Strak en snel

Beste Gerald, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je snel en duidelijk hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Recommendable business partner.

Professional approach, looking for solutions to customer needs. Recommendable business partner.

Dear Karol, Thank you for your review. We are pleased to read that you appreciate the comprehensive service provided. We wish you every success. If there is anything else we can do for you, please let us know. Yours sincerely, Team Firm24

Fijn en vertrouwd!

Ik ben uitstekend geholpen met juridische vraagstukken die ik had omtrent het opzetten van een VOF. Meneer Arzomand heeft mij alles tot op de puntjes uitgelegd en alles tot in detail onderbouwd, zonder mij in enige twijfel achter te laten. Mijn ervaring aldus: zeer positief!

Beste Maher, Dank je wel voor je reactie, wij waarderen dat enorm. Goed om te zien dat onze collega (meneer Arzomand), Suleiman, je van de juiste antwoorden heeft kunnen voorzien in je juridische zoektocht. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

super geholpen door Thijs

lekker pro actief goede service meedenken!

Beste Robert, Dank je wel voor je review, fijn dat Thijs je proactief heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Snelle en degelijke reactie.

Beste Sanne, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je snel en duidelijk hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

prima en vlot geholpen door Support Agent Thijs

prima en vlot geholpen door Support Agent Thijs

Beste Hein, Dank je wel voor je review, fijn dat Thijs je direct heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Zeer professioneel

Floris beantwoorde mijn vragen snel en zeer duidelijk waarop ik mijn rechtsvorm keuze kon bepalen.

Beste Ben, Dank je wel voor je review, fijn dat Floris je direct heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Snel geregeld en denkt mee in oplossing

Bij Firm24 weer een nieuwe bv laten opstarten. Vorige keer goede ervaring mee en nu dus de 2de bv ook opstarten. Thijs heeft mij net geholpen op de chat. Snelle reactie, klantvriendelijk en meedenkend in de oplossing. Erg fijn :-)

snel en eenvoudig.

Beste Hugo, Dank je wel voor je waardering. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Everything was finished in time

We have registered a standard BV. Everything was finished in time - within 10 working days. Assistance of Joey Civkoski, as well as the help of all of the customer support managers, was prompt and efficient. Thank you!

Dear Elena, Thank you for your review. We are pleased to read that you appreciate service provided by Joey and his colleagues. We wish you every success. If there is anything else we can do for you, you can always contact us. Yours sincerely, Team Firm24

Excellent service

They did a great job at helping me out, and answered all of my questions. Thank you Suleymen!

Dear Denny, Thank you for your feedback, we're glad we were able to help you answering your questions. We wish you every success. If we can plan something for you, you can always contact us. Yours sincerely, Team Firm24

perfecte contact

probleem direkt opgelost, fijne contact. Topper

Beste Aslan, Dank je wel voor je review, fijn dat we je direct hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Goed en netjes geholpen door Soleiman

Fijn geholpen en te woord gestaan

Beste Sara, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Mai van FIRM24: helder, snel en "to the point"

Wat een ontdekking. Zoals gezegd erg helder en snel advies gekregen van FIRM24. Mai was daarbij keurig in haar contact, de antwoorden op mijn vragen waren precies wat ik nodig had. Heb je een vraag? Bel FIRM24 vandaag!

Beste Michael, Dank je wel voor je review, fijn dat Mai je snel en duidelijk heeft kunnen helpen met het beantwoorden van al je vragen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Ik heb uitstekende info gehad op mijn vragen en ook heel goed was ook de uitleg over hoe ik het beste mijn startup kan beginnen. Ben er echt heel blij en tevreden over .

Beste Vidjai, Dank je wel voor je reactie, fijn dat we je hebben kunnen helpen en van tips hebben kunnen voorzien. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Hele goede service

Suleiman heeft mij erg goed geholpen, kon al mijn vragen snel en uitgebreid beantwoorden.

Beste Chantal, Dank je wel voor je reactie, fijn dat Suleiman je van een duidelijk antwoordt heeft kunnen voorzien. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Aantal vragen via online chat functie gesteld. Super goed geholpen door de medewerker (Otto). Veel parate kennis en reageerde vlot!

