Hele snelle levering

Duidelijke instructies voor inmeten van sloten. En levering binnen 24 uur

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden van de sloten, ze passen perfect in de deur.

Makkelijk

Nabestellen van nemef slotcilinder ging erg makkelijk. Duidelijke info op de website en snelle afhandeling en verzending.

Goede aftersales!

fijn geholpen

Makkelijk en snel

Sloten wereld heeft een duidelijke website met een goede uitleg, waardoor je tot de juiste keuze komt van sloten die je nodig hebt, en meteen extra sleutels waar nodig.

Duidelijke website, snelle levering.

Het uitzoeken en bestellen van 2 sloten met dezelfde sleutels is zeer eenvoudig. De lengte van de cilinder wordt aan de buitenkant bepaald door de ruimte onder het afdekplaatje van het cilinderslot. Deze afstand is bij het kerntrekbeslag niet altijd even duidelijk, vind ik. Misschien kan daarvoor wat extra tekst in de algemene beschrijving.

goed is goed

hallo dit is de 2de keer en het is goed verlopen dus goed is goed

Snelle betrouwbare leverancier

In 2020 Eerste bestelling hier gedaan. Late levering van sleutels ging altijd erg gemakkelijk met secure id

Uitstekend service

Prima services en snel geleverd.

Makkelijke website, duidelijke communicatie, snelle levering. Niets op aan de merken.

Duidelijke website en snelle levering

Gewoonweg perfect

Nabestelling van een extra gelijksluitende cilinder perfect verlopen. Snel antwoord op mijn mail

Ouderwetse service

Super contact gehad goede uitleg om juiste keuze te maken voor aankoop, snel in huis.

Rommelig verlopen bestelling

Cilinders en pensloten besteld. De gekozen cilinders bleken niet leverbaar, daar werd een alternatief voor voorgesteld en snel geleverd. De gelijk sluitende pensloten, in dezelfde bestelling, werden zonder bericht niet meegeleverd. Na 1x bellen bleek hier een langere levertijd op de zitten. Na een paar dagen nog niet geleverd. Mail gestuurd, nooit een antwoord. Na een paar dagen opnieuw bellen: de pensloten waren door de leverancier niet geleverd. Uiteindelijk werden deze 9 dagen na de bestelling uitgeleverd. Als je zelf niet gaat bellen hoor je dus niets. Op mail komt geen reactie. Erg jammer. De kwaliteit van de spullen is dan wel prima, maar hou de klant nou even op de hoogte als levering langer duurt!

Gemakkelijk te bestellen

Goed geleverd

Snel en goed advies

Goede kennis van sloten en ik kreeg een eerlijk advies. Supersnelle levering van de sloten.

Website makkelijk ingericht. Bestellen is piece of cake. Volgende dag bestellen binnen.

Overzichtelijk bestelproces en snelle levering!

Deurbeslag werd snel geleverd! Helder bestelproces met accurate informatie over het product. Prima!!

supersnel

De bestelling werd snel in behandeling genomen en geleverd.

blij met mijn slot

goed geholpen meegedacht door verkoper goede montage door sympathieke monteur

Super snel geleverd en erg duidelijke website. Het bestellen ging erg makkelijk.

Sleuteltje kwijt van me postbus en volgende dag al in huis! Goede en snelle service waar ik tevreden over ben.

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Sleutel past perfect en snelle levering

Perfecte website voor alle sloten