Leuke teambuilding

Wij beleefden een leuke teambuilding en hebben hard gelachen. Aanrader om onder collega's te doen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel matuur in omgang, engelengeduld
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Mooie dag beleefd op jullie boerderij die trouwens prachtig is.

Alles tot in de details georganiseerd!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke ontvangst met gevarieerde activiteiten!

Fijne ontvangst met lekkere hapjes! De activiteiten zorgden voor een leuke sfeer en waren heel afwisselend; Goed weer zorgde ervoor dat we zowel binnen als buiten aan de slag konden. Een top-namiddag!

Supertastischemegasfeerleukegames

We wisten niet wat ons te wachten stond. We kregen een heerlijke gezonde lunch. Daarbij volgende originele leuke games waarbij je ook wel moest nadenken maar vooral samenwerken.

Beestig koe-le dag

Goed gelachen en actief bezig geweest. Ontvangst was dik in orde! Ook leuk om tussen de spelletjes door de werking van de boerderij wat te kunnen bestuderen. Aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

We hebben echt een top dag gehad!

Goede coordinatie en begeleiding, fijne spellen, heel lekker eten, bij regen ook mogelijkheid tot binnen zitten en eten, leuke locatie en voldoende parking!

Een KOE-le ervaring!

Zowel mama en papa als de kindjes vonden het een geweldige namiddag die voorbij is gevlogen. Enthousiaste vriendelijke medewerkers. Leuke spelletjes en alles heel verzorgd!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een superleuke beleving voor onze teambuilding.

We werden hartelijk onthaald op de boerderij met lekkere belegde broodjes en drank naar keuze. De activiteiten in competitievorm waren superleuk en gevarieerd. Het leerkrachtenteam heeft er enorm van genoten. Dit was een heerlijke start voor het nieuwe schooljaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer nette boerderij
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee

Koetastische teambuilding!

Leuk en gevarieerd aanbod!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Broodjesmaaltijd was iets te weinig

Een familie-ervaring om nooit te vergeten !

Na mijn positieve ervaring met FarmFun Merchtem via werk kwam het idee in me op om Verjaardag van mijn moeder en mijn man daar te gaan vieren met ons familiegroepje. Voor hen allemaal totaal onbekend maar wat werd het een namiddag van groot formaat ! Niks dan blije gezichten, enorm gelachen, soms gespeeld gelijk kleine kinderen ... echt te veel om allemaal op te noemen. We hadden ook 2 kleine gabbers in ons groepje van 3 en 4 jaar en ze hadden The Time of Their Life. Echt, hier zal nog lang over nagepraat worden en de fotoos/filmpjes zullen nog dikwijls worden bekeken ! TOP LOCATIE (ook dikke BRAVO aan Marijke en Bart om hun prachtige Farm hiervoor open te stellen ... de MAX !!!)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen modernisering van de farm
  • Zijn er verbeterpunten? niet echt
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja ... nee niet echt
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee, gewoon Volle gas blijven gaan

top ervaring

Ik wist helemaal niet waaraan ik me moest verwachten maar het was gewoon af. Van ontbijt tot spelletjes tot originaliteit. Heb enorm genoten en kan het iedereen aanraden Eva

Geweldige ervaring !

Hartelijk ontvangst. We voelden ons echt welkom en direct thuis. De proeven zijn haalbaar voor elke leeftijd. Topervaring!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

een leuke, boeiende en verassende ervaring

gezellig ontvangst met zeer goed ontbijt, gevarieerde proeven en gepaste afsluiter

Een top ervaring

Zeer leuke en mooie locatie. Een aanrader voor een hele leuke teamdag!

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Ben oneven groepen, misschien 1 speler (afwisselend) niet laten spelen

Een koeleuke activiteit

Heel leuke activiteiten en voor diegene die niet sportief zijn kunnen ook hun ding doen. Super onthaald door de meisjes en zeer goede uitleg. De BBQ nadien was superlekker.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De boerderij draait volledig op groene stroom.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, geen problemen gehad.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben heel veel plezier gehad!

Er waren opdrachten die voor verschillende leeftijden te doen waren en dus kon iedereen genieten

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Sympathieke begeleiding, heel leuke activiteiten en schitterende infrastuctuur. Aan te bevelen!

Ondanks de regen hebben we een heel plezante teambuilding gehad. Naast de activiteiten hebben we ook uitleg gekregen over de werking van de boerderij. De infrastructuur van de boerderij laat toe om ook in geval van regen een fijne en droge dag te beleven. De ontvangstruimte voor de teambuildingactiviteiten is zeer gezellig en aangenaam. Misschien komen we nog eens terug om de andere activiteiten te doen.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen, alles is vlot gelopen

een heel fijn ervaring

Ik heb op sommige momenten moeten vaststellen dat ik soms toch wel een leiderstype ben. dit waarschijnlijk door mijn levenservaring.

"Farmfantastisch"

De spelen zorgden voor een leuke samenwerking/interacties met de collega's. Ook waren de spelen telkens zeer haalbaar. Kortom een echte aanrader... gieren van het lachen en je ontdekt de kwaliteiten van je collega's eens op een andere manier.

farmtastisch

2de maal dat wij met ons team een teambuilding hadden op de boerderij van Marijke en wederom een schot in de roos. De spellen waren grotendeels andere dan de eerste keer. Iedereen heeft er enorm van genoten. Professionele begeleiding door Marijke, lekkere catering ( BBQ) en mooie omgeving. Ik kan geen enkele opmerking of verbeterpunt bedenken.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Toffe omgeving en goede begeleiding

Alles aanwezig om leuke namiddag door te brengen

• Zijn er verbeterpunten? Rekker versterken
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Geweldige teambuilding en totaal beleving

Hartelijke ontvangst op een mooie boerderij. Alles was voorhanden van drank tot versnaperingen en een super lekker en verzorgde BBQ. Het totaalconcept is een echte aanrader! Midden in een mooie rustige omgeving.

Onverwacht leuk !

Supertoffe begeleiding en spelletjes. Lekker eten en drank. Ongewoon maar toch heel leuk kader.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Gewoonweg een fantastische beleving.

De locatie, de begeleiding, de catering (eten en drank), de activiteiten waren TOPTOP.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was van het bein tot het einde leuk.