Mooie service, leuke teambuildingdag!

Geweldig leuk, een aanrader voor jong en oud.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien een schijnwerper voorzien voor het schietspel op het veld als het donkerder is.

Top organisatie, Fun gegarandeerd

Vanaf het ontvangst voelden we ons thuis. Aalter TOP locatie. Leuke begeleiding in de Farm games. Lachen verzekerd. Dan de overheerlijke burger , lekker !!! Gewoon een aanrader

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel propere locatie
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Alles was piekfijn geregeld
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

top ervaring, leuke activiteitjes voor jong en oud

Farmfun is een professionele platform. De ac zijn wel op maat van de klant. is wel een dure activiteit

• Wat vond je van het programma?
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? is niet goedkoop

Gezellige verrassende teambuilding, zeer verzorgd op alle vlak.

Fijne ervaring, leuke locatie, enthousiaste begeleiding, top catering !

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Uniek ervaring met een hoog pleziergehalte!

Dit was ingepland als verrassingsactiviteit met mijn familie. Toen het werd bekend gemaakt wat het was, kon ik me er zeer weinig bij voorstellen. Maar wow, wat een fantastische dag! Zeer originele spelletjes, zowel fysieke als minder fysieke. Alle spelletjes vereisen een goeie samenwerking dus deze activiteit is perfect, zowel als familie-uitje als teambuilding met het werk. Het enthousiasme van onze spelbegeleider Sofie zorgde er ook mee voor dat iedereen er telkens keihard voor ging! Zeker aan te raden!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer enthousiast en lief
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de spelletjes zaten zeer goed in elkaar, het viel me op dat het gebruik van weinig / eenvoudig materiaal toch kon zorgen voor fantastische spelletjes
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Schitterend voor leute en plezier met familie of vrienden !!

Leuke activiteiten voor iedereen toegankelijk ! Zeker een aanrader !

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Bij slecht weer of drassige omstandigheden mss rubberlaarzen voorzien voor buitenactiviteiten. Verder prima organisatie !

Wij hebben genoten!

De uitleg was goed, de spellen waren uitdagend voor ons allemaal! Middag vullend programma waarbij iedereen enthousiast was. Fijn om even pauze te hebben en even wat te kunnen drinken.

Hilarisch leuke teambuildingsactiviteit

Wij hebben een supertoffe voormiddag gehad met onze collega's. Onze medewerkers zijn nogal ferme mekaniekers waarvan we niet wisten of zij dit ook leuk zouden vinden. Maar niets was minder waar... wij hoorden tot hier toe enkel en alleen lof over deze activiteit. De spelletjes waren zeer tof, heel afwisselend en vooral ook toegankelijk voor iedereen. Er was voor elk wat wils... puzzelen, inventief zijn, beetje lenigheid, beetje kracht gebruiken, elkeen kon uitblinken in zijn eigen kwaliteiten en zo zijn groep brengen naar een overwinning. Al zijn wij met ons team die dag verloren, wij hebben er enorm van genoten en vooral heel veel plezier gemaakt. We werden 's morgens heel goed ontvangen, de begeleidster was heel vriendelijk en vooral ook heel geduldig (zelfs met onze ruwe bolsters in de groep). Ook de catering was dik in orde... en de aanbieding van drankjes en kleine versnaperingen tijdens de rustpauzes waren meer dan voldoende. Alleen maar lof dus voor de organisatie. Dit is zéker voor herhaling vatbaar ! Al hoop ik de volgende keer wél in het winnende team te zitten ;-)

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel vlot om alles vast te leggen en afspraken te maken of om info te krijgen. Alles verliep verder heel vlot per mail.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien na het uitleggen van het spel, een klein beetje tijd geven aan de teams om zich voor te bereiden. Dit verliep bij onze groep namelijk nogal chaotisch omdat we vrij snel moesten starten met het spel na het krijgen van de uitleg. Maar dit is zeker geen negatieve kritiek, louter informatief bedoeld. We hebben ons hier zeker niet minder door geamuseerd.

Superleuke dag gehad, een aanrader om met je collega's te doen!

Wij hebben ons allemaal super geamuseerd. Alleen maar superlatieven; top locatie met heerlijke verzorgde lunch. Veel gelachen om en met de collega's ;)

• Wat vond je van het programma?

Eens gewoon zot doen kan enorm plezant zijn

een heel leuke ervaring , zowel voor jong en oud, met een variatie aan spelletjes. Sommige intensief, andere meer doordacht. Kortom, voor elk wat wils.. Proficiat aan de organisatie !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen afspraken tussen begeleiders
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen variatie aan spelletjes
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? heel tevreden ; alles was correct
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? niets

Supertoffe beleving voor gans het team !

Super beleving om te zien hoe inventief, creatief, én grappig ons team werknemers wel is !

Geweldig plezant

Heel goed georganiseerd en goed uitgelegd door de gastvrouw Evelien. Voorafgaande communicatie was ook zeer duidelijk.

Farmtastisch

Hele leuke ervaring, toffe activiteiten, lekker eten.

