Pluspunten

Heldere vergelijkingen en niet teveel, waardoor je het overzicht behoudt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Lokenberg, Fijn dat u te spreken bent over FactoringVergelijken en dat u geholpen bent. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Via Factoringvergelijken kreeg ik vlot een aantal goede contacten die mij hebben geholpen een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden en de verschillen van de aanbieders.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Robert, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat wij een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Lage tarieven, prima schema ontvangen. Scheelt veel uitzoekwerk.

Email was op mijn scherm niet opitmaal leesbaar

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste meneer Meijer, Dank voor uw reactie. Blij te horen dat wij middels onze service tijd hebben kunnen besparen en uw duidelijkheid hebben kunnen bieden. Wij nemen uw feedback te harte. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Mooi overzicht ontvangen, dit is erg prettig om de diverse factoring mogelijkheden te vergelijken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Van Bohemen, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw beoordeling. Fijn te horen dat wij u een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Gelijk persoonlijk contact na de aanvraag, prima uitleg. Ook niet door blijven bellen omdat we er toch geen gebruik van gingen maken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn. Bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Na mijn verzoek heb ik vrij snel een aantal reacties mogen ontvangen. De diverse aanbieders waren overzichtelijk weergegeven in het vergelijkingsstaatje.

geen

Fijn. Vriendelijk bedankt! Jojanneke - FactoringVergelijken

Vriendelijk bedankt! Hartelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere uitleg, klantvriendelijke medewerkers.

Dank u wel! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel geholpen

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat fijn, dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Met 1 mail bereik je vele bedrijven die reeds gelecteerd zijn en die zelf contact opnemen en alles opvolgen. Zeer praktisch als je op zoek bent naar een factoringbedrijf en je niet direct weet waar te beginnen.

Pluspunten

Prima resultaat, prettige benadering.

Pluspunten

Goede, vriendelijke en zakelijke opvolging

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw beoordeling meneer Scholten! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringPortal.be

Pluspunten

Helder. Doet wat het moet doen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw beoordeling mevrouw Vlierma! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uiteindelijk zat de juiste ertussen Het doel wordt behaald

Niet elk bedrijf uit de selectielijst nam ook daadwerkelijk contact op of deed moeite zich nader te verklaren na bv. een afwijzing.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste meneer Moelker, dank voor uw beoordeling. We hebben het door u genoemde verbeterpunt direct opgepakt met de factormaatschappijen. Fijn te horen dat u door onze website bent geholpen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel en duidelijk

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en snel. Aangesloten bedrijven koppelen terug met advies, zo kun je kiezen voor de beste aanbieder.

Niet alle aangesloten bedrijven hebben gereageerd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw reactie meneer Kadir! Fijn dat u geholpen bent. Uw feedback hebben we opgepakt met de factormaatschappijen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

snel en correct!

geen. vooral zo doorgaan

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw beoordeling meneer Vermaning! Als we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Goede uitleg, heel snel antwoord gekregen

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw beoordeling mevrouw Meussen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

- sterke reactiviteit - oplossingsgericht

- prijszetting tov andere financieringsoplossingen

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw reactie! Interessant verbeterpunt, gaan we zeker naar kijken. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringPortal.be

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Konden geen oplossing aanbieden voor onze vraag.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw reactie. Hopelijk heeft u een andere oplossing kunnen vinden! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringPortal.be

Pluspunten

Snel, helder en duidelijk. Wij ontvingen een ruim aanbod van diverse mogelijkheden

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw lovende beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Duidelijke website, er werd snel gereageerd en ik werd ook góed geinformeerd.

Geen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor uw beoordeling! Fijn dat u hiermee geholpen bent. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk

Über FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl

Kiyoh Bewertungen