Top concept, top uitgevoerd. Meta tof!

Idem

Fijne familie-activiteit

Wij waren met 15 personen tussen 21 en 85 jaar voor het ‘wie is koe-rupt ‘ spel. Wij waren de enige aanwezige groep en dat maakte het nog leuker. Fijne begeleiding, relaxte sfeer, tof spel, een aangename namiddag!

• Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Denk op voorhand goed na op welke naam de factuur moet, een wijziging kost téveel.

Uitdagend!

Het spel zat leuk in elkaar. De vrouw van de organisatie was zeer vriendelijk

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Zeer leuke Teambuilding!

heel leuke teambuilding!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Het was soms iets te koud in de hal.

Super tof!

Lekker gegeten, leuke opdrachten, gelachen van begin tot eind

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel toffe teambuilding tussen de beestjes

De setting was gewelding, ondanks het weer en de koude. Lekker gegeten en heel toffe spelletjes gespeeld.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Niet echt, wij komen in de zomer terug voor de zomereditie :-)

Wat een beestig leuke ervaring!

Onze teamdag was een groot succes op de boerderij in Geel. We werden hartelijk ontvangen. Wij hadden eerst een workshop en in de namiddag de farmgames. De opdrachten zitten heel goed in elkaar en zijn ongelooflijk plezant om te doen. Wij hebben goed gelachen! En opdrachten uitvoeren terwijl de koeien toekijken, is uniek. De lunch en het diner waren heel verzorgd en lekker. We werden heel de dag heel gastvrij behandeld. Ingrid is een top gastvrouw. FarmFun is echt een aanrader om met je team/kudde te doen. Alles is heel professioneel uitgewerkt en het is dolle pret.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
  • Zijn er verbeterpunten? Het enige wat voor ons beter kon, was de verwarming in de schuur. Het is een blazer en dat gaf soms veel lawaai tijdens onze workshop.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep heel vlot.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Boe-boe-boeiende ervaring telkens opnieuw!

Vorige week voor de 2de keer bij FarmFun geweest en het was opnieuw ge-wel-dig! Ze doen dat super goed daar in de Roerdompstraat :)

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

KOE tastische namiddag en avond!

Teambuilding was zeer geslaagd: - superleuke spelletjes - de meest leuke en meest fantastische begeleiders: Ingrid en Joke - ontzettend leuke boerderij: heel verzorgd, proper.... - ontzettend lekkere BBQ - Leuke "afterparty" met voor onze specifieke groep een wel hele leuke boodschap! Een TOP teambuilding is een understatement!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel persoonlijke aanpak.
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Heel leuke teambuildingsdag!

Kraaknette boerderij waar 300 koeien en 2 geweldige boerinnen ons met ons team een onvergetelijke namiddag bezorgden. Uitdagende opdrachten, knotsgekke spelletjes die ons echt een sámen sterk gevoel gaven. Dit werd gevolgd door een gezellige BBQ.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

supertoffe dag, echt wat teambuilding hoort te zijn!

topsfeer die jullie overbrengen, spelletjes die ervoor zorgen dat je elkaar helpt, elkaar nodig hebt, goed gelachen en veel plezier gehad maar dat kan alleen als de sfeer bij jullie ook top is!! dikke merci

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fantastisch!!! Beste teambuilding ooit!!!

Voor herhaling vatbaar. Toffe begeleiding en leuke, grappige activiteiten!!!

Geweldig!!!!

Hele fijne dag vol afwisseling en fantastische begeleiding. We werden in de watten gelegd door de twee dames die ons doorheen de opdrachten begeleidden.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heerlijke, ontspannen hilarische teambuildingsdag tussen de koeien :-)

Super fijne creatieve opdrachten, veel gelachen, alles gegeven met de collega's en zeer lekker gegeten. Leuk ontspannen kader, wat maakt dat je een voldane dag achter de rug hebt!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Toffe uitdagingen en lekker eten nadien

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Top plezier met collega's.

Zeer toffe spelen . Lachen lachen en lachen .

