super leuk

je kan niet anders dan ervoor gaan en 'fun' hebben

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? tipje van de sluier lichten om keuze inzet joker bewuster te kunnen doen op voorhand

Zeer leuke organisatie

Vriendelijke ontvangst, leuke spellen, mooie locatie

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuke teambuilding op een mooie locatie

Ik had de dag erna pijn aan de buikspieren, en was niet zeker of 't nu van wat fysieke activiteit was of van het meermaals bulderen van 't lachen. :-) We hebben ons heel goed geamuseerd die dag, ook een goeie omkadering (bbq, pauzes, drankjes, ...)

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fun on the Farm zonder aandenken.

Ik vond het super georganiseerd. Jammer dat nadien niet altijd de juiste antwoorden gegeven worden vb spreekwoorden Op het einde meer show om de winnaar bekend te maken. Ipv 1 cadeau, iedereen Iets kleins geven, vb sleutelhanger of stylo ofzo. Nu kregen wij 1 aandenken met 1 stylo in, aan wie moet je dat geven???? Ook superleuk waren de foto's. Zeker voor herhaling vatbaar, ondanks de voorafgaande tegenkantingen van sommigen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Niet altijd nadien de antwoorden
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Iedereen een klein aandenken geven ipv 1 groot

Bedankt voor de feedback! Meestal merken we dat de deelnemers weinig belang hechten aan een soort van nabespreking of terugblik op het spel maar kijken ze vooral naar wat komen gaat. Je had het gerust mogen gevraagd hebben aan de spelbegeleider. Maar wel goed dat je het even meldt. We hadden dit nog niet eerder gehoord. Waardevol. Als we vaker geluiden horen in die richting gaan we er zeker consequent mee aan de slag! Wat het aandenken betreft hadden we er bewust voor gekozen om voor de groep iets te voorzien en niet individueel. Zo kunnen we iets waardevoller geven. In de meeste gevallen komt dat dan in het bedrijf te staan, het clublokaal, krijgt de vrijgezel of het feestvarken het mee naar huis. In de meeste gevallen is er een logische oplossing voor. Als familie heb je idd een punt. Tof te horen dat het voor herhaling vatbaar is! :)

Beestig leuke teamactiviteit!

Na een aangename ontvangst en wat uitleg zijn we onmiddellijk in de actieve spelletjes gevlogen. Beestig veel plezier gehad en gelachen. Iedereen wordt betrokken in alle spelletjes en de competitie wordt aangescherpt. Zeer leuke teamactiviteit in een heel mooi kader!

Gewoon SUPER!

Een fantastische dag beleefd samen met mijn collega's

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze doen het met heel veel enthousiasme
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Kan niet beter!

Superleuke teamactiviteit!

Héél leuk!!

Absoluut een aanrader!

Het was de max!

Alle spelen waren vernieuwend en een leuke combo van denken en doen. Voor elk wat wils! Gelachen en gebruld, elkaar aangemoedigd en geholpen. Het was echt een super beleving!

• Wat vond je van het programma?

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!

Super,fantastisch,formidabel,fenomenaal,geweldig,buitengewoon,grandioos,kortom DE MAX!!!!!!!!!!! Deze ervaring ga ik niet vlug vergeten!!!

de max

zeer goede en mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar. vriendelijke ontvangst met een lekker en zeer hygiënisch flanneke. verzorgde boerderij en aangename boer en boerin.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen vriendelijk, gedreven, correct in alles
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen uitgebreid en afwisselende activiteiten die zeer goed uitgedokterd zijn om de samenwerking te stimuleren en de capaciteiten van de collega's te ontdekken.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? neen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? gewoon zo verder doen

FANTASTISCH

Genoten van een zeer fijne namiddag ! Alles was top !

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een schitterende dag !

Professioneel , uitstekende locatie , warm onthaal … een aanrader !

Een fantastische teambuilding!

Een hele fijne ervaring op een prachtige locatie! Een leuke mix tussen denkwerk, fysieke uitdaging en ontspanning. Fijne opdrachten, niet te lang en tof om even te kunnen uitblazen met een drankje tussendoor. Echt top!

Beestig goed!

Een echte aanrader voor iedereen!iedereen kan meedoenzowel jong als oud of slank en volslank…De combinatie van denk - en doe-opdrachten is tof.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De gedrevenheid van sommige deelnemers.

Plezant en in een mooie omgeving.

- goede begeleiding (Tamara) - prachtige omgeving - creatieve opdrachten - lekker eten

Farmtastische dag!

Hele leuke en verrassende dag!

Topdag

Het was een super organisatie. Hele leuke activiteiten in een super omgeving. Heel duidelijk uitgelegd en veilig georganiseerd. Dikke chapeau voor jullie! Ik heb er enorm van genoten

Superformidastisch!

Ik voelde me weer als een kind in de jeugdbeweging,zaaalig!

• Wat vond je van het programma?

Super veel fun gemaakt met de collega’s

Heel leuke spellen gespeeld zowel mentaal als fysiek uitdagend. Uitstekende ontvangst!!!

• Wat vond je van het programma?

Ik heb me geamuseerd alsof ik terug 16 was.

Grensverleggend, top sfeer. Groepsgevoel met humor en veel actie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer goede begeleiding.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen uitdagend, plezant.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Een beetje rekening houden met de leeftijd zal misschien ongemakjes voorkomen.

Fantastische ervaring in unieke locatie

Heel fijne activiteit om collega’s beter te leren kennen. Het was aangenaam om eens in contact te komen met leveraar van Milcobel. Want daar begint het allemaal. Merci

• Wat vond je van het programma?

De omkadering van de activiteiten is uitstekend. Ik kreeg het lastig bij de belproef en de oprechte bezorgdheid van de mensen van FarmFun was hartverwarmend. Lekker eten en een interessante rondleiding op de boerderij sloten de dag af.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer leuke ervaring, en past perfect in de bedrijfssfeer v Milcobel

Zeer gepaste activiteit als teambuilding voor een bedrijf als Milcobel. Naast de leuke activiteiten kunnen we ook meer kennis maken met de bedrijvigheid op de boerderij. Een andere omgeving dan de meeste groepsactiviteiten, origineel concept !

• Wat vond je van het programma?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee, was prima !

Een dag vol fun

Hele leuke activiteiten!