Zeer leuk , toffe dag gehad .

Met Dubavo hebben we ons geamuseerd . Zodanig dat we op het werk nu nog lachen met bepaalde momenten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed ontvangen en vlotte uitleg.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Leuke onverwachte spelen
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder , goed bezig

Leute maken met de collega's

eens iets anders dan de klassieke teambuilding. Amusant, competitief, lachen, grenzen verleggen...

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? N.v.t.
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Misschien

FUN AMAZING RIDICULOUS COOL MOTIVATION

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Netheid , vriendelijkheid
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Heel te vrede
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? blijven doen wat je nu al doet

Discovery

It was a fun day of activities and finally getting to know each other a little more.

• Wat vond je van het programma?

Heel origineel en plezant!

Leuke en originele opdrachten. We hebben hoer echt een topdag beleeft!

• Wat vond je van het programma?

Super toffe ervaring. Benieuwd naar de andere formules :-)

Super toffe ervaring. Benieuwd naar de andere formules :-)

Heel fijne geslaagde dag Super organisatie Dikke merci

• Wat vond je van het programma?

Geweldig plezant om met een vriendengroep te doen!

We hebben ons een hele namiddag heel goed geamuseerd. Ook super begeleiding!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? Zeer tevreden
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

geweldig plezant en een keertje iets helemaal anders, enkel de huifkar was te hard voor de knoken

geweldig fijn met veel nieuwe verassende uitdagingen en veel eten en drinken, enkel de huifkartocht was wat minder omwille van de vele schokken en stoten, voelde het enkele dagen nog in men rug

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? de huifkartocht voelde ik enkel dagen later nog in men rug en kuiten

Perfect geregelde en originele teambuilding

Van A tot Z prima geregeld. Perfect georganiseerd, zowel vóór, tijdens als na het event. Leuke activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen in een origineel kader. Zonder twijfel een aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? We hebben ooit Highland games gedaan en doen gebeurde de teamindeling vooraf. Hierdoor kon elk team zich wat herkenbaar verkleden en was er wat meer voorpret binnen en tussen de teams. Maar dan mis je natuurlijk wel de originele teamindeling op de boerderij ... ik geef het gewoon mee, want het was allemaal top hoor!

Zeer mooie dag en perfect voor teambuildings

Zeer aangename ervaring en prachtig uitgewerkte spellen. Zeer mooie locatie speciaal de relax (kakelkot) bracht rust en aangename sfeer voor de hele groep. We hadden wel geluk met het weer.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen kindvriendelijk
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zeer uitdagend

Het was top.

Enkel heb ik mijn kopje koffie gemist in de nammiddag. Er was voldoende frisdrank voorzien. En vers fruit en versnaperingen.

Echt goed geamuseerd

Een super plezante tijd, heel afwisselend

Toffe, speelse teambuilding

Leuke en originele opdrachten. Ideaal voor ons als oud-leidsters van de VKSJ. We hebben ons heel goed geamuseerd en vooral veel gelachen. Het was tof.

Beestig geestig!

Toffe ervaring. Zeker om je collega's op een andere manier te leren kennen.

• Wat vond je van het programma?

Tof om dit te doen met het team

Het hoofd leeg maken op dergelijke wijze was zeer aangenaam.

Goed als teambuilding

Leuk om samen op een ander gebied samen te werken. Fysieke activiteiten zijn wel zwaar. Ik heb 2 collega's op maandag gezien. Zij en ik incluus hebben nog stijve spieren, of is onze conditie niet voldoende op peil???

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen reeds in eerste vraag beantwoord
  • Zal deze Teambuilding bijdragen tot een sterker kuddegevoel van het team? Ik denk van niet

Een toffe, ontspannende teambuilding

Ik vind het leuke team activiteten in een aangename rustige omgeving. De uitdaging in de games is goed (niet te moeijk, niet te gemakkelijk). De broodjeslunch en de BBQ zijn meer dan ok.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen aanbieden van rondleiding op het bedrijf

Verrassende spelen

Ik ben geen sportman, zag er tegen op. Ter plekke toffe leuke originele uitdagingen. Voor jong en ook 'minder jong Herdoens... zeggen ze hier.

• Wat vond je van het programma?

Plezier, uitdaging en creativiteit troef !

Leuke én uitdagende proeven, wel doordacht met de nodige samenhang en professionaliteit. Prachtige setting, sympathiek gebracht met oog voor iedere deelnemer.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Het was een ervaring vol leuke momenten.

Elk teamlid werd bij elke activiteit betrokken.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen open onthaal
  • Was jij de organisator van de dag? Hoe tevreden ben je over het voortraject? is zeker ok
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? misschien van bij het begin de leeftijd van de deelnemers vragen en kijken of de activiteiten passend zijn

Heel leuke dag!

De spelletjes waren origineel en leuk om samen per team te doen.

Zeer leuke ervaring

Zeer leuke ervaring, goed georganiseerd op een toffe locatie.

Aanrader

Enthousiaste begeleiding, denken en doen, mooie locatie.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiasme
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen combi denken en doen