Wij zijn goed geholpen

Na mijn verhaal uitgelegd te hebben, doorverwezen naar een goeie advocaat

Super gedaan

Er werd meteen een advocaat aangewezen en die nam contact met mij en had alles voor mij geregeld ik ben zeker tevreden!

Vriendelijke specialist die meteen kon schakelen.

Goed te woord gestaan en dezelfde dag een afspraak met de juiste advocaat

Fijne en duidelijke bewoordingen, en uitleg, goede service. Nog op de zelfde dag een afspraak met de juiste advocaat.

Mijn eerste indruk erg vriendelijk en meegaand

Goede avond Ik ben erg vriendelijk door verwezen, en er zou met mij contact opgenomen worden.Tot op heden kan ik niets meer vertellen.

Ik werd snel geholpen

Ik ben snel geholpen en ik ben seriuze genomen

Heel erg vriendelijk en correct geholpen

Mijn ervaring is een dikke 10 waard

Helpzaam goed uitgelegd snel en vriendelijk

Was heel snel geholpen met zoeken naar de juiste advocaat, ook heel vriendelijk en begrijpelijk en was alles netjes en keurig uitgelegd met goed kennis van het geval waar ik hulp mee nodig had. Hartelijke dank

Snel reageren

Wordt meteen behandeling.

Goede dienstverlening

Snel contact en duidelijke info over werkwijze en doorverwijzing naar het gevraagde specialisme. (arbeidsrecht) Het betreffende advocatenkantoor heeft nog diezelfde middag met mij contact opgenomen.

Top service,

Ik ben super snel terug gebeld, en ook wordt er super snel gehandeld, ook waardeer ik zeer de manier waarop ze je steunen, maar ook tot rust brengen. Kan binnen een paar dagen terecht voor vervolg. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, .

Snel geholpen, prettig contact.

15 minuten nadat ik het online contact formulier had ingevuld belde Fleur al. Na het stellen van een aantal vragen verwees ze mij door naar een advocaat. 2 uur later hadden de advocaat en ik telefonisch contact en morgen staat er een afspraak. Perfect!

Er is goed naar mij geluisterd en hier is adequaat naar gehandeld.

Er werd gehoor gegeven aan mijn hulpvraag door mij door te verwijzen naar een specialist die kennis had van zaken. Deze luisterde en gaf mij tips en nam vooral de tijd om de situatie zo goed mogelijk in kaart te brengen.

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Is nog niet van toepassing, is nog niet gestart en afgerond, maar heb er vertrouwen in.

Samenvattend

Vriendelijk en samenvatttend. Aandachtspunt kan zijn dat klant het idee heeft dat de context niet duidelijk is maar kan ook zijn dat juridisch en klantbeleving anders is

Goed geholpen met een snelle service

Goed en snel geholpen

Heel fijn gesprek gehad! En antwoorden op mijn vragen. Ga er zeker gebruik van maken als het nodig!

Goedgeholpen

Ben goed geholpen.zeer tevreden

heel goed

ik ben sneul gehelpen perfect dienst

snel en effectief

Maandag contact gehad met JNN zelfde dag no gebeld door advocaat. Dinsdag gesprek met advocaat duidelijke afspraken wat ik moet doen en wat de vervolg stappen gaan zijn. Zeer prettig om zaken te kunnen afhandelen die lastig zijn in de privé sfeer.

Snelle doorverwijziging naar advocaat

Goed gesprek door Roos

Lekker makkelijk

Nvt

Heel goed geholpen

Ik heb gebeld dat ik hulp nodig heb. Kreeg direct een mail dat het was doorgestuurd en uur later belde de advocaat al. Was heel fijn dat het allemaal zo snel ging en goed ben geholpen!

Je gehoord voelen

Een erg fijn gesprek gehad met de medewerker. Ik heb mij serieus genomen gevoelt. Een goede uitleg in stand van zaken. Helaas heb ik nog geen contact gekregen met de advocaat die mij is toegewezen. Gisteren zouden ze bellen dat is niet gebeurd. En vandaag heb ik zelf contact opgenomen. Ze zouden mij terug bellen met een terug bel verzoek. Ook wederom niks gehoord.

We vinden het jammer dat er nog geen contact met de advocaat tot stand is gekomen. We hebben telefonisch contact opgenomen met het advocatenkantoor. de medewerker bevestigt uw adviesaanvraag te hebben ontvangen en contact met u te zullen opnemen. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

uitstekend

goede en duidelijk gegeven informatie en doorverwijzing

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.