snel resultaat

Een week geleden een aanvraag gedaan om factoringmaatschappijen te vergelijken via deze site. Binnen een dag 3 mooie aanbiedingen ontvangen. Gister rondgekomen met een partij. Zeer tevreden over het snelle en gemakkelijke proces!

Handig overzicht

Scheelt toch wel veel werk, handig overzicht van de diverse factoring aanbieders. Kreeg direct 2 offertes per mail, ziet er veel belovend uit.

Gemakkelijk en snel

Via Factoringvergelijken een goede factoringmaatschappij gevonden. Werkt erg makkelijk en snel. Kreeg 4 offertes in mijn mailbox van factoringmaatschappijen. Van deze 4 partijen ben ik met een partij in zee gegaan.

Prima proces

Gemakkelijk op te starten, opvolging gaat vanzelf. Daarna wel veel nabellen maar dat is logisch. Zou ik om commerciële reden ook doen.

Ik ben uitstekend en heel snel geholpen door Factoringvergelijken. Prima instituut!

Facoringvergelijken heeft mij op een uitstekende wijze de weg helpen te vinden naar de juiste partner. Een uitstekend instituut dat ik iedereen van harte kan aanbevelen.

Super handige site

Handig om verschillende factoring organisaties met elkaar te kunnen vergelijken!

Duidelijke en overzichtelijke resultaten

Twee maal gezocht naar een factoring bureau en gevonden.

snelle respons door betrouwbare partijen

Factoringvergelijken geprobeerd en is goed bevallen. Er kwam reactie van een aantal grote, solide partijen waar we nog mee in onderhandeling zijn, maar de kans is groot dat we met 1 van hen in zee gaan.

Snel gecontacteerd en geholpen door diverse aanbieders

Ik ben snel gecontacteerd door diverse aanbieders en werd ook snel voorzien van diverse offertes

Duidelijk en overzichtelijk

Als prettig ervaren

Gut

Website funktioniert gut, günstige Factoring-Konditionen.

Veelbelovend

Via factoringvergelijken rijtje met opties verkregen voor ons onbekende factors. Ziet er veelbelovend uit met op het oog lagere tarieven.

Duidelijk tabel ontvangen met verschillende factoring opties.

Goede snelle vergelijking

Paar goede opties per email gekregen. Aanrader

Ik kom uit de bankwereld, toch is dit een ander metier. Goede vergelijking kunnen maken. Uitstekend!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw positieve review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Geen oplossing

Tot op heden nog geen passende factoring oplossing kunnen vinden. Wel netjes te woord gestaan

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Roy, Dank voor uw feedback. Jammer te horen dat u in dit geval niet geholpen kon worden door de factormaatschappijen. Als er iets is wat we kunnen doen om u toch verder te helpen dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Flore Factoringvergelijken.nl

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Intuitive website. Ich habe mehrere kostengünstige Factoringvergleiche erhalten.

Site werkt goed. Na invullen gegevens krijg je mail met duidelijk schema. Zo wordt het makkelijk juiste keuze te maken.

Dank voor uw reactie! mvg Flore FactoringVergelijken

Hulde

Ik ben goed begeleid en heb advies gekregen. Ik kreeg ook een waardevolle tip, iets waar ik zelf niet aan had gedacht.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dirk-Jan, Dank voor uw positieve reactie en fijn te horen dat we u verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Goede alternatieven huidige factor

Deze site vorige week ingevuld en binnen 10 minuten via de mail overzicht ontvangen van factormaatschappijen die behoorlijk lagere tarieven vragen dan onze huidige factormaatschappij. Alles naar tevredenheid.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jeroen, Dank voor deze review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Professioneel en snel

Kreeg binnen een paar dagen een aantal offertes en werd telefonisch gecontacteerd waarbij mijn vragen snel werden beantwoord.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Wessel, Dank voor uw review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Prima vergelijken gehad!

Binnen korte tijd door meerdere partijen benaderd, kreeg precies de info die ik nodig had. Aanrader!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Remco, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw reactie! Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken

overzichtelijk en snel

zie bovenstaande

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Mos, Hartelijk dank voor achterlaten van deze review. Met vriendelijke groet, Flore

prima geholpen

prima advies verzorgd.

Prettige en doeltreffende ondersteuning.

Prettige en doeltreffende, goed onderbouwde ondersteuning.

Über FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden