Super plezant zeker een aanrader

Wij hebben allemaal enorm genoten van ons dagje . Voor herhaling vatbaar . Wij hadden een super begeleidster . Dank jullie hiervoor

• Wat vond je van het programma?
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel

Top!!!

Het was een perfecte namiddag en nacht!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een zeer toffe namiddag. Super gastvrouw en fijn dat de kinderen mee helpen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het familiale karakter.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Eens andere opdrachten. Zowel doen en denken samen.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel tevreden. Zeer duidelijke communicatie.

Was een leuke teambuilding. Veel gelachen. Veel plezier. De moeite waard. Goed begeleid! Gewoon super!

• Wat vond je van het programma?

Super gezellige, grappige en lekkere (ontbijt) ervaring.

We werden op een zeer aangename manier ontvangen met een super lekker en uitgebreid ontbijt. De spelen werden onder een gemotiveerde en aangename monitor begeleid. Hier wil ik zeker nog eens naartoe komen en zal ik zeker aanbevelen aan anderen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Gemoedelijkheid en fun
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Veel variatie in de spelen, leuke uitdaging, voor ieder wat wils
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

great team building in a great place

nice place great guests with a big SMILE fun games, for every age and capabilities good food I recommend it for a lot of fun, super team building and also for animal lovers!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen virendelijkheid van gasten
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? verwarming als het echt koud is

Bijzonder Formidabel!

We vonden het een super toffe en unieke ervaring! Na de intensieve opdrachten hebben we allemaal een goede nachtrust nodig gehad. Ideale activiteit om elkaar beter te leren kennen en een band te vormen, het competitieve component maakt het ook nog eens spannend.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De bereidheid om aanpassingen te maken naar gelang de noden van de groep
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja, ik vond alle communicatie zeer correct en duidelijk
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Duidelijkere routebeschrijving want bij het volgen van de GPS met het vermelde adres hadden we het niet gevonden

Ontstressend

fijn om met de collega's even het werk achter ons te laten en in de buitenlucht actieve en plezante opdrachten te doen, we hebben zo gelachen. dit in combinatie met de prachtige omgeving en een stralende lentezon, en een uitstekende catering maakten samen een fantastische dag!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel tevreden, alles is vlekkeloos verlopen.

Toffe, gevarieerde spelletjes

Perfect voor een vrijgezellen. Pret verzekerd !

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Sommige opdrachten vereisten net te veel fysieke inspanning.

Het was super tof!

We werden zeer goed ontvangen. Het waren leuke spelletjes. We hebben er echt van genoten!

Leuke teamnamiddag

Zeer leuke namiddag, iedereen zet zich in voor het team. Ondanks de regen toch doorzetten bij het eierspel

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Begeleider zorgt voor goeie sfeer, daagt het team uit
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

bijzonder leuk, uitdagend en eens iets anders in een "naturelle" omgeving

bijzonder leuk & tevreden

• Wat vond je van het programma?

Perfecte teambuilding in toffe setting, op een losse manier

Superplezant om collega's in een andere setting beter te leren kennen. Simpele spelletjes waarbij je door goed samen te werken ver kan raken in de ranking.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spel met de "Wandelende A" en eieren in mandjes kon iets beter worden toegelicht
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik bewonder hoe jullie, naast het runnen van een melkveebedrijf van die omvang, nog de tijd en het enthousiasme vinden om zo'n geslaagd project uit de grond te stampen en uit te baten!

enorm moeten kijken hoe jullie dit allemaal prefect hebben georganiseerd! top!

super!

Gedreven

Leuke ervaring, de spelletjes had ik nog nooit gedaan. Alles zat goed in elkaar

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke spelletjes

toffe teambuilding activiteit op een goed draaiend melkveebedrijf

Mijn groep bestond uit hoofdzakelijk franstalige mensen . De taalbarrière vormde bij de meeste onderdelen geen enkel probleem . Enkel bij de spreekwoorden zijn ze afwezig . Wel knap dat er een franstalige versie bij de escape room in de stal was . Reacties achteraf van deze mensen waren ook overduidelijk : genoten !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen behulpvaardig en contact met iedereen
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

Een super gezellige beleving

De locatie is prachtig. Je maakt er op een leuke manier kennis met de sector. De variatie aan activiteiten is zeer groot waardoor het altijd uitdagend en boeiend blijft.

• Wat vond je van het programma?

een prachtige en afwisselende ervaring

het was een leuke, afwisselende en speelse ervaring die het jeugdige gevoel dat we stilaan verliezen terug heeft aangewakkerd, zeker voor herhaling vatbaar en top georganiseerd

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen begeleiding op maat
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen activiteiten naar ieders goesting
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? top

Top namiddag in een leuke setting met toffe activiteiten!

Leuke namiddag met ons team. Initieel waren de meningen wat verdeeld toen we lieten vallen dat we 'boerderijspelen' gingen doen. Al snel bleek dat we voor ieder in ons team wel een opdracht hadden, waar ze zich in konden uitleven en wat bijgedragen heeft aan de teamsfeer. Leuke setting, afwisselende toffe activiteiten en een toffe begeleider maakten dit tot een succesvolle namiddag!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Begeleider was erg enthousiast en wist tot op het laatste moment de spanning er in te houden
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke afwisseling
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Voortraject is goed verlopen: duidelijke en snelle communicatie - afspraken werden nagekomen

Een toffe, ontspannende teambuilding

Ik vind het leuke team activiteten in een aangename rustige omgeving. De uitdaging in de games is goed (niet te moeijk, niet te gemakkelijk). De broodjeslunch en de BBQ zijn meer dan ok.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen aanbieden van rondleiding op het bedrijf
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een ervaring vol leuke momenten.

Elk teamlid werd bij elke activiteit betrokken.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen open onthaal
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? is zeker ok
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? misschien van bij het begin de leeftijd van de deelnemers vragen en kijken of de activiteiten passend zijn

Zeer leuke ervaring

Zeer leuke ervaring, goed georganiseerd op een toffe locatie.

En farmtastische ervaring!!!

Zalige omgeving, leuke activiteiten, goede faciliteiten en fijne begeleiding. Een aanrader voor iedereen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fijne locatie met zeer leuke activiteiten

De locatie was fantastisch! De gastvrouw/heer waren zeer vriendelijk, sociaal en hartelijk, wat direct de dag een fijne start gaf. Onze namiddag was gevuld met toffe en gevarieerde spelletjes. Steeds gericht op samenwerken, wat uiteraard het doel van de dag was.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vlot, sociaal, vriendelijk, hartelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het eten was steeds rijkelijk en lekker! De spelletjes waren zeer variërend en heel tof!