Snelle levering, goede info op website

Bestellen was eenvoudig. Goede informatie op de website. Snelle levering.

Afspraken rond bezorging andermaal niet nagekomen.

Heb 3 sloten besteld, kreeg telefoontje dat de levering vertraging had opgeleverd, of ik akkoord zou gaan met zaterdag levering, hier ben ik mee ingestemd. Vervolgens werden de sloten ook niet op zaterdag geleverd. Hierdoor heb ik hoge kosten moeten maken. Contact met klantenservice geeft alleen aan dat het de bezorger is, maar die is wel door slotenwereld gecontracteerd. Waardeloos verhaal, onbetrouw!

Perfect geregeld!

Doen wat ze beloven! Dan heb je 5 sterren! Volgende keer weer bij jullie.

Goed en snel

Volgende keer weer

Komt afspraken goed na

Na bestelling van een bepaald artikel bleek het niet meer voorradig. Werd dezelfde dag gebeld en bood een andere set aan die ik in eerste instantie afwees. Daarna belde ik toch voor dat aanbod en werd direct geleverd. Jammer dat er één artikel bij zat dat een defect had. Al met al goed opgelost.

Zeer snelle levering. Goede producten.

Cilinderslot met 4 extra sleutels besteld. Goed product. Goede prijs, en snelle levering.

Netjes en op tijd

prima verzorgd

zie boven

Matig

Twee gelijksluitende M&C condor cilinders besteld. Levering via DPD volgende dag. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling.

Prima goede uitleg op de site

Zocht speciale sloten. Op de site is prima uitgelegd hoe je moet meten. Precies geleverd wat ik besteld had tegen een goede prijs. Alles past precies.

Bestellen was simpel. Product is goed. Was een stuk goedkoper dan andere winkels waar ik gezocht heb.

Prima product, tevreden

Helaas stond de geplande leverdag op zaterdag en deze kwamen pas op maandagavond. Dat was een minpuntje. Hierover gemaild en direct reactie gehad met aflevertijd, prima verder opgelost.

Goed bedrijf !

Was op zoek naar ISEO cilinders na een aantal telefoontjes van mijn kant met vragen , geen moeite teveel in de uitleg , heb besloten ze hier te kopen ,super werkt het ben uiterste tevreden en als ik weer iets op sloten gebied nodig heb ga ik op zeker naar dit bedrijf , zeker een aanrader

Contact via mail perfect, kwam toezeggingen 100% na

Zorgvuldig ingepakt en compleet geleverd.

Gewoon goed

Snelle levering goed verpakt product is goed

Snel en correct.

's middags 3 gelijk sluitende veiligheid cilinders besteld. de volgende dag met DHL bezorgd binnen een tijdslot van 1 uur. prima

Goed product tegen de juiste prijs.

Goed product, keurig afgeleverd. Puntje van aandacht: levertijd wordt niet vermeld op de bevestiging en blijft derhalve onzeker tot de aankondiging van verzending.

Cilinder van nieuw type kon niet direct geleverd worden. Dit werd direct gemeld. En na enkele weken werd toch netjes geleverd. Tegen de prijs van het oude model. (De nieuwe werd duurder)

Goede prijs en snelle levering

Op de website is duidelijk uitgelegd hoe je eenvoudig kan zien hoe je de sloten moet meten zodat je de juiste cilinders bestelt. Ook een duidelijk overzicht als je meerdere gelijk sluitende cilinders wilt hebben, en in welke uitvoering. Daarna een snelle levering, in mijn geval bij een servicepunt bij mij in de buurt.

Voldoet niet aan verwachting

2. Dure nemef sloten besteld. Met 1 van de sloten is een technisch mankement. Zou opgelost worden maar oplossing blijft uit....

Sleutels besteld en na 3 werkdagen geleverd. Uitstekend

Set van 4 gelijksluitende cilinders in verschillende maten besteld. Binnen twee dagen geleverd en prijs is redelijk t.o.v. andere aanbieders.

2 Nemef sleutels nabesteld. Snel geleverd en de prijs was goed in vergelijking met andere leveranciers

keurig op tijd geleverd en zoals telefonisch was aangegeven en met advies over geschikt type/etc.

goede ervaring