Topervaring!

Day-after reacties als ‘dé beste teambuilding ooit’ spreken voor zich. Alleen maar positieve commentaren. Een leuke combo van denken en doen, van gezonde competitiviteit en ontspanning. Voor elk wat wils. Ontvangst, locatie, spelbegeleiding en bbq… alles was TOP! Bedankt voor de farmtastische dag en rondleiding.

• Wat vond je van het programma?
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel

Superfijne teambuilding op de boerderij

Alleen maar positieve commentaren van de collega's na onze uitstap naar Merchtem. De ontvangst was super, bij de spelletjes was er voor ieder wat wils en het belangrijkste: we hebben héél goed gelachen! Dikke merci aan Marijke en het ganse Farmfun team voor de fijne dag!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, heel tevreden. Vlotte communicatie met de organisatie.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke spelnamiddag vol teamspirit, gelach en plezier.

Wij deden deze activiteit als vrijgezellen van een vriendin. Ondanks het feit dat er velen elkaar niet kenden, werd het een amusante namiddag waarbij we elkaar op een leuke manier leerde kennen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel enthousiast
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen leuk idee met de koerossen
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, en absoluut!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Toffe namiddag en teambuilding beleefd

Alles was goed voorbereid, Heel vriendelijk ontvangen geweest op een mooie locatie

origineel en leuk

Leuke spelletjes, goed uitgelegd, aangenaam kader

Topscorer verzekerd!

Een echte teambuildingactiviteit; we hebben genoten!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke afwisseling in opdrachten!
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, alles in orde!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? /

Heel actief, plezierig en teamgerichte activiteiten & veel Farm-fun

We hebben een heel fijne dag gehad en echt iedereen wordt bij de activiteiten betrokken. Iedereen is ook echt nodig om de opdrachten goed uit te kunnen voeren. Daar is goed over nagedacht. Een hele verzorgde setting middenin de boerderij. Echt aan te bevelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen ECHTE team-uitdagingen
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Iedereen komt echt aan bod
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was actief, leuk én verrijkend

Het was echt heel fijn. Actief maar toch ook denkspelletjes. Je gaat helemaal op in het spel.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Supercalifragilisticexpialidocious! … oftewel TOP!

Op hun fantastische locatie zijn we zeer hartelijk onthaald geweest door Marijke en Bart. De ganse dag was tot in de puntjes verzorgd: na onze vergaderingen hebben we een zeer gedetailleerde rondleiding gekregen op het bedrijf. Voor velen onder ons een echte eye-opener! De grote afsluiter was natuurlijk het Farmfun teambuilding event. En dat we ‘ge-build’ hebben, hebben we gevoeld! Zoveel energie, goesting, samenwerking maar vooral FUN hebben wij de afgelopen 2 jaar niet meer kunnen (mogen) meemaken!!! Wij staan er terug als TEAM en voelen ons nu echte KOE-llega’s. En hoe konden we de dag beter afsluiten dan met een hapje en een drankje… op het terras bij de ondergaande zon… wat een TOPDAG! Bedankt.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De inzet, het goede humeur, de zorg… Marijke heeft het allemaal! (En nog veel meer)
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Volledig in balans… work hard, play hard
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles was tot in de puntjes af!

Alles was goed georganiseerd

Fantastische ervaring enkel

Super toffe teambuilding

Mooie locatie, zeer vriendelijk ontvangen

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Blijft geduldig, vriendelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Super leuke activiteiten met hoog samenwerk gehalte!

We hadden een super leuke teambuilding en hebben er allemaal van genoten. Sommige collega's dachten dat we een boerderij gingen bezoeken maar waren aangenaam verrast!

FUN AMAZING RIDICULOUS COOL MOTIVATION

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Netheid , vriendelijkheid
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel te vrede
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? blijven doen wat je nu al doet

Discovery

It was a fun day of activities and finally getting to know each other a little more.

• Wat vond je van het programma?

