Zeer tevreden !

Snelle en goede dienstverlening

snel en goed

een heel makkelijke website om te bestellen, snelle levering, en goede kwaliteit, een echte aanrader !

Goede prijs/kwaliteit en snel

Axa raamsluiting besteld. Er leek iets niet in orde. Na een email met de servicedesk direct antwoord gekregen. Servicedesk heeft overlegd met Axa, alles bleek toch OK. Een prima ervaring.

Prima levering

Alles klopt en past.

Prima deluxe

Alles keurig voor mekaar, alleen het formuliertje voor het versturen werkt niet helemaal goed; toevoeging huisnummer werd gezien als huisnummer.

Ik kan niets negatief zeggen

Een woord fantastisch

Vlotte levering

prachtig product ontvangen voor goede prijs, blij mee.

Goede service en snelle levering

Sloten volgens afspraak geleverd. Na overleg een product zonder problemen kunnen ruilen

Aanrader voor iedereen.

De levering met een goeie dikke week binnen gekregen. Netjes en goed ingepakt. Voldoende keuze voor elk deur. Ga hier zeker weer bestellen.

Snelle levering, goede communicatie.

Afgelopen maand twee bestellingen gedaan. De eerste was perfect. Bij de tweede waren er leveringsproblemen bij de fabrikant maar binnen 15 minuten na de online bestelling kreeg ik al een telefoontje hierover en wanneer vermoedelijk geleverd kon worden. De levering heeft vervolgens conform afspraak plaats gevonden. Perfect.

Zeer behulpzame helpdesk

De helpdesk zorgt voor een snel en compleet antwoord eventuele vragen. Overzichtelijke website, competitieve prijzen en aanvaardbare levertijden. Kortom een zeer goede webshop.

tevreden

We hadden zelf een fout gemaakt met het doorgeven van de cilindermaat. Daardoor zat de draaiknop aan de verkeerde kant van de cilinder. Slotenwereld was goed bereikbaar en regelde adequaat een oplossing waardoor we niet alle cilinders opnieuw hoefde te bestellen. Dankjewel

Komt afspraken na, helpt goed als nodig

Ik had een 3-tal gelijksluitende cylinders besteld. Kwamen netjes zoals beloofd. De cylinders/sleutel hadden een probleem, sleutels kreeg je er bijna niet uit. Na overleg zonder morren omgeruild. De nieuwe werken prima

Snelle levering en niet duur

2 cilinders (incl 5 sleutels) + 1 sleutel besteld. Door de extra sleutel werd de levering 1 dag vertraagd. Werd keurig contact opgenomen of ik cilinders al wilde hebben met de 5 sleutels of dat het gelijk met de extra sleutel verzonden kon worden. Prijs is goed. Sloten ontvangen echter had ik 1 verkeerde maat besteld. Deze kon retour zodat dit aangepast kan worden. Prima service.

Het bestelde kluisje werd keurig afgeleverd, ik had alleen geen melding vooraf gekregen van de afleverdatum. Verder een prima kluisje voor mijn doel.

Goed geholpen

Via de webshop kerntrek beslag gekocht. In verband met twijfel bij de montage toch maar even telefonisch contact opgenomen. Prima geholpen!

Snel en vakkundig geholpen voor een redelijke prijs

Snelle levering van meerdere cilindersloten in verschillende uitvoeringen. En tegen de goedkoopste prijs.

Flexibele en goed bere8kbare helpdesk

Aanpassingen op bestelling geen enkel probleem. Actieve helpdesk die zelfstandig contact opneemt over onduidelijkheden in de bestelling.

perfect, zoals het hoort

redelijk snel geleverd, correcte service

Snel, goed, simpel

Alles ging erg makkelijk, van bestellen tot ontvangst. Gewoon simpel!

top winkel / website

Voor de eerste keer hier wat besteld. Ik had zelf een fout gemaakt met een draaiknopcilinder. Deze hebben ze kostenoos omgedraaid. Top service. Als ik weer iets van sloten moet hebben bestel ik hier zeker weer.

Werkelijk héél goede service !!

Duidelijke website. Verder is men telefonisch goed bereikbaar en heb ik zelf ook hele nette aftersales-service ervaren.

Prima site

Ontzettend goede uitleg op de website! Snelle levering en service.

Duidelijk

Goede uitleg via site. Snelle levering.

Filter op locatie