Gewoon top! Snelle reacties, pro-actief mee kijken en mee denken. Software is goed en overzichtelijk ook voor onze medewerkers is dit goed te gebruiken. Ga zo verder

Duidelijk en behulpzaam

Altijd tevreden met Firm24

Goed en efficient geholpen door Niels

Ik had een probleem dat ik geen bericht kon sturen naar de notaris over een fout in de conceptakte. Niels hielp mij snel door dit op te pakken met de notaris, hij gaf duidelijke informatie over wat er gebeurde en van mij verwacht wordt.

Goed en snel!!

mijn gewenste antwoord - hopelijk :-)

zeer goed advies ontvangen

Vandaag gesproken met Firm24 nadat ik gisteren contact gezocht had. Zeer kundig advies waar ik vertrouwen van krijg. Ik zie er naar uit om met firm 24 te gaan werken zodat ik snel als ondernemer aan de slag kan.

Joey Civkoski is snelle jongen met heldere kop. Houden zo

vriendelijk en duidelijk informatie

Zeer goed ervaart.

Super blij

Ik ben goed geholpen echt een 10 En door Jim Ik vind Jim echt een baas

Vriendelijk en snel

Marije heeft mij snel en correct geholpen bij het aanmaken van een oprichtingstraject in Firm24.

duidelijke uitleg

Erg duidelijke uitleg en Joey gaf het gevoel geen tijdsdrang te hebben en nam de tijd om vragen te beantwoorden. Ik ga het hele verhaal nu in overweging nemen en kom dan zeker bij hem terug. Jeroen

Voortreffelijk!

Romeo wist al mijn vragen kundig en gedetailleerd te beantwoorden.

Topper

Echt een topper

Chat had een vertraging maar telefonisch heeft Joey me super geholpen

Omdat de chat een vertraging had, was het typen van mijn vraag verschrikkelijk. Ik heb vervolgens gevraagd of ik gebeld zou kunnen worden en mijn telefoon nr achtergelaten. Ik werd vervolgens binnen een minuut gebeld en ben super geholpen door Joey. Proactief meedenken en bekwaam. Dank hiervoor

Goede ervaring met Firm24 sinds 2016

Ik heb met Firm24 goede ervaring sinds 2016

SUPER Maxime

mijn naam is john ik stelde een ingewikkelde vraag aan de medewerker support de naam van deze medewerkster is Maxime. Maxime wist het antwoord zo duidelijk en snel te geven met een uitleg die voor mij als leek heel begrijpelijk en helder was. Niets ten nadele van de andere medewerkers van support maar in mijn ogen is maxime de medewerkster van de maand.

Everything was answered, everything was helpful

Nothing specific to add :)

Goede en duidelijke begeleiding bij het opzetten van de holding.

Goede en duidelijke begeleiding bij het opzetten van de holding.

Ik heb contact gehad met Anisha. Ze gaf aan dat ze bezig was met mijn vraag. Ook gaf ze aan dat ze hier net werkte dus dat het minder soepel liep dan ik misschien gewend was. Dit zorgde bij mij voor begrip. Ze heeft samen met een collega mijn bestand gevonden en mijn vraag goed beantwoord, waarvoor dank!

Snel en efficiënt geholpen door Marije

Online direct tijdens de aanvraagprocedure geholpen via de chat, snel en efficiënt geregeld, top!

Heldere en snelle beantwoording van mijn vraag

Ik werd op de afgesproken tijd gebeld en al snel is mijn vraag over de route en de ingangsdatum van de inbreng van de vof in een bv beantwoord.

ik heb het idee dat sommige zaken dubbel gevraagd worden??

gezien wij al op leeftijd zijn en geen ervaring met computer systemen is dat niet altijd gemakkelijk in te vullen. Sorry maar dat is onze ervaring Paul Roelevink

Super fijne service

Enorm fijn geholpen door Romeo. Hij heeft alles erg duidelijk uitgelegd en mij advies kunnen geven. Hij dacht ook meteen mee met de administratie waardoor dit ook weer een last van m’n schouders is. Zodra alles rond is met de opdrachtgever ga ik de BV via jullie aanvragen. Dank!

Fijn gesprek

Goed en duidelijk gesprek gehad. Denkt mee.

Good answers and good service!

I was happy with this call!