Een onvergetelijk avontuur

Het was heel ontspannend met de collega's.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo voort

Farmtastische teamactiviteit!

We werden meteen heel vriendelijk ontvangen. Alles is tot in de puntjes voorbereid en tiptop in orde. De activiteiten zijn heel afwisselend en heel teamverbindend. Een goeie combinatie van gezonde competitiviteit en gieren van het lachen. Er was tussendoor ook ruime keuze aan drank en vers fruit.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vlot
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Het reserveren ging zeer vlot. De mails in aanloop naar de dag waren ook zeer helpen.

Top !

Was super leuk om met ons team te doen ! Ook dat we de teams niet zelf mochten kiezen

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Competitiviteit en plezier in een leuke setting.

Een hele toffe teambuilding op een verzorgde locatie met TOP gastheer en gastvrouw. Hele leuke activiteiten, lekker eten en frisse drankjes. Voor herhaling vatbaar!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een geweldige leuke dag gehad !

Een dag van A tot Z tot in de puntjes verzorgd door gastvrouw en heer op een zeer verzorgde mooie locatie. Leuke afwisselende activiteiten in boerderij thema die worden begeleid door de Evelien en Yves. De dag afgesloten met een lekkere BBQ

Het was zalig.

Zalig, super toffe gastvrouw en gastheer.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Geen partij kiezen Evelien! :)

Intensief, grensverleggend, maar een super ervaring.

Wat een middag. Samen doe je meer. Fantastische grensverleggende activiteiten. Dit kan tellen als teambuilding.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen 1van de begeleiders was nogal sarcastisch, wat niet aangenaam overkwam.
  • Zijn er verbeterpunten? Voor mij niet.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke activiteit. Meer fysiek dan ik verwacht had. Leuke variatie in de spelen. Mooi in thema van de boerderij.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen. Duidelijke informatie. Het was enkel moeilijk om op voorhand te zeggen met hoeveel we exact gingen zijn.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Zeer leuke spelletjes en toffe locatie

Heel leuke teambuilding gehad. Lekker eten, uitdagende spelletjes en vriendelijk personeel. Gezien het warme weer had ik graag nog meer waterspelletjes gedaan.

• Zijn er verbeterpunten? Bij warm weer meer waterspelletjes

Uitstekend!

De ontvangst, de tafel schikking en versiering, het kader en rust, de netheid, de kwaliteit van de catering de nazorg. Een super event, dank U Evelien. kan ik iedereen ten stelligste aanraden.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een perfect totaalconcept voor een actieve teambuilding

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

• Zijn er verbeterpunten? Betere antislip laag op rolkar

Aanrader!

Een heel leuke namiddag gehad met het team. Er was een mooie afwisseling in de activiteiten. Alles werd goed uitgelegd en zat mooi in elkaar. De BBQ achteraf was dan ook een ideale afsluiter van een fantastische namiddag!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Leuk maar prijs/kwaliteit niet ok

We hadden plezier, vooral ook omdat we met ons leuke team samen waren. Het concept op de boerderij is zeker leuk maar € 44 per persoon is voor wat je aangeboden krijgt écht bij het haar gegrepen. En €2 vragen voor een flesje Everyday plat water is op een snikhete dag zoals het was, pure diefstal.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? De prijs (of anders de kwaliteit/materialen aanpassen aan de gevraagde prijs)
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ik heb boeh-goed genoten, loei-goed naar mijn zin gehad en koe mooie herinneringen aan deze dag!!

Er was een goed contact om het te organiseren voor onze collega's. Een spontane ontvangst, duidelijke uitleg bij de spelletjes. Enthousiaste spelbegeleiding. Tussen de spelletjes door, prima verzorging van drinken en lekkers. Ook de BBQ was top, gelijk in gespeeld op het tekort, super gedaan!!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, er was prima overleg!!

totaalpakket

Hele leuke voormiddag gehad, toffe originele opdrachten, en top begeleiding. Enkel puntje is misschien de opdrachten meer toegankelijk maken voor personen met een beperking indien mogelijk.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? mss meer interactie met de dieren van de boerderij, op een vernatwoorde manier
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuke en originele farmgames, een geslaagde activiteit!

