Contact via Bente liep zeer goed. Duidelijke informatie. Bente , bedankt

Beste Jim, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Uitstekend geholpen

goed advies en uitstekend geholpen

Beste Studio Connect, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Aanrader!!

Ik had al eerder met firm24 gewerkt. Nu weer een aanvraag en wederom snel, goed en super geholpen. Zeer veel dank.

Beste Danqiue, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heel erg goed

Ik heb echo het gives gekregen dat je Klaas voor mij start en helps mij mee denken

Beste Kenneth, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer deskundig en helder gesprek met passend advies

Zeer deskundig en helder gesprek met passend advies

Beste Y, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een deskundige en heldere manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Positief

Antwoord gekregen op mijn vragen. De medewerker was netjes en duidelijk.

Beste Edgar, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helemaal goud

Snel duidelijk advies, waar ik wat aan had. Met een duidelijke vervolg stap, die niet duur is.

Beste Quinten, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Voldoende.

Prettig en correct.

Beste Alexander, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

amazingggggggg

Carmen is de koningin bij firm24. Carmen mocht je ooit in de richting van passau komen, dan krijg jij van mij Leonidas chocolade :) is geen grap echt waar :) mvg Ali

Beste Ali, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. En ohh wat lekker Leonidas chocolade!! Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Deskundig en vriendelijk

Fijn, duidelijk gesprek.

Beste Esther, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Concreet en duidelijk

Mijn aanvraag was beoordeeld en de vervolgstap is besproken en gelijk omgezet in een mail met link.

Beste Ron, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede uitleg en service tot nu toe

Goede uitleg en service tot nu toe

Beste Sander, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede service en snel geholpen

Ik werd goed en snel geholpen door Amina

Beste Luca, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Amina je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Uitstekende service! snel en vaardig

Ben zeer vakkundig door Amina geholpen!

Beste Abdelkarim, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat Amina je snel heeft kunnen helpen en je vragen heeft kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en vriendelijk

Joey was vriendelijk, en had goede inhoudelijke kennis waardoor ik snel al geen vragen meer had. Bedankt!

Beste Guido, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Joey je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heel snel en goed geholpen!

Ik snapte het direct na haar duidelijke uitleg :)

Beste Jessica, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Top Service!

Het was heel prettig gesprek waar al mijn vragen zijn beantwoord.

Beste Francis, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Ik ben geholpen binnen enkele minuten met een zeer duidelijke uitleg.

Ik ben heel goed geholpen. Zeer snel, duidelijk en vriendelijk.

Beste Noah, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Otto is concreet in antwoorden en heel vriendelijk

Goede beoordeling voor Otto

Beste Geneviva, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Otto je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Bente is een vriendelijk en behulpzaam

Beste Jumaa, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Bente je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Wij wensen je veel succes met je nieuwe onderneming. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prima geholpen en netjes op tijd gebeld zoals overeengekomen

Ik ben perfect op tijd terug gebeld door Firm24 zoals afgesproken in het verzoek. Dat is iets wat ik al zeer op prijs stel. Daarnaast zijn mijn vragen over het oprichten van een BV heel goed beantwoord. Ik kan verder met het uitwerken van zaken die ik moet doen.

Beste Anoniem, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer deskundig

Ik ben uitstekend geholpen en het werd mij snel duidelijk welke handelingen noodzakelijk waren om mijn BV op te heffen. Ik had me op internet ingelezen in de materie maar de informatie was niet eenduidig. Nu weet ik wat me te doen staat. Bedankt !

Beste Jaap, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Nuttig en vriendelijk

Medewerker gaf nuttige info over oprichting stichting en anbi vereisten

Beste Margot, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag

Het antwoord wat ik in het gesprek kreeg op mijn vraag is duidelijk beantwoord. Zowel mondeling als per mail.

Beste Sabrina, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en duidelijk contact

In no time een reactie op de chat en inhoudelijk goede antwoorden.

Beste Egbert, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24