Razendsnel geleverd en erg vriendelijk

Brokken voor de hond besteld. Even telefonisch contavt gehad i.v.m. aantal zakken. Een paar uur later al in huis "kwamen er toch langs". Al vaker zo gegaan. Perfect!

Fiets kar volgt prima zelfs bij hogere snelheid.

ik gebruik de fietskar om mijn golftas te vervoeren en vervolgens gebruik ik de firtskar als trolley. Zorg dan wel dat je minder gewicht in je tas hebt.

Supper

Vandaag besteld en effectief morgen geleverd

Vlotte levering

Alles gaat zoals je van een aankoop mag verwachten.

Goede prijs en snelle service

Een aanrader mss wat meer uitleg over de producten op de website al is dat geen must

Heel tevreden en blij

Ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop, de Innopet Comfort Cozy. De buggy werd keurig geleverd en alleen de wielen moest ik nog zelf monteren. Een geweldige buggy met perfecte vering. Blauwestad reageert ook meteen op email, zelfs op zondagmiddag. Echt fantastisch.

Goed bedrijf, reageert snel en netjes

Heb bij hen een Burkley Coho xl besteld, hierbij hoort een adapter om hem aan je fiets te bevestigen. Deze moet je apart bestellen. Hier zijn door de vele verschillende fietsmerken en systemen ook heel veel varianten van. Na wat zoekwerk, was ik in de veronderstelling dat ik de goede mee besteld te had, bij aankomst bleek dat dus niet zo te zijn. Even met hen gemaild en kreeg snel en correct antwoord en een advies welke dan wel. Als ik de verkeerd bestelde terug zou sturen, dan werd direct de goede opgestuurd. Dit gebeurde netjes en correct Kortom, prima bedrijf met kennis van zaken.

Goed contact met de firma.

Door omstandigheden met pakjesdienst toch een goed contact met Fietskarretjes.nl

Supersnel geleverd

Mijn steekas voor de hondenfietskar is erg snel geleverd. Duidelijke info op de site!

Bestelling keurig netjes op tijd ontvangen. Keurig op de hoogte gehouden. Tevens een leuke kadobon ontvangen die ik zeker ga gebruiken bij deze nette zervice. Dus niet verder zoeken gewoon hier bestellen een echte aanrader.

Snelle levering en heel goede naservice

Hele snelle en correcte levering ! Door een probleempje met een rits ging men bij fietskarretje.nl meteen op zoek naar een snelle oplossing. Dit wordt dan hopelijk heel snel opgelost. Dus perfecte na-verkoop service, zeker een aanrader

Helaas was er tijdens het vervoer iets stuk gegaan. Maar heb contant met jullie opgenomen en alles is heel goed en zeer snel opgelost. Het contact was goed en netjes.

Mooi product, snelle levering.

Fijn contact en alles snel geregeld!

Nadat ik een verkeerde as besteld had contact opgenomen en snel reactie gekregen op mijn vraag. Geen probleem om hem om te ruilen! Heel fijn!

kwaliteit en levering

zeer goede kwaliteit en snelle levering

Prima communicatie, snelle mogelijkheid om af te halen

Ik heb een accessoire gekocht voor de Doggyride. Vriendelijke communicatie, snel de mogelijkheid om het te kunnen afhalen en vriendelijk geholpen. Daarnaast niet duur. Aan te bevelen!

Snel geleverd zoals afgesproken

Goed geregeld

Makkelijk bestellen , snel geleverd en goed verpakt.

Top bedrijf

Makkelijke website, snel en netjes geleverd. Prima service!!!!

Netjes geregeld

Snel en correct

Eenvoudig besteld en zeer snel geleverd.

Goede en snelle levering, overzichtelijke website

Ik kan Fietskarretje.nl zeker aanraden. Ik heb een hondenbuggy gekocht van Innopet, die snel werd verzonden. Binnen 2 dagen had ik de bestelling in huis (ik had later besteld dan vandaag besteld, morgen in huis). Een fijne en overzichtelijke website waar ik goed op kon vinden wat ik zocht. De actie van de voucher is een leuke bijkomstigheid. Bestelling was ook netjes ingepakt. Bedankt!

Geleverd zoals gevraagd

Zeer stabiele fietskar, de hond moet er nog wat aan wennen. Maar aan de kar is het zeker niet gelegen!

Duidelijke website en direct de volgende dag netjes geleverd via DHL

Snelle levering en uitstekend klantcontact

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl