toffe spelletjes en goede begeleiding

zeer leuke namiddag gehad met het team, eneige minpuntje van de dag was het weer

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen valsspelen toegelaten?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Gezellige en leuke teamactiviteit gebracht op een creatieve manier

Gezellige en leuke teamactiviteit gebracht op een creatieve manier

zeer fijne dag!

Zeer aangename dag en leuke variatie in spelen. Ook een zeer ontspannen begeleider wat het allemaal een gemoedelijke sfeer gaf.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Dolle pret en veel lachen ondanks regen & slijk

enorm fijne namiddag met dolle pret en competitiviteit niet genoeg muntjes kunnen sparen om te winnen, maar leuke proeven die het groepsgevoel zeker versterken/ten goede komen hopelijk komen wij in de lente of zomer nog eens terug (want fijne accomodatie)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen simpele en leuke activiteiten
  • Zijn er verbeterpunten? inzetten van de joker mag anders
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? hopelijk blijven jullie dit aanbieden (op een andere locatie)

Koetastisch

Heel leuke ervaring met de vrienden

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja en geen moeilijkheden ervaren voor het inschrijven
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Nee, doe zo verder!

Leuk!

Het kind in je boven halen en gezellig samen zijn. Lieve mensen, toffe activiteiten

Farmtastisch

Plezante spelletjes, fijne begeleiding, mooie accomodatie, ... Alles was dik in orde!

TOPDAG!

leuke ontvangst, goed concept, superleuke activiteiten en paul (onze begeleider) was top! meer moet het niet zijn

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? de bel een beetje lager hangen voor de kleine mensen ;-)
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben ons kalfsbehalve Stierlijk verveeld

Toffe ervaring in een aangename sfeer met een goede afwisseling van proeven waaraan iedereen kon deelnemen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? never change a winning team !

Dun van begin tot einde!!

Het begon met een lekker hapje, gevolgd door leuke spelletjes voor iedereen en werd afgesloten door een lekkere bbq

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijkheid
  • Zijn er verbeterpunten? Nee

Het was fantastisch!

Ik was eerst een beetje afwachtend maar heb meer dan 100% genoten van deze dag! Samen met mijn collega's van hoorcentrum Aerts zijn we er ten volle ingevlogen. Het was plezier vanaf de eerste minuut

• Zijn er verbeterpunten? Denk het niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles was TOP

Voor herhaling vatbaar!

Ik zeg het verder!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Lekkere barbecue

Topactiviteit

Leuke spelletjes, origineel, fijne mensen, fijn contact en zeer schappelijk! Alles was prima!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk spontaan fair
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee prima!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Was een heel aangename teambuilding

Was een hele nieuwe ervaring! Plezant en originele opdrachten die in thema boerderij waren! Dus ideaal

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zij was een lieve en toffe persoon die ons liet begaan, maar ons toch op een vriendelijke manier tot de orde kon roepen wanneer het moest
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja en de website was even niet beschikbaar om te reserveren
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer leuke teambuilding op een fantastische locatie

Op vrijdag 4 oktober beleefden we een onvergetelijke teambuilding bij FarmFun in Geel! Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we hartelijk verwelkomd door het enthousiaste team van FarmFun. De zon scheen fel en de lucht was helderblauw, wat de perfecte setting bood voor een dag vol plezier en avontuur. We begonnen de dag met een reeks hilarische en uitdagende boerderijspellen. Van kruiwagenraces tot katapultschieten, iedereen deed mee met een glimlach op het gezicht. Het was geweldig om te zien hoe collega's die normaal gesproken achter hun bureau zitten, zich volledig uitleefden in de buitenlucht. Daarna stond er een spannende speurtocht op het programma. In teams gingen we op zoek naar aanwijzingen verspreid over het terrein. Het vergde samenwerking, communicatie en een flinke dosis creativiteit om alle puzzels op te lossen. De vreugde en het gejuich bij het vinden van de laatste aanwijzing waren onvergetelijk! De dag werd afgesloten met een superlekkere bbq. Met een drankje in de hand en de zonsondergang op de achtergrond, deelden we verhalen en lachten we om de grappige momenten van de dag. Het was een perfecte afsluiting van een dag die ons niet alleen dichter bij elkaar bracht, maar ook zorgde voor herinneringen die we nog lang zullen koesteren. Kortom, de teambuilding bij FarmFun was een daverend succes. Het versterkte onze band als team en gaf ons nieuwe energie om samen de uitdagingen van de toekomst aan te gaan. We kijken nu al uit naar de volgende editie!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Gevarieerde activiteiten op prachtige locatie & geweldig sympathieke en professionele ondersteuning

3-tal uren leuke en verrassende activiteiten, heel goede omkadering vanuit organisatie, rustig toekomen en eerst drankje met koffiekoek, nadien zeer verzorgde barbecue met ruime keuze. Een aanrader voor jong en oud!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Iedereen die ik gezien heb die werkt voor FarmFun was er zelf ook met plezier bij.

Topdag!!

We zijn heel vriendelijk ontvangen daar, alles is supervlot verlopen ook. Top begeleiding, top spelletjes, top sfeer, top weer, ... Het mag duidelijk zijn, alles echt TOP! ook de contacten vooraf met het FarmFun verliepen goed, echt geen klagen van. Heel graag binnen een paar jaar een tweede editie voor ons team.

• Zijn er verbeterpunten? Nope
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, alles heel vlot gegaan

Het was zeer plezant!

Was goed doenbaar voor elke leeftijdscategorie. Plezante spelletjes met een goede competitie vibe.Vriendelijk onthaal en toffe spelbegeleider!

Farmolicious !

Zeer fijne omgeving met leuke activiteiten !

Heel veel plezier

We hev-bben enorm veel plezier gehad. Iedereen heeft zich geamuseerd.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Zou leuk zijn om er extra de aandacht op te vestigen dat een andere taal bvb Engels echt aangegeven moet worden. Want bleek dat de begeleiders echt geen Engels konden.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een fantastische dag gehad!

Heel leuke activiteiten, lekkere bbq, echt perfect!

Super geamuseerd

Super leuke dag gehad met heel de familie.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een koe leuke team building.

Leuke team building gehad met activiteiten voor iedereen onder leiding van een toffe begeleider. Omwille van het regenweer hebben we alle spelletjes in de overdekte stal moeten doen, maar daardoor was de pret niet minder. Nog nagenoten van een lekkere barbecue! Een absolute aanrader voor elke teambuilding !!!!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen losse sfeer

farmtastisch

Voor de eerste keer een fantastische ervaring waarbij accommodatie en personeel/ bazen zeer vriendelijk en gastvrij zijn. Zeker tot volgende keer.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super leuke spelletjes en fijne begeleiding! Heel hard gelachen, echt een aanrader!