Een onvergetelijke namiddag met een hele warme ontvangst!

We werden direct hartelijk ontvangen & het programma werd zeer duidelijk en motiverend uitgelegd. Dikke pluim voor het enthousiasme van de gastvrouw. We hebben een onvergetelijk moment gehad. Dankjewel!!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

We werden hartelijk ontvangen, het spel werd heel duidelijk uitgelegd en zit goed in elkaar. Heel leuke activiteit om samen met je collega's te plannen.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Zeer leuk

In 1 woord, FANTASTISCH;

Professionele begeleiding, lekker eten, kortom voor herhaling vatbaar.

farmitastisch

de samenhorigheid om iets te bereiken was fijn. Het was ook fijn dat er geen verwijten vielen wanneer we het niet goed deden. Dus deelnemen is nog altijd belangrijker dan winnen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke ervaring om met een groep te doen, en heel goede begeleiding!

Ik ben heel tevreden van de keuze om deel te nemen aan FarmFun. We hadden geluk met het weer, we hadden een heel goed gevoel bij de verwelkoming, en de begeleiding was perfect, en we konden nog in alle rust napraten! Gewoon top!!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen

Beestig leuke ervaring

Een koeweetnie oe farmtastisch avontuur beleefd met onze bende van Mortier' zeker voor herhaling vatbaar, ideaal om collega's op een andere manier te leren kennen waar je niet iedere dag mee nauw samen werkt

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja ik was organisator en heb geen moeilijkheden ondervonden bij het boeken ed

Zeer goede ontvangst ; Toffe activiteiten ; lekkere tussendoortjes

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Dynamisch, humor, glimlach
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fantastische organisatie in mooi kader !

Vriendelijk onthaal - professionele aanpak

Teambuilding bij Farmfun Poperinge was heel professioneel met originele opdrachten en veel afwisseling. Er was een grote funfactor, maar dit belette niet dat de 2 teams aan een goede onderlinge samenwerking moest werken.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Een zeer leuke en originele teambuilding.

De spelletjes waren zeer origineel en brachten de competitiviteit in de groep naar boven. Je leert je collega's hierdoor op een andere (leuke) manier beter kennen.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Het aantal munten die je kan verdienen met de spelletjes staan niet in verhouding tot de moeilijkheid van de spelletjes.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

dit veld is niet verplicht

je kan me toch moeilijk verplichten om een beoordeling te schrijven....

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen goede begeleiders, enthousiast
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Dat ik het zeer jammer vind dat we ons aantal niet hebben kunnen aanpassen. Dat aantal qua catering niet kan aangepast worden ok. Maar voor de activiteiten was dit perfect mogelijk. Er was geen nood aan aankoop extra materiaal of zo. Spijtig Dit is bij velen van onze groep op onbegrip onthaald.

Hey Karel Bedankt voor je review. Het klopt dat deze niet verplicht was en we het schrijven van een recensie vrijblijvend houden. Toch tof dat je er even de tijd voor nam! We zijn heel flexibel in de aantallen. Je kan tot slechts 72 uur vooraf kosteloos het aantal deelnemers nog wijzigen. Je kan dat heel eenvoudig met een linkje. Na die 72 uur is het idd fix. Dan maken we onze laatste planning op, worden orderbonnen opgemaakt en de laatste wijzigingen nog doorgevoerd in catering en spelbegeleiders. Dat is doorgaans veel flexibeler dan bij onze concullega's. Het klopt dat afvallers binnen die 72 uur gewoon doorgerekend worden. Dat is vooraf duidelijk afgesproken en heeft te maken met een aantal zaken. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat we een begeleider teveel hadden of de locatie anders moesten inrichten. Misschien had dat in jullie geval toevallig geen invloed, maar om de organisatie strak te houden kunnen we hier niet soms van afwijken en soms niet. We zijn dus heel helder en rechtlijnig in zowel onze prijzencultuur als het annuleringsbeleid. Hoe dan ook had de afvaller ook vervangen mogen worden. Zouden we deze 72-uur regel niet hanteren en je kosteloos wijzigingen kon aanbrengen tot op het moment zelf zouden we vanzelfsprekend steeds weer hopeloos in de knoei geraken met planning door afwezige deelnemers. Er is nu dus een helder engagement van twee zijden. Hoe dan ook begrijpen we dat het vervelend is om in een aantal gevallen te moeten betalen voor iemand die er last-minute niet bij kon zijn. In elk geval wel fijn te lezen dat jullie positief terug kijken op deze teambuilding. Fijne dag verder. Patrick.

Prachtige namiddag

Voor herhaling vatbaar

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super en super gemotiveerde leiding

Echte funactiviteiten voor alle leeftijden,super voor de teamgeest!

Super ervaring

Leuke namiddag

Hilarisch

Ons team vond het supertof! Veel lof voor Sofie! Ze doet haar job niet 100% maar 200%. We waren een groep met verschillende leeftijden maar de sfeer was top! Alvast bedankt voor het mooie moment.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles wad duidelijk
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Superleuke en toffe ervaring met goeie begeleiding

Met onze wielerclub hebben we eens schitterende namiddag beleefd. Leute gemaakt, strijdlust getoond en ons heel erg geamusseerd.

Koegoed

We waren enorm verrast door de variatie in de spelen. Het versterkt op een speelse wijze de groepssfeer. Het opnemen tegen een andere groep motiveert je, nog meer, om er een ferme lap op te geven tijdens de proeven. Top ontvangst, top begeleiding, top locatie!!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles was dik in orde.
  • Zijn er verbeterpunten? Geen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort

Super! Een topactiviteit

We werden onthaald door vriendelijke, toffe mensen die vol enthousiasme en overgave het spel uitlegden en begeleidden. Het is een heel proper en gezellig domein. Er waren meerdere toffe, battles, zowel fysieke als inzichtelijke dus voor ieder wat wils! Een rustpauze met zelfgemaakte pudding en een drankje buiten in de zon (we hadden het weer mee!) viel ook in de smaak. Na de prijsuitreiking volgde een verzorgde maaltijd. Kortom een TOPDAG! en een echte aanrader. Doe zo verder, ik heb al veel reclame gemaakt! Groetjes

Tof voor jong en oud

Onze bedoeling was om onze groep een 3 tal uur bezig te houden wat ook perfect gelukt is.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer leuke activiteit! alles zeer verzorgd

Subliem

Oprecht hartelijke ontvangst. Onze begeleider Melissa deed dat uitstekend. Het was farmfun van begin tot einde.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Oprecht vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een toffe, leuke, zotte ervaring !

Het was een leuk concept om een groep vijftigers terug jong te laten voelen :-)

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Dankoewel voor de gevarieerde topactiviteiten!