Top !

Hele goede en vriendelijke ontvangst. Leuke opdrachten. Kortom een namiddag vol fun @ the farm !

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen. Vlotte communicatie !

Een fantastische ervaring

We waren er met de familie. De leeftijd ging van 3 tot 70 jaar en iedereen heeft zich goed geamuseerd. Er werd rekening gehouden met de capaciteiten van de kids die natuurlijk ook graag zeer competitief wilden meedoen. Er werden veel foto’s genomen die we nog de dag zelf in onze mailbox vonden.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zijn aandacht dat ook de kleinste konden meedoen
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

was tip top in orde en een leuke zondag

zelf u mevrouw was heel goed hopen dat we mekaar nog eens terug kunnen zien grtjes Chantal

Farmtastisch!

Hele leuke spelletjes, verzorgde boerderij, ontvangstruimte heel proper, drankjes en dessertjes dik in orde! We hadden een hele leuke namiddag met de familie

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiast
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien nog iets meer inspelen op de kleinsten.

fantastish!

heel vriendelijke dames, super gemotiveerd en ze brengen je als groep echt samen. wij deden dit met de familie en iedereen kon mee spelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel tevreden
  • Zijn er verbeterpunten? de escaperoom kan beter voor zo grote groep ,niet iedereen kan daar mee doen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ik was niet de organisator

Fantastisch!

We kwamen langs met de familie. Farmfun stond op het programma als activiteit op zaterdag tijdens ons familieweekend. En wat een activiteit... Iedereen kon deelnemen zowel de kinderen (6-8j) als de ouderen (+50) van onze groep. Het was een geslaagde namiddag en natuurlijk de heerlijke maaltijd niet vergeten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We zijn een "hevige" familiegroep maar de spelbegeleider had ons goed in de hand. Ook haar humor viel goed in de smaak. Enkel maar lof.
  • Zijn er verbeterpunten? Alles was top
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

De perfecte activiteit voor een groep die zich wou uitleven!

We hebben geweldig veel gelachen en ons uitgeleefd op farmfun. Julie was zeer meegande in onze zotte kuren. Echt aangenaam verrast van deze activiteit.

super

Mooi evenement voor teams en familie Van groot tot klein vonden ze het fijn Goeie begleiding en lekker eten , ddar wordt een mens vrolijk van groeten geert

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? doe zo verder
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nooit
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo verder

super!

was een zeer fijne ervaring, leuke spelletjes in een mooie omgeving. toffe gastvrouw! Een aanrader

TOPACTIVITEIT OP DE BOERDERIJ

Amai, wat was dat! FarmFun = een leuke vernieuwende sportieve groepsverbindende activiteit. De opdrachten waren van een hoog niveau en enorm origineel. Bijna DE MOL-waardig! Deze activiteit is ideaal voor groepen zoals ons (oudleiding chiro). We konden ons ook geen betere begeleider wensen dan Sofie. Echt! Lange tijd niet meer zo gelachen. Ben zelfs nog aan het nagenieten!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zie hierboven
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? TOPERVARING

Leuke, goed georganiseerde voormiddag! WAS TOP!

We hadden een leuke voormiddag en hij vloog voorbij! Na de spelletjes hadden we een super teamgevoel. We blikken allemaal zeer tevreden terug naar onze activiteit!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Topervaring die ik alleen maar kan aanraden!

Naar aanleiding van een vrijgezellenfeest mochten wij een -beestig- leuke namiddag ervaren op de boerderij. Zeer afwisselende spelletjes met een leuke insteek, een enthousiaste begeleider, mooie omgeving.. Alles tot in de puntjes uitgewerkt! Chapeau! Voldaan en met een glimlach kijken we er op terug.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Perfecte communicatie
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Betere vermelding dat drankjes niet inclusief zijn in de prijs.

Leuke ervaring

Niet wetende wat te verwachten werd dit een heel leuke namiddag. Het uitvoeren is echter niet voor degene met een lumbago of zwangere buik en vuile makkelijke kledij die mag ruiken is zeker aan te raden. Het is een unieke challenge maar voor deze prijs mocht er minstens wel een consumptie inbegrepen zijn.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Meer Controle van de gebruikte goederen vooraf als alles degelijk werkt

Leuke activiteit

Hartelijk onthaal, leuke variatie van opdrachten, tussendoor tijd voor drankje en versnapering. Heel veel gelachen.

Supertof

Schitterend spel!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee hoor, communicatie was top!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super om te doen op dit vrijgezellenfeest!

Lachen en plezier maken

Zeer leuke activiteit

Zeer gevarieerde opdrachten, Denken, creativiteit, doen,... in een zeer mooie omgeving.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen begeleiding had het spel goed in de hand. Goed overzicht
  • Zijn er verbeterpunten? hoge kostprijs
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik vond het iets te duur voor wat het precies inhoudt. Ook het onduidelijk communiceren over de drankprijs was niet duidleijk zodat er verwarring was.

Leuk spel met toffe mensen

heel tof een 10

Het Beste vond ik dat je niet kan kiezen met wie je een groep vormt

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo voort

Fantastische teambuilding

We werden hartelijk onthaald met een kopje koffie door de spelbegeleiders. De activiteiten werden goed en enthousiast uitgelegd. De gebruikte materialen waren van goede kwaliteit, er was voldoende aandacht voor veiligheid, de timing was gepast, de omgeving netjes ...

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep vlot. We waren te laat op de afspraak maar daar werd geen probleem van gemaakt.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super toffe teambuilding gehad!

Bedankt voor de fijne ervaring. Iedereen heeft er enorm van genoten!

super tof

was super gezellig ,met vele leute.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee

Tof!

Leuk, Ontspannend, Voor iedereen haalbaar

Mega geestig!

Top namiddag met collega’s, de begeleiding is zoooo enthousiast dat het alleen maar aanstekelijk werkt! De opdrachten werken op de lachspieren, dus de sfeer zat onmiddellijk goed, maar er was ook strijd om te winnen. Fantastische ervaring!

Hele toffe ervaring

Tof

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles top
  • Zijn er verbeterpunten? Nee