Genialer Schuh

Super toller Schuh,genau wie abgebildet Alles super geklappt!!!

Super tolles Produkt

Toll

Aanrader

Geleverd zoals het hoort

Hele fijne schoenen ! Jammer van de €20 extra kosten.

Happy

First time ordered, everything went smooth, delivery took a few days longer than expected but not too long. Shoes seems great and overall great experience

Niet fijn

Helaas zijn de schoenen te klein en kan ik ze niet ruilen bij jullie en ben ik eigenlijk 145 euro kwijt !!! Dit zijn schoenen die niet iedereen wilt of van houdt . Dus ik ben niet tevreden!!!

Tutto perfetto

Ho iniziato ad usare questa piattaforma, super competitiva prezzi onesti e super veloci!!

Excellent

Could not find the runners anywhere else. Arrived to Ireland 5days after order. Excellent service, shoes in perfect condition

Soddisfatto al100%

Vi siete sempre fatti sentire via email. Qualità del prodotto ottimo. Grazie

professionali

abbiamo ricevuto le scarpe perfette, originali e verificate

Parfait

Livraison parfaite, chaussures parfaite pour un prix correct comparé à certains autres site qu'on a tous en tête, je recommande

Superservice!

Heel fijn dat deze hypeboost betrouwbaar is, aangezien het met al het aanbod ook nog wel eens anders is. Dus; betrouwbaar, er is gecontroleerd op echtheid en snel geleverd! Super!! Wij gaan meer bestellen ☺️

Verzending was snel en de schoen was mooi verpakt.

Todo bien

Todo perfecto, muy ágil todo

• ¿Nos recomendarías?

allesc top

alles top!! habe zwar etwas auf die Schuhe warten müssen (wg Echtheitsprüfung) hat sich aber gelohnt!!!

Eersteklas geweldige goede aankoop volgens zoonlief

Duidelijke website,goede prijzen van sneakers en betaalbaar.Heel veel keuze ook nog.

Shoe Original! Corner Original Box show light Damage. Fast delivery!

Fit perfekt!

Super positiva

Non avevo mai acquistato su Hyperboost ma ho trovato subito il prodotto che cercavo, buon prezzo e tempo di spedizione breve. Sempre aggiornata nelle varie fasi soprattutto sulla certificazione del prodotto. Confezione originale e documento di autenticità allegato. Soddisfatta al 100%.

Siete fantastici

Top 10 ellode

Bestelt..binnen 1 week binnen superblij mee

Perfekt

Die Lieferung erfolgte schneller als erwartet. Zu jedem Schritt wurde ich per Mail informiert. Ich habe diese Schuhe, die sich meine Tochter so sehr gewünscht hat, sonst nirgendwo gefunden, daher sind für mich die Servicepauschalen (€20) mehr als ok.

Top top!!

I bought 2 sneakers two times and it was amazing.

Hele goeie ervaring

Schoenen zijn netjes bezorging vanuit hypeboost was zeer snel stelt nooit teleur zekere aanrader

Zo weer doen!

Ik heb anderhalve week geleden sneakers besteld die optijd binnen 10 dagen geleverd werd zoals beloofd. De kwaliteit van de sneakers zijn heel goed en betrouwbaar. De website ziet er keurig uit en straalt betrouwbaarheid uit. Ik ga snel weer iets bestellen!

Teleurgesteld in ontbreken retour

Voor het eerst via deze site besteld. Ziet eruit als een gewone winkel site. Niet duidelijk dat om een soort marktplaats gaat en dat je niet kunt retourneren. Dit is alleen duidelijk als je actief op zoek gaat naar het retourbeleid. Nu zit ik met duren sneakers die niet passen. Erg jammer :(