Snelle service valt vies tegen

Na de fiets besteld te hebben kregen wij 1 dag voor de levering een email dat de bezorgdatum was geannuleerd en was doorgeschoven met een week. Na gebeld te hebben krijgen we het excuus dat het systeem niet goed werkt en dat er verder niets aan te doen is.

Alles op tijd zoals afgesproken.

Gazelle Grenoble C 380 op donderdag besteld en zaterdag thuis rijklaar afgeleverd.

Nog niet tevreden

2 identieke fietsen besteld. 1 fiets heeft een rammel wat niet mag bij een splinternieuwe fiets. Inmiddels 2 keer contact gehad en zou z.s.m terugebeld worden. Tot op heden radiostilte aan de kant van FVS.... Aanbevelen staan op ja maar dit moet wel zsm opgelost worden!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Wat een fijne mtb fiets. Ondanks de periode netjes op tijd geleverd! Netjes afgemonteerd en bezorging liep soepel.

Snel,simpel,super

Toegangelijke site,goede artikel omschrijving,scherp geprijsd, Zelfs betere prijs dan via vergelijkings-sites,want wat is daar het verdienmodel?

Deskundig geholpen.

Als je deskundig wordt geholpen en ook nog op een vriendelijke manier? Wat wil je nog meer?

• Winkel: Opmeer

snelle levering volgens afspraak

fiets prima afgeleverd, allen het display gaf Miles/u aan i.p.v km/u. omdat te veranderen was niet in de gebruik aanwijzing te vinden. toch gevonden in een filmpje op YouTube.

Zeer snel en netjes bezorgd!

vriendelijke en snelle aflevering

ondanks deze tijd namen ze de tijd om je te helpen. en ondanks 1 feestdag toch fiets klaar gemaakt binnen paar dagen.

• Winkel: Amersfoort

Prima service!

Ik heb mijn Gazelle Bloom online besteld en drie weken later netjes thuis bezorgd gekregen. Ik werd 20 minuten van tevoren gebeld dat ze onderweg waren en kon de fiets bij de bezorger pinnen.

Geen opdringerige doorschuif handel.

Rustig en geduldige verkoper die ons goed informeerde. We mochten de fiets uittesten. Het koopcontract werd onder het genot van een bakje koffie doorgenomen. Een zeer prettige ervaring en wij komen vast en zeker nog eens terug. Met vriendelijke groet: Richard Helsdingen

• Winkel: Uden

Prima service en levering!

De fiets voldoet aan de verwachtingen en is keurig op tijd geleverd. In tussentijd werden we per mail op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces.

Goed geholpen en goed advies

Weet zelf veel van fietsen en ben door de verkoper goed geholpen en zijn advies op mijn vragen werden deskundig beantwoord. Zal bij vrienden de shop aanbevelen. Rij nu een paar dagen op de fiets en hij bevalt goed. Één nadeel tot nu toe is dat er geen goede gebruiksaanwijzing bij de fiets zit wel.over de remmen enz. Maar niet over het display.

• Winkel: Amersfoort

duidelijk en servicegericht

Duidelijke uitleg gekregen, alle vragen werden beantwoord. Vriendelijk personeel, servicegericht. Nette afhandeling

• Winkel: Heerhugowaard

perfect

de service en uitleg tijdens ons bezoek aan de winkel was erg goed

• Winkel: Heerhugowaard

vriendelijk personeel, goede service

Vriendelijke mensen, nemen de tijd. Waarom geen tien? Heb helaas twee keer terug gemoeten met mijn nieuwe fiets omdat er iets niet goed was, de service was wel top, probleem nu hopelijk opgelost, zelfs een keer aan huis

• Winkel: Utrecht

Top, alles volgens afspraak gegaan!

Zeer goed, fiets die nergens niet op voorraad kon Fietsvoordeelshop gewoon snel leveren!

Wesley heeft ons zeer goed geholpen. Wij mochten op elke merk / type fiets proeffietsen. Ook de aflevering van onze fietsen verliep zeer naar wens. Wesley is zeer deskundig op het gebied van electrische fietsen. Wij bevelen aan iedereen locatie Amstelveen aan en dan vragen naar Wesley.

• Winkel: Amstelveen

Fantastisch geholpen. Fiets meenemen was geen probleem, mijn man kon er ook 1 pakken. Zo,kon ik onderweg wisselen. Nog elders op wat fietsen gefietst,de volgende dag terug naar fietsvoordeelshop in Ridderkerk,nogmaals een x gefietst op de fiets vd dag ervoor. Deze is t geworden.

• Winkel: N.v.t.

Ik kreeg niet de fiets die ik besteld had

Ik kreeg niet de fiets die ik besteld had en ik had daarover een mail gestuurd waarbij ik redelijk snel een antwoord terug kreeg als ik foto’s zou sturen van de fiets dan zou het allemaal netjes geregeld worden. Ik de foto’s gestuurd geen reactie. De volgende dag weer een mail of de foto’s al bekeken waren en tot op heden geen reactie. Nooit bestel ik hier meer wat!

Het was mijn 1e, hele goede ervaring met Fietsvoordeelshop

Bestelling en levering gingen vlot, prettig geholpen bij afgifte fiets bij mij thuis.

Foute voorlichting mbt maar bepalen en over retourcondities

Na veel aandringen is het totale bedrag terugbetaald omdat het nergens vermeld staat dat je dan annuleringskosten of verzendkosten of welke kosten dan ook zou moeten betalen van €29,95.

Veel kennis

Goed geholpen deskundig personeel Een gratis service beurt zou wel mogen!

• Winkel: Utrecht

Super !!!

Ik had mijn fiets online besteld. Ik werd door Fiets voordeelshop per email steeds netjes per email op de hoogte gehouden en ook over de aflevering is niets op aan te merken. De bezorger belde me 20 minuten van te voren op toen hij de fiets kwam afleveren. Keurig netjes op tijd en keurige en nette man die de fiets afleverde. In een woord dus : Super !!! Ik zal zeker de volgende keer mocht iemand binnen mijn familie of kennissen een fiets zoekt deze aanbevelen.

Goed geholpen, prima service!

Prettige winkel met vriendelijk personeel.

• Winkel: Uden

Over Fietsvoordeelshop

Welkom bij Fietsvoordeelshop.nl! Bij ons vindt u een ruim assortiment fietsen en elektrische fietsen van alle bekende merken, zoals Batavus, Gazelle, Koga, Pegasus, Cortina en Sparta. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste fiets, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop. Wilt u liever eerst de fiets proberen voordat u hem bestelt, dan kan dat! Fietsvoordeelshop.nl heeft namelijk winkels in Heerhugowaard, Amersfoort en Opmeer waar zes dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat.