Goed en duidelijk geholpen

Accuraat en to de point

Prima en accuraat

Snelle beantwoording, kort en duidelijk. En... op een zondag ...! :-)

Alles is top geregeld, keurig en duidelijk , met vooral dank aan Michael , die mij geweldig heeft geholpen.

Goed gesprek

Duidelijk en helder wat de volgende stappen moeten zijn.

Perfect geholpen!

Alle vragen snel en kundig beantwoord.

Beste M. Geerdink, Dank je wel voor je feedback, goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

perfect service

perfect service

Beste Andrew, Dank je wel voor je waardering, wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

professioneel en verhelderend

Zeer aangename ervaring. Behulpzaam, deskundig en professioneel wat mijn heel erg op mijn gemak stelde.

Beste Maarten, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat je onze dienst zo prettig hebt ervaren. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

snel en concreet

Prima service Mai dank je wel

Beste Piet Hein, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat Mai je heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

kort en bondig, degelijk

snel, duidelijk en mooi voorstel

Beste Andre, Dank je wel voor je reactie, we houden het graag bondig en duidelijk, fijn dat het ook zo is overgekomen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Prima op weg geholpen

Bij het invullen van de aanvraag heeft Thijs mij snel van de nodige informatie voorzien. Erg behulpzaam en prettig!

Beste HGO, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Thijs je op een prettige manier heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Top service en er wordt tijd genomen om de vragen echt goed te beantwoorden! Ben zeer tevreden

Beste Nermine, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat we je vragen hebben kunnen beantwoorden. We nemen graag de tijd voor je. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Beleefd en informatief

Beleefd en informatief

Beste Erik, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Excellent and very quick reply by Suleiman for questions on incoporation of a BV

Pretty quick service and even acknowledged someone from Firm24 would give a call later today as all appts were full for today. Hoping for a smooth service

Dear SK, Thank you for your review, glad Suleiman was able to help you and call back later to advise you. We wish you every success. If there is anything else we can do for you, feel free to contact us. Yours sincerely, Team Firm24

Supersnelle en adequate hulp

Was op zoek naar oprichtingsstukken van een klant van ons kantoor en kon de inlogcodes niet zo snel vinden. Chat werd direct opgepakt, binnen 2 minuten geholpen door zeet attente supportmedewerker Suleiman.

Beste Remco, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat Suleiman je heeft kunnen helpen en dat je snel weer bij je Firm24 dashboard kan. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Mijn vragen adequaat beantwoordt, komt afspraken meteen na.

Zonder ervaring ben ik snel op weg geholpen in de materie.

Beste Stephan, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat we je thuis hebben kunnen maken in de ondernemingsrecht materie. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Informatief en leuk

Beste Eddy, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je hebben kunnen helpen. Het starten van een oprichting moet ook leuk zijn en leuk blijven, daar helpen we graag bij. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goed en vriendelijk geholpen via een chat

Vraag werd keurig beantwoord en Thijs heeft goed meegedacht.

Beste Helen, Dank je wel voor je review, fijn dat Thijs je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

my experience is excellent

I just put the phone down after a scheduled 15 min conversation with Joey at Firm 24. A lot of important and relevant information packed in a 15 min conversation is simply amazing. These guys do not waste time and that’s the kind of service I am looking for. Thank you Joey. You're TOP.

Dear Romano, Thank you for your review. We are pleased to read that you appreciate the comprehensive service provided by Joey. We wish you every success. If there is anything else we can do for you, please let us know. Yours sincerely, Team Firm24

Goed telefonisch advies, snel antwoord op al mijn vragen

In ruim 10 minuten heeft Joey al mijn vragen beantwoord over het oprichten van een BV en ook nog een mail gestuurd met allerlei informatie (o.a. voor geruisloze inbreng eenmanszaak). Joey is vakkundig en heeft duidelijk ervaring met dit soort zaken.

Beste B, Dank je wel voor je review, goed om te horen dat Joey je goed op weg heeft kunnen helpen en dat u middels de mail na het gesprek op de hoogte bent van de verschillende mogelijkheden. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Heldere info en goed advies

goed geadviseerd tijdens een kort update gesprek door Joey. Heldere info waarmee we een volgende stap kunnen gaan zetten.

Beste Erik, Dank je wel voor je review, fijn dat je middels het check gesprek met Joey weet wat je volgende stappen zijn. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Via chat alsnog snel geholpen

Via chat in contact gekomen met Jusuf, hij heeft mijn vraag goed opgepakt en vrijwel direct in contact gebracht met de behandelend notaris.

Kort maar krachtig

Ik had een redelijk kort gesprek, waarin alles goed doorgenomen en besproken is! Ideaal

Beste Steven, Dank je wel voor je reactie, fijn dat we het samen met konden doornemen en je snel hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Uitstekend!

Ik ben uitstekend geholpen en behandeld door Dhr Suleiman, hartelijk bedankt!

Beste Marcus, Dank je wel voor je review, fijn dat Suleiman je snel en goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Duidelijk en klant vriendelijk

Snelle en duidelijk uitleg. Zeker aan te raden!

Beste Jasper, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je snel en duidelijk hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goed en Snel

Goed en Snel

Beste Oetse, Dank je wel voor je review, fijn dat we je snel hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24