Snel en deskundig advies

Ik heb het advies en gesprek als zeer positief ervaren inmiddels al kennisgemaakt met de betreffende advocaat

Telefonisch gesprek heel goed ervaren

Ben door verwezen naar B&Advocaten maar omdat ik nog geen ervaring heb met deze advocaten kantoor kan ik verder niks zeggen.

Goede en snelle service

Ik belde en werd gelijk bijgestaan goede service

goed luisterend oor

Goed luisterend oor

Een prettig gesprek

Goede ervaring tot nu toe.

Tot nu toe goede ervaring. Ik ga maandag voor eerste keer naar advocaat. Met vriendelijke groet.

Ik had geen gevoel bij deze advocaat

Ik vond zei te snel gaan en aan de telefoon is het toch moeilijk om alles te kunnen vragen. Zij liet mij niet echt uit praten en ik zat met nog vragen toen ik de tel ophing. Echt zakelijk en tijd is geld gevoel kwam het bij mij op. Eerste indruk is nee ik wil iemand die tijd effe neemt en niet aan de tel iets is snel vertellen want dit is de eerste keer dat ik een scheiding gaat mee maken en heb alle informatie nodig om mezelf niet in de vinger te snijden. Dus graag een andere een die wel effe de tijd wil maken om mij goed voor te bereiden voor wat komt.

Bedankt voor de feedback. De advocaat die u heeft gebeld geeft aan dat zij u uitgebreid telefonisch heeft gesproken en geadviseerd. Er is aangeboden een persoonlijke afspraak te maken op het moment dat u de de zaak wilde starten. Een persoonlijke intake met de advocaat biedt meer ruimte om uw verhaal rustig te kunnen doen en vragen te stellen. Helaas heeft u hier geen gebruik van gemaakt. De advocaat bevestigt dat zij vrij snel praat (excuses daarvoor), maar is zeker bereid om u nog een keer uit te nodigen voor een intakegesprek om alles nog eens rustig door te nemen.

Super snel contact opgenomen en heel goed geholpen! Zeker een aanrader

Menselijk en snel

Wat een fijn platform zijn jullie! Meedenkend en er wordt echt geluisterd. En de advocaat waar ik naartoe ben gestuurd (Boeijnk) is net zo menselijk en warm. Heel fijn en het geeft me enorm veel rust dat er iemand meekijkt. Ongeacht de opbrengst/ uitslag!

Ik geef vijf sterren

Professionele ontvangst. Verrassend snelheid van de nieuwe zaaksbehandeling.

Snel doorverwezen

Korte uitleg van specifieke situatie en toen meteen doorverwezen

Behulpzaam en vriendelijk

Jullie waren behulpzaam en vriendelijk ma de advocaat niet.

Duidelijke uitleg, geduld en begrip

Ik ben goed geholpen, goed te woord gestaan en alle opties besproken.

Ging vlott heb gevoel dat deze advocate het goed gaat doen.

zeer slecht

Zij heeft zaak met nr 9511782RP VERZ 21-56689 niet afgehandeld ,ik moet van de exwerkgever 9500 euro krijgen zij betelen niet en advocate doet niets mee

We hebben contact opgenomen met de advocaat die u heeft geholpen met uw zaak. De advocaat geeft aan dat zij u heeft bijgestaan en voor u een ontslagregeling met uw (ex-)werkgever heeft getroffen. U heeft er inmiddels voor gekozen om de vordering op uw ex-werkgever zelf te laten incasseren door de gerechtsdeurwaarder. We wensen u hier veel succes mee en hopen van harte dat u krijgt waar u recht op heeft.

Bijzonder

Ik heb mn gegevens ingevuld en verstuurd, binnen no time werd ik gebeld

Snel en vriendelijk

Binnen een half uur vriendelijk geholpen en binnen 2 uur een advocaat aan de lijn

Snel en goed geholpen

Ik ben vriendelijke en heel snel geholpen

Snel geholpen

Hij was vriendelijke en begrijpt en snel geholpen.

Zeer goed geholpen en prettig gesprek

Ik ben zeer prettig geholpen door iemand die goed luistert en doorvraagt.

Vriendelijke en accurate hulp en doorverwijzing.

Super goed geholpen!

Heel tevreden over nette en betrokken afhandeling.

Heel fijn

Mevrouw heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te kunnen helpen. En dit is gelukt!

Was een positive afspraak

Eenvoudig en heldere uitgelegd wat ze doen.

De persoon aan de telefoon luisterde goed en stelde de goede vragen. Hierdoor een snelle en goed verwijzing naar het juiste kantoor.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.