snel en doeltreffend

snel en doeltreffend

Goede snelle informatieve hulp die ons met de juiste stappen vooruit helpt

Blij met de goede en snelle service van Jim van Firm24!

Beste Thomas, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Jim je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk

Ik heb het juiste advies ontvangen en gelegenheid gekregen om vragen te stellen. Meneer is heel vriendelijk en geduldig. Top

Beste Youssef, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel antwoord

Kort een vraag gesteld en ben heel snel voorzien van antwoord. Advies aan Firm24, extra diensten zoals DGA Salarispakket uitleggen op de website, dan hoef ik deze vraag niet te stellen.

Beste Bianca, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Perfect geholpen met mijn vragen!

Ik had een aantal vragen met betrekking tot het opzetten van een bv en ben hier op een hele nette manier bij geholpen. De volgende keer dat ik weer vragen heb kom ik zeker weer hier om deze te stellen.

Beste Bas, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Oplichters

Verkopen bv , met spoed, vooruit betalen.denk je dat je klaar bent. Nee nodig voor notaris, document boekhouder, je eigen ervaring en bedrijfsplan. Beloven diverse notarissen, alleen 1 in Enschede

Beste Guido, Wij vinden het erg vervelend om te lezen hoe onze dienst door u is ervaren. Onze medewerkers zijn met u in contact over uw aanvraag. In aanloop van een onderneming zijn er vaak door de ondernemer voorbereidingswerkzaamheden verricht die de intenties bekrachtigen. Deze documentatie in het kader van het client onderzoek op basis van de WWFT is u direct opgevraagd. De notaris heeft een portwachters functie en is verplicht onderzoek te doen en een juridisch kloppend dossier op te bouwen voor het verlijden van een rechtsgeldige akte, die voor u toekomstbestendig is. U heeft de instructies van Firm24 gedeeltelijk opgevolgd, wij hebben te alle tijden onze medewerking verleent om u zo snel mogelijk verder te kunnen helpen en aangegeven wat er noodzakelijk is. Tot op heden zijn niet alle documenten correct waardoor er nog geen akte opgesteld kan worden. Firm24 probeert onze opportunistische werkwijze toe te passen in de beste voorbereiding en begeleiding daar waar mogelijk. Jammer genoeg is gebleken dat in dit geval de inspanningen niet hebben mogen baten. Wij hadden graag anders geconcludeerd. Dit neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u onze dienst op deze wijze ervaart. Wij zijn te alle tijden zo transparant mogelijk naar u geweest en hebben alles in het werk gesteld met de notaris om uw aanvraag zo snel en goed mogelijk te kunnen behandelen. Wij blijven graag met u in gesprek over het afhandeling van uw annulering. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Awesome

Romeo was really helpful and I felt like he took the time to listen and really understand our situation. I was really impressed!

Beste Tiffany, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prettig

Prettig, mijn vragen werden direct en duidelijk beantwoord.

Beste Jawad, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

snel en duidelijk

snelle reactie en heldere antwoorden.

Beste Erwin, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Far over expectation!

He was quite brilliant, following up after and making sure everything went well - far above what I expected

Dear Jacobus, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Snelle en duidelijke communicatie

Fijne directe communicatie en hulpvaardig

Beste Arthur, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Vriendelijk en meedenkend met mijn probleem

Romeo, dacht goed mee met mijn probleem, maar het was niet zijn expertise. Ik moet dus nog verder zoeken en vervolg afspraken maken om te bepalen wat ik moet gaan doen.

Beste Fred, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel, duidelijk, begrijpbaar

De informatie die ik aangeleverd krijg vind ik heel duidelijk en weet zo ook wat mijn vervolgstappen zijn. Top

Beste Umit, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een duidelijke manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

vriendelijke personeel en goede service!

goed geholpen door Joey Civkoski, vriendelijke personeel!

Beste YangYang, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Super geholpen.

Juiste informatie. heel vriendelijk en behulpzaam. kan niet beter!!!!

Beste Victor, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

De informatie was volledig, maar de duur van het gesprek was kort

Al mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord, maar door de beperkte tijd ben ik enkele vragen vergeten te stellen en voelde ik ook niet de ruimte om over een aantal zaken door te vragen. Dit is niets ten nadele van Joey, die mij prima hielp, maar eerder een aspect van de organisatie.

Beste Nicky, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Deskundig en klantgericht.

Romeo nam alle tijd en nam al mijn vragen uitgebreid door. Deskundig en klantgericht. Hierdoor kon ik mijn opdracht aan FIRM24 starten voor het opheffen van de BV.

Beste Kees, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prima gesprek

Snel duidelijk wat de verwachtingen en de kosten zijn.

Beste PL, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Professioneel

Helder en makkelijke taal !!

Beste Arnold, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en to-the-point

Ik werd duidelijk door Joey te woord gestaan over de vragen die ik had. Fijn om zo te kunnen sparren!

Beste Johan, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Joey je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Ze houden zich aan de afspraak

Afspraak is afspraak en daar houden zei zich aan. Duidelijke uitleg gekregen en aangeboden om mij in de toekomst ook te kunnen helpen. Erg vriendelijk allemaal

Beste Max, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Top gesprek gehad

Heel duidelijk antwoord op al onze vragen gekregen. Heel eerlijk ook als er iets onduidelijk was aan hun kant. Goed verstand van zaken.

Beste Adil, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Middelman

Bedrijf functioneert als tussen persoon en maakt het proces niet makkelijker maar moeilijker alleen maar ruis op de lijn. En die paar dagen alles rond is komen ze zeker niet na.

Beste N Elk, Wij helpen u heel graag verder met de oprichting van de voorgenomen oprichting van een nieuwe BV (franchise). U heeft alles netjes aangeleverd op 24 januari jl. Het enige waar we nu tegenaanlopen (en daar kunnen u, wij en de notaris niets aan doen) is dat er nog een bestaande BV in het handelsregister staat met dezelfde naam en activiteiten op hetzelfde adres. Deze dient eerst uitgeschreven te worden, omdat er niet twee dezelfde ondernemingen met exact dezelfde activiteiten en naam op één adres ingeschreven kunnen staan. De KvK kan dit verzoek dan ook niet registreren. We verzoeken u spoedig contact op te nemen met de franchisegever om hier duidelijkheid over te scheppen. Zodra dit duidelijk/opgelost is helpen we u graag verder. We blijven graag met u in contact via support@firm24.com, Live Chat of 020 30 80 675. Met vriendelijke groet, Ondersteuningsteam Firm24

Heldere uitleg en uitstekend advies.

Romeo heeft echt goed meegedacht in de opzet zonder sturend te zijn. Prettige gesprekspartner die vertrouwen en expertise uitstraalde.

Beste Merijn, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24