Uitstekend!

Geweldig gesprek.. ik ben zeer goed geholpen en legde het ook goed uit! Kreeg niet het gevoel dat ik domme vragen stelde, ook al dacht ik van wel. Legde het ook uit in Jip en Janneke-taal, super fijn, haha! Na het telefoontje kreeg ik gek genoeg een flinke motivatie-boost om snel te beginnen. Diegene die twijfelen bij wie ze moeten zijn voor een bv of wat dan ook.. this is the place! Geloof mij I’ve been there!

Beste Yasmine, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Great, Friendly and to the point

Romeo was great, understood all that was required and informed me of the best way to move forward. So really happy and will be makin use of your servies to complete what he has suggested.

Dear Mark, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that we were able to help you quickly and answer your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Good comunication

I had a question about the status of the company , the conversation was nice and productive , i hope to have a feedback soon .

Dear Florin, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Snel en duidelijk en zeer behulpzame info!

Enige wat ik kan zeggen over Romeo, dankjewel kerel... Klasse!

Beste Hakim, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we en vooral Romeo erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

topper

Snel en duidelijk, echt aanrader...

Beste Heijningen, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heldere uitleg, meedenken over (on)mogelijkheden

Na het aanvragen van het adviesgesprek werd ik dezelfde dag nog geholpen. Fijn dat Firm24 meedenkt over de (on)mogelijkheden van mijn bedrijf.

Beste Arjan, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Romeo .. Top medewerker! helder uitleg en behulpzaam

Romeo .. Top medewerker! helder uitleg en behulpzaam

Beste Afa, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Romeo je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk, to the point en in klare taal

Duidelijk, to the point en in klare taal

Beste Wouter, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prettig gesprek

Prettig gesprek met Joey, goed geluisterd naar onze situatie en onze vragen beantwoord.

Beste Cas, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een prettige manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Fijn eerste gesprek

Beste Emma, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Vakkundig en snel geholpen!

Romeo heeft ons goed in kunnen lichten over onze mogelijkheden. Wij komen absoluut terug!

Beste Russell, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Top gesprek

Was een duidelijk en fijn gesprek. Ben wijzer geworden en verder geholpen in mijn volgende keuze.

Beste Simeon, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Gevoelsmatig zit ik op de juiste plek

Momenteel in het buitenland en kan middels een joint venture met lokale spelers een flinke opdracht binnenhalen. Het betekent dat ik zsm een holding moet zien op te richten. Na het speuren op het net ben ik gestuit op FIRM24. Joey heeft mij geadviseerd om de volgende stappen te volgen om uiteindelijk de juiste keuze te maken...Het ziet er zeer goed uit en kan op deze manier meteen doorstoten naar de volgende stappen.

Beste Steven, Wat goed om te lezen dat Joey je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes met de volgende stappen! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Voortreffelijk, snel en goed.

Ik werk jaarlijks met Firm24 tezamen. Bij iedere cycle zijn er altijd wel vragen. Deze worden via de chat snel beantwoord. Indien het niet via de chat lukt wordt je gebeld en geholpen. Dit geeft rust en vertrouwen.

Beste Frank, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en goed geholpen!

Ik ben geholpen door Joey en deze heeft mij op weggeholpen. Vervolg komt zeker!

Beste Pascal, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en duidelijk

Ik vond het een heel fijn gesprek met Joey. Hij kon heel snel, goed en duidelijk advies geven. Bedankt!

Beste Jonathan, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Joey je op een efficiënte manier heeft kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Niels is een topper. Duidelijke uitleg en snelle communicatie.

Beste Bryan, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Niels je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed en duidelijk

Dit is al mijn 5de BV en het is telkens top geregeld duidelijk en snel.

Beste Maarten, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Perfect geholpen

Maxime heeft mij via chat snel en duidelijk geholpen! Perfecte service

Beste Thomas, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Fijn, kort, duidelijk gesprek

Duidelijk, ik weet welke stappen ik nu moet zetten en daar ga ik mee aan de slag. Je hoort zsm van mij!

Beste Jolanda, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Stip op tijd, en top communicatie

Net met Joey gesproken, moet zeggen dat hij bijzonder goed weet waar hij het over heeft, daarnaast kan hij het goed uitleggen, en is staat om oprecht te adviseren zonder eigenbelang.

Beste R, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk, direct, goede service

Ruim voldoende. Goed en duidelijk geholpen met mijn vragen

Beste Diem, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

super klantvriendelijk en goede service

Amina was heel behulpzaam en meedenkend. Heb een goede service ervaring gehad. Zou haar zeker ook aan anderen aanraden.

Beste Issa, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en verhelderend

Onduidelijkheden zijn opgehelderd dus zinvol gesprek. Als het idee meer vorm krijgt en ik meer van firm24 nodig heb zal ik weer contact opnemen.

Beste Max, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede en snelle service

Prettige en snelle manier van communicatie. Met name het gemak om op deze manier een bedrijf op te richten is geweldig.

Beste Cindy, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24