• Wat vond je van het programma?

een prachtige en afwisselende ervaring

het was een leuke, afwisselende en speelse ervaring die het jeugdige gevoel dat we stilaan verliezen terug heeft aangewakkerd, zeker voor herhaling vatbaar en top georganiseerd

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen begeleiding op maat
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen activiteiten naar ieders goesting
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? top

Schitterend

Toch het hooi klimmen tot aan de bel, veel te gevaarlijk.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Stroo klimmen tot aan de bel te gevaarlijk, als een niet klimmer valt

Dag Greet Bedankt voor je reactie. Is zeker waardevol! We hebben gezien dat de stropakken nu aan het einde van het seizoen wat sleet op zat in de vorm van wat afgeronde hoeken. We gaan ze meteen vervangen zodat dit een positief effect heeft op de veiligheid. Fijn te horen dat je het een geslaagde dag vond! Groetjes Patrick

Er zitten wel heel gevaarlijke spelletjes tussen waarbij de begeleiding beter kan.

Ik heb een balk op mijn hoofd gehad bij de het spel waarbij we geketend aan mekaar balken in een vooraf gemaakt gat moeten steken. Op zich een heel interessant spel maar bij het opruimen kon één van de deelnemers de balk niet houden en viel hij op mijn hoofd. Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat je dat deelnemers laat doen zonder begeleiding. Mijn inzien komt het wel vaker voor dat iemand de balk niet vanuit de juiste positie neemt, het evenwicht verliest en de balk niet kan houden met alle nare gevolgen ...

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen andere begeleiders vond ik wel oké hoor!
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zat mooi in mekaar en alles in 1 thema ondergebracht
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Gevaren beter/anders inschatten.

Dag Christel Hoewel we nooit alle risico's kunnen uitsluiten is het steeds waardevol te horen wat beter kon of waar nog gevaren zitten. Bij het opruimen van de 'weipalen' moeten we inderdaad oog hebben voor mekaar. De begeleiders worden hierop getraind. We gaan nu alle spelcoaches een melding sturen om hier extra op te letten en de betreffende spelcoach hier extra op attenderen. Waardevolle reactie! Zo werken we samen aan een veiliger -en bijgevolg leuker- concept. Wel fijn te lezen dat je het een geslaagde dag vond. Groetjes Patrick.

Ik heb me goed geamuseerd.

Sommige activiteiten waren te moeilijk voor mijn leeftijd. Toch heb ik me goed geamuseerd en was het een leuke dag.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.

Superformiweldig en fantakolosachtig .

Ik wist niet wat we gingen doen of waar we naartoe gingen als afsluiter van een heel plezant weekend met de paarden en de hondjes . We reden richting Bocholt en hier en daar stonden er weg wijzertjes met FarmFun op. Als we daar aankwamen begon het te dagen . Wat zou dat FUN zijn ! En idd we hebben ons beestig geamuseerd !!! Ik denk dat het ook een aanrader is om het in de zomer eens te doen .

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het is erg fijn dat iedereen aan de activiteiten kan deelnemen ( jong , oud , dik of dun , fit of niet ) In elk spel zitten er ook denkopdrachten en doe opdrachten . Er is ook aan de veiligheid gedacht .
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel gevarieerd , zowel binnen als buiten .
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Bij ons was er iets misgelopen bij het afrekenen en dat was erg vervelend . De fout lag niet aan ons en dat was niet fijn .

Toffe ervaring met fijne collega's

Samen met mijn collega's een zeer amusante ervaring beleefd.

Uitdagend

Het was een leuke ervaring om met team te doen. Vanaf het begin met de opdeling van de teams op willekeurige manier tot de intensieve leuke opdrachten op de prachtige wijde.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze was zelf heel begaan
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Was heel leuk maar soms misschien iets te intens voor een leeftijdsgroep boven 50 jaar
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Eventueel de opdrachten wat afstemmen op het type publiek

Geweldige middag!

Super teamdag

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Superleuke activiteiten in een toffe omkadering en sympathiek begeleid.

Ik had met heel het team collega's een supertoffe namiddag met lekker eten, leuke challenges, veel gelachen en fijne omkadering. Kortom: geslaagde activiteit!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk, meegaand maar toch voldoende dirigerend!

Topervaring!

Zeer leuke groepsspelen. Sofie was ook een enorm enthousiaste begeleidster en zeer betrokken. Leuke afwisseling tussen rustig/wild en denken/doen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiasme
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden, goeie en duidelijke communicatie

Vernieuwend

Heel leuke spelen die goed begeleid waren

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Ja!
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Top namiddag in een leuke setting met toffe activiteiten!

Leuke namiddag met ons team. Initieel waren de meningen wat verdeeld toen we lieten vallen dat we 'boerderijspelen' gingen doen. Al snel bleek dat we voor ieder in ons team wel een opdracht hadden, waar ze zich in konden uitleven en wat bijgedragen heeft aan de teamsfeer. Leuke setting, afwisselende toffe activiteiten en een toffe begeleider maakten dit tot een succesvolle namiddag!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Begeleider was erg enthousiast en wist tot op het laatste moment de spanning er in te houden
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke afwisseling
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Voortraject is goed verlopen: duidelijke en snelle communicatie - afspraken werden nagekomen