Prima en duidelijk gesprek

Beste Jaap, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed geholpen

Tijdens met chatgesprek met Joey Civkoski zijn mijn vragen snel en deskundig beantwoord. Fijne ervaring

Beste Lucien, Wat goed om te lezen dat Joey je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede uitleg gehad

Ik heb een kort maar fijn gesprek gehad met Joey Civkoski, hij heeft me goed geholpen en uitgelegd wat ik moet doen om een BV of Holding te beginnen

Beste Patrick, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en krachtig

Snel geholpen, en duidelijke uitleg van de mogelijkheden! Prettig contact.

Beste Kevin, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer goed, Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Dankjewel,

Beste Maher, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

super

god en nel en correct geholpen

Beste Ben, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je goed en correct hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Romeo Boogaard was duidelijk in zijn uitleg en content.

Het gesprek wat ik had met Romeo was open en hij heeft mij voldoende content gegeven om verder te gaan. Een volgende stap is wellicht eerst een gesprek met een fiscalist en daarna met de notaris.

Beste Dennis, Hartelijk dank voor je positieve review, we stellen het zeer op prijs! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Excellent

Romeo provided a very comprehensive overview of the service on offer then followed up very promptly with an email recapping our call supplemented with additional information.

Dear Cormac, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that we were able to help you quickly and answer your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Duidelijke uitleg en heel erg vriendelijk geholpen

Beste Dee, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

duidelijk en to the point

professioneel geholpen en snel teruggebeld.

Beste Dennis, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! We zijn blij dat we je van dienst hebben kunnen zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

goed en duidelijk gesprek

De vragen die ik online en per telefoon gesteld had zijn beantwoord. Ik kom er zeker op terug . mvg Danny

Beste Danny, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Firm24 is zeer behulpzaam en geeft advies die helder is

Een checkgesprek met Firm24 gehad van ruim 15 minuten. Zeer goed geholpen en de service stopt niet na het gesprek. Direct daarna een heldere e-mail ontvangen met een stappenplan hoe ik de BV kan oprichten. Als ik toch hulp nodig heb tijdens het invullen van de gegevens kan dit op verschillende manieren. Een echte aanrader dit bedrijf!

Beste Maurice, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en zorgvuldig (dat laatste iOS mijn verwachting tot de afronding)

Zie hierboven

Beste Martin, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helemaal top

Kort, duidelijk en informatief. Ook helder in vervolgstappen. Zeer prettig geïnformeerd.

Beste Gideon, Wat mooi om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons! We streven er altijd naar om de juiste service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor de positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Good Experience

I was able to get answers to all the queries and your associate explained to me all the details of the process

Dear Venkatesh, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Beste Manfred, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snelle reactie

IK vroeg om enkele stukken en in no-time heb ik deze mogen ontvangen, Echt Top

Beste Marcel, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Heel fijn geholpen door Fabio. Snel in antwoorden en ook direct telefonisch bereikbaar. Denkt goed mee en is erg vriendelijk. Erg fijn, bedankt.

Beste Dennis, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijkheid via de telefoon

Romeo was snel beschikbaar en duidelijk in zijn advies.

Beste Derek, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed advies!

Goede vragen en super goed adequaat advies!:)

Beste Tim, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helemaal duidelijk

Joey heeft me meer duidelijkheid gegeven over de mogelijke papieren werk voor de notaris en wat extra uitleg over de merk registratie.

Beste Ismail, Bedankt voor je review, goed om te horen dat Joey je goed heeft kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prima en duidelijke uitleg van de mogelijkheden

Telefonisch contact over oprichten van een BV. Heldere en eenvoudige uitleg en het contact geeft het idee dat je op FIRM 24 onbekommerd kan bouwen.

Beste Cor, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Kort en krachtig!

Goed advies op maat. Perfect.

Beste Tuncer, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

quick and good

Joey Civkoski is good

Dear aa, Thank you for your review. It’s great to hear that Joey was able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Duidelijk website en een snelle service

Een duidelijke website en de vragen die ik nog had werden snel beantwoord door Joey Civkoski!

Beste Robbin, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.