Tevreden.

Website is overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Levering moet nog komen, dus afwachten

Snelle goede levering

Positief

• Beoordeel het betaalproces

Online info gedaan en daarna showroom bezocht in Purmerend , binnen een week bezocht door inmeetservice en bestelling geplaatst , tot zover een goede ervaring !

Overzichtelijk

De website leidt je goed door de bestelling heen.

Duidelijk en eenvoudig communiceren

Offerte maken eenvoudig, afspraken maken ging goed. Opname en definitieve offerte was helder. Opdracht is gegeven, nu afwachten of levering en montage ook goed gaat.

super geregeld allemaal

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Alles duidelijk en snel antwoord overal op

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve review. Heel fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze collega's u snel en goed te woord hebben gestaan. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant

Super netjes geholpen

Duidelijke website en achteraf via de mail en telefonisch heel goed geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Stefan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u onze website duidelijk vindt en onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Erg fijn !!

Makkelijk te bestellen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Agnes, Dank voor uw review. Wij vinden het goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het bestellen van de deuren makkelijk vond gaan. Veel plezier gewenst met uw bestelde deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Niet op tijd geleverd

Prijs goed levertijd?

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Theo, Dank voor uw review. Fijn om te horen dat u onze lichtkoepels goed geprijsd vond. Onze lichtkoepels hebben een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Ik zie in ons systeem staan dat u 6 februari de lichtkoepel heeft besteld en deze begin deze week (14 mei) geleverd wordt. Daarmee valt de levering van de lichtkoepel binnen de aangegeven levertijd. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Perfect, en echt de goedkoopste

De lichtkoepel was duidelijk op te zoeken op de website. De levering was gratis en volgens afspraak in het tijdvak zoals opgegeven. De montage was super makkelijk. Dus helemaal goed !

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marc, Dank u wel voor uw positieve review. Wij vinden fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over het gehele proces: van het bestellen en de levering tot de montage. Wij hopen dan ook dat u veel plezier zal hebben van uw lichtkoepel! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Gewoon keurig behandeld

Deur wordt netjes afgeleverd , goede service.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Boudewijn, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service! Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bestellen goed, levering geen info.

Bestellen gaat snel, wel gelijk betalen en bijvoorbeeld geen afterpay. Over de levering krijg je geen info; ook niet via het daarvoor aangegeven planningnummer (niet te bereiken en voicemail zit vol). Dat is slecht te noemen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Henk, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u het bestelproces eenvoudig vond gaan. Wij nemen uw feedback mee om het proces na het bestellen te versoepelen. Helaas kan het gebeuren dan onze planner in gesprek is, dan kunt u proberen om op een later moment nog een keer te bellen. U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice (085 - 210 23 00), zij kunnen in de meeste gevallen ook uw vragen ook beantwoorden. Wij hopen desondanks dat u veel plezier zal hebben van uw lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Uitstekend.

Ter zake kundig + meedenken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste R., Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze collega's goed hebben geholpen. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede en duidelijke website

Ik kon op een heel gemakkelijke manier mijn deuren configureren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Philip, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u onze website duidelijk vond en u via onze website makkelijk en snel uw deuren naar wens kon bestellen. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Logische bestel mogelijkheid

Het bestellen ging heel natuurlijk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste E., Dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het leuk om te horen dat het bestellen eenvoudig ging en dat u over het algemeen zeer tevreden bent. Wij hopen dat de deur spoedig zal arriveren en u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Zeer klantvriendelijk en uitstekende communicatie

Vanaf de ontvangst in de showroom tot en met de aflevering van de deuren hele goede service. Steeds heldere communicatie. Wat afgesproken wordt wordt ook op afgesproken momenten uitgevoerd. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie. Klasse!

• Beoordeel het betaalproces

Beste G., Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze gehele service en de communicatie. En, wij zijn ook blij om te horen dat u ons zou aanbevelen bij familie en vrienden. Heel veel plezier gewenst met uw binnendeuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

simpel doeltreffend

duidelijke website simpel filmpjes er bij fouten maken onmogelijk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Meindert, Dank voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u de video's op onze website duidelijk vind en u ook tevreden bent over ons assortiment. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Makkelijk besteld via de site !

Was een makkelijke bestelling via de site !

• Beoordeel het betaalproces

Beste Fred, Dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u het bestellen via onze website eenvoudig vond gaan en u tevreden bent over onze service. Alvast veel plezier gewenst met uw binnendeuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Vriendelijk en niet duur

€25,00 extra uitgegeven voor inmeten door medewerker daarna duidelijke uitleg over de mogelijkheden zonder iets op te dringen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Dank voor uw review. Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze inmeetservice en onze collega u goed heeft geholpen. Wij hopen dat de montage net zo spoedig zal verlopen. Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

jammer dat afterpay nog steeds niet werkt. Ruikt een beetje naar opzet.

laatste bestelling had wat problemen omdat ik weer afterpay wilde toepassen maar dat werkte weer /nog steeds niet, net zoals de vorige keren. Dit ruikt een beetje naar opzet van de lichtkoepelgigant. Daarna zelf overgemaakt en tot 2 keer toe bewijs moeten toesturen dat het wel betaald was en dat de bestelling geleverd kon worden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Adrie, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat Afterpay niet werkte bij u. Wij zullen zeker gaan onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe wij dit kunnen oplossen. Ook was er helaas was iets mis gegaan in ons systeem, waardoor uw betaling niet gelijk te zien was. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat de levering spoedig verloopt, zodat u snel de lichtkoepel kan installeren. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Top bedrijf

Naast een prachtig product (Svedex afgelakte deuren) zijn alle medewerkers even aatdig en behulpzaam. Dat we dit bijzonder vinden is vreemd want dat is wat je verwacht maar zelden ziet. Deuren Gigant maakt dat steeds waar.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met uw nieuwe Svedex deuren en onze medewerkers uw vriendelijk en goed hebben geholpen. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bij aankoop van de deuren ben ik keurig geholpen en alle vragen werden direct beantwoord. Vandaag zijn de deuren ingemeten en ook deze man was zeer netjes, dik tevreden hiermee.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J., Dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u goed bent over onze klantenservice en inmeetservice. Fijn om te lezen dat beide medewerkers u goed te woord hebben gestaan en uw vragen hebben kunnen beantwoorden. Alvast veel plezier gewenst met de bestelde deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Uiterst servicegericht

Geen moeite teveel om alles inboedel te maken en er werd met mij meegedacht. Een absolute aanrader!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Els, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze medewerker u naar wens heeft kunnen helpen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelde deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snel, netjes en correct.

De telefoniste was heel correct en snel met het kunnen geven van de juiste gevraagde informatie, tevens heeft ze nog even gecontroleerd bij de fabrikant of dat de gevraagde lichtkoepel op voorraad was. Hiervoor dank.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat onze Klantenservice medewerker u goed heeft geholpen. Wij hopen dat de nieuwe lichtkoepel weer zorgt voor veel daglicht in huis. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl