Het was de Max!

Super toffe spelletjes. We hebben ons echt geamuseerd!

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel tevreden
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel

Alles was goed georganiseerd

Fantastische ervaring enkel

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Was heel gezellig in de buitenlucht actief bezig zijn

• Wat vond je van het programma?

Mij kunnen uitleven met toffe spelletjes

Leuke begeleiding met leuke spellen. Het was zalig om tussen de koeien door te wandelen of een spel te spelen. Het eten was ook zeer lekker en iedereen was zeer vriendelijk.

Superplesant!!

Leuke spelletjes, veel gelachen, teambuilding in een mooie leuke infrastructuur!!

• Wat vond je van het programma?

Origineel en tof om te doen.

Ik vond dit een zeer origineel concept. Het was heel fijn om te doen. Uitdagend en voor ieder wel iets om te doen.

Dikke Fun !

We hadden een fantastische en toffe dag, echt een aanrader als teambuilding activiteit !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste spelbegeleiding
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuk programma in een mooie omgeving

Tof

Super dagje gehad

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel leuke namiddag met een fijne begeleiding.

Was heel tof. Verschillende leuke activiteiten waarbij je echt wel moet samenwerken. Daarbij ook nog een fijne uitleg over de werking van de boerderij. Een aanrader (was dan ook de tweede keer dat we heel enthousiast kwamen)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiast

Super toffe teambuilding

Mooie locatie, zeer vriendelijk ontvangen

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Blijft geduldig, vriendelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder!

Uitdagende, spannende dag met lekker eten, vriendelijke mensen en veel gelach!

Farmfun Bocholt is een mooi verzorgd domein. We kregen supertoffe opdrachten, hebben onszelf uitgedaagd en vooral veel gelachen. We werden ook heel fijn onthaald en hebben heel lekker gegeten. Het was een topdag op een toplocatie. Ik ga dit zeker warm aanbevelen bij iedereen!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Bijna alle proeven waren vooral fysiek. Misschien wat meer denkopdrachten erin opnemen?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben ons super geamuseerd

Een top beleving, zeker aanteraden, Zeer goeie ontvangst, uitleg was ook zeer duidelijk, kortom een dagje om nooit te vergeten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer goed begeleid
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen ook niet zo'n mobiele mensen kunnen deelnemen aan het spel

SUPER TOF EN LACHEN

Het was de ideale teamactiviteit. Zeer toffe en goede begeleiding. Leuke opdrachten. Ongedwongen sfeer. Een aanrader!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was gewoon fantastisch!

Leuke opdrachten, heerlijke bbq, ... Het was gewoon af! Ik zou het direct opnieuw boeken!

• Wat vond je van het programma?

leuk, ontspannend, verzet je gedachten, team spirit versterkend

Toen ik aankwam was ik nog volop met de job bezig (telefonisch). eens ik bij het spel betrokken werd ging alle aandacht naar het spel. Ik stelde vast dat we over de verschillen heen direct samenwerkten en elkaars zwaktes en sterktes op een positieve manier gebruikten om vooruit te komen. Conclusie: voor mij een bevestiging dat we een goed, sterk team hebben waar het fijn is om voor en mee te werken. Bovendien enorm ontspannend, en voor degenen die ver van land- en tuinbouw staan: een ideale manier om op een speelse manier het leven op en achter de schermen van een boerderij te leren ontdekken. Top!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

een heel aangename ervaring met leuke proeven en geslaagde teambuilding

Mooie verzorgde lokatie en sympathieke verwelkoming van de boer met het dessertje er bovenop als extraatje. Heel leuke proeven met voldoende variatie. Goede begeleiding, weinig opvallend zodat de focus op het team en de proeven bleef. Nuttige tips, zonder teveel op te vallen; houdt er de moed in om de proeven te laten slagen. Mooi dat er ook foto's worden genomen. (kwaliteit is goed, maar kan misschien iets beter met professioneler toestel) Top. Iedereen komt aan bod in de teams Goed professioneel materiaal ook. Leuke trofee ; Terecht gebruiken jullie de term 'farmtastisch avontuur'.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen goed, behulpzaam en blijft op de achtergrond
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen variatie, goed materiaal. haalbaar voor iedereen
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

Ook al waren we met een klein team, toch heeft de organisatie ervoor gezorgd dat we een super leuke namiddag hadden. Ook heel mooie omgeving en alles super netjes. We komen zeker terug.

• Wat vond je van het programma?

Super leuke activiteiten met hoog samenwerk gehalte!

We hadden een super leuke teambuilding en hebben er allemaal van genoten. Sommige collega's dachten dat we een boerderij gingen bezoeken maar waren aangenaam verrast!

Absoluut een aanrader

Heel leuk om te doen, ook in kleine groepjes. We hebben vooral heel veel gelachen!

Mijn zin staat hieronder

Als de day-after gevuld wordt met een gelukzalig gevoel en als je uitkijkt naar de volgende werdag om je collega’s terug te zien, die er op hun beurt ook niet kunnen over ophouden en als je op de foto’s enkel lachende gezichten ziet, dan, ja dan is de teambuilding met Farmfun meer dan geslaagd.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Sofie is TOP
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Voor elk wat wils

Het was tof

Het was tof! Aangenaam en leuk samenwerken in team.

• Wat vond je van het programma?

Voor herhaling vatbaar… supertoffe namiddag gehad!

Superhard gelachen die dag, was echt tof !

• Wat vond je van het programma?

Zeer leuk , toffe dag gehad .

Met Dubavo hebben we ons geamuseerd . Zodanig dat we op het werk nu nog lachen met bepaalde momenten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed ontvangen en vlotte uitleg.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke onverwachte spelen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder , goed bezig

Leute maken met de collega's

eens iets anders dan de klassieke teambuilding. Amusant, competitief, lachen, grenzen verleggen...

FUN AMAZING RIDICULOUS COOL MOTIVATION

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Netheid , vriendelijkheid
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel te vrede
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? blijven doen wat je nu al doet