Super tof!

Hebben een zeer toffe teambuilding gehad met aansluitend BBQ.

• Zijn er verbeterpunten? Nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

een dagje vol koeien plezier

Het waren leuke activiteiten. We hebben veel plezier gemaakt. Voor ons mochten er meer spelletjes zijn.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? door de pauzes tussen de activiteiten verloor je iedere keer die drive van het spel en de competitie. Ook wouden de leden met de extra tijd, extra spelletjes doen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? qua eten en drank was alles voorzien en voldoende. voor ons mocht er meer zijn.

Fun

Tevens heel lekkere barbeque en slaatjes!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de natuur, eenvoud en loslaten
  • Zijn er verbeterpunten? zo verder doen

Leuk

Leuk

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Beste teambuilding ever, voor alle leeftijden en condities. Super ontbijt en goeie lunch Regelmatige pauzes met drank en tijd voor een babbel onder collega's

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

fijne spelen voor een betere teamspirit!

voor jong en oud voor dik en dun voor saaie en plezante mensen :)

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Hey Gerda Merci beau-koe voor je review! Ik zie dat je positief reageert, wil dat zeggen dat een 1/10 voor de spelbegeleider een foutje is, of was dat écht zo'n kreng? ;) Voor in dat eerste geval sturen we je een link om het te wijzigen, in dat tweede geval horen we het heel graag! Groetjes Patrick.

Leukste teambuilding die ik al mocht meemaken.

De activiteiten waren origineel en leuk. Het eten was ook volledig in orde.

Het was top

Heel leuk evenement. Alles was top. Interessante rondleiding, gebracht met passie. Zeer toffe spelletjes. Heel lekker ontbijt. Dikke pluim Het was ook prachtig weer, wat ook helpt natuurlijk

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ongedwongen sfeer
  • Zijn er verbeterpunten? Geen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nope

Super leuke teambuilding

Was een super leuke teambuilding. Goed ontvangst. Leuke en mooie omgeving, leuke spelletjes voor jong en ouder.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel lekker ontbijt en interessante rondleiding op de boerderij. Supergoed geamuseerd tijdens de Farm Games. Dit alles in een mooie omgeving.

Super ervaring

De spelen waren héél plezant en afwisselend. De bbq nadien was echt héél goed verzorgd en het vlees was superlekker.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Supertoffe teambuilding; originele spelletjes, leuke spelleiding, mooie locatie en lekkere BBQ!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? gn probl

Topdag

Toffe proeven gedaan, waarin groepsdynamiek en individuele skills gecombineerd wordt. Lekker eten, lekkere wijn en bubbels. Teambuilding op zijn best.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel, Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke spelletjes in een toffe sfeer

De spelletjes zijn zeer afwisselend, alles verloopt vlot in een gezellige sfeer en het eten is zeer lekker, wat wil je nog meer?

Super journée

Repas super bon Endroit super et jeu top

zeer leuk

Voor iedereen wel iets te doen, met de gecombineerde doe en denk spelletjes. Mooie afwisseling tussen spelletjes en pauzes met handige zelfbediening.

Super !

Hele leuke namiddag gehad en toffe activiteiten Mooie locatie en heerlijke dranken en versnapering. Top concept!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel spontaan
  • Zijn er verbeterpunten? Ik zie niet meteen verbeterpunten. Alles is al tot in de details top
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee ik was niet de organisator
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder.

Heel plezante teambuilding in een schitterende setting met uiterst vriendelijke hosts en lekker eten

- Heel fijn om een dagje op de boederij door te brengen. De dieren maken het verhaal compleet. - Heel vriendelijke ontvangst door Marijke en haar Farmfun collega's - Schitterende setting - bijna te mooi/netjes om op een boerderij terug te vinden - De attracties waren ok: vooral het kraken van de code vond ikzelf een leuke activiteit, de activiteit waar we collega van de buis moesten 'slaan' vond ik de minste, de waterketels vullen vond ik fun (al moet het wel eens tot accidenten leiden, denk ik). - De onverwachte chocomousse werd zeker gewaardeerd - Lekkere wijnen! - Heel verfijnde slaatjes bij de BBQ, uitstekende bediening!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Gedrevenheid van Marijke en haar team, setting
  • Zijn er verbeterpunten? Zie hierboven
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen

Een onvergetelijke teambuilding!

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst op een heel mooie locatie. De activiteiten, spelbegeleiding en barbecue waren fantastisch. Zeker een aanrader.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk personeel.
  • Zijn er verbeterpunten? Leuke opdrachten, die iedereen kan uitvoeren.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee.

Zeer fijn

Geen brood bij de bbq en geen veggie burger ondanks ik dit wel had aangeduid. Maar iedereen vd organisatie heel geangeerd tijdens de dag, Dank jullie wel!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Oei! Wat vervelend dat er iets met de catering is mis gelopen! We nemen het mee! Waardevolle feedback! Patrick.

Energizing.

Om even compleet alles te vergeten en je onder te dompelen in fun op een farm. Genoten van de setting, de competitie, de lichaamsbeweging, de drankjes en het lekkere eten.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ben toch al 55 jaar en heb me super goed geamuseerd en dat samen met mijn collega's waar ik nu 6 maanden mee samen werk. Jullie hebben dat heel goed gedaan echt een jullie verdienen een dikke pluim en zeker en vast een dikke 10. Zal voor jullie zeker reclame maken.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk

Leuke teambuilding!

Fijne activiteiten met lakkere barbecue als afsluiter!

Fantastisch!

Zowel de activiteiten als het eten, kortom: de perfecte combinatie voor een geslaagde teambuilding!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Was een hele fijne namiddag!

Veel gelachen, leuke activiteiten, heel tof concept en mooie locatie!