Meer toeschouwer dan deelnemer

Ik ben 65 jaar, bijna gepensioneerd, zwakke knieën met arthrose.... Ik heb mij op voorhand afgevraagd of het programma niet te zwaar zou zijn. Op de website van jullie vond ik wat info, ook mijn hoofdverpleegkundige had deze doorgestuurd.. Dit omdat zij van meerdere personen deze vraag gekregen had. Deze info kwam helemaal niet overeen met de werkelijkheid: zogezegd geen probleem, eventjes aan de kant blijven, zelfs zwangeren konden deelnemen.... Ook door een aantal collega's werd bevestigd dat dit helemaal niet zo was, fysiek erg inspannend, goede conditie, benen, spieren, uithoudingsvermogen vereist.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen programma fysiek te zwaar
  • Zijn er verbeterpunten? zie kritiek hierboven
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? correcte info op website

Oei Marina dat klinkt niet zo leuk. Het klopt dat we steeds aangeven dat het programma geschikt is voor een brede doelgroep. De meeste bedrijven hebben immers een grote diversiteit aan deelnemers. Onze programma's zijn daar op afgestemd en we onderscheiden ons daar ook wel in. Mogelijks hebben jullie voor de Farm Games gekozen. Op de homepagina van onze website zie je meteen dat dit programma ook iets meer uithouding vraagt terwijl de Farm Expert Games eerder strategisch zijn. Doch kunnen de meeste deelnemers zich aardig uit de voeten maken door het tempo aan te passen. Maar het blijft een relatief actief concept. We horen idd wel vaker dat de mensen het vrij intens vinden, maar dat heeft meestal te maken met de drive en de competiviteit die ze er zelf in steken. ;) We nemen je feedback mee en houden er rekening mee bij de ontwikkeling van nieuwe spellen. We vinden het erg spijtig dat je het niet zo positief ervaren hebt. Gelukkig was dat bij je collega's positiever. Vriendelijke groeten Patrick.

Superfantastische teambuilding

Beste, Wij zijn unaniem over de fantastische ervaring die we mogen beleven op jullie boerderij. 1 voor 1 fijne opdrachten, goed georganiseerd. 1 opmerking is de mogelijkheid tot deelnemen als zwangere. Op site staat dat dit zeker mogelijk is, maar als groep gynaecologie hebben we hier onze vragen bij. Het lijkt voor ons toch te belastend voor zwangere vrouwen. Goed bezig! Doe zo verder!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Dynamiek, enthousiasme
  • Zijn er verbeterpunten? Zwangeren niet toelaten
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen moeilijkheden

Zeer leuk

Eern heel leuke activiteit. Zeer vriendelijk team om te begeleiden Top

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

geweldig

koetastische activiteiten en een hele fijne sfeer

Op en top af!

Mooie setting, leuke en niet te onderschatten activiteiten in een mooi kader, vriendelijke en leuke organisatoren. Helemaal niets op aan te merken, alles klopt als een plaatje. Je moet gewoon genieten en de tijd vergeten, geen social media (heerlijk), even gewoon weg! Aanrader! Moet je gewoon eens gedaan hebben ( en nog een tweede keer graag!) Ook een lekkere barbeque met fijne groentjes en daarna 'after party' voor diegene die willen met toffe muziek!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zie hierboven
  • Zijn er verbeterpunten? nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo verder

heel geslaagde dag

beste team building tot nu toe niveau van proeven is voor iedereen haalbaar originele proeven iedereen enthousiast ook boerderij is een pluspunt

Een topervaring

Heel leuke spelletjes, heel veel gelachen, top catering!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel enthousiast, goede coaching

Beste teambuilding!

Dit is de beste teambuilding die wij tot nu toe gedaan hebben. Heel veel gelachen! Leuke spelletjes, goede begeleiding.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiast!

Farmtastisch leuk!!

Geweldige ervaring, ik heb samen met mijn collega's een super leuke dag gehad!! Ook de bbq achteraf was heel lekker! Een absolute aanrader!