Direct antwoord

Duurde wat lang voor ik contant het, maar daarna snel antwoord en wat ik nog moest doen.

Beste Sonja, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en je vragen hebben kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snelle, behulpzame afhandeling

Al meerdere malen heb ik via de site vragen gesteld en wordt snel geholpen. De hulp is duidelijk en gericht op mijn vraag. Ook vandaag werd is goed geholpen door Benthe.

Beste Fleur, Wat mooi om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons! We streven er altijd naar om de juiste service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor de positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer duidelijk, snel en kosteneffectief

Niet alleen was het oprichten van onze nieuwe BV via Firm24 goedkoper dan via onze "normale" notaris, ze hebben dit in 25 uur na aanvraag gerealiseerd. Dit zelfs met extra vragen die Fabio bij Firm24 snel en goed heeft beantwoord. Ik ben ZEER onder de indruk van Firm24 en zal hun service zeker weer gebruiken!

Beste Taco, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Snel en duidelijk

Goed geholpen door mevrouw Bente. Snel antwoord en advies op maat.

Beste Willem, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Deskundig en helder advies!

Deskundig en helder advies!

Beste Omar, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Helder gesprek, aanbeveling van nuttige volgende stappen en middelen

Helaas is ons bedrijf te klein en konden we de specifieke diensten niet gebruiken (te duur voor ons). Misschien in de toekomst.

Beste Lara, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Professioneel

Ben te woord gestaan door Bente, een echte topper, Professioneel, weet op alles antwoord, ben goed geholpen

Beste I. Rafiq, Wat goed om te lezen dat Bente je heeft kunnen helpen bij je vragen, en dat je weet wat je van ons mag verwachten. Heel veel succes! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of een kijkje nemen in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en tijdige communicatie!!

Zeer goed! Duidelijk en tijdige communicatie!

Beste Moussa, Bedankt voor je review, goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij je vragen. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Zeer goed!

Snel en helpend!

Beste Siawash, Bedankt voor je review en de positieve waardering, fijn dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Clear explanation, highly recommended!

In my experience FIRM24 has honed the process and have made it extremely convenient. The real time availability of the agents and willingness to provide valuable information as and when needed, made the process seamless. Highly recommended!

Dear TKC, Thank you for your review, good to hear that we were able to help you with your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Prima geholpen

Duidelijke uitleg, fijn gesprek.

Beste Eric, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of bekijk een van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

kort en krachtig, duidelijk antwoord door Bente

Uiterst tevreden

Beste Theo, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week of maak gebruik van onze andere 100+ zakelijke diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Quick, precise and helpful

Bente was able to provide me with web links and details to assist me with my question, quickly and accurately, in English.

Dear Kai, Thank you for choosing Firm24! It's great to hear that we were able to help you quickly and answer your questions. We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

netjes te woord gestaan en goed geïnformeerd over de eerste stappen.

Beste Nick, Hartelijk dank voor je positieve review, we stellen het zeer op prijs! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goede hulp en inzichten

Ging goed in op mijn context

Beste Pieter, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prima, duidelijk en snelle antwoorden

Prima, duidelijk en snelle antwoorden

Beste Patrick, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! We zijn blij dat we je van dienst hebben kunnen zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

duidelijk antwoorden op mijn vragen

Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en ook goed advies door voor en nadelen van bepaalde zaken aan te geven.

Beste Hendrik, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

heel goed!

heel goed!

Beste Shurouk, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Very helpful

I chatted with Bo, she was very helpful and very patient, despite my blindness of not seeing what was on the webpage she shared with me

Dear Anas, Thank you for your review. It’s great to hear that Bo was able to help you in an efficient way. We appreciate that you choose Firm24! We wish you every success in your business. If there is anything else we can do for you, you can always contact us, for example via our Live Chat 7 days a week or take a look at our knowledge base. Regards, Support Team Firm24

Bente heeft me fantastisch geholpen. Behulpzaam, tijdig en heel adequaat geholpen.

Beste Ahmed, Bedankt dat je voor Firm24 hebt gekozen! Goed om te horen dat Bente je behulpzaam, tijdig en adequaat heeft kunnen helpen en je vragen heeft kunnen beantwoorden. Wij wensen je alle succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week, een kijkje nemen in onze kennisbank of maak gebruik van onze andere juridische en fiscale diensten. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Ik hoefde geen vragen meer te stellen, alles werdt mij duidelijk uitgelegd.

Geweldig, top

Beste Gersion, Wat mooi om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons! We streven er altijd naar om de juiste service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor de positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Duidelijk en heldere uitleg.

Heel fijne interactie met het Firm24-team: duidelijk uitgelegd en helder uiteengezet wat mijn opties zijn voor het aangaan van een rechtsvorm + de structuur er van.

Beste Mike, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we je op een efficiënte manier hebben kunnen helpen. We stellen het op prijs dat je voor Firm24 kiest! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via onze Live Chat 7 dagen per week of neem een kijkje in onze kennisbank. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Prettig en deskundig

Alle vragen die ik had met betrekking tot het onderwerp DGA-salaris en slapende bv, zijn bevredigend beantwoord.

Beste Harrie, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

goed en informatief

Was een kort maar informatief gesprek. zeker als je voorbereid ingaat kan je gericht vragen stellen.

Beste Jursley, Dank je wel voor je waardering, daar zijn we erg blij mee! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

Goed gesprek, goede uitleg.

Ik ben goed geholpen in een korte tijd. Ik kreeg snel antwoord op een vraag waar ik mee zat.

Beste Mark, Dank je wel voor je feedback en dat je onze online dienst weet te waarderen. Weer een tevreden ondernemer, dat maakt ons blij! Wij wensen je een succesvolle onderneming. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24