Uitstekend!

Hypeboost top site had er nog nooit eerder van gehoord tot de schoenen die ik al lang heel graag wou hebben nergens meer te koop waren, zag dat hier particulieren verkopers hun schoenen op verkopen en dat hypeboost de inspecteert op echtheid! Dat zocht ik! Zou gauw de schoenen door Hypeboost ontvangen waren duurde het niet lang tot dat ze geïnspecteerd waren en ik ze in huis had in totaal duurde het allemaal 7 dagen! Top site heel blij mee!

Schoenen snel en in goede staat geleverd

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn aankoop. De schoenen kwamen in goede en echte staat aan, zeer tevreden!

Ottimo

Sono felice di aver trovato le scarpe che ho a lungo cercato. Ottimo servizio,sito molto ben costruito,acquisto facile e veloce. Spedizione nei tempi previsti. Tutto ottimo

• Ci consiglieresti? Si

The shoes arrived clean and in new condition.

I had a good experience overall, they kept me up to date as to where my order was at every step. Will buy from them again.

Verkoop ging soepel

De sneaker stond best lang te koop al. Maar uiteindelijk verkocht. Betaling soepel duurde ongeveer een week. Verzenden helaas alleen via DPD. Deze moet je verplicht uitprinten en niet zoals bij DHL en Postnl alleen laten scannen.

Sérieux rapide efficace

Site très sérieux , respect des délais très bonne communication merci

ottimo

puntuali sulla consegna ,

oplichter bedrijven niet kopen

Een schoenen 165 euro gekocht, maar jij kan niet retourneren daardoor moet je weer verkopen. Maar door ze heel snel door verkocht maar ze hebben alleen maar 103 euro aan me terug gegeven. Echt oplichters ! Niet kopen bij hun !!!

Schöne Schuhe

Bearbeitungsgebühr und Paypalgebühren sind ein absolutes No - Go. Ich wusste es vorher, aber ich bekam die Schuhe nirgendwo anders.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Everything went perfectly. The package was sent quickly after authenticity. The sneakers are original and have a very nice color. Thank you.

Alles perfekt

Perfekt

Esperienza fantastica

Molto professionali e veloci, io prodotto è arrivato con la garanzia di autenticità. Soddisfatta

gute Unterstützung

Guter Support, Effizienz und schnelle Lieferung

Formidable

En todo momento hubo comunicación respecto a las zapatillas que compré. Profesionalidad y atención máxima. Sin duda voy a repetir estoy muy satisfecho

• ¿Nos recomendarías?

Super fijn bedrijf. Alles is erg duidelijk en word goed en netjes aangegeven alles wat je wilt weten is makkelijk te vinden.

Todo perfecto

Llegó todo perfecto original y revisado y en los días señalados. Muy bien

• ¿Nos recomendarías?

Schnelle Lieferung

Hat alles gepasst. Schuhe sind perfekt, alles super

Mega schön

Ich bin sehr zufrieden mit den Schuhen, die Größe passt alles perfekt und sie kamen gut an nicht beschädigt oder sonst was werde in Zukunft aufjedenfall noch mehr bestellen.

perfect

perfect

regalo

Scarpe comprate per un regalo ben gradito. Lo Staff molto cordiale velocissimi nel consegnare

Perfette

Le scarpe sono in perfette condizioni , Bellissime , con certificato di controllo qualità incluso che mi ha dato maggior sicurezza (era il mio primo acquisto) , di sicuro ordinerò ancora . Grazie mille .

Excellent

Excellent Great job Cheers

Tomy

All right :) Fast delivery and good price :)

Excellent service

Cannot complain about this service, they give a detailed account of your purchase at every stage.

Heel goed!

Origineel en volgens afspraak afgeleverd. Ik ben heel tevreden met mijn sneakers!

Best reviewed out of 5 members

- Hypeboost IT | 9.4