Met een klein hartje naar de teambuilding vertrokken en met een groot hart voldaan terug naar huis g

Door de organisatie goed en enthousiast georganiseerd

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme
  • Zijn er verbeterpunten? Geen idee op dit moment
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Onze baas was de organisator
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een fantastische teambuilding om nooit meer te vergete

Een mooie en verzorgde boerderij met vriendelijk personeel. De activiteiten waren heel leuk en goed voor onze lachspieren

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles is super vlot verlopen, goeie opvolging en snelle reactie op vragen.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zalige games om met een groepje vrienden te doen

Met ons groepje hebben we ons enorm geamuseerd tijdens deze namiddag! Leuke afwisselende games die voor iedereen haalbaar en plezant waren.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Leuke ervaring

Aangenaam onthaal, professionele begeleiding en originele activiteiten!

Farmtastische ervaring!

Hele leuke en originele spelletjes, enthousiaste begeleiding en een heel hartelijk onthaal. Top teambuilding, wij hebben goed gelachen! Leuke versnaperingen tussendoor en we kregen nog eens kleien rondleiding op de boerderij. Zo konden we de werking van de automatische robots eens tot in detail bekijken. Heel indrukwekkend om eens van dichtbij te kunnen zien. Personeel ook opnieuw heel vriendelijk. Wij komen zeker nog terug voor een nieuwe ervaring!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen ondervonden alles was duidelijk.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Toffe ervaring in een super verzorgd kader

Leuke activiteiten waar iedereen kan aan meedoen. Alles gaat door in een prachtige omgeving, alles is super verzorgd.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Door het slechte weer werd vlug geschakeld naar een alternatief programma. Top!

Unieke Boerderijsetting en Gepassioneerde Begeleiding

Ons team beoordeelde de teambuildingactiviteit bij FarmFun met een acht op tien. De spelletjes waren heel leuk bedacht en de unieke boerderijsetting voegde een bijzondere sfeer toe. De persoon die ons door de spellen begeleidde, was zeer flexibel en gepassioneerd, wat de ervaring extra leuk maakte. Daarnaast was het geweldig om een bronzen plaque als aandenken mee naar huis te krijgen. Een klein minpuntje was dat de spelletjes fysieker waren dan verwacht en strategisch minder uitdagend. Desondanks een aanrader voor een geslaagde teambuilding!

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien op de website vermelden dat er een hond is. Voor onze groep was dat geen probleem, maar mijn partner is daar bijvoorbeeld allergisch aan. Mocht zij mee zijn geweest, zaten we al in de problemen.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen moeilijkheden ervaren.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee

Ondanks het minder goede weer, hebben we een schitterende teambuilding mogen beleven.

Gevarieerde, leuke ontspannende teambuilding op een mooie locatie onder begeleiding van bekwame mensen

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? het weer :-)

Superplezant !

Ik moest voor mijn en een andere afdeling een teamevent organiseren. Vermits ik zelf in Aalter woon heb ik iets in de buurt gezocht en ben zo bij Farmfun Aalter terecht gekomen. De formule leek mij ideaal, games en erna gezellig bbq-en. En het was ook ideaal, behalve het weer dan ... maar de organisatie heeft dat prima opgelost met binnenspelen. Die waren heel amusant en leuk. Tijdens de pauzes kregen we lekkere aardbeiren, fruit en een heerlijk puddingske, heel attent ! De bqq erna was picco bello in orde en heel lekker. Ik kreeg de dag na team event op het werk alleen maar super positieve reacties. Wij komen zeker nog terug maar dan hopelijk met mooi weer !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Motiverend, goede uitleg en zocht alternatieven door het slechte weer.
  • Zijn er verbeterpunten? Nope, prima zo!
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles verliep zeer vlot en duidelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort !

Fantastische dag!

Leukste teambuilding die ik ook deed

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Creatieve opdrachten

Fantastisch!

We werden heel goed onthaalt. Fijn dat we verse aardbeien en andere snacks kregen. Onze groep was heel fanatiek waardoor de spelen intensief waren, maar super leuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Unieke ervaring op een toplocatie

Leuke teambuilding

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Keitoffe teambuilding in een zeer verzorgde omgeving!

Ook al waren de weergoden ons niet goed gezind, het programma voor onze teambuilding werd aangepast naar ons veranderlijk Belgische weer. Heel leuke ervaring met toffe spelen in een heel mooi kader!! Volgende keer komen we terug om de buitenactiviteiten te kunnen doen! ;-)

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een fantastische namiddag vol gelach en plezier

We hebben een fantastische namiddag beleeft met de collega's. De spelletjes zaten goed ineen en werden goed begeleid.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Mijn eerste teambuilding ooit !!

Zéér goed meegevallen

heel plezant

Veel verschillende soorten opdrachten. Zeer flexibel want door de regen moesten er andere opdrachten gezocht worden en dit ging heel vlot! Een absolute aanrader!

Super leuke ervaring

Toppie

Heerlijk goed gelachen.

Supervlotte begeleiding, lieve verwelkoming, mooie locatie, spannende competitie, uitdagende opdrachten...

Heel plezant!

We hadden een zeer toffe voormiddag met veel plezier en gelach bij de originele teambuildingsactiviteiten! :-)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alle spelen werden goed uitgelegd voor aanvang.
  • Zijn er verbeterpunten? Leuke mix van verschillende spelen!

KOE-TASTISCH!

De setting geeft meteen rust. Heel verzorgd domein, mooie ingerichte zaal, het thema wordt overal doorgetrokken - zelfs tot op het toilet! :) De activiteiten waren zeer originieel en ook hier allemaal in thema, heel tof! Ik denk dat er voor ieder wat wils was. De trofee en de kaarten maken het helemaal compleet. Alsook de vele foto's gemaakt door de spelbegeleiders zaten al na 1u in de mailbox. BEESTIGE TEAMBUILDING !! Nog even zeggen dat ook de lunch tiptop verzorgd was.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Motivatie, enthousiast, grappig
  • Zijn er verbeterpunten? Neen, heel originele spelletjes - heel toegankelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Zeer leuk voor een vrijgezellen boerin.

Zeer tevreden over de dag en alle activiteiten. Iedereen was lovend over de dag.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk en behulpzaam
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Communicatie verliep zeer vlot en correct
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fantastisch ervaring met leuk uitgewerkte spellen.

Wij zijn bij FarmFun Aalter langsgeweest voor een vrijgezellen. We werden heel hartelijk ontvangen en alles werd ons heel duidelijk uitgelegd. De spellen werden ons 1 voor 1 heel duidelijk uitgelegd door onze persoonlijke begeleidster die dag en er was meteen sprake van een gezonde competitie tussen de 2 teams. Tussen de spelletjes door was er ruim de tijd voor een pauze met een drankje en een lekker dessertje voorzien door jullie. Op het einde van de dag kreeg de winnende groep een leuke troffee mee naar huis. Leuk aandenken voor de toekomstige bruid (ook al zat zij niet in het winnende team ;-)). Dankuwel om deel uit te maken van deze fijne dag! Ik kom zeker nog terug en raad jullie zeker aan bij vrienden en kennissen!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een heel persoonlijke en betrokken houding.
  • Zijn er verbeterpunten? Heel afwisselend en uitdagend.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles tip top in orde!

topnamiddag

Heel leuk en gevarieerd, voor elk wat wils

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? goed verlopen

Super leuke namiddag gehad

Fun

Leuke teambuilding met ons voetbal team. Goed gelachen,goede mix tussen actie en denken