Excellent

Trop bien

Merci beaucoup pour votre excellent retour ! 😊 Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes satisfait de notre service. Merci pour votre recommandation ! 👍

goede service

altijd snelle levering

Bedankt voor je positieve feedback! 😊 Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze goede service en snelle levering. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Vielen Dank für Ihre tolle Rückmeldung! 😊 Es freut uns sehr, dass Sie so zufrieden sind. Vielen Dank auch für Ihre Empfehlung! 👍

....

...

Vielen Dank für Ihre Bewertung! 😊 Es freut uns sehr, dass Sie zufrieden sind. Danke für Ihre Empfehlung! 👍

Kan er iets mee doen

Bedankt voor je fantastische feedback! 😊 Het is goed om te horen dat je tevreden bent en de code goed kunt gebruiken. Heel erg bedankt voor je aanbeveling! 👍

Alles super

unkomplizierte Zahlung und Lieferung

Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung! 😊 Es freut uns zu hören, dass alles super und unkompliziert geklappt hat. Vielen Dank für Ihre Empfehlung! 👍

Vlot

Dank je wel voor je reactie! 😊 Het is fijn om te horen dat alles vlot en top verlopen is. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Alles super und schnell abgelaufen!

Habe gerade eine PAYSAFECARD 5€ per Telefonrechnung gekauft und es hat super geklappt!

Vielen Dank für Ihre tolle Rückmeldung! 😊 Es freut uns sehr zu hören, dass alles super und schnell abgelaufen ist und der Kauf der PAYSAFECARD per Telefonrechnung reibungslos funktioniert hat. Vielen Dank für Ihre Empfehlung! 👍

Ausgezeichneter Service

Alles wurde mit größtmöglicher Sorgfalt abgewickelt.

Vielen Dank für dein positives Feedback! 🌟 Es freut uns riesig zu hören, dass du mit unserem Service zufrieden bist. Wir geben immer unser Bestes, um alles mit größter Sorgfalt abzuwickeln. Deine Empfehlung bedeutet uns viel! Falls du noch Fragen hast oder weitere Unterstützung brauchst, stehen wir dir jederzeit gerne zur Verfügung. Danke, dass du uns weiterempfiehlst! 💖

Robber

Someone use my card before me , please contact me at [email protected], I lost 60euro

• Would you recommend us? No

Thank you for letting us know! We're very sorry to hear that you've experienced unauthorized use of your card. As discussed via email, unfortunately, we cannot be held liable for the security of your account details or email. We strongly advise you to keep your passwords strong and unique and, if possible, to enable two-factor authentication for an additional layer of security. 🛡️

Tres contente - carte recue immediatement

Je suis tres contente qu'il y a une solution pour pouvoir acheter des cartes iTunes de US. Je l'ai recue immediatement et je l'ai ajoutee a mon compte, ca fonctionne sans problemes.

Thank you so much for your positive feedback! 🌟 We are delighted to hear that you are very happy with the speed of receipt and use of your iTunes US card. Your satisfaction is our priority, and we're glad we were able to meet your needs. Thank you very much for recommending us. If you have any further questions or need assistance in the future, please do not hesitate to contact us. 😊

Kskksksis

Jausuwusw

Alles gut

Alles tipptopp

Das freut uns sehr zu hören! 🌞 Vielen Dank, dass alles für Sie tipptopp ist und dass Sie uns weiterempfehlen würden. Ihr positives Feedback bedeutet uns viel! Wenn Sie irgendwelche Fragen haben oder weitere Unterstützung benötigen, stehen wir Ihnen jederzeit zur Verfügung. Danke für Ihr Vertrauen! 🙏

Geweldige service

Fantastisch om te horen dat je onze service geweldig vindt! 🎉 Jouw enthousiasme en aanbeveling worden enorm gewaardeerd. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen zo'n positieve ervaring heeft. Mocht je nog meer feedback of hulp nodig hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je steun en het vertrouwen! 💙

