Mooie fiets batavus ways ego

Top bezorgd en goed uitgelegd

Tip Top

Einfach Super

Uitstekende service en prima product!

Geduldig antwoord op mijn vragen voor ik beslissing nam en daarna vlug en correct geleverd.

Heel goed!

Het was erg druk maar Wesley(Amstelveen)heeft mij erg geduldig geholpen! De voor en tegens van de verschillende regimes werden prima uitgelegd zodat ik mijn uiteindelijke keuze goed kon maken! Ik ben reuze tevreden met mijn vrije Batavus.

• Winkel: Amstelveen

Erg goed, snel en vriendelijk geholpen

Ondertussen hebben we 4 fietsen gekocht bij de locatie in Amersfoort. Dat ging altijd snel en waren het de fietsen die goed waren. Vandaag nieuwe wielen in mijn racefiets gezet en tijdens de eerste rit bleken de tandwielen niet goed vast te zitten. Ik reed toevallig net langs fietsvoordeelshop en heb gevraagd of ze konden helpen. Gereedschap uitlenen deden ze, ivm corona, niet. Maar ze hebben de tandwielen netjes vastgezet met een nieuwe moer. Los van dat dit aardig was, werd ik ook zeer vriendelijk te woord gestaan. Erg blij mijn rit vervolgd

• Winkel: Amersfoort

Gewoon superfijn

Fiets besteld via website. De volgende dag geleverd en afgesteld naar wens door fietvoordeeshop. Gewoon goede service en snelle levering. Kan ze van harte aanbevelen.

fiets is prima maar service is erg slecht

Wij hebben onlangs 2 Gazelle Orange elektrische fietsen bij jullie gekocht ze zijn bij ons thuis gebracht zouden afgesteld en uitleg krijgen niets van dat alles bus ging open jong knaapje stapt er uit haalt 2 fietsen eruit trekt de sturen recht uitleg wist hij niks van moesten we maar bellen meerdere malen geprobeerd te bellen maar je komt er niet door remmen piepen je schaamt je als je met de fiets bij de winkels komt de mensen kijken je aan of je op een oude brik rijd Nu graag wel contact met ons onder tussen 1000 km beurt nodig wij hebben daar een 2 jarig service contract voor bij gekocht we wachten af wanneer die bus voor ons huis staat VERKOPEN PRIMA / maar laat de service er NIET !!!! ONDER LIJDEN

Schandalige service

Schandalig slechte service. Koop hier NIET uw fiets. Mijn elektrische fiets werd afgeleverd en was de volgende dag kapot. Hebben nu al 5 keer de klantenservice gebeld en werd steeds afgescheept met ‘ja kunnen wij ook niets aan doen’ en ‘we bellen u terug’. Geen oplossing, niets. Vandaag heeft Fabian (die overigens zó ongeinteresseerd over kwam dat ik dacht: moet je iemand met zo’n stem wel bij de klantenservice neerzetten?) plechtig beloofd mij einde dag terug te bellen om te melden of de reparatiebus langs kon komen: “echt?” Echt, hij zou bellen. Uiteraard geen telefoontje. Echt genant!

slechte na service

fietsen besteld maar daarna... geen goede afwikkeling 5x terug geweest zonder resultaat... steeds gaat het niet goed fiets tas snel stuk nieuwe schijnt maar niet binnen te komen...en je word niet gebeld hierover de fiets houder telefoon duurt nu 4 maanden.... en nog niets fietszadel duurt ook al weken

Oplichters

waardeloze montage , maar ook geen garantie. Dus mooi verkoop verhaal maar rasechte oplichters.

• Winkel: Heerhugowaard

Service dienst ZEER SLECHT!!!

Zodra je de fiets hebt betaald kan je daarna niet meer rekenen op enige service. Ook contact zowel telefonisch als per mail uitermate slecht.

