3x TOP - Activiteit - locatie en gastvrijheid

Wat een leuk teamuitje hebben wij met ons ESVE AFAS team bij jullie gehad. Leuke activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen. Locatie heerlijk buiten met goede verzorging en begeleiding. En dan ook nog een kalfje geboren zien worden, hoe bijzonder is dat. Dikke aanrader !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Fijne en vriendelijke begeleiding
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Geweldig!!

Wij kwamen zonder verwachtingen aan in Velp. Het was heerlijk weer. We werden heel hartelijk ontvangen :) De spellen werden uitgelegd nadat de teams gemaakt waren. De spellen zijn echt heel leuk om te doen en de sfeer was echt top! Daarna hebben we nog een kleine rondleiding gehad op de boerderij en hebben wij een kalfje geboren zien worden. Als afsluiter hebben wij genoten van een heerlijke bbq en mochten we alles rustig afronden om daarna weer naar huis te rijden. En natuurlijk niet onbelangrijk het zag er allemaal heel netjes uit ;)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel leuk dat er foto's gemaakt worden :)
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik zou zeggen vooral zo doorgaan!

Ge-wel-dig

Ik kende het concept helemaal niet, kwam jullie toevallig online tegen en heb een teambuilding uitje geboekt! Wat een ervaring, iedereen ging vol overgave mee met de spellen, iedereen was vrolijk en daarna heerlijk gegeten! Allemaal op locatie, na afloop niks dan lof van al mijn collega's! Dikke vette aanrader, tot in de puntjes verzorgd en alles liep op rolletjes!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, geen enkele moeilijkheden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Vooral doorgaan!

Ongelooflijk veel plezier

Zeer geslaagd teamuitje op de boerderij.

Topdag

Een zeer leuke teambuilding gehad. Met goede begeleiding, goed verzorgd en hele goede (team) spellen. Kortom geslaagde dag

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke dame (esther) , duudelijke uitleg
  • Zijn er verbeterpunten? Leuke spellen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles was vooraf duidelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Hele leuke teambuilding met afwisselende activiteiten

Wij hebben een super leuke middag gehad met ons team. Het was super mooi weer (28 graden) en de spellen waren origineel en weer eens wat anders. Helaas hadden we geen waterspellen zoals wel omschreven op de website, maar gelukkig was er tussendoor wel regelmatig pauze om iets te kunnen drinken.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuk dat ze foto's maakte
  • Zijn er verbeterpunten? Waterspellen bij warm weer
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Zeer leuk georganiseerd, verschillend, afwisselend moeilijke en makkelijke spellen, vriendelijke personeel, buiten en binnen spel, competitie wordt gestimuleerd.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Programma toepassen aan groep, indien mensen met leeftijd/ gebreken makkelijke spellen

TOPdag gehad!

Hoi Esther, Wij willen jullie/jou graag bedanken voor de geweldige teambuilding ervaring die wij onlangs op jullie boerderij hebben mogen beleven. Namens het hele team van de IND, wil ik onze waardering uitspreken voor de fantastische dag die jullie voor ons hebben georganiseerd. De activiteiten waren niet alleen ontzettend leuk, maar hebben ook echt bijgedragen aan het versterken van onze team. Het was geweldig om buiten de werkomgeving samen te werken en elkaar beter te leren kennen in een informele setting. De verschillende boerderijactiviteiten waren goed doordacht en zorgden voor veel plezier en teamwork. Ook willen we de gastvrijheid en de vriendelijkheid benadrukken. Alles was tot in de puntjes verzorgd, van de hartelijke ontvangst tot de heerlijke lunch met de farmburgers. We voelden ons erg welkom en op ons gemak. Dankzij jullie inzet en organisatie hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Wij zullen zeker aan andere teams en bedrijven aanraden om een teambuilding op jullie boerderij te plannen. Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Sibel Koc-Sen

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Het is een korte dag. Er mogen meer spellen worden ingezet voor de prijs pp.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Het contact is heel goed verlopen en duidelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super leuke dag met de collega’s beleefd

Onze teams hebben geweldig gestreden tijdens de leuke / goed in elkaar gestoken / moeilijke en minder moeilijke boeren spellen. De sfeer was geweldig en daarna genoten van een heerlijke BBQ.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Mss wat meer keuze als ontvangst, koek, gebak, cake of zo

Goed verzorgd en leuke spellen

We hebben hier een leuke middag gehad met ons gezin. Het is een mooi boeren bedrijf met heel vriendelijke mensen en goed verzorgde accommodatie met leuke spellen. Eén aanrader!

Geweldig geregeld

Alles stond al klaar voor ons Teamuitje. Leuke en gezellige spelletjes, met een vriendelijke en fijne onderlinge strijd. Ook de consumptie en hapjes waren heerlijk.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Perfect teamuitje met veel hilariteit en een gezonde dosis rivaliteit!

Wij hebben een hele gezellige dag gehad. De communicatie vooraf verliep al erg prettig en we werden hartelijk ontvangen. Esther en Debby waren perfecte spelleiders voor onze groep leerkrachten. De spellen zijn leuk uitgewerkt en helemaal in stijl van de boerderij. Voor iedereen wat wils! Ik heb alleen maar enthousiaste reacties gekregen van mijn collega’s. Bedankt voor de topdag!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Positief en bijdragend aan een gezellige sfeer en ervaring!
  • Zijn er verbeterpunten? Nvt
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Een erg fijne communicatie en leuke berichtgeving vooraf

echt een beleving!

