We hebben er zaterdag een vrijgezellen feestje gehad. Het was helemaal top! Allemaal zo leuk bedacht! Ik raad het iedereen aan en kom zelf zeker nog eens terug! Fantastisch team! Doe zo verder...

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Grandioos en zeer geslaagd

Een hele fijne dag gehad met uitstekende gastvrijheid en verzorging en toffe games en super leuke locatie dus van uit deze kant complimenten voor locatie velp nb

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Duidelijk en gezellig

Tipdag!

Leuke organisatie, leuke begeleiding.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Goed georganiseerd! Fijn dat er af en toe even overleg was i.v.m. beperkingen en zo!

Een zeer fijne activiteit.

Het was een zeer fijne activiteit voor te doen in groepsverband. Vooral de omgeving van de proeven vond ik ideaal. Zo kreeg je ook een beeld hoe het boerenleven eruit zag. De variatie tussen de verschillende proeven was zeer goed.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We kregen een goede uitleg over de proeven. Ze was ook zeer vriendelijk en gaf ons de nodige ruimte voor de opdrachten te doen.
  • Zijn er verbeterpunten? Geen punten
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Geen opmerking, alles was dik in orde

Alleen het koekje ontbrak bij de koffie. We hebben genoten en ter afsluiting een geweldige BBQ. Allen hartelijk dank en het weer werkte ook 100%mee.

Farmtastisch!

Hele leuke spelletjes, verzorgde boerderij, ontvangstruimte heel proper, drankjes en dessertjes dik in orde! We hadden een hele leuke namiddag met de familie

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiast
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien nog iets meer inspelen op de kleinsten.

Mooie omgeving

Mocht wat avontuurlijker

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Meer enthousiast zou fijn zijn
  • Zijn er verbeterpunten? Ik wilde vuil worden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Spel in stro

Zeer leuk

Zeer leuk en hard gelachen met de vrienden. Goede organisatie en toffe mensen. Dikke pluim

Ideale vrijgezelle

Met een groep mensen die allemaal verschillende mate van sportiviteit hebben, is dit een ideale keuze! De spellen waren leuk, er kon goed gelachen worden en ze werden bovenal begeleid door een goedlachse Kempische boerin. Kan enkel aangeraden worden, hopelijk tot snel terug!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel fijne dame, vrolijk in omgang!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, voor ons persoonlijk was het beter geweest om op voorhand ineens alles te betalen maar we begrijpen waarom dit met voorschot werkt

Farmtastisch

Een hele leuke namiddag gehad vol uitdagingen voor IEDEREEN!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Aanwezigheid van de boerin was een meerwaarde.
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen

geweldig!

Wij hadden een super leuke dag met ons team. De verwachtingen waren hoog, maar ze werden ook volledig ingevuld. Alles was tip top in orde, de locatie, de begeleiding, de spellen, de administratie, de voorbereiding,....gewoon alles! Zeker en vast voor herhaling vatbaar, ons zie je nog een keertje terug!

Bachelorette party

Een hele fijne ervaring! Het zit echt fijn ineen met leuke en creatieve spellen. Echt tof dat de organisatoren de foto's oon maken! Indien mogelijk zou het ook leuk zijn als er iets kleins is met de dieren. Voor de rest top!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien iets met de dieren?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Top teambuilding activiteiten op een boezondere plek!

Wat een mooi concept, alles was tot in de details geregeld. Complimenten, voor herhaling vatbaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Betrokken begeleiding
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Snelle reacties, goede organisatie.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Vooral zeer goed gelachen!

Ik herkende veel activiteiten van algemene spelen, maar is in een heel leuk jasje gestoken waardoor het echt rond de boerderij draaide. Ook heel creatief gemaakt (bv. banden rond de horens van de 'life-size' koe gooien, bij het ziplinen de velden 'bemesten', ...).

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien de games spannender maken door een timer te laten zien ipv af te roepen? Of ook werken met muziek, daardoor kan er meer sfeer en spanning opgebouwd worden!

Heelal leuke dag top

Een heel leuke dag met een toffe groep fijne spelletjes en een heel goede begleiding top

Geweldige ervaring ..fijne spelen .super vriendelijk

fantastish!

heel vriendelijke dames, super gemotiveerd en ze brengen je als groep echt samen. wij deden dit met de familie en iedereen kon mee spelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel tevreden
  • Zijn er verbeterpunten? de escaperoom kan beter voor zo grote groep ,niet iedereen kan daar mee doen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ik was niet de organisator
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Fantastische ervaring voor team building/vrijgezellen.

Top begeleiding, super leuke activiteiten (wel redelijk fysiek), lekker eten. Absoluut voor herhaling vatbaar en een zekere aanrader!

Super leuke dag !

Goede organisatie, spelletjes op ieders niveau. Heel goede set up voor de drankjes,

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuke activiteiten. Warme en enthousiaste begeleiding. Voor herhaling vatbaar!

Sterk sterker sterskst

Heel fijne ervaring Leuke locatie voor allerlei gelegenheden Tof personeel

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Top activiteit, echte aanrader!

We deden 10 opdrachten die allemaal heel leuk waren. We hebben veel gelachen en werkten goed samen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Ik houd niet van deze spellen te zwaar

We hebben wel gelachen maar ik houd niet van deze spellen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Was leuk

Leuk om mijn nieuwe collega's beter te leren kennen

Fantastisch!

We kwamen langs met de familie. Farmfun stond op het programma als activiteit op zaterdag tijdens ons familieweekend. En wat een activiteit... Iedereen kon deelnemen zowel de kinderen (6-8j) als de ouderen (+50) van onze groep. Het was een geslaagde namiddag en natuurlijk de heerlijke maaltijd niet vergeten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen We zijn een "hevige" familiegroep maar de spelbegeleider had ons goed in de hand. Ook haar humor viel goed in de smaak. Enkel maar lof.
  • Zijn er verbeterpunten? Alles was top
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder