Snel deskundig advies op maat

Snel een telefonisch adviesgesprek kunnen voeren. Goed verschillende vragen ineens kunnen behandelen.

Zeer goed en waardevol gesprek

Aan kennis en ervaring geen gebrek. De persoon waarmee ik in contact was, wist direct antwoord op al mijn vragen en gaf mij ook direct inzicht in de mogelijkheden etc.

Aangenaam gesprek en ben voldoende geïnformeerd

Behulpzaam en vriendelijk

Ik had een specifieke vraag over het beschermen van privévermogen en in welke vorm dit het beste kan plaatsvinden. Direct ben ik via de chat geholpen door een vriendelijke en behulpzame medewerkster van Firm24. Ik heb daarom besloten om een afspraak in te plannen om de mogelijkheden bij de oprichting te bespreken.

Zeer goed en vakkundig geholpen.

Ik ben zeer tevreden over de service, bij een opvraging van mijn kant werd ik direct door Jusuf geholpen, kreeg in no time mijn opgevraagde stukken. Wij zijn dermate tevreden dat wij de volgende twee oprichtingen van onze nieuwe firmas ook door Firm24 laten doen.

Duidelijk gesprek en kennis van zaken.

Toen ik de site bezocht, kreeg ik meteen een chatbericht binnen. Ik dacht eerst dat het om een chatbot zou gaan, maar uiteindelijk bleek Thijs mij goed te woord te staan en heb ik op zijn advies een checkgesprek ingepland.

Goed geholpen

Goed en vlot geholpen. Alle aandacht en goede uitleg.

fast reaction and kind people, they are caring with super service

Ik ben erg goed geïnformeerd door Joey

Joey heeft erg goed de tijd genomen om mij te voorzien van de nodige informatie!

Beste Johnny, Bedankt voor je reactie, Fijn dat je goed geïnformeerd bent door Joey en dat hij de tijd voor je heeft kunnen nemen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Ervaren & deskundig

Heeft goed antwoord gegeven op mijn vragen. Een minpuntje gesprek was later dan gepland. Waardoor ik moest haasten voor een volgende afspraak.

Beste Bart, Bedankt voor je review, goed om te horen dat het gesprek met Joey goed is ervaren. Soms lopen BV check gesprekken iets uit, we nemen graag voor iedereen de tijd. Onze excuses dat uw agenda in de knel kwam. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Ik ben zeer goed geholpen door suleiman en tevreden met de aangeboden service.

10/10

Beste Tom, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat Suleiman je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Erg goed geholpen en Joey dacht mee met mijn situatie en doelen

Erg goed geholpen en Joey dacht mee met mijn situatie en doelen

Beste Niels, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

professionele en adequate antwoorden

...via helpdesk met Floris. ik wil een spaar BV oprichten, en dat kan overal online. Door de adequate info kies ik voor FIRM24

Beste Peter, Bedankt voor je feedback, goed om te horen dat de begeleiding van Floris prettig is ervaren en dat hij je vragen heeft beantwoord. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goed geholpen

Floris en Jusuf hebben mijn aanvragen goed en duidelijk beantwoord.

Beste Herman, Bedankt voor je review, fijn dat Floris en Jusuf je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

uitstekend en nam de tijd mijn vragen te beantwoorden.

Nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. bleef ook aan de lijn tijdens het proces.

Beste Wim, Bedankt voor je review, goed om te horen dat de begeleiding prettig is ervaren en dat we je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Veel kennis van de optie en goede toelichting

Joey heeft me goed geholpen door direct de diepte in te gaan maar het zodanig uit te leggen dat ik het goed kan begrijpen. Joey denkt ook mee en gaf wat nieuwe ideeën.

Beste Michel, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey direct ter zaken kon komen middels een duidelijke uitleg. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Fijn gesprek. Vriendelijk en behulpzaam. Alles werd goed uitgelegd. De stappen voor het omzetten naar een BV is nu helemaal duidelijk.

Beste Joan, Bedankt voor je feedback, goed om te horen dat we je van een heldere uitleg hebben kunnen voorzien en dat je weet waar je aan toe bent voor het oprichten van je BV. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Beste Robin, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

snel en informatief...

uitstekend en snel behandeld

Beste Leon, Bedankt voor je feedback, goed om te horen dat we je goed en snel hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goede antwoorden op mijnvragen

Heb net contact gehad met floris over een bv Ik het daar een paar vragen over en hij heeft mijn antwoorden prima en snel beantwoord Ik ga nu aan de slag voor mijn bc bij jullie

Beste Johan, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Floris je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Helder

Duidelijk de mogelijkheden uitgelegd in een unieke vraag stelling. Dank

Beste Mark, Bedankt voor je review, fijn dat we je vragen hebben kunnen beantwoord. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

suleiman heeft mij goed geadviseerd en begeleid, ga zo door! aanwinst

Beste Faried, Bedankt voor je reactie, fijn dat Suleiman je goed heeft kunnen begeleiden en van advies heeft kunnen voorzien. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goeie service

Ik had een aantal vragen omtrent mijn nieuwe b.v., ben goed geholpen door Suleiman. Aanrader!

Beste Amanda, Bedankt voor je reactie, fijn dat Suleiman je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Fijn!

Fijn gesprek, to the point en duidelijk in welke stappen te doorlopen.

Beste Kevin, Bedankt voor je review, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24