Zeer prettig en goed

Juiste advocaat ben er blij mee

Ik ben heel snel en goed geholpen

Na mijn gesprek kreeg ik direct een mail met informatie over de advocaat die ze me adviseren en 2 min later werd ik al gebeld door de advocaat en heb 4 okt een afspraak.

Snelle en goede service.

Contact was snel gelegd met desbetreffende advocaat. En de afspraak staat!

Dezelfde dag nog in contact gekomen met een professionele en zeer betrokken advocate, jarenlang gespecialiseerd in het vakgebied waarvoor ik iemand nodig had. Top!

Goed en duidelijk

Geen lange wachttijden bij bellen. Doortastende klantadviseur.

emphatic

Luisteren naar je en concrete vervolg stappen in orde maken

Prettig gesprek en accuraat verwezen naar juiste advocaat

Ik werd erg prettig te woord gestaan en vragen waren adequaat en helder. Ik ben door verwezen naar goede gespecialiseerde advocaat

Zeer fijn

Medewerker kwam zeer proffesioneel over en erg behulpzaam,tevens een prettige stem.

Fijne service. Goed meegedacht duidelijke antwoorden.

Ik ben heel erg tevreden

Ik vind het wel heel erg fijn dat ze mij hebben geholpen door collega. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan scheiden. Ik wil een nieuwe leven.

Keurige en snelle reactie

Ik werd keurig gehoord en snel van een advocatenkantoor op de hoogte gesteld. Alleen jammer dat er geen kantoor dichter bij Rijnsburg bij was. Het reizen van Rijnsburg naar Den haag was voor mijn zus toch een groot bezwaar. Heel toevallig vernam ik van een vriendin van mijn zus dat advocatenkantoor Balkenende te Katwijk ook op dezelfde voorwaarden zijn diensten aanbiedt. Hiermee was de keuze makkelijk en snel gemaakt. Het advocatenkantoor te Den Haag heb ik afgezegd en mijn zus gaat aan de slag met het advocatenkantoor Balkenende te Katwijk.

Uitstekend inlevingsvermogen en doortastend handelen

Ik voelde me volledig begrepen en vriendelijk bejegend. De kwestie werd ook adequaat behandeld. Al met al fantastische service. Ik werd daar heel rustig van en begon er ook op te vertrouwen dat ik in goede handen was en ook baar toe geleid. Ik ben uiterst tevreden!

Snelle doorverwijzing

Snelle doorverwijzing

Snelle reactie Goed informatief gesprek. En snel een advocaat toegewezen

zeer goed en snel

een snelle reactie op mijn mail werd keurig netjes behandeld door de telefonistes (te) perfect

Prettige manier van communiceren

Noa stond mij keurig ter woord en wist op een deskundige manier een passende oplossing voor mij te vinden.

Gebeld, uitgelegd, hulp is aangeboden, snelle reactie van de desbetreffende advocaat, en afspraak. Bedankt voor de snelle hulp .

Snel geregeld

Prettige behandeling en snel doorverwezen

Adequaat, vriendelijk, deskundig en to-the-point

Luisterend oor, goede uitleg en vriendelijke stap voor stap concreet vragende medewerkster.

Heel snel terug gebeld en goed advies ontvangen. Geeft goed gevoel en vertrouwen.

Op zich goed snel en netjes geholpen

Alleen advocaat waar ik naar verwezen ben zou mij zaterdag bellen en dat gebeurde niet heb ik zelf gebeld blijkt deze op vakantie te zijn tot 18 augustus

Goed geholpen

Goed geholpen met duidelijke informatie en snelle doorverwijzing.

Heel fijn gesprek gehad

Snelle door verwijzing vriendelijke vrouw .kortom top

Goed bereikbaar en adequate opvolging

Ik had een kwestie waar op korte termijn op gereageerd moest worden. Ik werd netjes en snel te woord gestaan. Na een korte inventarisatie direkt doorverwezen. Ik werd vrijwel direkt teruggebeld door een aangesloten kantoor.

Luisterend oor ontbrak

Mijn ervaring dat ik niet de ruimte kreeg om het verhaal te vertellen en gelijk al een oordeel was gegeven over mijn zaak. En het advies om bij andere advocaat te " proberen". Erg teleurstellend en met een tikje onvriendelijkheid.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.