Super waardevolle info op een proactieve manier

Ik stelde 1 vraag en Joey had meteen door wat ik allemaal wilde weten. Hij gaf al proactief tips die heel waardevol waren voor mij.

Beste Marije, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snelle reactie op mijn vragen en kreeg duidelijke antwoorden.

Beste Jo, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en goed antwoord

Snel en goed antwoord

Beste Tanja, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Deskundig personeel

Deskundig personeel

Beste Alex, Hartelijk dank voor je positieve review, we stellen het zeer op prijs! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

goede service

Heel goede ervaring. support is heel goed.

Beste Ramon, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Great service!

You helped us from a till z. Thanks a million!

Dear Tim, Thank you for your review. It’s great to hear that we were able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Informatief en duidelijk

Goed kort en bondig gesprek met de juiste informatie. Als prettig ervaren.

Beste Bas, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! We zijn blij dat we je van dienst hebben kunnen zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Ze hebben mij goed te woord gestaan, de tijd ervoor genomen en goed begeleid. Bedankt!!

Beste Deryah, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Romeo Boogaard heeft ons veel nieuwe inzichten van aspecten die komen kijken bij het ondernemen. Uit de intake gesprek heeft Romeo goed meegedacht in het kiezen van een passelijke bestuursvorm en o.b.v. zijn expertise en advies zijn we tot een keuze gekomen.

Beste Singh, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Tot nu toe helemaal goed

Alles gaat snel en duidelijk. En waar ik vragen over had heeft Nasim me goed mee geholpen.

Beste Thomas, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Kundig en klantgericht

Prettige ervaring en zeer klantgericht te woord gestaan.

Beste A.N., Wat mooi om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons! We streven er altijd naar om de juiste service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor de positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Super tevreden met de live chat

Beste Daniel, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helemaal goed!

Bente heeft mij snel geholpen en de informatie was volledig.

Beste Stephan, We zijn blij met je review, goed om te horen dat Bente je verder heeft kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en deskundig

Tijdens aanvraag BV wou ik het toch even laten checken. Chat gestart, direct gebeld en snel en deskundig geholpen. Heel fijn!

Beste Dennis, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed advies en meedenkend

Goed advies en meedenkend

Beste Meskerem, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Een goed start gesprek

Een goed en duidelijk gesprek gehad met meneer, was hartstikke klantvriendelijk waardoor ik goed geholpen ben!

Beste John, Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en helder gesprek

Duidelijk en helder gesprek voor beantwoording van eerste vragen in mijn orientatiefase. Verder erg vriendelijk te woord gestaan.

Beste Ronnie, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Uitstekende service en duidelijke uitleg

De medewerker kwam zeer beleefd over en heeft mij uitstekend geholpen.

Beste Jaap, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Super behulpzaam, duidelijk en snel.

Maxime Moormann heeft ons erg goed geadviseerd en begeleid in het openen van meerdere BV’s. Erg behulpzaam. Duidelijke uitleg. En alles was erg snel geregeld.

Beste Tessa, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Gaat voor de extra stap naar de klant toe

Top gesprek. Wind er geen doekjes om! Gestart met een basis idee wat we uiteindelijk hebben kunnen uit bereiden naar een mooie structuur. We gaan elkaar vast nog in de toekomst spreken.

Beste Max, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Informatief en open gesprek

Prima gesprek, vakkundig en informatief

Beste Jos, Hartelijk dank voor je positieve review, we stellen het zeer op prijs! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Top gesprek gehad met Romeo. goed servicegericht. antwoord gekregen op al mn vooraf bedachte vragen. sommige antwoorden hadden niet zoo langdradig gehoeven als de vraag al beantwoord was :P grapje want dit zal voor veel mensen juist wel fijn zijn. Vervolgens goede mail gekregen met verdere info over onderwerpen uit het gesprek. Keep it up

Beste Tom, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Super goed geholpen.

Gewoon uitstekend.

Beste Maris, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! We zijn blij dat we je van dienst hebben kunnen zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Betrouwbaar en transparant

Prettig contact gehad met Romeo.

Beste Anoniem, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

snel en to the point

klasse

Beste Maarten, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24