Snel en duidelijk

Snel en kundig antwoord

Na wat twijfels van mijn zijde werden mijn vragen snel en kundig beantwoord door Marije.

Snelle, vriendelijke en duidelijke support

Contact gehad met Marije van de support afdeling en ik werd snel geholpen. Het antwoord op mijn vraag was duidelijk, uitgebreid en vriendelijk.

fijn en ook graag minder snel doorverwijzing naar vervolgstappen

Moet beneden aanvinken dat ik klant ben (geweest), ben ik nog niet, zou ik aanpassen. Joey verder goed, fijn als er iets meer tijd genomen wordt alvorens volgende stap, werd snel doorverwezen naar gesprek met fiscalist..

Top - snel - efficient

Snel afgerond, zelfs missende gegevens opgezocht!

Goed en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk

Echt top!

Ik ben bezig met een school opdracht en had een paar vragen over VOF en BV welke beter was voor ons bedrijf. En Jim hielp me hier heel goed bij. Bedankt Jim!

Zeer goed advies gekregen

Goed en vriendelijke geholpen

Vragen werden goed beantwoord maar nadat ik meer vragen stelde kreeg ik al snel het gevoel dat via de mail een betere afhandeling zou zijn. Waarschijnlijk was het druk.

Beste Toby, Bedankt voor je waardering, daar zijn we erg blij mee. We bespeuren ruimte voor verbetering, dat vernemen we graag van je! Onze support medewerkers staan je graag te woord via support@firm24.com, Live Chat of 020 30 80 675. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Erg duidelijk en vriendelijke communicatie!

Tijdens het gesprek merkte ik dat ik met iemand sprak die veel kennis heeft over het onderwerp. Het gesprek voelde informeel aan terwijl ik veel informatie kreeg waar ik wat mee kon. Top!

Beste Guy, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een duidelijke en vriendelijke manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Vriendelijk, kort, en duidelijk, heel goed, dankjewel.

De uitnodiging voor het gesprek was een welkome verrassing, ongeveer een half uur vooraf, via de link in jullie email. Ik had twee onderwerpen die snel en goed werden besproken. Het eerste onderwerp ging over nihilstelling van het dga salaris over 2022 en was denk ik voor jullie standaard, maar voor mezelf was jullie mening een goede bevestiging. Als tweede onderwerp heb ik aangeboden om het moeizame proces om de nihilstelling over 2017 goed te krijgen met jullie te bespreken. Jullie voorbeeld voor de aanvraag (versie 2016, 2017) is denk ik nog steeds goed, maar de belastingdienst is er niet netjes mee omgegaan. Dit is pas in 2021 in een hoorzitting in Den Haag rechtgezet. Ik heb aangeboden openheid te geven over dit proces omdat ik wil dat anderen dit niet ook zou kunnen overkomen.

Beste Hans, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed gesprek!

Duidelijke no-nonsens uitleg.

Beste Hanneke, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Fast and straight to the point.

Pleasantly surprised that there was no issue in talking English. All went smooth, solved my problem very quickly and got even additional information. Great experience with Miss Amina.

Dear Lenka, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Snelle reactie en duidelijke antwoorden. Goed geholpen door Amina.

Beste Dillon, Dank je wel voor je feedback en dat je Amina en onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

We hadden een checkgesprek, dat is misgegaan, maar daarna perfect opgelost

We hadden 29-11-2022 om 19.00 een checkgesprek staan (uitnodiging van Firm24 gehad. Dat was blijkbaar niet goed geland. Via de chat heeft Aminia alsnog al onze vragen beantwoord en ons veel geld bezwaard. Als het checkgesprek gewoon volgens planning was geweest, waren het 5 sterren, dat is wel een verbeterpuntje

Beste Edgar, Wat goed om te lezen dat Amina je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Degelijk advies

Mijn vraag is direct en zonder onduidelijkheden beantwoord. En kreeg zelfs nog advies gebaseerd op parate kennis die voor mij toepasbaar is. Kortom gewoon goed advies zonder lokkertjes…

Beste Michel, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Correct en duidelijk

Ik had een aantal vragen en daar werd goed uitleg over gegeven.

Beste Niels, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een duidelijke manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Marije heeft mij goed geholpen!

Ik had een vraag over organigram. Marije heeft een top voorbeeld aan mij gestuurd en alles was meteen duidelijk. Super deze hulp!

Beste Robin, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Marije je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed voorgelicht door een vrolijke vent!

Ik werk graag met Firm24.

Beste Daniel, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Leerzaam

Mijn ervaring met Romeo van Firm24 was zeer leerzaam. Hij was zeer vriendelijk en gaf duidelijke antwoorden op al mijn vragen. Ik heb veel opgestoken uit dit telefoongesprek en zou graag een vervolggesprek willen hebben en daarbij kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Al met al een aanrader voor alle startende ondernemers die nieuw zijn in de branche. Uitetekend en behulpzame ervaring!

Beste Baris, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst en Romeo weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Beste Erik, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

In orde

Jim, van Firm24, drong er meermaals op aan om een review te schrijven over mijn ervaringen, omdat hij binnenkort 'een functioneringsgesprek heeft' met zijn baas, zo vertelde hij in de standaard mails ;) Ik ben tevreden over Firm24. De organisatie is sterk gericht op het succesvol afhandelen van sales en reviews. De informatievoorziening naar klanten nadat de aankoop is gedaan, kan beter en slimmer.

Direct praktisch gericht, en geadviseerde vervolgstappen direct op de mail. Prettig overlegd.

Overleg met Joey Civkoski. Korte uitleg van mijn situatie gegeven, omzetting eenmanszaak naar holding structuur. Direct werden er vragen gesteld over de huidige status van de eenmanszaak, en werd een inschatting gemaakt van de te ondernemen stappen. Na afsluiting een mail met daarin de werkwijze die Firm24 kan bieden, met daarbij een kostenplaatje. Praktisch en snel

Beste Renzo, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en helder antwoord, ik kan direct verder.

Snelle reactie, vraag beantwoord ik kan direct verder.

Beste Laurens, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

wat een snelheid... en goed

Binnen drie dagen ingeschreven bij de KvK, ondanks toch eigen wensen m.b.t. de akte. Heldere informatie over wat je moet doen, en Bente aan de chat voor de snelle ondersteuning.

Beste Arjan, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Bente je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24