Perfect geregelde en originele teambuilding

Van A tot Z prima geregeld. Perfect georganiseerd, zowel vóór, tijdens als na het event. Leuke activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen in een origineel kader. Zonder twijfel een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? We hebben ooit Highland games gedaan en doen gebeurde de teamindeling vooraf. Hierdoor kon elk team zich wat herkenbaar verkleden en was er wat meer voorpret binnen en tussen de teams. Maar dan mis je natuurlijk wel de originele teamindeling op de boerderij ... ik geef het gewoon mee, want het was allemaal top hoor!

Heel leuke dag!

De spelletjes waren origineel en leuk om samen per team te doen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Supertof en een aanrader voor iedereen!

We hadden een heel leuke namiddag. Iedereen was er enorm tevreden over en is het erover eens dat het een aanrader is. Leuke afwisseling en mooie locatie.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? zeer tevreden
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een beestig toffe topervaring!

Onze 6 teams hebben zich echt enorm geamuseerd, er werd gelachen, samengewerkt, gestreden, tegengewerkt,..... alle activiteiten waren superleuk, de omkadering met kleine kalfjes en stevige koeien midden in het groen gaf ons nog een extra fijn gevoel. Ook onze frietjes achteraf hebben goed gesmaakt. Bij Farmfun gaan ze voor "alles mag en niets moet", je komt er opgeladen buiten met een glimlach op je gezicht. Wij beleefden nadien nog even veel plezier aan het napraten en heb bekijken van de leuke foto's. Het ganse team van Farmfun verdient een dikke pluim!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze stralen fun uit!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Voor ieder wat wils ongeacht leeftijd of sportiviteit:)
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden - het team voor en achter de schermen is gewoon ongelooflijk aangenaam en vlot om mee samen te werken.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Geen verbetering nodig, gewoon zo blijven voortdoen.

Beestig leuk!

Een fijne tijd gehad op de boerderij met leuke, originele spelen en goede begeleiding.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een Geweldige FARM ervaring!

Het was een geweldige dag, fijne spelletjes en vooral heel veel gelachen! Top organisatie.

• Wat vond je van het programma?

Een ideale plek om een teambuilding te organiseren

Het team, de begeleiding en het weer.... alles zat mee om er een prachtige dag van te maken. De variatie in de uitdagingen, waaronder sommige toch behoorlijk fysiek, is origineel.

Leukste teambuilding ooit

Hebben hier onlangs een teambuilding mogen genieten met ons bedrijf. Wat een super leuke ervaring en beleving. Marijke van de boerderij in Merchtem en het team van Farmfun waren geweldig. Volgens onze mensen was dit de leukste teambuilding die ze ooit hebben mogen ervaren! Complimenten dus over de gehele linie. Activiteiten top, locatie super ( teambuilding onder het toeziend en goedkeurend oog van de koeien en kalfjes is een ervaring an sich) en BBQ heerlijk! We vonden het ook leuk om zelf te mogen BBQ-en. Hartelijk dank voor alles. Echt een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Lachen, gieren en brullen
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel gevarieerd. Voor elk wat wils
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Een goede en duidelijke communicatie. Heel flexibel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik heb nog wel wat ideetjes ter voorbereiding van de teambuilding

Een heel toffe en gevarieerde teambuilding

Voldoende variatie zodat iedereen wel iets in zijn/haar comfortzone kan doen.

super leuk

Bedankt voor de super namiddag. Alle collega's vonden het super leuk. Het was de eerste keer dat we samen waren sinds de convid en we hebben enorm genoten

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? heel tevreden, alles was duideluik

Topdag beleefd met de collega's bij FarmFun!

Originele activiteiten die het groepsgevoel versterken. Meer moet dat niet zijn als teambuilding! Met als kers op de taart een goed georganiseerde catering, wat ook altijd geapprecieerd wordt door onze groep collega's op stap ;-)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen originele activiteiten!
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Goed, altijd snel en duidelijke antwoorden gekregen op vragen die ik had.