Superleuke teambuilding!

We hebben samen met gans Sodalis een superleuke dag gehad bij FarmFun Poperinge. Toffe doe-en denkactiviteiten en supervriendelijke gastvrouw(en)! Zeker een aanrader!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Een super leuke Teambuilding!

Een super fijn onthaal gehad en een hele leuke dag met de collega's. De activiteiten waren meer dan top!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een hele toffe teambuilding op de boerderij

Alle collega's waren na de teambuilding heel enthousiast. Er heerste de gehele dag een toffe sfeer. Leuke activiteiten! Ook de medewerkers die iets minder sportief zijn, hebben zich geamuseerd. Er was altijd wel een taakje voor hen weggelegd. We kregen twee lekkere tussendoortjes. Het weer was bovendien prachtig wat nog een extra pluspunt was. Na de activiteiten aten we bbq. We lieten de vleesjes bakken en deze waren echt heerlijk! Supermals! We zaten bovendien in een heel mooie en verzorgde ruimte. Men was heel transparant over de prijzen en de afspraken waren heel duidelijk. Waarom geen 10? Details: - De Engelse taal van de spelbegeleider was iets minder, maar het lukte zeker en vast. - Leuk dat er foto's voorzien worden maar echt heel jammer dat het moeilijk is om deze op te slaan. - Hoewel het enorm leuk was, is het eigenlijk wel wat duur gezien er weinig verbruiksartikelen zijn.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Hele spontane, enthousiaste spelbegeleidster.
  • Zijn er verbeterpunten? - De Engelse taal van de spelbegeleider. - Leuk dat er foto's voorzien worden maar echt heel jammer dat het moeilijk is om deze op te slaan. - Hoewel het enorm leuk was, is het eigenlijk wel wat duur gezien er weinig verbruiksartikelen zijn.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, ik was de organisator. Nee, helemaal geen moeilijkheden
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Out of the box fun voor een ganse groep

Leuke halve dag beleefd met de collega's en voor goed gelachen voor herhaling vatbaar

Farmtastische ervaring!

Prachtig ingeklede teambuilding met voor elk wat wils! Sportief of niet, introvert of extravert sowieso kan je meedoen! Echt dikke merci!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Sofie stond er met haar volle enthousiasme wat zeer aanstekelijkt werkt! De andere twee dames die hielpen kunnen hierin misschien nog wat groeien.
  • Zijn er verbeterpunten? Superleuke en grappoge opdrachten in thema. Ik merkte wel dat iedereen problemen ondervond met het konijnenvangen. Wel ook pluspunt dat er wat ruimte was tussen de opdrachten. Zo vergat je zeker ook de grote kudde niet.

Het was super tof!

Heel vriendelijke ontvangst! Originele spelletjes! Gemotiveerde begeleiders. Leuke manier om ons in groepen te delen. Iedereen zette zich meer dan 100% in en er was een gezonde strijd tussen de kuddes. Iedereen kon ook meedoen. Iedereen was laaiend enthousiast. We hebben ons rotgeamuseerd. Kortom , het was subliem. Onze toneelkring is nog altijd aan het nagenieten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het enthousiasme tijdens de ontvangst.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen

we hebben ons gejeund

Een heel leuke namiddag met enthousiaste medewerkers van farmfun. De afwisseling van verschillende spelen, toch wat tijd hebben tussendoor om iets te drinken en te babbelen met je vrienden maakt dit geheel tot een leuke ervaring. Voor herhaling vatbaar.

gewoon in 1 woord : FANTASTISCH

heel goed ontvangen, goeie uitleg ! Spelletjes zitten fantastisch in mekaar ! Het plaatje klopt !!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? misschien maar kan niet direct ééntje zeggen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen

Topdag

Echt genoten van de spelletjes, jammer dat ik sommige niet echt heb kunnen meespelen door een probleem met mijn voet. De ondergrond (wei) was niet altijd even vlak.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Dag Johan Bedankt voor je feedback. We willen er graag uit leren, kan je aangeven waarom de spelbegeleider voor jou maar een 2 scoorde? Dat zou ons enorm kunnen helpen met het verbeteren van ons concept. Groetjes Patrick. patrick@farmfun.be 0478764521

SUPER

Een unieke en leuke ervaring. Heel veel fun onder de collega's en een zeer gastvrije gastvrouw genaamd Sofie. Dank je wel voor de superleuke dag !!!

