Bereikbaar, met productkennis en ervaring.

Meedenkend, begripvol, vriendelijk en snelle service. Top.

Goede service en fantastisch produkt!!

Hondenbuggy besteld maar die was tijdelijk niet leverbaar. Werd direct contact met mij over opgenomen. Wilde ik misschien een andere kleur of 2 dagen wachten totdat de kleur weer leverbaar zou zijn? Ik koos voor wachten. Precies zoals gezegd weed de juiste buggy in de juiste kleur afgeleverd! En werkelijk: een geweldig produkt! Erg blij mee.

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden, zelf had ik verkeerde as besteld maar telefonisch vriendelijk en vlot geholpen zodat ik een dag later al de juiste in huis had. Complimenten!

Nice product but a little unstable

The product is OK, but it is a little unstable and also a little bit noisy. Out of our 4 cats, only 1 cat is using it and another one seems interested but this is all. However, we're optimistic and we don't regret buying it.

kwaliteitsproducten

Ik heb nu reeds een paar artikelen gekocht en steeds van goede kwaliteit. De hondenkar van Doggy ride geeft mij een beter en veilig gevoel bij het fietsen. Het kussen ook van Doggy ride die ik onlangs heb bijgekocht helpt de hond tegen het rijden op oneffen wegen, hij zit nu veel comfortabeler in de fietskar. Voor mij geen ander adres dan fietskarretje.nl voor mijn aankopen

We zijn erg tevreden over de snelle levering, maar ook de kwaliteit van het product

Snelle, goede levering

Regenhoes voor mijn fietskar gekocht, keurig en snel geleverd

Prima, snelle levering en goede service

Uitstekende service!

Mooi assortiment voor een prima prijs en snelle levering. Maar het allermooiste is de uitstekende service en betrokkenheid! Toen ik per ongeluk een typfout maakte is mijn mailadres, deed de verkoper er alles aan om het juiste adres te vinden en mij daarop attent te maken. Bij welke internetverkoper vind je die service nog? Bij mijn product bleek ver een kleine beschadiging bij transport te zijn ontstaan, buiten de schuld om van de verkoper. Maar deze pakte mijn melding wel heel snel op en handelde deze zorgvuldig af.

Eerste levering was niet juist, maar keurig en snel gecorrigeerd. Complimenten!

Snelle bezorging

Fietskar js echt super. Rijdt heerlijk. Hondenmat voor in de kar is zacht en past precies. Snel geleverd. Vrij makkelijk in elkaar te zetten. Kan makkelijk ingeklapt worden

Snelle levering, goed product

Snel geleverd, erg fijn.

Snelle bezorging

Onderdeel van het kattenwiel besteld en werd snel geleverd. Mijn kat weer blij om het wiel te kunnen gebruiken!

Waardeloos

Als je problemen hebt geven ze niet thuis. Je stuurt een mail met foto's en video dat de hondenbuggy stuk is maar je krijgt geen antwoord maar wel geld beuren.

Jammer van uw reactie. Uw reactie verbaasd ons zeer. Wij hebben van u helemaal geen email(s) ontvangen. Ook hebben we geen telefonisch contact gehad. Mocht u problemen hebben met uw hondenbuggy dan kunt u ons altijd mailen. We gaan dan ons uiterste best doen om uw problemen op te lossen.

Snelle levering, goed advies

Eerst gebeld met wat vragen, kreeg vriendelijk en duidelijk antwoord

Keurig

Vriendelijk

tevreden

vlugge levering, wel dure verzendingskosten!

Super snelle verzending

De zending kwam heel snel aan en vriendelijke klantenservice! Bij de ontvangst van het pakket zat er een lief extraatje bij. :) Zeker een aanrader.

Zeer snelle levering

Snelle levering, heel blij mee

Prachtig product en mogelijk om af te halen !

Wij hebben de Weehoo Thrill gekocht: prachtige aanhangfiets van mooie kwaliteit. Het is mogelijk om de fiets af te halen of via de post te ontvangen. Wij kozen voor afhalen omdat we in dezelfde provincie wonen (Groningen). Aanrader!

Prima webshop!

Fijne webshop; ruim assortiment, heldere website met goede omschrijving, vlotte levering. En de bestelde fietskar voldoet volledig aan de verwachtingen.

Excellent

I ordered from Sweden and there were no problems. The cat wheel arrived a few days later and everything was as expected.

Doen wat ze beloven.

Goede service.

Snelle levering van mijn bestelling!

Ik heb mijn hondenbuggy besteld en de volgende dag, op zaterdag, is ze al geleverd! Het was ook super gemakkelijk om de buggy te monteren! Geweldig blij mee!

Super klein

Te veel klein, en omdchrijving zegt van 1 tot2 of 3 jaar oud kind. Dit pas niet op baby ook. Rat mischien wel

Het is niet fijn om te horen dat u de peuterschaal te klein vindt. In de omschrijving van de peuterschaal staat toch echt dat deze geschikt en ontwikkelt is voor kinderen van 8 tot 18 maanden. Dit zijn standaard richtlijnen voor deze leeftijdscategorie. Als een kind kleiner of groter is als de standaard richtlijnen, daar kunnen wij helaas niets aan doen. Aangezien u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u deze natuurlijk retourneren. Jammer dat u ons toch op deze manier beoordeeld.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl