Het was gewoon DE MAX!

Het is een dag geweest om nooit te vergeten. We hebben zoveel plezier gehad. Hat was vree wijs!!!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was één van de organisators. Geen moeilijkheden ondervonden.

Geweldig!!

Alles was duidelijk, de activiteiten werden heel goed begeleid en enthousiast én in het koe-leuke thema uitgelegd. We kregen een enorm vriendelijke ontvangst, lekker eten in een ontspannen sfeer. Alles was gewoon TOP!!! Een echte aanrader!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

leuk concept en mooi uitgewerkt

Originele spelen

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? niet voor iedereen mogelijk

Farm-tastische ervaring!

Onze OVI-familie heeft immens genoten van een super fijne teambuilding! De spelbegeleiders waren enthousiast en de spellen waren goed uitgedacht. Het heeft ons allemaal heel wat leuke herinneringen opgebracht <3

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien iets meer denkspellen voorzien voor degene die fysiek niet goed mee kunnen.

TOP

Heel erg intensive, leuke, grappige games om een top namiddag te beleven.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Vanaf het eerste contact verliep alles heel vlot en transparant. De locatie, set-up, spelbegeleiding, activiteiten, food en drinks waren TOP. Het mooie weer kregen we er gratis bij. Een echte aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Hoe vlot alles in elkaar vloeit. Toporganisatie!
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen, alles verliep heel vlot
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

supertof - veel gelachen en fysiek uitdagend

We kregen een warm onthaal op een hele mooie locatie! De activiteiten waren uitdagend en haalbaar voor iedereen. Ook heel gevarieerd. Tussendoor voldoende pauze en lekkere hapjes, drankjes en heerlijke lunch. Een echte aanrader! Ik was moe maar voldaan!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was een top ervaring!

Wij hadden een vrijgezellen en hebben ons super geamuseerd met de verschillende spelletjes. Vele mensen in de groep kenden elkaar op voorhand niet maar door de spelletjes is er een heel goed groepsgevoel ontstaan. We hadden ons geen betere vrijgezellen kunnen voorstellen!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Kei tof en super vriendelijke mensen!

De spelletjes waren super leuk! Ideaal voor een vrijgezellen, teambuilding, ... . Tussendoor goed verwend met drinken en snacks. Het eten was ook super lekker! Een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen problemen of moeilijkheden

Echt de max!

Het was een geweldige dag! Vriendelijke ontvangst, super originele spelletjes, lekker eten op een toplocatie.

Fun

Extra boots in team verband

• Zijn er verbeterpunten? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

Denken, doen maar vooral HEEL VEEL FUN!

Als teambuilding zijn wij met het werk naar FarmFun gegaan. We zijn met veel warmte onthaald, Na het verdelen van het team in 2 groepen hebben we super leuke doen/ denk spelletjes gedaan. Als afsluiter een lekker broodjesmaaltijd!

Topnamiddagje met de collega's

Topnamiddagje met de collega's

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Fantastische namiddag, heel veel gelachen, top organisatie!

Ik kan gerust voor de gans groep zeggen dat het een topnamiddag was en we ontzettende veel plezier gehad hebben. Uitstekende begeleiding! Toffe activiteiten die voor iedereen toegankelijk zijn. Prachtige locatie. Super lekkere barbecue. Verrassend tussendoortje...

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Vlotte boeking

Super!!

Fijne uitbaters, lekker eten, goede organisatie, goede spelbegeleiding, flexibele, meedenkende aanpak

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ik heb geen moeilijkheden ervaren

Super leuke activiteiten!

Leuke activiteiten voor iedereen, ook voor diegene die er sceptisch tegenover stonden bij aanvang. Goed gelachen en veel plezier gemaakt.

Mooi afgewerkt geheel.

Leuke locatie. Vriendelijk onthaal. Aangename begeleiding.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Supertof!

Super ervaring om met de collega's te delen.

FARMFUNTASTISCH

Fun van het begin tot het einde, met een top spelbegeleidster en ons gedreven team.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Toplocatie, toporganisatie, topactiviteiten! Een aanrader voor elk bedrijf, groot of klein!

Onze medewerkers vonden het niet echt een tof idee, zo op een boerderij wat scoutsspelletjes tussen de koeien gaan spelen. Maar al tijdens het event en ook nadien regende het superlatieven hoe leuk het was! En ik zag aan hun gezichten dat ze inderdaad heel veel plezier hadden. Wat ik vooral goed vond, is de mix tussen kracht- en denkspelen waarbij niemand aan de zijlijn hoeft te staan. Iedereen kan participeren! Top namiddag gehad en ons team is weer wat meer met elkaar verbonden!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen goed doordachte spelen, zeer afwisselend maar steeds in hetzelfde thema
  • Zijn er verbeterpunten? bij kluisspel veel meer pek voorzien, met tafel. Het was te veel opeen, zeker met hitte
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? neen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Zeer leuke activiteiten met een supertoffe gastvrouw

We hebben een zeer leuke middag gehad met uitdagende activiteiten. De zeer vriendelijke, enthousiaste en gepassioneerde gastvrouw maakte het een onvergetelijke ervaring :)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen spontane, enthousiaste, vriendelijke, gepassioneerde vrouw
  • Zijn er verbeterpunten? sommige activiteiten waren wat zwaar, maar alles was zeer goed uitgewerkt.

Super KOEle dag!

De activiteiten waren heel gevarieerd zodat zowel de sportieve mensen als de minder sportieve mensen iets vonden waar ze zich op konden toeleggen. Je moest ook echt als een team werken om het goed te doen en dat we de bedoeling van de teambuilding dus dat was zeker geslaag. Alles werd ook heel goed uitgelegd en begeleid en de 'koe' woordspeling waren ook echt goed gevonden. Echt een heel toffe namiddag.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Alles werd heel rustig en duidelijk uitgelegd en je zag dat ze het zelf ook leuk vond.
  • Zijn er verbeterpunten? Ik zou het niet direct weten. Ik vond het heel gevarieerd.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Super, meer valt er niet te zeggen!

Zeer fijne dag gehad met een prima ontvangst in een leuke omkadering. Iedereen was super enthousiast na de dag en zou morgen opnieuw komen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? externe geluiden van vliegtuigen en landbouwmachines kunnen storen tijdens presentaties. Betere audio optie om meetings te houden zou een + zijn. Ook plekje om spullen te stockeren zou hadig zijn.

Farmtastisch!

Een héle fijne teambuilding. Mooie locatie, goede begeleiding en geweldige activiteiten. De barbecue achteraf was ook zeer uitgebreid en super lekker. Toporganisatie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Opdrachten werden telkens heel goed uitgelegd.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Reserveren ging heel gemakkelijk en kon ook eenvoudig gewijzigd worden, mails werden rap beantwoord.

Tof

Een leuke bedoeling