Leuke middag vol afwisseling tussen actieve en denk spelletjes

Door de vele verschillende activiteiten zit er voor iedereen in de groep spelen tussen die zeer leuk zijn.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

leuke sportieve ervaring onder enthousiaste begeleiding

leuke team activiteit

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? zeer tevreden

Ons beestig goed geamuseerd!

We hadden een heel leuke namiddag bij jullie! Ook onze moni's waren heel enthousiast. Voor herhaling vatbaar!!

Schitterende namiddag gehad!

Hele leuke namiddag gehad!

Heel veel gelachen

Leuke namiddag gehad !

Prachtig

Was een echt een Beere namiddag

Farmtastische beleving

Het was een fijne namiddag met afwisselende verschillende activiteiten. Voor elk wel iets waar men goed in was.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijkheid en warme ontvangst
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Vlotte berichtgeving

fantastische ervaring

alles was tot in de puntjes geregeld en ook leuk dat het op een actieve boerderij was

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiasme en frisheid
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen gevarieerd denk&doen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? check up van loszittende onderdelen ;)

Dag Rebecca Bedankt voor je farmtastische review! We proberen ons concept (en veiligheid) steeds te verbeteren. Zou je willen delen wat er precies los zat? Fijne dag verder! Patrick Weltjens Chief Executive Farmer ;)

Amusement met een lach sessie erboven op

Leuk,variërend ,speels eens uit je comfort zone komen !!!

• Wat vond je van het programma?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort

Subliem

Heel leuke ervaring, door sympathieke begeleiding gegeven

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een extra spel voorzien voor kids(kleuters)
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Nee, maar alles was goed geregeld

Het was een super fantastische belevenis

Zie hier boven!! Meer worden hoeven niet!

Leuk

was een leuke namiddag, dank daarvoor!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiast

Farmtastisch

Zeer leuke en gevarieerde opdrachten. Ideaal voor een vrijgezellenweekend

Farmtastisch

De spelletjes worden uitgelegd door een superenthousiaste Sofie. Haar passie voor haar boerderij is besmettelijk! Heel tof. Merci!

Farmtastisch

Van ons was het een vrijgezellen weekend. We hebben dit gekozen omdat dit er echt nog tof uit zag en o wat hebben wij gelachen. Top ervaring

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden

aanrader

aanrader was leuk veel gelachen

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen goed
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

was een top namiddag

was een hele leuke namiddag met hele goede ontvangst

• Wat vond je van het programma?

Enorm veel gelachen, hoop dat de spellen nu en dan es veranderen, dan gaan we zeker es terug

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Super tevreden

Hartelijke ontvangst .

Leuk om eens met de bende samen te moeten werken, alsook tegen elkaar. Goeie opdrachten...

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Om aan te bevelen aan anderen

Leuke activiteit voor een vrijgezellen! Heel actief ook, wat ik persoonlijk erg goed vond. Je leert ook echt wel de anderen uit je groep goed kennen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste persoon en duidelijk uitgelegd
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Afwisseling
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, heel tevreden, alle verwachtingen meer dan ingelost

Leuke belevenis

Leuk ervaring, waar we toch wel onze sportiefste kant konden gebruiken.

Farmtastisch!

Leuke ontspannende activiteiten!

• Wat vond je van het programma?

super originele activiteiten voor elk wat wils!

heel leuk om te doen met vrienden. Super gevarieerd en voor elk wat wils.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen rustige en vriendelijke aanpak