Een fantastische ervaring

Geadviseerd en voorgelicht door super vriendelijk personeel. Nooit eerder met een camper op pad geweest maar wij vonden het heerlijk!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Dian, Wat fijn dat jullie eerste keer op pad met een huurcamper zo goed bevallen is! Bedankt voor deze mooie review! Groet, Team Henk Pen

Zeer bekwaam

Uitleg en begeleiding perfect

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste Harrie, Bedankt voor deze mooie review. Groet, team Henk Pen

Fijn in overleg, vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen en er is veel te overleggen met elkaar

Beste Esther, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Top bedrijf.

Prettig geholpen, zowel bij verkoop als aflevering. en blij met onze camper.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Heerke en Griet, Bedankt voor deze waardering! Geniet van jullie camper. Groet Team Henk Pen

Super service, uitleg en voorwaarden

Eerste vakantie met een camper. Hele proces van huur, voorwaarden, betalingen, service en uitleg was top! Aan de kleinste dingen is gedacht (bijv parkeerschijf, waterpas etc).

Beste M, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Positieve ervaring

Caravan gehuurd. Prima bevallen. Betrof een nieuwe caravan. Ook het ophalen en het terugbrengen verliep naar tevredenheid.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima verkoper, en fijn instructie bij aflevering

Zie bovenstaande omschrijving.

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review. Groet, team Henk Pen

Aflevering ( nog)niet ok

Orderbevestiging niet compleet/ helder Faktuur - betaling niet helder Aflevering deels niet volgens afspraak,deels niet uitgevoerd, nieuwe afspraak gemaakt Geen eindfaktuur , grote beurt niet in beeld gebracht . Geen bovag rapport Kan allemaal nog goed komen , maar had beter verwacht. Aanbevelen keuze ja - nee is te zwart wit Misschien hoort er ook bij

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Beste heer Scharenborg, Bedankt voor de feedback. Spijtig te horen dat niet alles naar wens is geweest, uw teleurstelling is heel begrijpelijk. Er zijn inderdaad een aantal zaken niet goed gegaan, we hebben de camper afgeleverd in een termijn die daar eigenlijk te kort voor was, om u op vakantie te kunnen laten gaan. Dat is ook waarom het Bovag rapport en de factuur nog niet volledig waren uitgewerkt. Er wordt op dit moment gewerkt aan alle openstaande punten met als streven dat de aflevering volledig voldoet aan uw verwachtingspatroon. Daar gaan we voor! Vriendelijke Groet, Team Henk Pen

Fijn contact en goede communicatie, service, en mooie 2e hands caravan ruil tegen een mooi prijs.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

vriendelijke medewerkers, maar te druk om zorgvuldig te zijn

Pen heeft wel wat steekjes laten vallen bij het verhuur klaar maken van de camper: geen kaarten voor Italië in het navigatiesysteem, geen oprijblokken aanwezig, geen ruitensproeier vloeistof gevuld. Ook communicatie kan wat beter ( geen antwoord op per e-mail verstuurde vragen. Pen heeft op een coulante wijze de aan het fietsenrek opgelopen schade afgehandeld.

Betrouwbaar

Na enige mankementen zijn we na de tijd goed geholpen

Beste Familie Kwast, Bedankt voor deze mooie review. Groet, team Henk Pen

Goede uitleg en zeer vriendelijk geholpen bij aflevering camper

Tijdens inruil camper en de aankoop van andere camper (occasion) vriendelijk geholpen en alle tijd gekregen om er goed over na te denken. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Beste R, Bedankt voor je positieve review. Groet, team Henk Pen

Plezierige en professionele verkoper

Goed geholpen alleen ons is niet verteld dat er ook een automaat leverbaar was. Verder niets dan lof.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Albert, Bedankt voor je mooie review. We nemen de feedback graag mee voor de toekomst. Groet, team Henk Pen

Henk Pen heeft een ons een mooie buscamper geleverd met een geweldige vakantie als gevolg.

Wij zijn blij met de service van Henk Pen

Beste Rien, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Deskundige, klantvriendelijke medewerkers

Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Medewerkers weten waar ze het over hebben en luisteren goed naar de klant.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Albert, Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Prachtige ervaring

Voor het eerst gecamperd! Gaan we vaker doen. Mooie nieuwe camper. Prima begeleid en voorgelicht door Luuk! Enige nadeeltje.....je huurt hem voor 8 dagen maar eigenlijk zijn het er 6 1/2. De reden is begrijpelijk, maar hier zou enigszins rekening mee gehouden kunnen worden, bv 7 volle dagen betalen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Wim, Bedankt voor deze waardering. We nemen deze feedback graag mee voor de toekomst! Groet Team Henk Pen

Met veel vertrouwen een caravan gekocht.

Ruime aandacht bij de verkoop. Ook goed meegedacht. Jammer dat de verkoper (Bart) niet de aflevering deed. Deze vond ik iets minder.

Beste Wilfried, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Tot in de puntjes geregeld!

Vriendelijk en behulpzaam, en alles klopt.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Ab, Bedankt voor je geweldige review. Hier doen we het voor! Groet Team Henk Pen

Prima hulp bij aankoop

Goede overdracht en info bij ophalen van aangekochte caravan

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste B.H. Bedankt voor deze waardering! Geniet van jullie caravan. Groet Team Henk Pen

bekwaam

goed te overleggen

Beste Willy, Bedankt voor deze waardering! Groet team Henk Pen

We hebben een goed gesprek gehad

Ze weten waar ze het over hebben

Beste Sjon, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn ervaren caravan gebruikers dus niets heeft ons verrast. Wij kunnen ons wel voorstellen dat onervaren gebruikers in het begin wat moeite zullen hebben met bepaalde disciplines betreffende het aan en afkoppelen, waterpas zetten, stempelen enz. zeker als je iedere dag met de caravan er op uit gaat.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Ruud, Bedankt voor je positieve waardering. We nemen deze feedback graag mee voor de toekomst! Groet Team Henk Pen

Goed geholpen

Goed geholpen

Beste Gerhard, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Professioneel

Geen druk, top uitleg en vakbekwaam personeel

Beste Luuk, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, team Henk Pen

Geweldig bedrijf!

In het kort; Professioneel bedrijf, vakbekwaam en vriendelijk personeel, goede uitleg bij aflevering. Ga zo door!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Markus, Bedankt voor deze fantastische review! Fijn dat het zo goed bevallen is. Groet, team Henk Pen.