tevreden

netje en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle bezorging en snel contact indien nodig. Ik heb goed advies gehad. Dank jullie, ik ben een zeer tevreden klant

Impeccable

Rapide, efficace, produit de qualité que l on ne trouve nul part d autre

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij zijn ook helemaal enthousiast over deze nieuwste serie loopwielen voor de kat. Goede kwaliteit onderdelen (made in USA en geen China) en stiller ontwerp is dit zeker de beste loopwiel die op de markt verkrijgbaar is en dat ook nog voor de beste prijs.

Zoals het hoort

Kwaliteitsvol product aan een goede prijs, geleverd binnen de beloofde termijn.

Great product and support

Really happy with the product that arrived really quickly! Support team are super helpful and responsive.

er is netjes teruggemaild toen het product weer beschikbaar was

Uitstekende prijs en service!

Het enige verkooppunt dat de voeding voor mijn katten nog voor een normale prijs verkoopt. Daarnaast was het makkelijk om via de mail een afspraak te maken om het pakket af te halen. Aardige mensen!

Snel geleverd, goed verpakt, prima product. Niets op aan te merken!

Zeer correcte en snelle levering van bestelde spullen

Verschillende spullen besteld. De bestellingen werden heel vlot geleverd.

snelle levering en alles in orde

Prima ervaring

Snelle levering, maar het gebruik moet nog uitgevoerd worden.

Een kostbare uitgave, Snel geleverd, instructies jammer genoeg niet in het Nederlands. Heb nog twijfels of het zal werken voor onze hond gezien de fysio (nog) niet wil dat we het gebruiken, omdat ze dan haar poot niet optimaal zal versterken met de trainingen. (Onze hond heeft namelijk geen rechter heup meer)

Prettig zaken doen

Snelle en correcte levering

Snelle levering en goed kontakt. Produkt voldoet aan beschrijving en prima verpakt.

Prachtige hondenrolstoel. Snel geleverd en mooi verpakt Geen probleem om extra onderdelen bij te bestellen.

Snelle levering volgende dag al binnen!

Geeft ons én onze hond meer vrijheid om samen te gaan en te staan…

Net in bezit van camper ná onze caravanperiode. Voorheen meer gebruik van auto, nu de fiets. Nadeel: hond kon niet mee op de fiets. Fietskarretje was de oplossing! Wel vraagtekens bij bevestiging aan bagagedrager: in bochten (als de fiets scheef hangt) kraakt het behoorlijk in de bevestigingsstang.

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw vraagtekens het volgende. De bout in de trekstang moet iets losgedraaid worden. Waarschijnlijk staat de trekstang niet in de 'trailer modus' zoals in de handleiding staat beschreven. Het vleugeltje moet diagonaal komen te staan. Het is namelijk noodzakelijk dat de trekstang kan draaien om zijn as met de fietsbeweging mee. Het probleem van het kraken zal daarmee opgelost zijn. De bout is wel voorzien van loctite, om te voorkomen dat hij vanzelf los draait. De eerste slag kan dus zwaar gaan. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier met de DoggyRide en hopelijk zonder kraken in de fietsstang.

Snel bezorgd, maar opbouw lastig

De hondenrolstoel werd vlot verstuurd, maar de bezorger heeft het niet bij ons afgeleverd terwijl we wel thuis waren (wel op afleverpunt, dus dag later), dat was jammer. Het in elkaar zetten van de rolstoel was niet makkelijk, het bijgeleverde boekje was onduidelijk en er was geen DVD bij. Via YouTube filmpjes is het wel gelukt, maar je bent er dus wel even mee bezig! Onze verlamde hond moet nu nog aan de rolstoel wennen, dat kost tijd. Maar de rolstoel is erg stevig, dat is fijn!

Razendsnel geleverd en erg vriendelijk

Brokken voor de hond besteld. Even telefonisch contavt gehad i.v.m. aantal zakken. Een paar uur later al in huis "kwamen er toch langs". Al vaker zo gegaan. Perfect!

Fiets kar volgt prima zelfs bij hogere snelheid.

ik gebruik de fietskar om mijn golftas te vervoeren en vervolgens gebruik ik de firtskar als trolley. Zorg dan wel dat je minder gewicht in je tas hebt.

Supper

Vandaag besteld en effectief morgen geleverd

Vlotte levering

Alles gaat zoals je van een aankoop mag verwachten.

Goede prijs en snelle service

Een aanrader mss wat meer uitleg over de producten op de website al is dat geen must

Heel tevreden en blij

Ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop, de Innopet Comfort Cozy. De buggy werd keurig geleverd en alleen de wielen moest ik nog zelf monteren. Een geweldige buggy met perfecte vering. Blauwestad reageert ook meteen op email, zelfs op zondagmiddag. Echt fantastisch.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl