Sportieve en uitdagende teambuilding

Het waren allemaal zeer leuke en boeiende uitdagingen om aan deel te nemen. Zelfs als 55+ deelnemer heb ik aan alle opdrachten kunnen meedoen. Je hebt dankzij teamopdrachten ook de mogelijkheid om het eens wat rustiger aan te doen als het toch wat vermoeiend wordt. Na elke spel is een korte pauze met de aangeboden versnaperingen zeer welkom. Er wordt dan ook volop en enthousiast aan elkaar meegedeeld (of juist niet, geheimhouding) hoe het spel verlopen is.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Rustige persoon die duidelijke uitleg gaf. Eerlijke puntengeving.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke voormiddag met toffe activiteiten. Voor ieder wat wils.

Een leuke ontspannende voormiddag gehad. Originele activiteiten waar iedereen wel iets kon doen. Een leuke mix van sportieve activiteiten en denkoefeningen.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Voor mij mocht er een pauze minder zijn. Ik had het ook fijn gevonden als er iets verteld werd over de boerderij zelf. Een korte rondleiding met uitleg en een glaasje verse melk.

Was heel tof!

Erg leuke dag!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Enorm leuke en leerzame middag en avond.

Hele plezierige middag en avond beleeft met zeer gastvrije ontvangst en heerlijk eten.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een leuke ervaring

Het was leuk

Leuke ervaring

Ik vond het een leuke manier om het team te leren kennen. Ook de locatie was top! De opdrachten waren bijzonder uitdagend, zover is zeker.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ik vond het een zeer enthousiaste dame maar vond de instructies niet altijd even duidelijk. Kan natuurlijk ook aan mijn interpretatie gelegen hebben.
  • Zijn er verbeterpunten? Neen niet echt.

fantastische namiddag gehad

het was een geweldige ervaring, de mensen van Farmfun hebben ons hartelijk ontvangen en ook tijdens het spel was hun niets te veel. we hebben er allemaal van genoten en de gesprekken na het spel waren soms nog leuker dan het spel zelf. de competitie die bij elk team naar boven kwam was geweldig om te zien. Heel erg bedankt Farm Fun. Groeten Geert

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen alles was perfect
  • Zijn er verbeterpunten? niet direct
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee geen problemen gehad
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? nee

TOP

Leuke gastvrouw en goed georganiseerd! Voor herhaling vatbaar.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Helemaal meegezogen in de spanning van het spel, iedereen ging ervoor.

Het geheel zit goed in mekaar. Tijdens het spelen ben je steeds op zoek naar wie de boel sabboteert met pittige discussies tot gevolg. Sommige vragen waren voor mij wel iets te vergezocht en op kennis gebaseerd vb. de vraag in verband met de melkwei. De opdrachten in verband met de fotos waren te moeilijk.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? de verlichting in de tent kon beter

Tof thema

Verrassend goed en goed georganiseerd

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast en duidelijk maar gaf niet altijd een duidelijk startsein
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Prijs is te duur

Super toffe gevarieerde opdrachten.

Aanrader

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? De lek dichten in de tonnen water melk in moest

een onvergetelijke namiddag

voor onze groep van 13 man was het een totale verrassing, daar de vrouw van de jarige dit georganiseerd had. We werden netjes ontvangen en in 2 teams verdeeld. Onze 'begeleider' heeft dit meesterlijk goed geregeld. Goede uitleg omtrent veiligheid en spelregels. Timing was perfect. Pluspunt ; alles kon binnen gebeuren gezien de slechte weersomstandigheden. Extra service door dat we zelf geen foto's moesten nemen. Gemakkelijk om onze gsm te mogen afgeven.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De ervaring van onze begeleider was super
  • Zijn er verbeterpunten? pedaal van de fiets herstellen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? qua veiligheid niets, qua aanbod misschien nog wat meer afwisselende 'denk'oefeningen zoals escape room

Koe-tof

Het was enorme farmfun!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed uitgevonden spelletjes Koe-plezant
  • Zijn er verbeterpunten? De foto ‘s waren niet van goede kwaliteit
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Top concept, top uitgevoerd. Meta tof!

Idem

Fijne familie-activiteit

Wij waren met 15 personen tussen 21 en 85 jaar voor het ‘wie is koe-rupt ‘ spel. Wij waren de enige aanwezige groep en dat maakte het nog leuker. Fijne begeleiding, relaxte sfeer, tof spel, een aangename namiddag!

• Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Denk op voorhand goed na op welke naam de factuur moet, een wijziging kost téveel.

Uitdagend!

Het spel zat leuk in elkaar. De vrouw van de organisatie was zeer vriendelijk

Zeer leuke Teambuilding!

heel leuke teambuilding!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Het was soms iets te koud in de hal.

Super tof!

Lekker gegeten, leuke opdrachten, gelachen van begin tot eind

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel toffe teambuilding tussen de beestjes

De setting was gewelding, ondanks het weer en de koude. Lekker gegeten en heel toffe spelletjes gespeeld.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Niet echt, wij komen in de zomer terug voor de zomereditie :-)

Wat een beestig leuke ervaring!

Onze teamdag was een groot succes op de boerderij in Geel. We werden hartelijk ontvangen. Wij hadden eerst een workshop en in de namiddag de farmgames. De opdrachten zitten heel goed in elkaar en zijn ongelooflijk plezant om te doen. Wij hebben goed gelachen! En opdrachten uitvoeren terwijl de koeien toekijken, is uniek. De lunch en het diner waren heel verzorgd en lekker. We werden heel de dag heel gastvrij behandeld. Ingrid is een top gastvrouw. FarmFun is echt een aanrader om met je team/kudde te doen. Alles is heel professioneel uitgewerkt en het is dolle pret.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
  • Zijn er verbeterpunten? Het enige wat voor ons beter kon, was de verwarming in de schuur. Het is een blazer en dat gaf soms veel lawaai tijdens onze workshop.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep heel vlot.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Boe-boe-boeiende ervaring telkens opnieuw!

Vorige week voor de 2de keer bij FarmFun geweest en het was opnieuw ge-wel-dig! Ze doen dat super goed daar in de Roerdompstraat :)

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

KOE tastische namiddag en avond!

Teambuilding was zeer geslaagd: - superleuke spelletjes - de meest leuke en meest fantastische begeleiders: Ingrid en Joke - ontzettend leuke boerderij: heel verzorgd, proper.... - ontzettend lekkere BBQ - Leuke "afterparty" met voor onze specifieke groep een wel hele leuke boodschap! Een TOP teambuilding is een understatement!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel persoonlijke aanpak.
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Heel leuke teambuildingsdag!

Kraaknette boerderij waar 300 koeien en 2 geweldige boerinnen ons met ons team een onvergetelijke namiddag bezorgden. Uitdagende opdrachten, knotsgekke spelletjes die ons echt een sámen sterk gevoel gaven. Dit werd gevolgd door een gezellige BBQ.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

supertoffe dag, echt wat teambuilding hoort te zijn!

topsfeer die jullie overbrengen, spelletjes die ervoor zorgen dat je elkaar helpt, elkaar nodig hebt, goed gelachen en veel plezier gehad maar dat kan alleen als de sfeer bij jullie ook top is!! dikke merci

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fantastisch!!! Beste teambuilding ooit!!!

Voor herhaling vatbaar. Toffe begeleiding en leuke, grappige activiteiten!!!