Wat een verrassing! De mooie lokatie -ook binnen, was met de flinke wind wel fijn- Leuke Farm-Fun teksten bij aankomst, ruime parkeergelegenheid. Gastvrije no-nonsens ontvangst. Koffie-frisje (hadden we wel nodig na een paar spellen) leuke spellen, voor actievelingen en slimmerikken....al zijn lange mensen bij het spel-met-de-bel wel in het voordeel. Al met al een reuze leuke middag gehad...dus....ook voor échte boeren en boerinnen zeker geschikt...en een lekkere BBQ toe.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? misschien mbt tot het registtreren van de drank....zet de lege kratten bij de tafel van de groep neer ipv. bij de koelkast met drank. Een vergissing is snel gemaakt als er 2 groepen tegelijk zijn. (wat overigens verder helemaal prima verliep! We hebben nde andere groep nauwelijks gezien, ze zaten op een andere plek dan wij..
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? ik kende niet alle "partners van.." misschien een oornummer of halsband met naam erop door de teamleden? Poot (arm)bandjes met naam of zo.

Erg genoten van de spelen en van de (boerderij) omgeving

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Iedereen vond het leuk
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee

Fantastische dag gehad

Erg goed geregeld en spellen gedaan die je nog nooit eerder gedaan hebt. Het was bovenverwachting leuk!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Puntentelling wordt niet altijd goed bijgehouden door gebruik van telefoon om foto’s te maken
  • Zijn er verbeterpunten? Deelnemers zelf foto’s laten maken als ze dat willen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Geweldige locatie, leuke spellen!

Echt superleuk om hier onder toeziend oog van de koeien, leuke spellen te spelen met collega's, familie of vrienden!

Fantastisch!

We hebben enorm veel gelachen, activiteiten waren erg leuk, spullen van goede kwaliteit en enthousiaste en goede begeleiding. Locatie was prachtig en erg mooi en goed onderhouden. Ik was van te voren even bang dat een aantal mensen niet mee zouden kunnen doen maar aan iedereen is gedacht. Bij de activiteiten zijn altijd verschillende rollen nodig dus iedereen is inzetbaar! Fanatiekelingen kunnen zich perfect uitleven en iets minder fanatiekelingen kunnen een 'rustiger' taakje op zich nemen. Lol, gegarandeerd!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze waren erg enthousiast.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee, alles verliep vlekkeloos
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Blijf zo door gaan!

Leuke uitdagende activiteiten met veel gelach

We hebben een geweldige familiedag gehad op de boerderij van Marijn en Esther. Bij aankomst voelden wij ons direct welkom en werden meteen op ons gemak gesteld. Eén dag met leuke en vooral uitdagende activiteiten waarbij we met regelmaat de slappe lach hebben gekregen. Tussendoor een aantal pauzes waarbij we zelf drinken konden pakken. Veel complimenten vanuit de familie die overigens uit verschillende leeftijden bestaat, van jong naar oud. Alles is professioneel aangepakt. Het team en de begeleiding waren super. De locatie was erg schoon, mooi en groen. De BBQ was erg lekker en goed verzorgd. Kortom, voor wie een leuke uitdagende dag wil met familie, vrienden of collega’s, ga dan naar de boerderij van Marijn en Esther in Velp.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het was een dag met leuke uitdagende activiteiten.
  • Zijn er verbeterpunten? Geen verbeterpunten.

Schitterd

Wij hebben een schitterende dag gehad, goede begeleiding en veel plezier. Ook het eten was goed en goed geregeld.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Eenvoudige maar erg leuke/competitieve spellen gespeeld

Ontzettend leuk team uitje

Heel leuk om eens wat anders te doen, precies de dingen die je normaal eigenlijk niet doet. Mooie mix van inspanning en denkwerk.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Heerlijk leuke dingen doen met collega’s

Het was super leuk, lekker ongedwongen, relaxte sfeer, geen tijdsdruk ook al liep alles uit. Ik had graag vooraf gehoord dat ik schoenen en jas moest aantrekken die uitwasbaar zijn, want thuis stonk ik echt een uur in de wind

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Soms vergat de spelleider te vragen of we een joker in wilden zetten,
  • Zijn er verbeterpunten? Spelleiders gingen niet allemaal hetzelfde om met de joker-verdubbelaar, dat voelt niet eerlijk

Leuk

Vond het leuk en gezellig Wel slecht weer maar we hebben toch leuke spellen kunnen doen. Top

Leuk

De ervaring is leuk geweest. Mooie lokatie Mooie kantine Leuke spreuken

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Vond sommige spelregels onduidelijk

Zeer nette omgeving en goed doordachte spellen

We zijn zeer goed ontvangen in uitermate mooie,gezellige en nette veranda/kroegje/kantine. Daarna werden de spellen uitgelegd en zijn we ze gaan spelen. Erg leuk, veel gelachen en daar is het om te doen. Vriendelijk personeel dus kortom TOP

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De rust en duidelijkheid
  • Zijn er verbeterpunten? Nee