Uitstekend vanwege de doelgerichte, snelle beantwoording van de vragen.

Bevredigend. Ik wens een een snelle afhandeling van kwesties waar onduidelijkheid over bestaat en precies dat heb ik kunnen krijgen. Top!

Duidelijk en snel

Fijne ervaring. Amina is duidelijk en snel in haar communicatie.

Prettig en duidelijk

Was zeer duidelijk en behulpzaam

zeer behulpzaam!

Joey belde op tijd en was zeer behulpzaam aan de telefoon, hij heeft mij uitstekend geholpen met al mijn vragen.

Got the answers to my questions

The agent was polite and answered all my questions promptly. Her answers helped me navigate on the portal correctly.

Prima geholpen

Prima geholpen door Bente

heel goed

Zeer snel in verwerking

Duidelijk en snel

Ik werd snel geholpen door Bente en kwam hierdoor beter door het proces heen.

Top Bedrijf

Bente heeft mij goed geholpen om de juiste bestanden te vinden. Website was wat onduidelijk.

Laila was super excellent in attending to my needs. She is a patient and courteous customer service

The portal is quite detailed. And I am happy with the chat option which has really helped to understand how to register my company even though I am not based in Netherlands

Duidelijk en transparant.

Zie boven.

goed geholpen

alleen Martinus, is Marcel Kan gebeuren geen probleem, fijn telefoon gesprek thx....

Goed geholpen

Goed geholpen

Duidelijke uitleg

Ruimdenkend, duidelijke communicatie en behulpzaam.

Beste Im, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk, kwalitatief en professioneel

Joey heeft ons voorzien van alle benodigde informatie en adviezen rondom het opzetten van een holding en werk-bv. Op basis hiervan weten wij wat er wel en niet mogelijk is, waar de fiscale voordelen liggen en welke documenten er noodzakelijk zijn voor de oprichting.

Beste Tom, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Joey je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk

Duidelijke advies en snel in gang zetten van de vervolgstappen.

Beste Rick, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer goede ervaring gehad met FIRM24

Dank Joey voor je hulp. Firm24 komt hun afspraken goed na en een mooi platform die uitstekend aansluit op onze diensten.

Beste Celaleddin, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst en Joey weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel, duidelijk, professioneel

woord duidelijk uitgelegd, snelle reactie

Beste Rita, Wat goed om te lezen dat we je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Bente is heel enthousiast, assertief en behulpzaam

Beste Daan, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Bente je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Gelijk geholpen

Via de chat functie kon ik Marije vragen stellen waar ik niet uit kwam. Marije heeft me alles netjes en helder uitgelegd!

Beste Qais, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Marije je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Een prettige ervaring

Mevrouw Marije heeft mij goed geholpen en met haar antwoorden kan ik nu verder en binnenkort kom ik weer terug bij Firma24 om BV en Holding op te richten

Beste Sharif, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat Marije je snel heeft kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

All my points were addressed clearly

All my points were addressed clearly and my concerns were listened to and put in context

Dear Carlos, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Nog nooit zo'n slechte service gekregen

Misschien zijn ze goed in het snel leveren van een simpele BV, maar zodra het iets moeilijk word krijg je: - Contact met 9 verschillende customer service medewerkers, die allemaal je case naar elkaar doorsturen omdat niemand het op kan lossen - Nooit degene te pakken als je belt, want ze zitten de hele dag in meetings - Als de zaak dan eindelijk naar de notaris gaat, wordt het verkeerd gedaan, ook al heb je ze direct contact laten hebben met je fiscalist - Als je dan iets extra's nodig hebt (waarvoor je betaald) krijg je de notaris nooit te pakken Bijzonder teleurstellende partij, absoluut geen aanrader.

Beste Niels, Wij vinden het erg vervelend om te lezen hoe onze dienst door u is ervaren. Wij zijn reeds met elkaar in contact over de situatie die is ontstaan. Wij betreuren onze bereikbaarheid en dat u geen doortastend antwoord ontving van onze support. Wij zijn met de notaris voor u in contact om zo snel mogelijk toe te werken naar het wenselijke product zoals dat met de notaris is afgesproken. Graag blijven wij met u in persoonlijk contact, indien u tussentijds vragen heeft onze support medewerkers staan u graag te woord via support@firm24.com, Live Chat of 020 30 80 675. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Fijn en duidelijk gesprek.

Neemt de tijd. Krijg niet het gevoel dat ik afgewerkt wordt.

Beste Michel, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

super en eenvoudig geholpen

Bij wat vragen over de structuur snel en netjes geholpen. De juiste bv's gekozen en alles snel aangemaakt. Top service!

Beste Sander, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24