Zeer fijne activiteit waarin je samen met je team wordt uitgedaagd en waar fun centraal staat.

Voor ieder wat wils, vriendelijke ontvangst, nette omgeving, spel waarin je verder moet denken dan je neus lang is, veel spanning en plezier!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Sofie is supergoed in haar vak!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen!

farmtastisch!

Superleuk! onze eerste teambuilding was meteen een voltreffer! Wij zijn actief in de landbouw (akkerbouw en pluimvee). Boerderijdieren van een andere kant bekeken!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel vriendelijk. Warme ontvangst
  • Zijn er verbeterpunten? nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? alles vlot geregeld
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee

super tof!

zeer aangename ontvangst en superleuk concept!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen

supertof

Zalig met de collega' s ,op een andere plaats dan het werk, eens samen iets totaal anders te doen.

Farmtastisch!

Zeer toffe locatie met leuke spelletjes om in groep te doen. Alles heel goed voorbereid en heel hartelijke ontvangst en begeleiding. Voor herhaling vatbaar !

fantastisch

leuke uitdagende spelletjes die inderdaad het team gevoel vertrekken

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiasme
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Enorm leuke activiteit voor onze dienst!! Gelachen en genoten! Fantastisch!

Een superleuke ervaring!!

We zijn er als team veel sterker uitgekomen, heel nuttig ook om elkaars karakter, kwaliteiten te leren kennen en appreciëren.

• Zijn er verbeterpunten? Totaal niet

Het was top!

Geweldig! Ik kom zeker en vast terug!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een onvergetelijke namiddag met een hele warme ontvangst!

We werden direct hartelijk ontvangen & het programma werd zeer duidelijk en motiverend uitgelegd. Dikke pluim voor het enthousiasme van de gastvrouw. We hebben een onvergetelijk moment gehad. Dankjewel!!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

We werden hartelijk ontvangen, het spel werd heel duidelijk uitgelegd en zit goed in elkaar. Heel leuke activiteit om samen met je collega's te plannen.

Zeer leuk

In 1 woord, FANTASTISCH;

Professionele begeleiding, lekker eten, kortom voor herhaling vatbaar.

farmitastisch

de samenhorigheid om iets te bereiken was fijn. Het was ook fijn dat er geen verwijten vielen wanneer we het niet goed deden. Dus deelnemen is nog altijd belangrijker dan winnen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke ervaring om met een groep te doen, en heel goede begeleiding!

Ik ben heel tevreden van de keuze om deel te nemen aan FarmFun. We hadden geluk met het weer, we hadden een heel goed gevoel bij de verwelkoming, en de begeleiding was perfect, en we konden nog in alle rust napraten! Gewoon top!!

Beestig leuke ervaring

Een koeweetnie oe farmtastisch avontuur beleefd met onze bende van Mortier' zeker voor herhaling vatbaar, ideaal om collega's op een andere manier te leren kennen waar je niet iedere dag mee nauw samen werkt

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja ik was organisator en heb geen moeilijkheden ondervonden bij het boeken ed

Zeer goede ontvangst ; Toffe activiteiten ; lekkere tussendoortjes

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Dynamisch, humor, glimlach
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fantastische organisatie in mooi kader !

Vriendelijk onthaal - professionele aanpak

Teambuilding bij Farmfun Poperinge was heel professioneel met originele opdrachten en veel afwisseling. Er was een grote funfactor, maar dit belette niet dat de 2 teams aan een goede onderlinge samenwerking moest werken.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Een zeer leuke en originele teambuilding.

De spelletjes waren zeer origineel en brachten de competitiviteit in de groep naar boven. Je leert je collega's hierdoor op een andere (leuke) manier beter kennen.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Het aantal munten die je kan verdienen met de spelletjes staan niet in verhouding tot de moeilijkheid van de spelletjes.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

dit veld is niet verplicht

je kan me toch moeilijk verplichten om een beoordeling te schrijven....

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen goede begeleiders, enthousiast
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Dat ik het zeer jammer vind dat we ons aantal niet hebben kunnen aanpassen. Dat aantal qua catering niet kan aangepast worden ok. Maar voor de activiteiten was dit perfect mogelijk. Er was geen nood aan aankoop extra materiaal of zo. Spijtig Dit is bij velen van onze groep op onbegrip onthaald.

Hey Karel Bedankt voor je review. Het klopt dat deze niet verplicht was en we het schrijven van een recensie vrijblijvend houden. Toch tof dat je er even de tijd voor nam! We zijn heel flexibel in de aantallen. Je kan tot slechts 72 uur vooraf kosteloos het aantal deelnemers nog wijzigen. Je kan dat heel eenvoudig met een linkje. Na die 72 uur is het idd fix. Dan maken we onze laatste planning op, worden orderbonnen opgemaakt en de laatste wijzigingen nog doorgevoerd in catering en spelbegeleiders. Dat is doorgaans veel flexibeler dan bij onze concullega's. Het klopt dat afvallers binnen die 72 uur gewoon doorgerekend worden. Dat is vooraf duidelijk afgesproken en heeft te maken met een aantal zaken. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat we een begeleider teveel hadden of de locatie anders moesten inrichten. Misschien had dat in jullie geval toevallig geen invloed, maar om de organisatie strak te houden kunnen we hier niet soms van afwijken en soms niet. We zijn dus heel helder en rechtlijnig in zowel onze prijzencultuur als het annuleringsbeleid. Hoe dan ook had de afvaller ook vervangen mogen worden. Zouden we deze 72-uur regel niet hanteren en je kosteloos wijzigingen kon aanbrengen tot op het moment zelf zouden we vanzelfsprekend steeds weer hopeloos in de knoei geraken met planning door afwezige deelnemers. Er is nu dus een helder engagement van twee zijden. Hoe dan ook begrijpen we dat het vervelend is om in een aantal gevallen te moeten betalen voor iemand die er last-minute niet bij kon zijn. In elk geval wel fijn te lezen dat jullie positief terug kijken op deze teambuilding. Fijne dag verder. Patrick.

Prachtige namiddag

Voor herhaling vatbaar

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super en super gemotiveerde leiding

Echte funactiviteiten voor alle leeftijden,super voor de teamgeest!

Super ervaring

Leuke namiddag