Zeer fijn

Geen brood bij de bbq en geen veggie burger ondanks ik dit wel had aangeduid. Maar iedereen vd organisatie heel geangeerd tijdens de dag, Dank jullie wel!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Oei! Wat vervelend dat er iets met de catering is mis gelopen! We nemen het mee! Waardevolle feedback! Patrick.

Energizing.

Om even compleet alles te vergeten en je onder te dompelen in fun op een farm. Genoten van de setting, de competitie, de lichaamsbeweging, de drankjes en het lekkere eten.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ben toch al 55 jaar en heb me super goed geamuseerd en dat samen met mijn collega's waar ik nu 6 maanden mee samen werk. Jullie hebben dat heel goed gedaan echt een jullie verdienen een dikke pluim en zeker en vast een dikke 10. Zal voor jullie zeker reclame maken.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk

Leuke teambuilding!

Fijne activiteiten met lakkere barbecue als afsluiter!

Fantastisch!

Zowel de activiteiten als het eten, kortom: de perfecte combinatie voor een geslaagde teambuilding!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Was een hele fijne namiddag!

Veel gelachen, leuke activiteiten, heel tof concept en mooie locatie!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een zeer ontspannende, verzorgde en gevarieerde teambuilding!

Er was voor elk wat wils, de hele sportieven, de sterken, de denkers kortom voor jong en oud. En voor de innerlijke mens werd een ruim assortiment dranken ter beschikking gesteld de hele dag door. De barbecue was van hoge kwaliteit, vlees was lekker en correct gebakken en werden vergezeld van zeer frisse lekkere salades, afsluiter was een artisanaal ijsje, zeer welkom op zo n warme dag! Alles bij elkaar een zeer fijn dag, die ik iedereen aanraad.

Topdag!

We hebben er een super teambuilding opzitten met leuke activiteiten onder begeleiding van de vriendelijke spelbegeleidster Marijke. Als afsluiter was er een heerlijke barbecue en een klein feestje. In 1 woord: topdag!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Aangename combinatie van uitdaging en ontspanning

Ideale teambuilding

Ideale teambuilding, leuke en uitdagende spelletjes zowel actief als iets passiever.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Verbeterpunt is enkel 1 van de 2 bellen die stuk was...

Zeer leuke ervaring

Top amusement door de leuke activiteiten in combinatie een zeer lekker BBQ en dit alles op een mooie en rustige locatie

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen

uniek ,leerrijk, ontspannend

leuk, fijn voor uw collega's op een iets andere manier te leren kennen. De manier van aanpak, de verschillende opdrachten, het ontspannende en anderzijds de competitiegeest laten een andere kant zien van de persoon die je soms al jaren kent en toch iets verassend brengt.Heel relaxe sfeer. De rondleiding op de boerderij was echt imponerend en verrijkend

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen spelbegeleider zou iets strenger moeten zijn bij het naleven van de spelregels, zodat er geen gevaarlijke situaties ontstaan
  • Zijn er verbeterpunten? de veiligheid op de wagen voor water aan te brengen, het aandrijfwiel waar we manueel moeten aan draaien zou beter volledig mooi rond zijn zonder de verdikkingen die er opstaan en desnoods de overbrenging op het autowiel aanpassen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een perfecte combinatie van fun en ontspanning met teamgenoten.

Alles wat een teambuildingdag nodig heeft. Plezier, actie, grensverleggend en ontspannend. De kers op de taart, het eten met lokale producg was super lekker.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Met de grote karren zou ik schrappen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort!

We hadden een gezellige gevarieerde dag met veel lachen en plezier

We werden goed ontvangen op de boerderij en de spelletjes werden goed begeleid. Tussendoor kwamen we ook niets tekort van eten of drinken, dat was prima in orde! Ook interessant dat we nog een rondleiding kregen op de boerderij. Jammer dat we de uitleg soms niet goed konden verstaan, misschien omwille van de grote groep en soms ook door het geluid van de werkzaamheden in de stal.

Supermooie dag

alles goed geregeld en vlot verloop. Goede begeleiding!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Vlot verloop
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

Topdagje

Niets op te merken, alles goed verlopen. Een aanrader.

Superleuk

Topnamiddag gehad: unieke locatie, vriendelijk personeel, leuke spelletjes, en lekker en veel eten en drinken.

leuke interactieve, competitieve avond in goede setting

leuke interactieve, competitieve avond in goede setting

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen door hoge competitiviteit vd teams mocht er wat sterker gecorrigeerd worden door begeleider
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? geen moelijkheden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Geweldige dag in een mooi kader

Alle teamleden hebben zich volledig gegeven tijdens de originele activiteiten. Fijn dat de activiteiten op het moment zelf nog konden aangepast worden ( door verschillende medische kwaaltjes ;-))

Verassend samen spelen

Een heel fijne dag konden we bij jullie beleven. Aangename ontvangst, drankje en broodjes werden goed gesmaakt. Lekker. De spelen waren heel gevarieerd, uitdagend op verschillende vlakken en heel goed begeleid. Materiaal steeds prima in orde! Toffe slogans, woordgrapjes op borden, inleiding echt af, overal wat te ontdekken. Veel gelachen. Echt ontspannend.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Duidelijk, heel vlot en sympathiek. Alles met de glimlach.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een moe ga koe l eutig avonnatuur voor een beestig team!!!!!!!

Zo een mooie verzorgde boerderij waar mens - dier en plezier samen gaat!!!!!!!!!!!!!!!! PROFICIAT!!!! De begeleiders van de spelletjes waren zo aangenaam en toegankelijk, straalde veel rust uit ....dat ze in ons team zouden passen. (zin om in het onderwijs te stappen? )

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen RUST- DE MOOIE VERZORDE BOERDERIJ FAMILIESFEER DE DIEREN DIE ER ZO GELUKKIG EN VERZORGD UITZAGEN
  • Zijn er verbeterpunten? dit is eventueel een aanvulling geen verbeterpunt: salonnetje buiten in een kring waar alle teamleden kunnen samen zitten
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo voort , DIKKE PROFICIAT!!!!

Goed geamuseerd

Leuke namiddag met collega's, gevolgd door een goede barbecue.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Plezier van begin tot einde!

Ik vond de opdrachten super! Origineel Creatief Teamversterkend Oplossend denken Een dag waarover ik veel heb verteld tegen anderen die er niet bij waren. Bovendien ook een heel lekker ijsje gegeten.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!!

Leuke teambuilding

Wij beleefden een leuke teambuilding en hebben hard gelachen. Aanrader om onder collega's te doen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel matuur in omgang, engelengeduld
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Mooie dag beleefd op jullie boerderij die trouwens prachtig is.

Alles tot in de details georganiseerd!