snels en direct antwoord op mijn vragen

Vond wel handig dat ik direckt vragen kan stellen.

Tot nu toe een prima ervaring!

Handig systeem waarmee je heel eenvoudig een eenmanszaak kan omzetten naar een BV + Holding. Ik heb nog niet het gehele proces afgerond maar ben tot nu toe tevreden!

Ruim 2 maanden betaald, nog geen BV's

Nadat ik met zeer veel moeite eindelijk de info kreeg die ik nodig had met betrekking tot de complexe structuur en hoe ik deze goed in kon vullen en betalen heb ik in december 4 BV's opgericht en betaald via firm24. Weken later nog niks gehoord. Contact opgenomen. Notaris had corona zo werd gezegd. Jammer dat ze hier zelf niet op insprongen en een nieuwe notaris toewezen, maar op ons verzoek werd dit gedaan. Weken later een nieuwe notaris aangewezen gehad. Deze noratis had de volmachtiging verkeerd verzonden. Na weken wachten en een keer of 7 contact opgenomen te hebben werd dit eindelijk goed gezet. Inmiddels weer weken verder zonder nieuw. Dramatische klantenservice zonder verstand van zaken met zeer ergerlijke reacties. Ik raad sterk aan die paar tientjes meer te betalen aan een fatsoenlijke partij. Na nu voor de weet ik hoeveelste keer contact op te hebben genomen blijkt er weer ergens in een dashboard een stap open te staan die ik moet doen. Anders dan waarover ik geïnformeerd ben.

Beste Andries, Wij hebben u geprobeerd te bereiken om de oprichtingen met u te bespreken. Wij hebben u helaas niet kunnen spreken, graag verwijs ik naar de mail waarin wij u meer uitleg geven. De overgang van uw aanvragen verdient geen schoonheid prijs, waarvoor onze excuses. Firm24 heeft u reeds geïnformeerd over de voortgang van uw oprichting(en) welke sinds 19 januari op uw goedkeuring staan te wachten. Tot op heden heeft u daar nog geen goedkeuring voor gegeven. Wij vinden het vervelend dat u onze dienstverlening als onprettig ervaart. Graag blijven wij met u in contact voor het begeleiden van uw oprichtingen en het bespreken van uw ervaring zoals u deze beschrijft. Wij vertrouwen in een goede oprichting. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Floris is een topper

Word snel en duidelijk geholpen

Snel antwoord op mijn vraag.

Via de chat op zondag een vraag gesteld. Binnen een paar minuten een helder antwoord gekregen van Suleiman. Nette manier van aanspreken.

Deskundig

Uitstekende service en een deskundig klantenservice!

Fast and efficient

I had some special questions about converting a one man company to BV. I received quick and professional response, so I am continuing with firm24 to create my BV. Thanks to Amina!

super snel geholpen door Floris

mijn vraag werd in 1x beantwoord. binnen seconden was alles helder.

Snel netjes en duidelijk

Ik werd snel te woord gestaan. Mijn vragen netjes en duidelijk beantwoord. Ik werd geholpen door Amina.

Erg vriendelijk en hulpzaam

Floris reageerde erg gauw en kwam met goede sites die ik kon gebruiken, waar ik dus de antwoorden op mijn vraag kon vinden.

vlekkeloos

Snel en professioneel.

Snel en professioneel. Tegen redelijke prijzen.

Vraag super snel beantwoord en zonder klant te zijn!

Ik had een vraag over het opstellen van een arbeidsovereenkomst als DGA en ben nog niet eens klant bij Firm24. De vraag werd binnen +/- 1 minuut beantwoord, waardoor ik gelijk door kon met waar ik mee bezig was.

Goed geholpen in de livechat

Tijdens het formulier voor het oprichten van een BV had ik een vraag die ik gelijk via de livechat kon stellen. Zo kreeg ik direct naar tevredenheid een antwoord van Floris.

goed geholpen

goed geholpen

Goed en duidelijk en snel beantwoordt

Snel duidelijk reactie op mijn vraag

Top , snel advies over op mijn vraag

Prettige en vlotte communicatie

ondervond wat moeilijkheden met mijn aanvraag, door hulp van Fabian is het allemaal opgelost en heb ik mijn BV met extra aandeelhouder dit jaar nog kunnen oprichten. Dank voor het meedenken en snelle handelen.

Top geholpen

Super geholpen met mijn eindejaarsvragen en die voor het nieuwe jaar om wijzigingen doo te voeren, bedankt.

Flexibel en denken mee in jou belang

Ben erg tevreden over Firm24, via de chat en telefonisch werden al mijn vragen beantwoord en werd ik op een aantal punten gewezen die voor mij belangrijk waren, alles was snel geregeld, nogmaals bedankt!

Continu fouten in de aktes

In het begin ging het soepel, maar net voor de oprichting een aantal fouten in de aktes. na diverse toezeggingen zou alles in orde zijn. U kan het al raden, ze hebben de oprichting door gedrukt. Net contact gehad met de notaris en ja de aktes kloppen niet volgens Firm24 kan je b.v. gevestigd zijn in 2 plaatsen. Mijn idee is dat hier een paar studenten het werk verrichten. En ik zal waarschijnlijk ook als reactie krijgen : wij richten 30000 b.v. op per jaar. Nou ik zou graag weten hoeveel van deze bedrijven onjuiste aktes hebben. Mijn conclusie over Firm24 nooit meer ik moet nu weer nieuwe aktes laten maken.

Beste Ferry, Wij vinden het erg vervelend dat onze dienst niet volledig verlopen is zoals wenselijk en u van ons verwacht. Vandaag hebben wij u kunnen spreken en een aantal dingen kunnen doornemen. Onder andere onze werkwijze en algemene voorwaarde heeft u helaas als onprettig ervaren. We zijn blij voor u dat uw reeds volbrachte oprichting een succes is en dat uw voorgaande oprichting op dit moment onder de aandacht is van uw behandelend notaris. Uw akte is tot stand gekomen op basis van door u verstrekte gegevens welke naar alle waarschijnlijkheid anders zijn overgekomen dan de bedoeling is geweest. Aan de hand van de bespreking (belehrung met uw behandelend notaris) van uw concept akte volgt een definitieve akte van oprichting. Het is daarom extra spijtig dat een wijziging niet in een eerder stadium tot stand heeft kunnen komen. Wij staan in voor het succes van de onderneming en denken graag mee in het belang van een goede uitkomst. Echter geeft u aan dat alles reeds in gang is gezet en verder geen contact, ondersteuning of bijdrage van ons wenst. Uw akte komt zeer spoedig naar u toe en wij hebben alle vertrouwen in een goede uitkomst. Wij wensen u alle succes bij het ondernemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Heel goed en voor lange tijd geholpen!

Heel goed geholpen door Marit en andere collega's, ze heeft mij voor lange tijd al mijn twifels kunnen verklaren over de oprichting van een BV en de holding. Heel blij met de klantservice van Firm24

Altijd duidelijke antwoorden op mijn vargen

Jaren lang klant en fan van Firm24

Prima geholpen door Michael!

Goed geinformeerd

Ik had een aantal vragen met betrekking tot het oprichten van een BV / Holding en ben uitstekend geholpen. Mijn vragen hadden vooral betrekking tot de keuze eenmanszaak of BV/Holding. Salaris van de Dga (dieper dan wat er op de website staat) en andere zaken.