Snel geholpen

Hij was vriendelijke en begrijpt en snel geholpen.

Zeer goed geholpen en prettig gesprek

Ik ben zeer prettig geholpen door iemand die goed luistert en doorvraagt.

Vriendelijke en accurate hulp en doorverwijzing.

Super goed geholpen!

Heel tevreden over nette en betrokken afhandeling.

Heel fijn

Mevrouw heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te kunnen helpen. En dit is gelukt!

Was een positive afspraak

Eenvoudig en heldere uitgelegd wat ze doen.

De persoon aan de telefoon luisterde goed en stelde de goede vragen. Hierdoor een snelle en goed verwijzing naar het juiste kantoor.

Nadat contact was opgenomen, in snelle tijd gebeld door een advocaat en snel een afspraak in kunnen plannen.

Correct en duidelijk

Duidelijk waar en wat we kunnen verwachten, duidelijk in welke wegen.

Heel goed en vriendelijk geholpen via de telefoon. Snel doorverwezen en heb een bijpassend advies gekregen.

Snel handelen

Gelijk actie goed bedrijf

Snelle terug belactie

Goed advies en meedenkend dat was erg fijn.

Erg netjes en attent

Alleen dit advocatenkantoor belt niet meer terug zou graag een ander willen misschien in huizen anders Hoor het graag

Super goed geholpen

Na verschillende vragen en antwoorden, het juiste advocaten bureau toegewezen.

Kort en duidelijke uitleg

telefonisch contact gehad met het probleem. Kort en heldere uitleg omtrent de te volgen weg. Dank daarvoor.

Snel geholpen

Doel stelling is nog niet behandeld

snel en deskundig geholpen

in mijn spoedzaak werd ik snel , deskundig en vriendelijk door roos geholpen.

Compleet en snel

Gisteren geholpen door Roos. Stelde korte bondige vragen, waardoor al snel een goed en duidelijk beeld heb gekregen. Vanmorgen werd ik rond 10:00 gebeld door een advocatenkantoor uit Almelo.

Goed door verbonden met de juiste advocaat

Luisterend oor

Hartverwarmend

Heel empatisch geholpen. Er werd tijd vrij gemaakt om naar mij te luisteren. Het gevoel van gehoord worden. Doorverwijzen door meteen adequaat geholpen te worden. Precies zoals beloofd werd ik dezelfde ochtend teruggebeld door de advocaat die mijn 'zaak' gaat aannemen. Netjes werd er ook 'n mail naar mij verzonden. Daarin nette uitleg en verdere gegevens van het gehouden gesprek eerder in de ochtend. Punctueel.. Empatisch.. Serieus genomen en gehoord voelen.. Gevoel van rust. Geweldig!! Zeker aanrader naar andere mensen die opzoek zijn naar juridisch hulp.

Zeer tevreden over het advies en informatie.

Zeer tevreden over het advies en informatie, contact is al opgenomen met advocaat.

Wij zijn goed geholpen

Na mijn verhaal uitgelegd te hebben, doorverwezen naar een goeie advocaat

Super gedaan

Er werd meteen een advocaat aangewezen en die nam contact met mij en had alles voor mij geregeld ik ben zeker tevreden!

Vriendelijke specialist die meteen kon schakelen.

Goed te woord gestaan en dezelfde dag een afspraak met de juiste advocaat

Fijne en duidelijke bewoordingen, en uitleg, goede service. Nog op de zelfde dag een afspraak met de juiste advocaat.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.