Beste Jay, Dank je wel voor je reactie, fijn dat Otto je snel en duidelijk heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Duidelijk, concreet en snel!

Op alle vragen snel en duidelijk antwoord gekregen. Precies op de afgesproken tijd gebeld. Top!

Beste Jordens, Dank je wel voor je reactie, fijn dat we je snel en duidelijk hebben kunnen helpen met een BV check gesprek met een van onze adviseurs. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Professioneel en to the point

Snel en makkelijk. Zeker een aanrader

Beste Jason, Dank je wel voor je feedback, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Prima zo.

Op al mijn vragen helder antwoord. Met wat er nog aan gaat komen zal het geheel beoordeeld kunnen worden. Tot nu toe prima eerste stap.

Beste JP, Dank je wel voor je review, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen bij het zetten van de eerste stappen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

prima service

adequaat, snel en vriendelijk

Beste Martijn, Dank je wel voor je review, We zijn blij met je waarderingen en fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Firm24(a)

Een bv trachten op te richten middels een spoedprocedure, ** euro per ideal betaald. Pas na betaling wordt het duidelijk dat de identificatie middels een nederlandse bankrekening moet verlopen, en niet zoals gebruikelijk is middels een persoonlijke volmacht bij de notaris. Met de medewerkster gechat en aangegeven (nog) niet over een Nederlandse rekening te beschikken, en of ik niet persoonlijk bij de notaris met mijn paspoort terecht kon voor de identificatie. Ik moest volgens de medewerkster maar een Nederlandse rekening gaan openen ???. Hierop direct de aankoop geannuleerd, zowel per chat als per email, en verzocht om de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag te retourneren. Hierop begint het firm24 spel. Medewerkers spreken zich tegen. De bestelprocedure is makkelijk, maar zodra er betaald is worden allerlei konijnen uit de hoed getrokken. Absolute afrader.

Beste Trayan, Wij vinden het erg vervelend om te lezen hoe onze dienst door u is ervaren. Wij hebben u geprobeerd te bellen om dit met u te kunnen bespreken. Voor het online tot stand brengen van een entiteit is het nodig om u te identificeren, dit wordt onder andere gedaan aan de hand van een persoonlijke bankrekening. Ons eerste advies klopt dat wij u hebben geadviseerd om een bankrekening te openen, gezien dit doorsnee slechts enkele werkdagen duurt. De notaris gebruikt het voor het opstellen van de identificatie bij de volmacht. Na het chat gesprek hebben wij contact met u gezocht om u te laten weten dat wij een notaris bij u in de buurt hebben gevonden (binnen een straal van 20min) waarbij u op kantoor kunt identificeren en middels deze weg direct verder zou kunnen met uw aanvraag. U hebt aangegeven dat dit niet wenselijk was en elders een aanvraag bent gestart. Telefonisch is u uitgelegd dat onze financiële afdeling schriftelijk annuleringen in behandeling neemt om misverstanden te voorkomen en gemaakte afspraken op deze wijze vast te leggen. Zoals wij u schriftelijk hebben laten weten komen wij graag met u in contact, onze intentie is om u zo goed mogelijk verder te helpen. Wij vernemen graag van u persoonlijk. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Duidelijke taal.

Beste Pieter, Dank je wel voor je feedback, wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

geweldig.

Komt goed en aardig over heeft geduld en neemt de tijd voor je prima in orde deze jongen geef hem maar een flinke loonsverhoging.

Beste Hans, Dank je wel voor je feedback, We zijn blij met je waarderingen, dat is een goed teken, fijn dat onze adviseur je geduldig heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel succes. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Excellent customer service, quick and clear answers to get me to understand everything I needed to.

Quick answers. Detailed and knowledgeable, Thijs was polite and supportive Very effective service! I will be using Firm24 to assist me in starting up my Dutch Holding, after I verify a few details Thijs asked me to gather. Thank you kindly! Warm regards, Tim

Dear Tim, Thank you for your review. We are pleased to read that you appreciate the service provided by Thijs to help you with your application and could answer all your questions. We wish you every success. If there is anything else we can do for you, you can always contact us. Met vriendelijke groeten, Team Firm24