De heer suleiman heeft mij top geholpen!

Bedankt voor de te verschaffen informatie.

Uitstekend, snel en proffesioneel

Een snelle en professionele klantenservice

Snel en behulpzaam

volledige antwoorden op de vragen

was direct...geen wachttijden

Toppers, zo snel m’n bv opgericht!

Ik heb al veel bv’s opgericht maar via Firm24 was het echt super eenvoudig, snel en alles online!

Vraag over aanpassing verkort of verlengd boekjaar . Gelijk geholpen door Floris

snelle informatie wisseling

snelle antwoorden, ook fijn als antwoorden ja zijn. goede ervaring

Snelle en duidelijke reactie op vraagstelling.

Prettig.

Great service from Joey Civkoski

Great service from Joey Civkoski

Duidelijk & snel antwoord op mijn vragen gekregen

In een paar minuten duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen.

Vraag gesteld en voldoende beantwoord.

Ad-hoc vraag vlot en voldoende compleet beantwoord.

Positief

Ik ben blij dat de taken serieus worden opgepakt en goed worden teruggecommuniceerd. Ik dank je voor een positieve ervaring.

Goed geinformeerd

In de aanloop naar oprichting van een BV holding structuur goed geinformeerd door Joey. Nog geen zaken beklonken dus uiteindelijke review zal volgen.

snel en duidelijk gereageerd

door Joey Civkoski goed geholpen

Baas Joey staat voor wat hij zegt.

Echt wij zijn geholpen door Joey,hij heeft ons stap voor stap begeleid in de oprichting van ons bedrijf ,hij reageerde gelijk op onze mail of telefoontjes.Google Joey en je vind hem op Wikipedia onder snel oplossend gericht en klantvriendelijkheid.

Snel en effectief

Joey was een prima chat aanvulling op alle informatie en vragen die we hadden

floris heeft het goed uitgelegd

dank

goed en duidelijk geholpen !

De vele vragen werden goed en duidelijk beantwoord en vooral geduldig soms stelde ik 2x de zelfde vraag om uit te sluiten dat er iets niet goed begrepen was.

goed antwoord gekregen van Floris

Floris weet waar hij over praat.

Goede snelle service

Reageren snel met duidelijke informatie! Had vandaag eigenlijk om 11.30 uur een belafspraak ingepland via de website, maar hier heb ik niks meer van gehoord. Dus maar contact opgenomen via chat en daar uiteindelijk goed verder geholpen.

Het niet kunnen openen van een zakelijke rekening bij KNAB.

Ik probeerde een zakelijke rekening te openen bij KNAB, maar kreeg een melding dat ik niet voldoe aan hun voorwaarden. Vervolgens wilde ik contact opnemen, maar daar was een lange wachttijd. Vandaar dat ik maar even contact heb opgenomen met FIRM24. Ik werd toen geholpen door Joey Civkoski. Ik vertelde even mijn verhaal en dat ik geen zakelijke rekening kon openen. Dit was ook iets nieuws voor Joey, maar hij probeerde wel mij goed te helpen door eerst een aantal vragen te stellen, zodat ik even kon kijken of ik iets over het hoofd zag. Maar ik zag niks vreemds tussen staan en alles zag er gewoon goed uit. Joey heeft aangegeven dat hij gelijk achteraan zal gaan en de notaris gaat benaderen om te kijken of het proces voltooid is. Hij laat het z.s.m. weten wanneer hij een antwoord heeft. Al met al een goede service!

Floris doet het goed.

Floris heeft een dringende vraag van me in hoog tempo beantwoordt. Slagvaardige vent.

Joey is niet alleen heel snel, hij is ook gewoon heel goed!

Joey heeft mij de afgelopen dagen van bijzonder goed geholpen met het opzetten van een BV in Nederland. Hij heeft kennis van zaken, is snel en reageert altijd ter zaken doend. Top.

Enorm goed geholpen door Joey

Joey Civkoski is een topper! Fijn en snel geholpen via de support chat.

snel en vakkundig antwoord

ik stelde een vraag welke snel en vakkundig beantwoord werd.