Sehr gute erfahrung gemacht

War mitbden kundendienst sehr zufrieden

Wir freuen uns riesig, dass Sie eine sehr gute Erfahrung mit unserem Kundendienst gemacht haben! 😊 Ihr positives Feedback motiviert uns, auch weiterhin unseren hohen Standard an Service und Kundenzufriedenheit zu halten. Vielen Dank für Ihre Bereitschaft, uns weiterzuempfehlen. Wenn Sie je wieder Unterstützung brauchen, wissen Sie, dass wir für Sie da sind. 💪

Goeie ervaring

Goeie site

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback! 😄 We zijn super blij te horen dat je een goede ervaring met onze site hebt gehad. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen en de aanbeveling! 🌟

niet super

ik heb me code niet binnen gekregen en er is niemand te bereiken. lekker dit

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Als gewaardeerde klant zou je moeten weten dat we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat elke bestelling vlekkeloos verloopt. Het spijt ons oprecht dat je deze keer niet de service hebt ontvangen waar je op had gehoopt. We begrijpen je frustratie volkomen en willen je laten weten dat we meteen actie hebben ondernomen zodra we op de hoogte waren van het probleem. We hebben je bestelling opnieuw verstuurd in de hoop dat je deze snel ontvangt. Helaas kunnen er soms technische problemen optreden die buiten onze controle liggen en die tot dit soort situaties leiden. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we vinden het dan ook erg vervelend dat dit niet is gebeurd in jouw geval. We willen je verzekeren dat we je klacht serieus nemen en dat we er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

zeer vlot

zeer goede service en betrouwbaar

🌟 Geweldig om te horen dat je onze service als vlot, goed en betrouwbaar ervaart! Jouw feedback betekent veel voor ons, en we streven ernaar om deze ervaring elke keer weer te bieden. Bedankt voor het delen en tot de volgende keer! 🚀💼

Schnell und einfach

Es ist zwar ein bisschen kompliziert es hin zu bekommen, aber wenn man es einmal herausgefunden hat geht das von allein. Mfg

⚡️ Schnell und einfach - das ist unser Ziel! Es freut uns riesig, dass du zufrieden bist, auch wenn der Start etwas knifflig war. Danke fürs Dranbleiben und für deine Empfehlung! 🌟 Wir sind immer da, um es noch besser zu machen. Bis zum nächsten Mal! 🎮💫 Mfg

Vlugge levering

⚡️ Hartelijk dank voor je enthousiaste woorden! Geweldig om te horen dat je onze snelle levering waardeert. Jouw aanbeveling is voor ons een enorme motivatie. We kijken uit naar je volgende bezoek! 🎮💖

Très bon site rapide et fiable

Très bien

🌟 Merci beaucoup pour ces mots gentils ! Nous sommes ravis que vous trouviez notre site à la fois rapide et fiable. Votre recommandation signifie énormément pour nous. À très bientôt pour de nouvelles aventures numériques ! 🚀💖

Gut

Gut

🎉 Super, dass du zufrieden bist! 'Gut' ist Musik in unseren Ohren. Vielen Dank für deine Empfehlung – wir freuen uns schon auf das nächste Mal! 🚀🌟

Un peut chère mais. Au top

🌈 Merci pour votre retour honnête et votre soutien ! Nous sommes ravis que vous appréciiez la qualité de notre service malgré vos réserves sur les prix. Votre recommandation est très appréciée, et nous travaillons constamment pour équilibrer qualité et coût. À bientôt pour plus d'expériences au top ! 🚀💫

Altijd krijgen wat je verwacht

🌟 Fantastisch! We zijn super blij dat we aan je verwachtingen kunnen voldoen, keer op keer. Bedankt voor je vertrouwen en de aanbeveling. We kijken ernaar uit je weer te mogen helpen met je volgende aankoop! 💼🚀

Tres vite

Tres vite

⚡️ Deux fois 'très vite', c’est le genre de commentaire qui nous fait super plaisir ! Merci beaucoup pour votre enthousiasme et votre recommandation. On reste à fond pour continuer sur cette lancée ! 🎮💖