• Winkel: Opmeer

Fiets niet geleverd

Fiets in winkel besteld, op 3 weken levertermijn is fiets niet aanwezig. Op emails geen antwoord, de klantenservice is niet bereikbaar. Na 6 weken nog steeds geen oplossing. Volgens me willen ze geen fiets verkopen.

Klantgerichte fietswinkel. Aanrader!

Alles perfect verlopen vanaf bestelling van de fiets tot levering van de e-bike op woensdag 1 juli. De eigen bezorger kwam keurig op tijd en nam alle tijd om de bediening van de fiets uit te leggen en de fiets naar mijn wensen af te stellen. Ook het mailcontact verliep vlot en vriendelijk. Kortom een zeer goede fietswinkel waar de klant nog echt telt. Aanrader!

• Winkel: N.v.t.

Heel slecht begin, zeer sterke comeback

Een slechter begin kon niet. Mountainbike besteld, bleek niet leverbaar. Duurdere versie besteld, na de bevestiging een week niets gehoord. Toch maar eens bellen. Na half uur wachten; hé dat is vreemd, ik ga onderzoeken en bel terug. Geen belletje terug. Dus zelf weer in de telefoon (weer een half uur wachten); mijnheer ik heb goed nieuws, ik heb zojuist de laatste voor u gereserveerd. Alles is in orde, over 3 weken komt 'ie. Drie weken later aan het einde van de bezorgdag toch maar even bellen; is 'ie onderweg? Mijnheer ik heb slecht nieuws voor u, de fiets is helemaal niet onderweg en ook niet meer leverbaar. Inmiddels sowieso nergens meer te krijgen... Na een boze review nam een andere medewerker contact met me op (Rutger). Die heeft laten zien dat ze ook uit een heel ander vaatje kunnen tappen. Mijn fiets bleek toch nog ergens beschikbaar en met nog een paar mooie extra's stond 'ie anderhalve week later op mijn stoep. In de tussentijd werd ik continu op een heel prettige manier op de hoogte gehouden. Resultaat is dat het eerste deel van mijn ervaring een 1 scoort en het tweede deel een 10. Eind goed al goed zullen we maar zeggen!

• Winkel: N.v.t.

Goede service en geen gedoe

Goed geholpen met het uitzoeken en instellen van mn fiets. Een zadel om uit te proberen kunnen lenen, en toen ik die naar 3 weken terug wilde brengen , moest ik m nog langer lenen voor het juiste test-oordeel. Super geregeld :-)

• Winkel: Eindhoven

nooit meer! bestel hier niet!

in de winkel twee elektrische fietsen getest en besteld, dit was echter al een gedoe om beide fietsen op 1 adres te kregen en op 1 bestelling. later in de week meerdere keren geprobeerd te bellen na meerdere pogingen eindelijk een medewerker aan de lijn welke wist te vertellen dat beide fietsen tegelijk geleverd zou worden. Tevens accesoires bijbesteld in de winkel echter een dag later een mail van de fietsenwinkel bedankt voor u aankoop en ontvingen wij een kortingsbon van 10% op accesoires. hierop contact gehad dat ik de accesoires zoals reeds besteld wou annuleren dit was geen probleem. Tijdens leveringdag is maar 1 fiets besteld en blijkt de andere fiets in een filliaal te staan en vergeten mee te geven aan de bezorgdienst ook werd 1/3 deel van de accesoires toch bijgeleverd. over de andere fiets zal contact worden opgenomen voor een nieuwe afspraak zo snel mogelijk. Echter na weer geruime tijd gewacht te hebben zelf de winkel gebeld. Hierop zal er overlegd worden over een passende oplossing en zal ikdezelfde dag terug gebeld worden. echter gebeurde dit niet vervolgens zelf teruggebeld en opnieuw het zelfde verhaal u wordt teruggebeld.

