emphatic

Luisteren naar je en concrete vervolg stappen in orde maken

Prettig gesprek en accuraat verwezen naar juiste advocaat

Ik werd erg prettig te woord gestaan en vragen waren adequaat en helder. Ik ben door verwezen naar goede gespecialiseerde advocaat

Zeer fijn

Medewerker kwam zeer proffesioneel over en erg behulpzaam,tevens een prettige stem.

Fijne service. Goed meegedacht duidelijke antwoorden.

Ik ben heel erg tevreden

Ik vind het wel heel erg fijn dat ze mij hebben geholpen door collega. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan scheiden. Ik wil een nieuwe leven.

Keurige en snelle reactie

Ik werd keurig gehoord en snel van een advocatenkantoor op de hoogte gesteld. Alleen jammer dat er geen kantoor dichter bij Rijnsburg bij was. Het reizen van Rijnsburg naar Den haag was voor mijn zus toch een groot bezwaar. Heel toevallig vernam ik van een vriendin van mijn zus dat advocatenkantoor Balkenende te Katwijk ook op dezelfde voorwaarden zijn diensten aanbiedt. Hiermee was de keuze makkelijk en snel gemaakt. Het advocatenkantoor te Den Haag heb ik afgezegd en mijn zus gaat aan de slag met het advocatenkantoor Balkenende te Katwijk.

Uitstekend inlevingsvermogen en doortastend handelen

Ik voelde me volledig begrepen en vriendelijk bejegend. De kwestie werd ook adequaat behandeld. Al met al fantastische service. Ik werd daar heel rustig van en begon er ook op te vertrouwen dat ik in goede handen was en ook baar toe geleid. Ik ben uiterst tevreden!

Snelle doorverwijzing

Snelle doorverwijzing

Snelle reactie Goed informatief gesprek. En snel een advocaat toegewezen

zeer goed en snel

een snelle reactie op mijn mail werd keurig netjes behandeld door de telefonistes (te) perfect

Prettige manier van communiceren

Noa stond mij keurig ter woord en wist op een deskundige manier een passende oplossing voor mij te vinden.

Gebeld, uitgelegd, hulp is aangeboden, snelle reactie van de desbetreffende advocaat, en afspraak. Bedankt voor de snelle hulp .

Snel geregeld

Prettige behandeling en snel doorverwezen

Adequaat, vriendelijk, deskundig en to-the-point

Luisterend oor, goede uitleg en vriendelijke stap voor stap concreet vragende medewerkster.

Heel snel terug gebeld en goed advies ontvangen. Geeft goed gevoel en vertrouwen.

Op zich goed snel en netjes geholpen

Alleen advocaat waar ik naar verwezen ben zou mij zaterdag bellen en dat gebeurde niet heb ik zelf gebeld blijkt deze op vakantie te zijn tot 18 augustus

Goed geholpen

Goed geholpen met duidelijke informatie en snelle doorverwijzing.

Heel fijn gesprek gehad

Snelle door verwijzing vriendelijke vrouw .kortom top

Goed bereikbaar en adequate opvolging

Ik had een kwestie waar op korte termijn op gereageerd moest worden. Ik werd netjes en snel te woord gestaan. Na een korte inventarisatie direkt doorverwezen. Ik werd vrijwel direkt teruggebeld door een aangesloten kantoor.

Luisterend oor ontbrak

Mijn ervaring dat ik niet de ruimte kreeg om het verhaal te vertellen en gelijk al een oordeel was gegeven over mijn zaak. En het advies om bij andere advocaat te " proberen". Erg teleurstellend en met een tikje onvriendelijkheid.

Er werd goed geluisterd, ik kreeg een goed advies en werd doorverwezen naar een goede advocaat.

Ik zat met een aantal vragen en die werden keurig beantwoord. Ik kreeg goede adviezen en er werd voor mij contact gelegd met een zeer vakkundige advocaat waar ik inmiddels al een zeer goed intakegesprek heb gehad.

Heel fijn geholpen

Zeer fijn geholpen en zeer duidelijk

zeer tevreden en snel geholpen en duidelijke verwijzing

goed geholpen, uitstekende advies

Zeer goed service

Snel doorgestuurd naar een advocaat en snel een afspraak kunnen maken.

goed aangehoord

goed aangehoord en doorgevraagd en had vertrouwen dat er een advocaat contact zou opnemen met ons, maar helaas is niet gebeurt.

Geachte mevrouw, we hebben de advocaat gesproken naar aanleiding van uw beoordeling. De advocaat geeft aan wel degelijk telefonisch met u te hebben gesproken na de doorverwijzing over uw hulpvraag. In verband met uw negatieve beoordeling hebben wij contact opgenomen met mr Van de Bunt. Die geeft aan u vorige week vrijdag telefonisch te hebben gesproken. U gaf aan tevreden te zijn over het telefonische contact met hem en niet op de hoogte te zijn van deze beoordeling. De advocaat geeft ook aan dat u een andere advocaat hebt ingeschakeld. We wensen u veel succes met uw zaak.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.