Als collega groep hebben we een fantastische namiddag beleefd op de boerderij in Aalter. Heel wat afgelachen en de competitieve strijd aangegaan. De spelletjes zaten goed in mekaar en de begeleiding was mee enthousiast. Ook hadden we geluk dat het prachtig weer was. 'S avonds hebben we genoten van de heerlijke burgers. Dit alles maakte het een topdagje! Bedankt! Mvg

Heel goed maar duur

Het was plezant en voor iedereen was wel ergens sterk in. De sportievelingen scoorden wel best.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Zou goed zijn een goedkopere versie aan te bieden voor vereningingen.

Wij hadden een farmtastische teambuilding !

Iedereen van ons team heeft zich enorm geamuseerd! Het is lang geleden dat we nog zo goed gelachen hebben. Een echte aanrader !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Danny wist de groep goed te motiveren
  • Zijn er verbeterpunten? /
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja. Nee . Reservatie en voorschot betaling verliepen heel vlot. Ook reminders in thema van koe waren super leuk !
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? /

Beestig wijs!

Heel tof om de groepen te bepalen aan de hand van die armbandjes! Ik zat in een groep waarbij ik mijn kuddegenoten niet kende. Heb hen op deze manier leren kennen en 't is meegevallen! :D

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Beestig leuke dag met mijn gekke koe-legga's.

Super leuke ervaring. Goede afwisseling in de activiteiten. Iedereen kon deelnemen. Ook wie fysiek minder sterk is. Zeer mooie en aangename omgeving. De begeleiders waren heel toffe en toegankelijke mensen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles is tot in de details in orde. Het hele plaatje klopt. Van op de website en de communicatie tot alles ter plaatse.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles is heel vlot verlopen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ter plaatse goed aangeven wat wel en niet in de prijs is inbegrepen.

Competitief, sportief & superfun.

Het IMA-team is een sportieve bende, bij farmfun konden ze zich volledig uitleven tijdens de teambuilding. De begeleiders hun enthousiasme werkt aanstekelijk.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles verliep vlot.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fun, lachen, sportief, kortom een namiddag waar je zo van geniet.

Een zalige namiddag waar je veel plezier hebt.

De max

Super leuke teambuilding.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuk en ontspannend.

Heel leuk. Een mooie ervaring.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Leuke activiteiten zeker bij goed weer!

Activiteiten zijn leuk! Ben wel van mening dat de activiteiten iets fysieker zijn dan dat wordt omschreven op de website als voor iedereen iets. Mensen die fysiek last/moeilijkheden hebben kunnen niet in alles 100% deelnemen. Toch niet als je enkele personen in de groep hebt die dit probleem hebben. Anders waren de activiteiten top! afwisselen, verrassend, kort maar krachtig. Een vleugje van competitiviteit doordat je tegen ander team speelt. Mooie verdeling van groepen door idee van bandjes in de koe! Mooi uitgewerkt! We voelden het enthousiasme tijdens uitleg van eigenaars bij start van dag. We voelden ons direct welkom! Het was top dat er een terugvalbasis was met pauzes tussen 2 activiteiten. Minipudding tussendoor was ook mooie kleine attentie! Zeer goede ondersteuning in plaatsen van BBQ en vlees. Zeer lekker vlees en groeten etc. Mooi aanbod!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Begeleiding van activiteiten was top. Bleven op afstand van groepen. Iets meer enthousiasme in uitleg of sfeerbeheer bij sommige zou ons enthousiasme voor actitiveit nog meer aanwakkeren. Bij geen enkel was het negatief maar je voelde bij sommige meer sfeer.
  • Zijn er verbeterpunten? Meer duidelijkheid/overzicht voor verbruik van drank... Voor groepen een blad voorzien waar we zelf kunnen bijhouden wat er verbruikt is van drank. Zeker omdat dit meestal dan betaald word door deelnemers individueel.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ruimte: Misschien een kist/box in tent/ruimte waar groep verblijft waar we makkelijk handtas/jas/zak in kunnen zetten tijdens activiteit? Ipv dat we dit zelf op een hoopje legden op de grond. Misschien wel 1 tip voor BBQ: propere schalen om vlees in te leggen na het bakken. Want nu moesten we dit leggen in de schalen van het rauw vlees wat feitelijk niet zo wenselijk is naar hygiëne en contaminatie toe...