Snel en professioneel geholpen

Ik had een vraag over het verdelen van aandelen in mijn B.V. Floris heeft mij snel en professioneel geholpen. Top service.

perfect

mijn ervaring met Floris is super goed. duidelijke antwoorden en geeft deugdelijk advies.

Prima geholpen

Yimaroh en Isabelle

Vriendelijk deskundig en snel antwoord op vragen!

Naar aanleiding van enige vragen met betrekking tot fiscale en juridische mogelijkheden bij opstarten holding en werk bv mailcontact gehad met Floris Krijt. Vragen zijn goed, duidelijk en zeer snel (dezelfde dag binnen 2uur) beantwoord met extra advies om geen onnodige kosten te maken! Bij twijfel dus gewoon even een mail en deze meneer denkt met je mee, Top!

Beste Eric, Dank je wel voor je review en goed om te lezen dat je goed bent geholpen door Floris met de fiscale en juridische vragen voor de op te richten werkmaatschappij en holding. Wij denken graag met je mee. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Erg behulpzaam en aardig.

Floris was geduldig en heel erg behulpzaam. Hij heeft me verder kunnen helpen in mijn process.

Prima en snel geholpen!

Prima en snel geholpen!

Beste Lysan, Dank je wel voor je feedback en fijn dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

prima proces

Joey Civkoski heeft mijn vragen snel en adequaat beantwoord.

Beste Martijn, Dank je wel voor je review en goed om te lezen dat je goed en snel bent geholpen door Joey. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Top support van Jemaro

Fijne en duidelijke antwoorden op mijn vragen

Beste Joeri, Dank je wel voor je reactie, we zijn blij te horen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Met Floris gekeken naar de omzetting naar BV

Prima, to the point de belangrijke stappen gekregen die ik moest nemen voordat we eigenlijk de omzetting kunnen doen. Dus die nu aan het zetten en vervolgens kan de omzetting gerealiseerd worden. Communicatie was duidelijk, helder en to the point. Gewoon een prima zakelijk gesprek dus helemaal top

Beste Bart, Dank je wel voor je review en goed om te lezen dat u goed bent geholpen en u nu weet waar u aan toe bent voor uw omzetting. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Snel geinformeerd

Prima medewerker

Beste Hans, Dank je wel voor je waardering, wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Duidelijk en snel antwoord

Meneer was snel en duidelijk in het beantwoorden van mijn vele vragen.

Beste Jessica, Dank je wel voor je review en fijn dat je zo snel en goed bent geholpen en dat je "vele" vragen zijn beantwoord. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

snelle reactie

snelle reactie, goed geholpen door Floris

Beste Robert, Dank je wel voor je feedback en dat je de hulp van Floris weet te waarderen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Behulpzame en snelle support

Had een kleine wijziging nodig omdat er telefonisch met de notaris iets was gewijzigd en dit nog niet doorgevoerd was in het portal. Werd door de supportmedewerker via de chat erg snel geregeld. Super!

Beste Bart, Dank je wel voor je review en goed om te lezen dat u goed bent geholpen op onze LiveChat en dat de wijziging via deze weg snel geregeld was. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Prettig, vriendelijk en vlot

De heer Civkoski van Firm24 heeft mij uitstekend te woord gestaan en vlot begeleid in het proces.

Beste Paul, Dank je wel voor je feedback wij helpen ondernemers graag verder in hun zoek tocht en passende begeleiding voor het doorlopen van het aanvraag proces. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

snel en efficiënt

ben net door Floris geholpen soms heb je snel een antwoord nodig zonder veel poespas, en die kreeg ik gelukkig nu ook van Floris, zodat ik nu snel door kan TOP!!!!

Beste Jack, Dank je wel voor je bericht en fijn om te lezen dat Floris u heeft kunnen voorzien bij een goed en snel antwoord. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Beleefd, duidelijk en snel te woord gestaan.

Ik heb support gekregen van Floris. Hij reageerde snel en beleefd. Gaf me duidelijke antwoorden en vroeg gericht indien nodig. Ben blij met zijn support!

Beste MJA van de Ven, Dank je wel voor je review en goed om lezen dat de support van Floris snel en gepast voor de juiste antwoorden heeft gezorgd. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goede ervaring, service en afhandeling.

Beste Jessica, Dank je wel voor je feedback, het doet ons goed om te zien dat je onze dienst prettig hebt ervaren. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Prima uitleg en zeer beleefd

Prima uitleg en zeer beleefd

Beste Miranda, Dank je wel voor je reactie en goed om lezen dat we je hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

geweldig

heel relaxed geholpen door kundige persoon. suleiman stelde de goede vragen, en kon heel snel een passend antwoord geven op mijn vraag. ik kan even niet beoordelen of het binnen de regels van jullie "battle" is toegestaan dat er bonus punten worden uitgedeeld door "klanten", indien dat niet toegestaan is, zou ik dat willen nomineren als extra-feature en daarmee bonuspunten kan verdienen. "de totaalscore van de reviewer " x 250 of een soort constructeurs-titel, in de vorm van een extra bonus punt we vonden het fantastisch om te vernemen dat er een leuke competitie is opgezet (goedgekeurd of niet) wij keuren m iig 100% goed. geweldig initiatief groetjes Dave Dolleman en Barbara van der Wekken BRAVE Creations

snelle en betrouwbare reactie

Ik had een specifieke vraag en die is snel en adequaat beantwoord.

Beste VdG Consultancy, Dank je wel voor je feedback en goed om lezen dat we je op een passende manier hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Zeer goed !!

Snelle service and response van Floris

Beste Eugenius, Dank je wel voor je review en fijn dat de service van Floris goed is ontvangen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Half negen ‘s avonds en binnen 2 minuten geholpen

Ik moest ‘s avonds een identificatie doen waarvan ik niet wist of die succesvol verliep. Chat gestart en binnen 1 minuut antwoord op mijn vraag.

Beste Hans, Dank je wel voor je review en goed om te hopen dat de chat functie een snelle uitkomst was voor het beantwoorden van je vraag. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

simple to use fast help/response via chat service

Everything worked great, iDeal confirmation was confusing, saying that the transefr was cancelled or failed, however a help Joey C. from the chat was quick

Dear Oliver, Thank you for your feedback and good to hear that Joey was able to help you quickly and clearly with the payment via iDeal. We wish you continued success. If there is anything else we can help you with, you can always contact us. Kind regards, Team Firm24

Awesome

Ik ben geholpen door Joey Civkoski. Hij is terzake deskundig, was geduldig en heeft direct het e.e.a. voor mij in gang gezet.

Beste Geovani, Dank je wel voor je review en goed om te hopen dat de deskundigheid van Joey je zo goed op weg heeft geholpen en dat zaken in gang gezet konden worden. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Joey is behulpzaam en geduldig! dankzij hem is aan mijn kant alles soepel verlopen.

Beste Danny, Dank je wel voor je review en goed dat met het geduld van Joey jullie samen tot een uitkomst zijn gekomen. Wij wensen je veel succes verder. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24