Goede digitale aanvraagproces, zeer slechte dienstverlening

Het aanvraagproces via de website is prima. Maar daarna wordt het een grote rommel. Eerste BV opgericht duurde langer en is onder de streep duurder dan wat via de website wordt geclaimd door allerlei nevenkosten die je moet maken bij een lokale notaris voor verificatie e.d. Tevens heeft Firm24 nog steeds een onderdeel niet uitgevoerd. Poging 2 voor een andere BV oprichting is compleet misgelopen doordat de verificatie online ook niet goed ging. Binnen 2 kantooruren heb ik bericht om dan te annuleren, brengen ze alsnog 20% annuleringskosten in rekening onder het motto dat de notaris al kosten heeft gemaakt. Zeer vreemd wanneer de verificatie niet is geslaagd. Nog een poging gedaan om te wijzigen, maar heeft mij ruim een week mailen en bellen gekost zonder goede oplossing.

Beste Bregje, Wij vinden het erg vervelend om te lezen hoe onze dienst door u is ervaren. Wij hebben momenteel mail contact waarin wij naar een passende oplossing opzoek zijn. De digitale identificatie was inderdaad niet helemaal goed gegaan, omdat het paspoort wazig was. Deze was vervolgens wel juist binnengekomen en afgerond. Bij een online aanvraag waarin de digitale identificatie is voltooid komt het dossier direct bij de notaris terecht. In dit geval helaas, zijn zij direct voor u aan de slag gegaan. Op het moment dat wij uw mail hadden gezien hebben wij de notaris dan ook direct op de hoogte gesteld. Echter hadden zij alle recherchewerkzaamheden verricht, registers geraadpleegd, de volmacht en concept akte gemaakt, dit is het gros van de werkzaamheden. Nadat u heeft aangegeven geen B.V. meer op te willen richten hebben wij uw annulering verzoek in behandeling genomen. Later heeft u aangegeven een aandelenoverdracht en statutaire naamswijziging te willen doen. Hierin hebben wij u uit coulance aangegeven dat het grootste gedeelte van het bedrag dat u heeft betaald voor de B.V.-aanvraag kunt besteden aan deze nieuwe opdracht welke geheel opnieuw uitgevoerd dient te worden bij een andere partner notaris. Ik begrijp dat u toch niet helemaal tevreden bent met deze oplossing. Wij vernemen graag van u persoonlijk om met u verder opzoek te gaan naar een zo goed mogelijke oplossing. Onze intentie is uiteraard om u zo goed mogelijk verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

contact gehad met Joey Civkoski, hij beantwoorde zeer snel en accuraat mijn vragen. Denkt goed mee, topsupport.

Prettig

Bente is zeer behulpzaam en kundig!

Netjes en vlot

Serieus bedrijf die snel reageren als het moet

heel goed

Ik ben geholpen en verder kunnen gaan

Maxime

She seemed very knowledgeable, explained clearly, and welcoming. Very good assistance. 5 stars

The support agent Maxime was really helpful & patient.

Great!

Thank you very much! You helped me with everything i was looking for and what need to know for now. I had a great experience, everything was clear and thank you again for your patience and understanding. Have a great day!

Heel fijn geholpen

Marije beantwoord snel en duidelijk, goed uitgelegd.

prima geholpen

Had een vraag gesteld en ik ben netjes en snel geholpen

Alles duidelijk uitgelegd.

Was op tijd met bellen, heeft al mijn vragen beantwoord.

Uitstekende dienst voor online oprichting van een BV

Eerder dit jaar een oprichting gestart van een BV met holding. Bleek uiteindelijk dat de procedure iets anders moest omdat ik een eenmanszaak wilde inbrengen. De bestaande procedure die ik grotendeels had doorlopen kon ik niet aanpassen; ik moest weer een nieuwe procedure starten. Dat had ik natuurlijk zelf kunnen voorkomen door vanaf het begin meteen de juiste procedure te starten. Wat dat betreft zou het handig zijn wanneer een procedure gemakkelijk aangepast kan worden zonder dat je vanaf het begin weer een nieuwe procedure moet starten. Verder worden er (begrijpelijk) heel wat vragen gesteld. Hier en daar mag de toelichting best wat duidelijker en of uitgebreider. Je wordt trouwens wel goed en snel geholpen wanneer je vragen hebt dus wat dat betreft is het middels de service wel goed opgevangen. Gezien deze puntjes 'slechts' een 8. De service vind ik in ieder geval goed. Er wordt altijd snel gereageerd en zaken worden vrijwel meteen afgehandeld. Ik zou Firm24 zeker aanbevelen!

Duidelijke uitleg en goede ondersteuning

Fijn en snel geholpen. Aanvragen bv werkt erg snel en gemakkelijk

Uitstekende service, snelle reactie op vragen

Vanavond nog op een dossier een naamswijziging doorgevoerd, dankzij een attente medewerker (Floris) super snel geregeld. Ook de aanvraag van de oprichting van een BV gaat heel makkelijk en snel. De chatservice op de website vind ik echt heel goed werken, zowel vanavond als gisteravond zeer goede ervaringen met 2 verschillende medewerkers. De chatservice is tot 22.00 bereikbaar, dat is ook een pluspunt. Ik heb op dit moment 1 aanbeveling voor Firm24: je kunt als adviseur namens je cliënt een aanvraag doen voor bijvoorbeeld het oprichten van een BV, alleen wordt door de notaris vervolgens alleen contact opgenomen met de cliënt, niet meer met de adviseur bij vragen, terwijl die cliënt e.e.a. niet voor niets uitbesteed aan de adviseur. Dat is een gemiste kans.

zeer positief!

snel, doeltreffend en kundig (digitaal) gesprek

Harstiklke duidelijke en nog meer advies ontvangen van Joey. zeer prettig. ookheel snel een follow up per mail, van ons gesprek. Morgen hebben we weer contact met hem.

Beste Leslie, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij het Checkgesprek je vragen kon beantwoord. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en goed geholpen door Romeo

Ik heb snel en uitgebreid antwoord gekregen van Romeo over de vraag die ik had gesteld. Hij was heel vriendelijk en aardig. 10/10

Beste Kamran, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Adequate antwoorden

Op mijn vragen kreeg ik van Niels (als dat zijn echte naam is) snel en adequate antwoorden.

Beste Paul, Wat goed om te lezen dat Niels je heeft kunnen helpen bij je vragen en dat je weet wat je van ons mag verwachten, wij wensen je heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed gesprek

Op de juiste manier geholpen door Romeo. Dank!

Beste Thom, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat Romeo je snel heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

top service!

Super tevreden met de gesprek met Michael! top service!

Ik ben snel en degelijk geholpen

Goed geholpen geen lang verhaal eromheen of iets. Goeie kerel die Joey.

Beste Danny, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Joey je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Excellend Help by Maxime

I got my answer very fast from Maxime

Dear Juan Robert, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that Maxime was able to help you quickly and answer your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Zeer goed geholpen en met uitgebreide antwoorden

Beste Tim, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

snel ter zake

snel, terzake, duidelijk

Beste Geo, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed, vriendelijk en efficient geholpen

Goed, vriendelijk en efficient geholpen

Beste Wybe, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed en efficiënt hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24