Leuke activiteiten

Leuke spelletjes

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heerlijke, sfeervolle groepsbeleving in prachtige omgeving.

Voor elk wat wils, het innerlijke kind in ons kwam weet tot leven en we glunderen nog steeds na!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Geduldig
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles supervlot verlopen!

Verrassend speels

Aangename globale activiteit.

Fantastische ervaring

We hebben met ons team een hele leuke namiddag gehad. De verscheidenheid aan opdrachten, die in de regel voor iedereen haalbaar zijn, zorgt voor voldoende afwisseling en daagt verschillende aspecten van onze talenten uit. Dit alles op een ludieke en speelse manier.

Fantastisch leuke activiteit.

We hebben genoten van de namiddag. De begeleiding was top, leuke activiteiten. Een echte aanrader voor iedereen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We werden zeer goed begeleid. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Zeer sympatiek en enthousiast.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Voor elk wat wils en vooral veel plezier.

Ons team bestond uit verschillende types mensen, al dan niet met een fysieke beperking ,maar de activiteiten waren zo gevarieerd dat iedereen kon deelnemen. Mentaal werden we uitgedaagd, soms ook fysiek maar het was vooral voor iedereen heel erg leuk.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? geen problemen, ook zeer duidelijke communicatie.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Alles was bijzonder goed!!

Wij vonden bij farmfun een originele manier om samen met onze trouw(e)supporters & vrienden, onze 30ste huwelijksverjaardag te vieren. Jong of zeer ervaren, handig of klever, soepel of statig, IEDEREEN kon zijn/haar talent inzetten in willekeurig gevormde groepjes. Achteraf kregen we heel veel fijne reacties van onze genodigden; zij vonden de wintergames TOP. Wij beleefden hartverwarmende momenten, in een subliem kader. Prachtige locatie en zeer mooie moderne boerderij. We voelden ons vereerd om er te mogen zijn. Proficiat aan Evelien De Roo & Yves Wildemauwe! Dat dit alles in ons eigen dorp kon doorgaan, is natuurlijk buitengewoon. Viva (farmfun) Lotenhulle (Aalter).

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ik vond het sterk dat de begeleiding ook oog had voor de deelnemers die wel een extra hint konden gebruiken (wij hadden een heel gevarieerd publiek, deelnemers tussen 35-89 jaar. Op die manier viel niemand uit de boot en voelde elke aanwezige zich erg betrokken bij de wintergames.
  • Zijn er verbeterpunten? Ik heb erg lang nagedacht over deze vraag, maar ik kon GEEN verbeterpunten vinden. Knap hoe Evelien en haar team ons de hele namiddag begeleid hebben.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was idd samen met mijn man de organisator. Alles is prima verlopen. Het was al de 2e keer dat ik Farmfun Lotenhulle uitkoos voor een event (Eerder ging ik er op teambuilding met mijn collega's van KBC Mediservice OVL en heb ik deze formule ook aangeraden bij andere KBC devisies). Ik ben echt FAN !!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik vind dit een zeer positieve bijdrage voor de sector. In onze kudde waren deelnemers die nog nooit op een boerderij geweest waren en die de "boeren" hoofdzakelijk kennen van luide protesten het vuil dat ze recent in onze hoofdstad achtergelaten hebben. Dat er ook boeren zijn die echt trots zijn op hun werk, hun boerderij runnen met hoogtechnologische melksystemen, Orde en netheid zeer hoog in het vaandel dragen en daarnaast hun hof openstellen voor teambuilding edm, daarvan waren ze ondersteboven & een beetje van hun melk.

Unieke beleveling tussen de koeien en stallen en stro

We hebben een heel leuk tijd gehad in Farmfun Aalter. Vriendelijk onthaal met een drankje naar keuze en heel lekeere cake. Daarna kregen we een zeer grondige en duidelijke uitleg van hoe de activiteit in elkaar zat. En toen zijn we gestart. Wat een plezierige namiddag was dit! Ik kende mijn medespelers niet echt maar op het einde hadden we al een zeer goede band. Dit was echte teambuidling.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

super leuk, vriendelijk gezellig team en heel lekker eten

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo verder !

Hey Sabine DanKOEwel voor je leuke review! Aan de tekst te zien heb je je mogelijks vergist in de totaalscore (1= slecht, 10 is goed). Als je wil kan je het nog aanpassen. Groetjes van bij de koetjes Patrick.

We koe van you!

Wat een leuke, ontspannende dag. De spelbegeleiding was top! Dank voor de fijne teambuilding.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super vriendelijk!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, vlotte reservering, alles was zeer duidelijk!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ideale manier om hoofd leeg te maken en nieuwe connecties te leggen

Zeer ontspannend in een gemoedelijke sfeer

Gevarieerd haalbaar programma.

Leuk, globaal concept voor alle leeftijden in te schakelen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een hele ontspannende dag!

Ondanks het mindere weer hebben we ons heel goed gehad. De begeleiding was top en de spelletjes uitdagend.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fijne, ontspannende teambuilding! De begeleiding verliep ook top!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super, fantastisch, gewoon geweldig!!!

We hebben een fantastische dag gehad bij farmfun! Plezier en fun gegarandeerd We zijn ook enorm in de watten gelegd. Lunch en diner was super lekker. Alleen maar positieve bevindingen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Met een groep vriendinnen een geweldige dag gehad! We hebben veel plezier gehad! De dag is voorbij gevlogen. Geen moment verveeld...

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goeie uitleg, aangenaam in omgang
  • Zijn er verbeterpunten? K zou er geen weten
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe verder zoals jullie bezig

Toffe en uitstekende organisatie!

Om deze organisatie te omschrijven schieten alle superlatieven tekort.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was ferm in orde op de farm!

We werden in de watten gelegd maar tegelijkertijd uitgedaagd om onze grenzen te verleggen. Het was een fantastische ervaring, voor herhaling vatbaar!

Beestig leutig ;)

Leuke spelletjes afwisselend met lekker eten en in een mooie omgeving.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een teambuilding om nooit te vergeten . Het ontvangst , de begeleiding, …, Alles was dik in orde

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Top
  • Zijn er verbeterpunten? Nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee

Een super toffe ervaring

Het zijn hele leuke spelletjes, super vriendelijke mensen, het eten en drinken heel lekker en meer dan genoeg, kortom een teambuilding om nooit meer te vergeten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De mensen daar zijn super vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? Niks op aan te merken

"Fun"tastisch

Het was een super ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Het zelf in mekaar steken via de website vond ik wel niet eenvoudig

De max

Goed programma om elkaaar te leren kennen op een andere manier dan op het werk.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Gemotiveerde spelbegeleiders
  • Zijn er verbeterpunten? Niet voor mij
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee

Fantastische dag gehad!

De dag zat zeer goed ineen, goeie afwisseling tussen actie en rust. Het ontbijt en middageten was enorm verzorgd. Spelletjes zaten goed ineen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ongetwijfeld de beste teambuilding event die ik al gehad heb

We startten met een foodtruck (frietjes + snacks). Daarna was een wedstrijd met 6 spelletjes tussen 4 teams van onze groep. Het was competitief, maar dan op een leuke manier. De spelletjes waren altijd verrassend origineel. Ze duurden ongeveer telkens 10 tot 20 minuten. Het duurde wel wat voor je doorhad wat de beste taktiek was. Je kwam niet in direct contact met het tegenteam maar je kon wel zien welke progressie ze maakten tov jouw team. De FarmFun begeleiders waren enthousiast en ook de eigenaars van de boerderij waren betrokken. Al bij al een heel plezante ervaring !!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme