Top bedrijf

Makkelijke website, snel en netjes geleverd. Prima service!!!!

Netjes geregeld

Snel en correct

Eenvoudig besteld en zeer snel geleverd.

Goede en snelle levering, overzichtelijke website

Ik kan Fietskarretje.nl zeker aanraden. Ik heb een hondenbuggy gekocht van Innopet, die snel werd verzonden. Binnen 2 dagen had ik de bestelling in huis (ik had later besteld dan vandaag besteld, morgen in huis). Een fijne en overzichtelijke website waar ik goed op kon vinden wat ik zocht. De actie van de voucher is een leuke bijkomstigheid. Bestelling was ook netjes ingepakt. Bedankt!

Geleverd zoals gevraagd

Zeer stabiele fietskar, de hond moet er nog wat aan wennen. Maar aan de kar is het zeker niet gelegen!

Duidelijke website en direct de volgende dag netjes geleverd via DHL

Snelle levering en uitstekend klantcontact

Eerste keer en ben zeer tevreden snelle levering goede prijs

Super fietskar

Contact maken is prima ,was een ding wat niet goed ging dat er geen track en tracé werd gestuurd ,volgens Post NL heeft het bedrijf niet goed aangemeld …..na een telefoontje van mijn kant werd het op gehelderd ,,enige tijd later was post NL er al met het pakket ! Vriendelijke groet mevr postma

zeer korrekte levering

het werd snel geleverd en voldoet aan dde verwachtingen( buggy honden

Goede prijs kwaliteit en staan je goed te woord

Goede prijs kwaliteit en staan je goed te woord

Doggyride fietsmand + britch snel geleverd.

Alles snel afgehandeld

Regels alles snel af

Top product

Top product. Goeie kwaliteit. Makkelijk te monteren Gaan we veel plezier mee beleven.

1 van de producten was incompleet maar prima opgelost

Van de weehoo koppeleingen miste ik diverse adapters en een paar te veel. Snelle reactie van de winkel en goed opgelost. leverancier stuurde de missende adapters.

Hele goede service. Alleen jammer dat het niet past en aangepast moet worden.

supersnelle verzending en perfekt verpakt

Prima kar. Solide

Superb

De levering was de volgende dag binnen en de prijs was super

beter kan niet !!!!!

Besteld en snel geleverd, beter kan niet !!!!!

Bekleding fietskar was beschadigd. Ik kon een nieuwe krijgen.of een nieuwe hoes. Snel antwoord met vragen. Hele fijne service

Snel geleverd top

Na een dag al in huis. Gelijk mail en wanneer. Zeker voor herhaling vatbaar

Snel en correct geleverd

Snel en pijnloos.. :)

De fietsdoppen voor onze DoggyRide fietskar werden snel en tegen een goede prijs bezorgd. Aanrader!

Goede uitleg gekregen en prima levering

Ik had een short list van wat ik wilde kopen en wilde wat advies. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Een product bleek net uitverkocht, maar hebben ze kunnen oplossen. Dag erna werd alles geleverd. Top

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl