De opdrachten zaten heel leuk in elkaar en waren zodanig opgemaakt zodat zowel de competitieve winnerstypes als de eerder recreatieve collega's aan hun trekken kwamen. Ook de afwisseling tussen binnen en buiten activiteiten was met deze extreme temperaturen echt een pluspunt! Daarnaast waren de spelleiders super enthousiast en zeer gedreven. De vele foto's die ze maakten en die we de dag nadien al mochten ontvangen zijn een blijvende herinnering aan een zeer geslaagde teamdag met de afdeling sportparticipatie van Sport Vlaanderen. Een absolute aanrader!!!
warm onthaal, mooie setting, leuke activiteiten,...
Super toffe dag gehad, maar pokkewarm hetgeen uiteraard niet de verantwoordelijkheid is van de aanbieder. Zeker aan te bevelen
We deden een teambuilding met het werk en ondanks de hitte was het heel erg leuk. Van originele en leuke opdrachten, tot enthousiaste en motiverende spelbegeleiding. Aanrader!
Onze teambuilding bij Farmfun was geweldig! Heel gevarieerd en toegankelijk voor iedereen. Ook al ben je niet sportief, je kan altijd deelnemen aan de groepsopdrachten, en dat geeft een fijn gevoel. Een echte aanrader!
Onverwacht super leuke team building beleeft
mooie setting en leuke activiteiten
Leuke setting en activiteiten! Organisatie was top.
Ingrid en haar team, alsook haar familie ontvangen je in een mooi kader! De spelletjes zijn héél creatief en leuk... Er is voor iedereen wel een taak, waardoor ook geblesseerde of minder mobiele deelnemers toch samen met de groep kunnen strijden ;). Team rijschool Otto heeft er een super leuke dag gehad en zullen FarmFun Geel zeker aanbevelen! Doe zo verder!
We hebben een hele leuke namiddag gehad met achteraf een lekker hapje. Zeker voor herhaling vatbaar!
We werden er hartelijk ontvangen door de boerin met een korte uitleg. Daarna werden we in 2 teams gedeeld om een beetje competitie te creëren en werden er 6 leuke activiteiten gedaan waar zowel behendigheid, creativiteit en fysieke fitheid naar boven komen maar niet noodzakelijk zijn. Als je in teamverband werkte kwam je er wel uit. Er hangt een heel losse sfeer. Je hebt wel basis regels in de activiteiten maar word heel vrij gelaten in de uitvoering ervan, ze laten veel marge voor creativiteit. Achteraf het eten was er ook top, ik kan de Bbq zeker aanraden
Wij hadden een BEESTIG leuke dag bij FarmFun in Geel en hebben goed geKOEmuniceerd en zijn weer volledig geKOEnecteerd met elkaar. De BBQ was ook zeer lekker en goed voorzien. Bedankt voor alle goede zorgen.
Heel het team vond dit de perfecte teambuilding. Leuk, competitief, inventief, portie geluk, spanning, de regels wat ombuigen ;-). Tussen de spellen door, lekkere snacks en drinken. Om dan af te sluiten met een goede BBQ.
heel plezant en te snel voorbij
Hoewel ik nog steeds redelijk fysiek actief ben was het voor mij , binnen 2 maand 80j en linker knie probleem, wel wat te moeilijk. Volgende keer ga ik vooral supporteren. .
Het was een fantastische teambuilding. Deze begon met een vriendelijk onthaal in een mooie rustige omgeving. Leuke spelletjes voor jong en oud waarbij de adrenaline en winnersdrang naar boven komen en het lachen niet achterwege blijft. Af en toe een adempauze met een verkoelend drankje deed deugd. Om dan nog naar huus te mogen gaan met een Farmfun Trofee ! Koe-leuk ! Dank koe wel! Zeker voor herhaling vatbaar !
Wij hadden met de collega's een ongeloofelijke namiddag bij Farmfun Geel. We speelden heel toffe spelletjes in competitie verband maar door de funfactor in deze spelletjes werd het nooit rivaliserend en konden we vooral heel veel lachen met mekaar! Ook een zeer ruime hal die gezellig is ingericht voor als het weer soms even tegenzit.
Goede afwisseling van verchillende opdrachten, wat toch even de tijd geeft om te recupureren want soms is het vrij pittig als je volledig geeft.
Had eerlijk gezegd niet verwacht zo gezellig ging zijn . We vonden ons precies thuis heel gezellige mensen en organisatoren. Was moeite waard . Raad het aan iedereen!
Grappig leuk plezant en creatief
heel gezellige namiddag gehad met een geweldig team van animatoren. Veel variatie in de spelletjes. Zeker een aanrader
Prima organisatie, leuke dag voor temmambuilding ❤️
We hadden teambuilding met ons bedrijf. We hebben zo hard gelachen met de opdrachten. Het geklungel van de collega's werkt serieus op de lachspieren. Het samenwerken staat wel voorop. Alles was super geregeld.We waren volledig ontzorgd. Eten was TOP! Superlieve gastvrouw en de schattigste alpaca's.
Allemaal super leuk georganiseerd toffe spelletjes en vriendelijke personeel!
Allemaal toffe activiteiten in een zeer ontspannen sfeer en mooie omgeving. Het totaalplaatje klopte, het ganse concept was mooi ingekaderd als "farm/teambuilding event. Er was voor elk wat wils. Met de BBQ als afsluiter hebben we genoten van een super beestige dag. Eén van de beste teambuildingconcepten tot nu toe.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.