke namiddag waarbij we veel gelachen hebben.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Gevarieerd

fijne teambuilding op geweldige locatie!

toffe activiteiten, lekkere bbq, fijne begeleiding, top locatie en als kers op de taart mooi weer

Heel leuk

• Wat vond je van het programma?

We vonden het een top namiddag echt een aanrader!!

Fantastisch!!!

Een super aanrader om als teambuilding te gaan doen op een geweldige locatie. Voor herhaling vatbaar.

• Werd er voldoende aandacht aan veiligheid geschonken?
  • Indien jij de organisator was van de dag: hoe goed vond je de algemene organisatie van de dag? N.v.t.

Super leuk om te doen! Goede verzorging en fijne begeleiders!

Super leuke ervaring

Erg genoten van de spelletjes op farmfun Ook iedereen in onze groep was enthousiast We hadden een super leuke tijd

• Werd er voldoende aandacht aan veiligheid geschonken?

Hoi Veerle Bedankt voor je eerlijke reactie. Heel waardevol om te lezen! Het zou nog waardevoller zijn mochten we iets meer inzicht krijgen in wat volgens jou beter kon betreffende de verzorging van het spelmateriaal en de veiligheid. Je mag dat kort formuleren naar patrick@farmfun.be. Je kan er ons echt meer vooruit helpen. Bedankt alvast. Groetjes Patrick Weltjens.

Leuk

een leuk en zinvol spel. er heerste een echt teamspirit. ook de bbq was lekker en verzorgd en zeker voldoende. een echt aanrader

Gezellige, informele spelmiddag met genoeg competitiedrang

Gezellige, informele spelmiddag met genoeg competitiedrang

• Werd er voldoende aandacht aan veiligheid geschonken?

Hoi Petra Fijn dat je de tijd nam om deze review in te vullen. Graag willen we onze zwakste punten aanpakken en dit is een goede manier om er inzicht in te krijgen. Het zou waardevol zijn als je kort kon omschrijven hoe je het spelmateriaal ervaarde, want daar scoren we bij jou niet zo goed op. We willen er uit leren. Bedankt alvast! Groetjes, Patrick Weltjens patrick@farmfun.be

Super tof!

Leuke omgeving, leuke spelletjes, toffe team activiteit!