Super ervaring ! Iedereen heeft er van genoten !

Zeer goede ontvangst, zelfs hun eigen living werd beschikbaar gesteld als vergaderruimte voor de teambuilding owv het wisselvallige weer. Franstalige begeleider was ook een pluspunt !

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? geen moeilijkheden, duidelijke communicatie op voorhand
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? overwegen om uit te breiden naar Wallonië

Amusement voor een heterogene groep

Fijne mix van doe- en denkopdrachten voor jong & oud, voor zowel de sportieve als de minder fysiek-actieve deelnemers, in een leuk kader, met als afsluiter een gezellige BBQ.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja / neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Verrassende teambuilding op een originele locatie

Onze collega's hadden op voorhand wat bedenkingen: spelletjes spelen op een boerderij tussen de koeien...? Nee bedankt! Deze bleken volledig ongegrond: het waren originele opdrachten waar een goede mix tussen 'denkers' en 'doeners' nodig was. Niemand bleef onbewogen aan de zijlijn staan en de collega's reageerden heel positief. We hebben véél gelachen, leerden collega's beter kennen, hebben ons verbaasd over sommige collega's, kregen een energieboost,... Wij hadden een geslaagde teambuilding!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel professionele en enthousiaste spelbegeleiding
  • Zijn er verbeterpunten? de lunch liet vrij lang op zich wachten, en het was 's morgens moeilijker inschatten wat/hoeveel je 's middags wou eten. De namiddagactiviteit ondervond hier evenwel geen hinder van.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Farmfun was steeds vlot bereikbaar via mail of telefoon. Er was wat onduidelijkheid over de vergaderzaal, maar dit raakte ter plaatste goed opgelost.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

alle collega's vonden het een TOP-dag

er was achteraf echt niemand die iets negatiefs heeft gemeld, sommigen gaven toe dat het veel leuker was dan dat ze vooraf hadden gedacht.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? puntenverdeling tussen verschillende spelonderdelen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? achteraf gezien vastgesteld dat er geen enkele foto was van de pauzes en middagmaal. misschien daar ook een beetje aandacht naartoe laten gaan? ook link met foto's liet niet toe om ze allemaal tegelijk te downloaden (of toch niet gezien hoe), één voor één duurt wel even.

In 10 min was het werk ver weg, professioneel en goed georganiseerd met aandacht voor de innerlijke mens. Zo leuk om tussen de beestjes te zijn en de ganse namiddag buiten!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Superleuke activiteiten en heel mooie accommodatie

Heb heel erg genoten van onze teamnamiddag ! Zeker heel erg aanbevolen voor iedereen die in is voor namiddag of avondje fun en actie !

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Zeer leuk programma en lekker eten

Plezier en teamgevoel stonden voorop

Een farmtastische ervaring

Een echte aanrader

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles ging correct en vlot
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Bij donkere dagen misschien iets van buitenverlichting voorzien

Leuke activiteiten op een pracht locatie!

Leuke activiteiten op een mooie en nette locatie. Goede uitstraling, positieve en energieke leiding. In alles komt de koe als thema terug. Als verrassing een lekkere ijstaart met het logo van ons bedrijf. De bbq was heerlijk en goed verzorgd.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste mensen!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Toffe dag met voldoende afwisseling tussen actie en chillen

Een perfecte plaats waar het zowel binnen als buiten aangenaam vertoeven is

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Mooie zaal die perfect in de omgeving is opgenomen

Fun, fun, fun!

Uitdagende activiteiten, zowel fysiek als mentaal. Teamspirit is echt nodig en wordt versterkt. Ik heb de link alvast al doorgestuurd naar een vriend die nog een teambuilding zocht voor zijn bedrijf!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen spontaniteit
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was leuk en origineel

Toffe en origineel concept, rustige sfeer en super leuke personeel

Super leuk

De opdrachten waren allen super leuk en gezellig. Wat een prachtige boerderij!!

Farmtastic

Warm onthaal, ongelofelijk goed gelachen de hele dag en we zijn er enorm verwend geweest door een vriendelijk team! Wat een mooie boerderij hebben jullie. Terecht fier op jullie werk en inspanning!

Het was geweldig

De spelletjes waren zeer leuk bedacht. We hebben als team heel goed gelachen en goed samengewerkt. Het was een hele leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Andere activiteiten uitvinden zodat we het nog eens kunnen doen.

Farmtastische ervaring

Een super fijne ervaring om het teamgevoel te versterken!

TOP

Heel leuk ! We hebben ons goed geamuseerd voor alle leeftijden was het geweldig. Goed gelachen Super vriendelijk We hebben ervan genoten! We hadden een collega die lang tijdig afwezig was door zwangerschap. En door deze teambuilding ziet ze het helemaal terug zitten om terug te komen werken. Aanrader voor iedereen !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super Team allemaal heel vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? We hadden graag meer activiteiten willen doen maar de tijd was te kort als je u amuseerd maar alles was TIP TOP inorde.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een beestig toffe teamdag!!

Een superleuke ervaring! Spijtig was het voor ons enkel de namiddag. We hadden er liever iets blijven eten en de namiddag verder zetten met de keitoffe spelletjes! Lang geleden dat ik zo gelachen heb! Merci aan de super verzorgde organisatie!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De vriendelijkheid en enthousiasme vd begeleiding
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Top teambuilding in unieke setting

Een erg orginele formule met opdrachten midden in de actieve boerderij. Enthousiaste en ongedwongen begeleiding met voldoende rustpunten waarbij je kan genieten van een drankje & lekkere versnaperingen. De ijstaart gemaakt met verse koemelk van de boederij was eveneens top. Ik heb al andere mensen warm gemaakt voor het FarmFun concept!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Originele en goedverzorgde teambuilding activiteit!

We hadden een super aangename dag bij FarmFun: originele en uitdagende activiteiten, leuke combinatie van actievere spellen en logisch nadenken. Daarnaast was ook de catering helemaal in orde, met zelfs een gepersonaliseerde verrassing!

Super fun !

Een geweldige namiddag met collega's, de activiteiten zijn echt grappig en laten echt teamwerk toe! Ik raad ten zeerste aan :)

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer fijne, leerrijke, active teambuilding helemaal geweldig!

Wat een prachtige Farm!! En de Fun volgde al meteen! We voelden ons heel welkom en kregen een leuke ontvangst! Alle activiteiten waren dan ook goed in elkaar gestopt, leerrijk en we konden echt volop genieten van de teamsfeer!! Ook de vragen tussendoor werden met plezier en een lach beantwoord.! Bedankt voor deze prachtige dag! Deze zullen we zeker niet vergeten en hoop dat we deze nog eens opnieuw kunnen komen beleven! Jullie mogen heel fier zijn op het hele pakket! Dikke dankjewel!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Verzorgde dieren en omgeving. Jullie zijn zelf den geweldig team!
  • Zijn er verbeterpunten? Deze dag is moeilijk te verbeteren, hij had heel de dag mogen duren.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? We waren zeer welkom en gingen met een zeer goed gevoel naar huis. Bedankt! Werking verbeteren is N.v.t

Super leuk !

Het was een heel leuke namiddag, we hebben goed gelachen en we werden goed verzorgd door heel het team van FarmFun. Het feit dat het voor iedereen toegangkelijk is, is ook super.

GEWELDIG!

Wat een ervaring! Echt een fijne teambuilding om te doen met zowel jong als oud.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, was zeer handig te boeken en af te rekenen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Blijf dit zeker doen!

Schitterend!

Veruit de leukste teambuilding die we gedaan hebben!