Prima gesprek

Gesprek verliep vlot en de juiste vragen werden gesteld waardoor we snel tot de kern kwamen.

Beste Jermain, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

het probleem kon niet gelijk worden opgelost maar ik kreeg een heldere doorverwijzing

Zie boven

Beste Pieter, Wat goed om te lezen dat wij je hebben kunnen helpen bij je vragen, voor alles is een passende oplossing ook al gaat het via een omweg, zolang je maar weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prettig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen welk pad wij moeten bewandelen om tot een voor ons passende keuze te komen.

Beste Remco, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helder en transparant

Duidelijk en professioneel gesprek met Romeo. Niets op aan te merken.

Beste Ron, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Romeo je op een gepaste manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Ik ben geweldig geholpen

Ik heb antwoord gekregen op al mijn vragen en links gekregen met aanvullende informatie en verwijzingen naar wetteksten. Erg handig. Bedankt voor deze chat service.

Beste Lilli, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen via de chat. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed en duidelijke advies

Beste Younes, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijke en vriendelijk

Duidelijke en vriendelijk Ik had wat vragen over het oprichten van BV. Ik ben heel goed geholpen door Marije. Duidelijk, vriendelijk.

Beste Masoud, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Marije je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Uitstekend service!

Scherp en beantwoordde alle vragen.

Meest slechte service die je kan verwachten

Meest slechte service die je kan verwachten van een bedrijf. Binnen 5 dagen zou er een Holding en BV opgericht zijn. Uiteindelijk heeft het 3 weken geduurd. Een stelletje amateurs die je van alles beloven maar niets waar kunnen maken. Gepaste oplossingen kunnen ze niet bedenken, De belangen van mij als klant worden niet serieus genomen. Zeer vervelend bedrijf om zaken mee te doen, komen hun afspraken niet na en ze sturen je van het kastje naar de muurtje! Ik raad deze bedrijf absoluut niet aan om zaken mee te doen. Bespaar je je zelf kopzorgen en frustratie.

Beste Bulent, Wij vinden het erg vervelend om te lezen hoe onze dienst door u is ervaren. Dit hebben wij ook al met elkaar kunnen bespreken telefonisch en per mail. U heeft een werkmaatschappij aangevraagd bij Firm24 en hier later een holding aan toegevoegd. Hier heeft u van Firm24 duidelijke instructie over mee gekregen om de te maken stappen en verwachting vooraf zo duidelijk mogelijk te maken. Voor het online tot stand brengen van een structuur is de volgorde van oprichten uiterst van belang. De ene entiteit houd namelijk aandelen in de andere entiteit. Dit bepaald de volgorde van passeren en inschrijven van de akte in het KvK handelsregister. Hier hebben wij u voordat de toegevoegde aanvraag is ingediend van in kennis gesteld. U heeft de instructies van Firm24 gedeeltelijk opgevolgd, hier heeft Firm24 zo snel mogelijk op gehandeld en een aanpassing gedaan in uw belang. Binnen 2 werkdagen had u het concept in handen en kon er een afspraak worden gemaakt voor het passeren van de akte op de eerst volgende mogelijkheid. Uw urgentie is ten alle tijden duidelijk geweest ivm met een geplande transactie. Dit neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u onze dienst op deze wijze ervaart. Wij zijn ten alle tijden zo transparant mogelijk naar u geweest en hebben alles in het werk gesteld met de notaris om uw aanvraag zo snel en goed mogelijk te kunnen behandelen. U beschikt over uw oprichtingen en bij behorende documenten, wij wensen u alle succes bij het ondernemen. Wij blijven graag met u in gesprek. Met vriendelijke groet, Team Firm24

Snelle en duidelijke hulp

Ik had wat vragen over een bv in oprichting. Ik ben heel goed geholpen door Marije. Duidelijk, snel en vriendelijk.

Beste Mars, Wat goed om te lezen dat Marije je heeft kunnen helpen bij je vragen, boven verwachting snel ;) en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Wij wensen je heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk

Heel duidelijk gesprek

Beste Am, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en daadkrachtig

Ik heb vandaag contact gehad met Niels en ik werd daar oprecht blij van. Hij is snel, to the point, vriendelijk en behulpzaam. Hij stelt de juiste vragen en weet snel tot oplossingen te komen. Dit contact was zoveel beter dan met een collega van hem 2 weken geleden. Niels in de watten leggen dus !!

Beste Arno, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Niels je op een efficiënte en prettige manier heeft kunnen helpen. We stellen hem ook erg op prijs! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede advies wat ik zou kunnen doen

Goede en snelle service

Beste Sander, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

kort bondig en ter zake

Prima ervaring, snel antwoord.

Beste Mirjam, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heel erg goed geholpen door Floris

Na maanden van knoeien en stoeien om een eenmanszaak om te zetten in een bv heeft Floris mijn vragen na 21.00 netjes beantwoord. Wat een opluchting en een prima onderneming om verder zaken mee te doen. Onze dank is groot Floris!!

Beste Awinash, Wat goed om te lezen dat Floris je heeft kunnen helpen in de avond bij je vragen over het omzetten van je eenmanszaak. Wij wensen je heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Good

The experience was good. I had a chat with Bente. She understood my questions, asked for clarification wherever needed, and answered them well.

Dear Jitesh, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that Bente was able to help you and answer all your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Bedankt Amina!

Ik had allerlei vragen en begreep sommige functies op de website niet. Vervolgens heb ik contact gehad met Amina en ze heeft mij op weg geholpen en alles netjes en deskundig uitgelegd.

Beste Ali, Wat goed om te lezen dat Amina je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat jullie er samen uitgekomen zijn. Wij wensen je heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede ervaring

Vlugge reactie. Systeem werkte niet (goed) waardoor er niet kon worden meegekeken.

Maxime gaf soepele, professionele en comfortabele hulp! Maxime was top!

Maxime was top!

Beste Milan, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Maxime je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Meedenkend en snel

Goed, uitgebreid en snel geholpen met een vraag die niet helemaal binnen de specialisatie van Firm24 ligt.

Beste Robbin, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij denken altijd graag mee ook al is de dienst niet direct onze specialisatie hebben we vaak wel de juiste partner(s) die jou verder kan helpen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Gewoon top! Snelle reacties, pro-actief mee kijken en mee denken. Software is goed en overzichtelijk ook voor onze medewerkers is dit goed te gebruiken. Ga zo verder

Beste Bilal, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen met je Premium account en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het verwezenlijken van de aanvragen namens jullie cliënten. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen met onze premium adviseurs. Met vriendelijke groet, B2B Team Firm24 Premium

Duidelijk en behulpzaam

Beste Rui José, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Altijd tevreden met Firm24

Beste Yuri, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst wederom weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed en efficient geholpen door Niels

Ik had een probleem dat ik geen bericht kon sturen naar de notaris over een fout in de conceptakte. Niels hielp mij snel door dit op te pakken met de notaris, hij gaf duidelijke informatie over wat er gebeurde en van mij verwacht wordt.

Beste Kevin, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Niels je verder heeft kunnen helpen en dat het direct is opgelost met de notaris, zodoende weet je waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed en snel!!

mijn gewenste antwoord - hopelijk :-)

Beste Bart, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24