Ruk, koop hier niet

Wat een slecht bedrijf is dit. Koop hier aub niks. Je mag er constant zelf achteraan want communiceren gaat helaas niet. Je wordt niet ingelicht dat fiets later komt(2x verschoven) en , als je probleem meldt (na 2x 45min in de wacht te hebben gestaan) wordt je vervolgens niet terug gebeld voor afspraak met service bus. Denk dat het bedrijf iets te hard is gegroeid. Alles voor de centen. Ik hoop dat mijn probleem nog opgelost gaat worden. Heb er nog niet zoveel vertrouwen in. 1 tip koop bij uw lokale fietsenmaker...

• Winkel: Heerhugowaard

Slechte service!

Batavus e-bike gekocht in maart. Bij de levering zat een andere accu. Het omruilen daarvan was snel geregeld. Een paar weken later maakte mijn fiets een raar geluid. Volgens mijn man iets met het crankstel. Dit per mail aangegeven op 20 april. Er zou een mobiele fietsservice langs komen om het te repareren. Ik zou gebeld worden voor afspraak, wat nooit gebeurde. Nog meerdere malen gemaild en gebeld en steeds werd er van alles beloofd, maar ze hielden zich nergens aan. 2 maanden na de melding zijn ze nog steeds niet geweest! Vanmorgen laten weten dat ik de rechtsbijstand erop zet en ze een zeer slechte recensie mogen verwachten. Mijn man was het beu en heeft er zojuist zelf naar gekeken. Blijkbaar zat er van alles niet vast gemonteerd!

Zeer slecht

- maken veel fouten - levering 2 x een fiets gemiddeld 2,5 weken - reageren niet op mijn klacht, heel brutaal

• Winkel: Utrecht

Niet indrukwekkend

Weinig aandacht. Fiets meegeven om te testen, maar weinig aandacht (waarschijnlijk door de drukte!). Vervolgens, na aankoop en vraag om de fiets thuis te laten afleveren, stilte!!!!

• Winkel: Amstelveen

Nemen alle tijd voor uitleg, proefrit was mogelijk en alle afspraken bij bestelling nagekomen

• Winkel: Utrecht

prima advies en service door Ronnie

prima advies en service door Ronnie

• Winkel: Eindhoven

Topfietsen voor scherpe prijs met topservice

Fiets online besteld en netjes thuis bezorgd. Zeker in deze tijden een mooie service.

Matig

Na online bestelling duurde thuisbezorging lang. Enkele mails en telefoontjes aan gewijd voordat er een datum geregeld was. Communicatie verliep moeizaam. Bij eerdere aankopen in de winkel nooit problemen gehad dus de volgende keer ga ik weer naar de winkel en bestel ik niet online.

• Winkel: N.v.t.

Mijn ervaring met de levering is zeer matig.

Bij de aflevering constateerde ik dat t.ov. de fiets van mijn vrouw een afwijkende acculader heb ontvanger De capaciteit is 2 ampere terwijl die van mijn vrouw een 4 ampere is. Dus twee uur langer laden. De beide accu's zijn 400 watt. Daarnaast bleek er geen instructie materiaal bijgeleverd. Hoe werkt alles aan mijn Sparta M7B. Bij onze bestelling hadden wij fietsmandjes afgesproken die niet gemonteerd bleken te zijn evenals een kettingslot 2x . Al met al een onvolledige levering kennelijk onder noemer "Zoek het maar uit". De service valt me tenslotte tegen. Toch hoogachtend , F.M.Kers. Marie van Eijsden Vinkstraat 423 3066hg Rotterdam

Over Fietsvoordeelshop

Welkom bij Fietsvoordeelshop.nl! Bij ons vindt u een ruim assortiment fietsen en elektrische fietsen van alle bekende merken, zoals Batavus, Gazelle, Koga, Pegasus, Cortina en Sparta. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste fiets, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop. Wilt u liever eerst de fiets proberen voordat u hem bestelt, dan kan dat! Fietsvoordeelshop.nl heeft namelijk winkels in Heerhugowaard, Amersfoort en Opmeer waar zes dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat.