Super ervaring. Het gehele thema tot in de details doorgetrokken

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Mega leuk in een mooie omgeving,.

Ondanks het mindere weer, doen ze er alles aan om u een leuke ervaring te geven.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Topdag met heel goede begeleiding en in fijn kader

Heel leuke ervaring in fijne gemoedelijke sfeer. Begeleidster (de boerin zelf) deed dat echt heel goed. Legde alle opdrachten heel goed en stelde zich enorm tof op naar onze groep. Werkte heel motiverend. Ons team was enorm enthousiast. De opdrachten waren heel origineel, tussen de koeien en kalfjes en op maat van iedereen. Tof dat je ook kan kiezen hoe actief je meedoet. Voor elk wat wils dus! Ook de catering en ruimtes waren leuk aangekleed in het thema. Zeker een aanrader!!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel fijne houding
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, alles liep heel vlot! Heel goede communicatie!

Topdag

Zeer leuke teamactiviteit om met het werk te doen!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

heel goed georganiseerd, vriendelijke begeleiding maar spijtig genoeg heel duur.

heel leuk, goed georganiseerd maar heel duur

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? duur

TOF !

Heel leuke teambuilding! Toffe spelletjes om te doen! Afgesloten met een lekkere BBQ!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Unieke teambuilding in een leuke setting!

Deze teambuilding was heel erg leuk. Er was veel variatie tussen de verschillende spelletjes (actief, minder actief, denken, escape box,...) waardoor er voor elk wat wils in zat. De begeleiders waren goed voorbereid en konden ons goed motiveren om het beter te doen. Zeer mooie en leuke locatie, aangename ontvangst en leuk dat we de beker mochten meenemen naar de leraarskamer!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen, de communicatie ging heel erg vlot via mail.

Het was heel leuk.

F O R M I D A B E L

Het was een hele fijne vrijgezellen bij jullie! Franka Keyers schoon mama

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De vriendelijkheid van het personeel alsook de eigenares
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Alles was TOP

Een zeer originele, actieve en competitieve teambuilding!

Ik vond het een super geslaagde teambuilding! Zeker voor herhaling vatbaar en ik zal het iedereen aanraden. Maar ik hoorde van sommige collega's dat het iets te actief. Misschien nog wat meer 'rustigere' activiteiten voorzien voor de personen die zich hierin meer kunnen vinden. Het is maar een tipje die ik in ons team heb opgevangen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk, zeer warm ontvangen geweest,...
  • Zijn er verbeterpunten? Rustige activiteiten voor mensen die niet zo actief zijn of kunnen zijn wegen operatie, val,..
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Het boeken ging zeer vlot
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Enthousiaste begeleiders, goede warme ontvangst

Uitdagend, warme ontvangst

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Warme, enthousiaste mensen
  • Zijn er verbeterpunten? Niet echt. Het was voor ons team uitdagend genoeg.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Heb mij heel goed geamuseerd!

Het was een leuke dag maar omwille van mijn leeftijd ( 50+) was mijn conditie voor sommige spelletjes wat minder of liet ik liever mijn jongere collega’s het uitvoeren ( wat geen probleem was)…. Voor herhaling vatbaar!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Variatie, origineel kader, topteam als ideale combinatie voor een dag vol fun

Veel variatie: denkopdrachten, fysieke uitdaging, samenwerking Heel aangename begeleiding!

Voldaan gevoel.

Geweldige locatie er heerst een ontspannen sfeer. Je voelt je hier onmiddellijk welkom door iedereen. De dieren zien er goed verzorgd uit en genieten van de mensen die langskomen. Alle activiteiten zijn samengesmolten met het boerderijleven. Echt een leuke ervaring. Op een mooie, deftige, propere locatie. De hele dag is goed ingevuld, je komt hier niets tekort!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer tof dat er foto's genomen worden! Zo hoef je hier zelf niet aan te denken en kan je u helemaal focussen op de activiteiten en je team. De extra uitleg die we kregen over de boerderij en de koeien was leerrijk.

Leuke toegankelijke opdrachten

Wij hadden een super toffe eerste neven&nichten dag. De opdrachten waren geschikt voor iedereen (sportief en onsportief) en heel toegankelijk. Veel gelachen en plezier gemaakt. De farmburgers achteraf gingen er ook vlotjes in. Ook heel fijn dat de spelbegeleider foto's nam, zijn leuke herinnering.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen grapte mee mee met ons
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Topervaring voor een teambuilding!

Een koe-toffe namiddag gehad, met heel veel originele, intensieve, sportief uitdagende activiteiten. Ik wist niet dat ik nog zoveel competitie in mij had. Zo een verscheidenheid aan activiteiten ook, niets verveelde of was minder leuk. Iets voor ieders vaardigheid en behendigheid, zo kwam het echte teamwerk tot stand.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Altijd even vrolijk en ludiek begeleid

Super tof!!

Het is zeer leuk, een echte teambuilding. Veel samenwerken, amuseren, competitief zijn, maar vooral zot veel fun!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuk maar confronterend .

Ik kom net uit een zware revalidatie van 5 maanden na een val waardoor ik veel niet aankon , fysiek . Dan ben je wel in een team en is het toch competitief waarbij dat zeer vervelend is . Dat heeft niks te maken met de prachtige boerderij en de spelletjes maar in de geest van een teambuilding waar jongere en oudere leerkrachten gemengd zijn wel niet te onderschatten . In hoorde nog collega 's die het fysiek zwaar vonden .

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Activieiten en time-table werden aangepast waar nodig, heel vriendelijke mensen!

Onvergetelijk beestig

Een gevarieerd aanbod van activiteiten. Kortom alles wat je als team nodig hebt. Leuke begeleiders van farm fun. Mooie omgeving en activiteiten aangepast aan het weer. En lekker eten. Ik heb mij geamuseerd.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Farm fun is een plek waar je eens geweest moet zijn.

Een leuke dag

Het was een leuke dag, spijtig dat het weer de spelbreker was.

Fantastisch!!!

We hebben bij FarmFun Merchtem een vrijgezelle georganiseerd. We hadden totaal geen idee dat wij als vrouwen zo competitief ingesteld waren. We hebben een zeer fijne, gezellige namiddag gehad. Ook begeleidster Karin was top en super vriendelijk. We zijn zeer vriendelijk onthaald geweest door boerin Marijke. Bedankt voor de geweldige dag!

Koe (kei) leuk

Het was duidelijk eens een andere teambuilding zo op een boerderij!

Farmfun is echt fun!

Superleuke activiteit om te doen voor een vrijgezellen/teambuilding. We hebben superveel gelachen. Hele lieve en vriendelijke mensen die ons hebben begeleid. Een aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was een fantastische ervaring!

We hebben met ons team een zeer leuke namiddag gehad. Een warme ontvangst op een mooie locatie. Toffe spelen, hard gelachen, voor elk wat wils. Leuke actiefoto's. Een echte aanrader!!!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijke begeleiding, vrije keuze of je al dan niet deelneemt aan de spelen
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Reservatie ging zeer vlot, duidelijke info en gemakkelijk bereikbaar voor extra informatie