leuk

Spontane omkadering

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer leuk! Veel plezier gehad.

Heel fijne ervaring, bijzonder amusant. Ook BBQ zeer uitgebreid, verzorgd en lekker.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Fijne spelbegeleiders! Het viel me wel op dat de verschillende spelleiders soms verschillende spelregels hanteerden! Dus beter alle details op mekaar afstemmen.
  • Zijn er verbeterpunten? Hoewel in principe toegankelijk voor iedereen vond ik sommige proeven lichamelijk gezien aan de zware kant. In dit geval konden we dit opvangen binnen de groep omdat deze gemengd was van leeftijd (jong en oud).
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? De pauzes tussen elke proef mochten wat korter zijn.

Geweldige teambuilding !

Super ervaring: keileuke activiteiten, prachtige locatie, mooie infrastructuur, goede begeleiding, 1 woord: GEWELDIG. Hopelijk volgend jaar opnieuw ! Een aanrader !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen super goed georganiseerd en gestructureerd
  • Zijn er verbeterpunten? nee

Farmtastische

Wij hebben de 'wie is koe-rupt' activiteit gedaan in Beveren als verrassingsfeest voor iemands verjaardag. Het was heerlijk om te merken dat jong en oud er met volle teugen van genoten hebben en dat de verbinding in de groep sterker werd. Vele complimenten over de originaliteit en hoe gezellig het was werden rondgestrooid. Lieke was perfect om deze groep Hollanders te enthousiasmeren en ook het eten (luxe broodjesmix en dessert) werd gesmaakt. Er was voldoende in overvloed zodat iedereen het thuis ook nog kon laten smaken. Kortom: niets op aan te merken, alles tot in de puntjes verzorgd: het geld waard. Een welgemeende 'merci'!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Steeds een vlotte communicatie en snel antwoord op mijn vragen!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Team building waar iedereen over blijft praten

Met ons groepje van 11 personen hebben we in 2 teams een heel leuke team building gehad. De verschillende activiteiten hebben de collega's wat dichter naar elkaar toe gebracht. We hebben er allen van genoten, blijven er nog over spreken en komen zeker terug voor de andere spelen uit te testen. Een heel leuke activiteit op een top locatie. We zullen hier ook verder reclame voor maken bij de andere collega's van het bedrijf.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Top dames. Heel sympathiek en leuk voor ons multi-cultureel team dat het ook in het Engels werd uitgelegd.
  • Zijn er verbeterpunten? De spelen hebben er voor gezorgd dat de groep werd meegesleept in het spel, echter waren het iets te weinig om de mol zijn echte werk te kunnen laten uitvoeren en deze er uit te pikken (mijn team heeft dan ook verloren ;-))
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, maar ik heb vernomen dat alles vlot is verlopen in het voortraject.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo voort! Wij komen zeker terug en geven het door aan de collega's die nog op zoek zijn naar een toffe teambuilding.

was top!

We werden aangenaam ontvangen, en het spelverloop volgde heel goed op elkaar, alles zat echt goed in elkaar, van begin tot einde spannend, lachen en plezier.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? we hebben goede informatie ontvangen.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Nu met pensioen, maar deze unieke beleving met de collega's blijft me altijd bij!!

We zijn op een fantastische manier ontvangen in Beveren! De spelletjes zijn voor elk wat wils : denk- en fysieke uitdagingen, echt "teamwork", je gaat er helemaal in op, moedigt elkaar aan of lacht elkaar uit :-) , maar één ding staat vast : plezier verzekerd!! Ik was even vergeten hoe oud ik ben toen ik in die kruiwagen lag en dat deed deugd!! Na de prijsuitreiking sloten we af met een hartverwarmende maaltijd : lekker en gevarieerd. Proficiat aan deze mensen die dat allemaal georganiseerd krijgen naast hun tijdrovende boerderij-activiteiten! Dank u voor deze heerlijke ervaring!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiaste medewerkers!

Een fantastische ervaring

Wij kozen voor de wintereditie Wie is Koe-rupt. Het werd een bijzondere ervaring waarbij de verschillende opdrachten door alle teams gesmaakt werden. Nagenieten kon met de vele foto's waarop enkel glunderende gezichten te zien waren ;-)

Verbindende

Het hele team heeft kunnen genieten van de verbindende én hilarische activiteiten die toegankelijk waren voor zowel jong als oud :)

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen

Heel leuke activiteit!

Goede en super vriendelijke begeleiding. Makkelijke en vlotte organisatie. Kortom: een aanrader!

Beestig!

Beestig!

Mini Disney voor de volwassenen

Het was heel mooi georganiseerd, volgens me was het mini walt disneyfarm. Niks te kort en wekonden onszelf fysiek en mentaal bezig houden. Het was ook fun om alle activiteiten te doen.

• Zijn er verbeterpunten? Niet direct
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

We hebben super goed en veel gelachen

Het was een hele leuke ervaring tussen de koeien

• Zijn er verbeterpunten? De lunch mocht iets uitgebreider

Een leuke dag

Leuke opdrachten

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke en ontspannen dag, heel gezellig

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles liep vlot
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Origineel concept in een uniek kader!

Wij kozen voor het winter programma voor onze teambuilding. De setting is prachtig, en leent zich perfect voor de activiteit. De opdrachten zijn gevarieerd en origineel: plezier verzekerd! Een hartelijke ontvangst en goede catering maakten onze teambuilding onvergetelijk!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles verliep vlot, zelfs aanpassingen op dezelfde dag waren geen enkel probleem.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super fijn interactief spel dat voor iedereen toegankelijk is!

Iedereen heeft enorm genoten en plezier gemaakt!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles verliep vlot via mail.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Dat de drankjes die genuttigd werden niet in de prijs zaten meegerekend, werd ons niet op voorhand gezegd. Er hing ook geen prijslijst. Misschien toch duidelijker dat dit bij aanvang vermeld wordt.

Zeer fijn

Aangenaam verast

Onvergetelijke dag

Leukste teambuilding sinds jaren!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Kleuter en lagere school teams werden op een leuke manier gemengd en zorgde voor verrassende en leuke groepjes

Leuk,uitdagend,verzorgd,competitief

Leuk, en goede szmenwerking met andere leerkrachten

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke spellen
  • Zijn er verbeterpunten? Ms sneller wisselen van spel

Superleuk

Het was top! Lekker eten Hele leuke mensen… hele leuke spelletjes Wij komen zeker nog terug!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een heel toffe en actieve trambuildingactiviteit

Heel leuke, ludieke en gevarieerde activiteiten

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Soms iets minder pauze tussen de activiteiten laten
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Toffe groepsactiviteit voor jong en wat ouder

Veel gelachen maar achteraf wel pijn gehad! Sleuren met autobanden en collega’s omhoog heffen is niet iets wat je alle dagen doet.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een begeleider vertrok al voor het einde, voor onze groep geen muziekje voor de overwinnaars
  • Zijn er verbeterpunten? Mogelijk ook de dieren zelf erbij betrekken? Groepsnamen voor elke kleur?

fun verzekerd

superleuke dag? afwisseling en leuke activiteiten. Mix en ontmoet uw metgezellen in ongewone omstandigheden en ga samen voor plezier. De kracht, de brains, lefgozers, iedereen kan zijn talenten uitspelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen mix van bedrijvigheden op deze locatie.
  • Zijn er verbeterpunten? iets groter banden voor de ketting aan de balken. gaatjes meer voorzien

Super !!!!

Echte teambuilding zoals het moet zijn. Top organisatie !!!