Goed en snel

Romeo heeft me heel goed geholpen bij het opzetten van een holding!

Beste Ilias, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Very professional

Good professional conversation

Dear Vartan, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Helder en duidelijke uitleg

Goed advies gekregen en uitleg over de werking van Firm24 voor adviseurs en uitleg ontvangen over de omzetting van eenmanszaak naar BV

Beste Jos, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Mijn ervaring was top!

Als startende ondernemer is het lastig om de juiste notaris te vinden. Mijn zoektocht kwam uit bij Firm24. Maar door de de online reviews was ik best geschonken. Door de hoge prijzen die de normale notaris rekenend en de lage wachttijden toch de stap genomen om mijn bv oprichting bij Firm24 te laten plaats vinden. Na 4 dagen was alles keurig geregeld zonder problemen. Ik raad deze firma dan ook aan iedereen aan. Ga niet uit van online recensies, zorg dat je alles goed aanleverd en je zult zien dat het zo geregeld is. Mijn tip, neem de snelle procedure dan kom je boven op de stapel te liggen.

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor je positieve review, we stellen het zeer op prijs! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Vriendelijke, snelle oplossing voor de vraag.

Beste Rick, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Clearly answered the questions

Romeo clearly answered the questions I had during the consultation

Dear Nick, Thank you for your positive feedback on your experience with Firm24. We're glad to hear that we were able to assist you with your needs and answer your questions. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Best regards, Support Team Firm24

snel en goed

kreeg snel en gericht antwoord, ontzettend fijn

Beste Vivian, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! We zijn blij dat we je van dienst hebben kunnen zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

kort maar goed

duidelijke uitleg. alles prima!

Beste Radboud, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

representative was good and knowledgeable but the time was cut short.

I enjoyed speaking with the colleage about my issues but the call dropped. This has happened before and it seems that Firm24 drops calls when the meeting scheduled slot is finished which is impolite. I'd rather be told the call is ending rather than have it end abruptly. It makes me feel like I am not being taken seriously and makes me wonder if I am paying for a good service or not.

Pleasant and informative chat

Very pleasant and effective consultancy.

Dear Simone, Thank you for your positive review of Firm24! We are delighted to hear that we were able to help you effectively. We wish you all the best in your business endeavors and look forward to continuing to support you in any way we can. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Best regards, Support Team Firm24

Goed geholpen, to the point!

Goed snel en kundig geholpen door Romeo!

Beste Patrick, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Uitstekende uitleg en fijne communicatie!

Romeo heeft me heel fijn en goed geholpen met mijn vragen. Hij gaf goede en duidelijke uitleg en wist al mijn vragen te beantwoorden. Fijne manier van communicatie en uitleg en nam de tijd.

Beste Nina, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je duidelijk hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Precise, clear and very helpful information given without me even asking.

Very happy with the first call I had. All my questions were immediately answered clearly and precisely. Romeo is also good at understanding what needs to be done. Excellent stuff.

Dear Marc-Kevin, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that Romeo was able to help you quickly and answer your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Duidelijke uitleg

Duidelijk en relevantie uitleg gebaseerd op mijn vragen.

Beste Maarten, Wat mooi om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons! We streven er altijd naar om de juiste service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor de positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heel goed door de heer Romeo te woord gestaan en juiste opmaat advies gekregen.

Beste Lutfullah, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en goed advies!

Zeer goed geholpen door Remco. Had vragen over hoe een proces op te pakken, snel contact helder antwoord en goede richting gegeven.

Beste Serkan, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

helder, to the point en behulpzaam

Fabio is helder, to the point en behulpzaam. Luistert door bij de vraag en we zijn niet langer aan de telefoon dan nodig is. Erg prettig.

Beste Femke, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Super helpful

Super helpful

Dear Fabian, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Heel fijn, rustig, to the point, top uitleg

Heel fijn, rustig, to the point, top uitleg

Beste Quirine, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prima en duidelijk gesprek

Beste Jaap, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed geholpen

Tijdens met chatgesprek met Joey Civkoski zijn mijn vragen snel en deskundig beantwoord. Fijne ervaring

Beste Lucien, Wat goed om te lezen dat Joey je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede uitleg gehad

Ik heb een kort maar fijn gesprek gehad met Joey Civkoski, hij heeft me goed geholpen en uitgelegd wat ik moet doen om een BV of Holding te beginnen

Beste Patrick, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en krachtig

Snel geholpen, en duidelijke uitleg van de mogelijkheden! Prettig contact.

Beste Kevin, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer goed, Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Dankjewel,

Beste Maher, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

super

god en nel en correct geholpen

Beste Ben, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je goed en correct hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24