Ik geef vijf sterren

Professionele ontvangst. Verrassend snelheid van de nieuwe zaaksbehandeling.

Snel doorverwezen

Korte uitleg van specifieke situatie en toen meteen doorverwezen

Behulpzaam en vriendelijk

Jullie waren behulpzaam en vriendelijk ma de advocaat niet.

Duidelijke uitleg, geduld en begrip

Ik ben goed geholpen, goed te woord gestaan en alle opties besproken.

Ging vlott heb gevoel dat deze advocate het goed gaat doen.

zeer slecht

Zij heeft zaak met nr 9511782RP VERZ 21-56689 niet afgehandeld ,ik moet van de exwerkgever 9500 euro krijgen zij betelen niet en advocate doet niets mee

We hebben contact opgenomen met de advocaat die u heeft geholpen met uw zaak. De advocaat geeft aan dat zij u heeft bijgestaan en voor u een ontslagregeling met uw (ex-)werkgever heeft getroffen. U heeft er inmiddels voor gekozen om de vordering op uw ex-werkgever zelf te laten incasseren door de gerechtsdeurwaarder. We wensen u hier veel succes mee en hopen van harte dat u krijgt waar u recht op heeft.

Bijzonder

Ik heb mn gegevens ingevuld en verstuurd, binnen no time werd ik gebeld

Snel en vriendelijk

Binnen een half uur vriendelijk geholpen en binnen 2 uur een advocaat aan de lijn

Snel en goed geholpen

Ik ben vriendelijke en heel snel geholpen

Snel geholpen

Hij was vriendelijke en begrijpt en snel geholpen.

Zeer goed geholpen en prettig gesprek

Ik ben zeer prettig geholpen door iemand die goed luistert en doorvraagt.

Vriendelijke en accurate hulp en doorverwijzing.

Super goed geholpen!

Heel tevreden over nette en betrokken afhandeling.

Heel fijn

Mevrouw heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te kunnen helpen. En dit is gelukt!

Was een positive afspraak

Eenvoudig en heldere uitgelegd wat ze doen.

De persoon aan de telefoon luisterde goed en stelde de goede vragen. Hierdoor een snelle en goed verwijzing naar het juiste kantoor.

Nadat contact was opgenomen, in snelle tijd gebeld door een advocaat en snel een afspraak in kunnen plannen.

Correct en duidelijk

Duidelijk waar en wat we kunnen verwachten, duidelijk in welke wegen.

Heel goed en vriendelijk geholpen via de telefoon. Snel doorverwezen en heb een bijpassend advies gekregen.

Snel handelen

Gelijk actie goed bedrijf

Snelle terug belactie

Goed advies en meedenkend dat was erg fijn.

Erg netjes en attent

Alleen dit advocatenkantoor belt niet meer terug zou graag een ander willen misschien in huizen anders Hoor het graag

Super goed geholpen

Na verschillende vragen en antwoorden, het juiste advocaten bureau toegewezen.

Kort en duidelijke uitleg

telefonisch contact gehad met het probleem. Kort en heldere uitleg omtrent de te volgen weg. Dank daarvoor.

Snel geholpen

Doel stelling is nog niet behandeld

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.