Heel leuk

Een heel leuke ervaring!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We zijn héél koe-ntent van de organisatie en ontvangst!

Wat een hartelijk team in Poperinge! De ontvangst en begeleiding waren top, heel creatieve teamspelletjes voor sportieve en wat minder sportieve collega's. Heel lekker eten. Echt een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiaste begeleiders, gastvrouw "Sofie" is een ongelooflijk warme, gemotiveerde dame
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was de organisator, alles is perfect verlopen. Een heel goede communicatie.

SUPER EEN MOOIE FORMULE

Ik zou het iedereen aanraden om het eens te beleven. Bedankt dat wij dit mochten ervaren. Bedankt aan jullie team

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de teamspirit
  • Zijn er verbeterpunten? nee hoor
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? top

Leuke activiteiten in leuke setting

Leuke namiddag met toffe activiteiten die voor alle deelnemers geschikt waren. Voor elk wat wils.

Intense sport op boerderijterrein

Mooie omgeving. De oefeningen zelf zijn alle inspannend, wel leuk. Misschien gewoon ook eens een leuke oefening met minder fysische inspanning ?

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Wij hebben met het werk een heel leuke namiddag gehad. En Sophie je bent een toffe, aangename madam!

tof, leuk en leerrijk

speelt in op beoogde doel : samenwerken en groepsgevoel versterken

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? katapult verbeteren, doel moet gemakkelijker haalbaar zijn

Farmtastisch

We vonden het een heel leuke namiddag. We deden de farm expert games op de site stond er voor denkers en doeners en had hierdoor de indruk dat het wat minder intensief ging zijn, want we zaten met een variëteit aan leeftijd en lichamelijke klachten, waardoor het voor sommigen toch wel heel uitputtend was.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Op site plaatsen dat het heel intensief is
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ervaren

Was super

Was een leuke namiddag

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Het was super, mooi ingedeeld. Er was jammer genoeg ook soms wat tijdsdruk, omdat er ook nog andere mensen het spel moesten spelen, waardoor het onmogelijk was om het te kunnen eindigen. Dat vond ik wel jammer. Wat ook goed was is dat ze ons wat pauzes gunden tussendoor, zo voel je dan wel terug aan dat alles op het gemakje mag gebeuren.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ik vond dat de spelletjes soms onduidelijk werden uitgelegd, er waren een paar mensen die het soms niet begrepen.
  • Zijn er verbeterpunten? Programma heel goed!

Leuk, professionele organisatie, dank

Ook diegenen met minder 'goesting' vooraf, hebben ervan genoten

Super ervaring

Heel leuk om te doen samen met vrienden

Een leuke nieuwe uitdaging

Een leuke nieuwe ervaring

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Haar uitleg was zeer ingewikkeld en ze begon bij het einde van haar uitleg.
  • Zijn er verbeterpunten? Nee

ferm geamuseerd

Was onze eerste kennismaking met Farm Fun. Alhoewel we met een iets oudere groep waren was alles toch goed te doen.

• Zijn er verbeterpunten? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee

Toffe opdrachten voor teambuilding

Voor elk wat wils met verschillende skills.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We hebben niet alle foto' s ontvangen. Heel jammer.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja ik was de organisator. En de reservering ging vlot. Ook een belletje gedaan omdat ik het eten vergeten boeken was met de activiteit en ook dat was vlug in orde.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles toppie